3. leht 3-st

Postitatud: 05.09.2007 00:01 10
Postitas Hry_89e30
Rada on võrreldes Saugaga hoopis teine maailm.
Tänud korraldajatele/abilistele ja muidugi piltide eest.

Osalemistasu pärast ei jää tulemata,radasid on vähe,kohale-koju jõudmise kulud on näiteks minu jaoks proportsioonis nagunii suuremad.Kui raha on,siis sõidan...kui hetkel pole kulutada,siis ei sõida.


Ja 2 vooru,kui vähegi võimalik.

E28: tore aparaat sul,üks parima kõlaga pille tol päeval imo.

Postitatud: 05.09.2007 08:15 08
Postitas E28
Uskumatu et ta veel kellelegi meeldib (roostetab teine juba suht hullusti).
Summuti on ühe 2,5" toru peale ümber ehitatud, äkki sellest ka selline kõla

Postitatud: 05.09.2007 12:25 37
Postitas RNT
Ma oleks selle Tabasalu rajaga hetkel ettevaatlik. Seal puuduvad täiesti väljasõidualad, kõige tõenäolisemates väljasõidu kohtades on kallatud hunnik ette või vall raja kõrval kohe, mis ei koosne pehmest mullast, vaid paekivi-mulla-prahi segust. Lisaks on hetkel maa raja kõrval pehme kuhu eriti märjaga ilmselt kohe kinni jääb, lisaks kohatised kaevikud, kivikamakad jms. ees ootamas. Kindlas raamis ürituse nagu BMW Autocrossing ehk veab välja kus sõidu koguaeg rolli mängib, aga kiireima ringi aja peale seal mitu ringi punnida .... tõenäosus auto ära lõhkuda rajalt lahkudes on väga suur. Kogenumatele ei ole see probleem (kui plaan rajal sõita, siis nad välja ei sõida), aga vähem kogenumatel on kalduvus rajaümbrust ka täpsemalt kaardistada ...

Aga ... minu meelest on Tabasalu rajast tehtud väge hea driftingu rada ... järskude nurkadega järjestikused kurvid on kenaks üheks pikaks kaareks veetud. Lisaks sile, libe ja lai asfalt.

Postitatud: 05.09.2007 12:53 40
Postitas villi
tabasalus veel see, et kui rajalt välja sõidetakse, pidavat mingi trahv lisaks olema? kui käisime kasutaja E28-ga rada uudistamas, suhtlesime mingi meesterahvaga, kes seal mingi karditrenniga askeldas, ning nii sain ma aru selle mehe jutust. ning jah, välja ei tasu seal rajal sõita, jupid taga.

Postitatud: 05.09.2007 13:04 49
Postitas Silwer
Noh tegelikult ei olnud ka vanasti Tabasalu rajal asfaldilt lahkumine just kõige tervislikum tegevus. Ja ega see siis ei takistanud seal ikkagi kiiresti sõitmast. Kindlasti peab sõitjatel endal ka mõistus peas olema et tunnetada kus oma ja auto võimete piir on. Ükski diplom ega medal ei kaalu üles lõhutud autot.

Postitatud: 05.09.2007 13:33 01
Postitas Tauri
minu mälu järgi oli see rada ennem nii tee peal kui kõrval suht "ebatervislik"

Postitatud: 05.09.2007 14:32 01
Postitas rustang
RNT kirjutas:Ma oleks selle Tabasalu rajaga hetkel ettevaatlik. Seal puuduvad täiesti väljasõidualad, kõige tõenäolisemates väljasõidu kohtades on kallatud hunnik ette või vall raja kõrval
See kõik on õige aga varem oli ju lugu veel hullem. Mulle tundus seal ringi vaadates, et vana raja kõige ohtlikum koht, tagumine kiire paremkurv kus väljasõidualas betoonpaneelid vedelesid on nüüd aeglasemaks (=kurv järsemaks) tehtud ja väljasõidualas eelkirjeldatud vall.

Postitatud: 05.09.2007 14:42 33
Postitas RNT
Silwer kirjutas:Noh tegelikult ei olnud ka vanasti Tabasalu rajal asfaldilt lahkumine just kõige tervislikum tegevus.
Vanasti oli ainuke häda "kraav" asfaldiserva taga, mis rahvaralli seades autole ei olnud ületamatu. Samas olid väljasõidualad aegade jooksul nii välja sõidetud, et muru sees üllatusi eriti ei leidunud. Nüüdseks on kõik pea peal ja praegu annab leida kohta raja kõrval kus mingi kivi-kaevik-känd-vall-turritav rauajupp ees ei oleks. Ehk kui vanasti oli põhihäda auto kõrgus (madalad võisid miskit lõhkuda), siis nüüd lendab pilpaid ka X seerialt.
Ma loodan, et kui ma nädal tagasi seal käisin, siis ei olnud rada veel valmis. Ehk toimub miski silumine-haljastamine veel, aga see aasta see kindlasti autot kandma ei hakka ehk sõit rajalt välja võib vabalt karmi trahviga olla.

Muidex, lisaks veelgi kiiremale "tagasirgele" on nüüd triki koht 4-s kurv (enne täisnurksed vasakud ümber raja sees oleva puudesalu), sest sellele eelnev on laugeks tehtud. "Aeglase" raja korral oli see levinud võsaskäigu koht, nüüd seal vall ees (väljasõiduruumi eriti pole), aga sisenemiskiirus veelgi kelmikam :shock:

Postitatud: 05.09.2007 15:29 32
Postitas E28
Aga teeme siis meie kodurajal raplas, sest ma trahvi maksta küll ei taha, aga välja võin küll sõita :P

Postitatud: 05.09.2007 15:37 51
Postitas Silwer
Ma lähen ja uurin seda Tabasalu rada ka kohapeal ja vaatan mis tingimusi seal veel rakendatakse ja eks siis otsustame mis teha.

Postitatud: 05.09.2007 20:34 14
Postitas maxo
Ja ega nui neljaks ka üritust just tabasalus pea tegema...ka vihmane Rapla oleks huvitav....või siis äkki tagurpidi Rapla,kuigi jutud käivad et see pidi üks hull ettevõtmine olema:D :o

Postitatud: 05.09.2007 21:11 07
Postitas Kristallik
Proovisime Raplas tagurpidi sõita. Huvitav, aga väga-väga ohtlik. Rada on ikkagi mõeldud sõita ühes suunas.

Postitatud: 05.09.2007 21:16 13
Postitas maxo
Kristallik kirjutas:Proovisime Raplas tagurpidi sõita. Huvitav, aga väga-väga ohtlik. Rada on ikkagi mõeldud sõita ühes suunas.
See vast ikka harjumustes kinni...iga "uus" rada ju ohtlik.Harjud ära ja siis sõidad nagu peab.Või eksin?

Postitatud: 05.09.2007 21:50 22
Postitas Tauri
maxo kirjutas:
Kristallik kirjutas:Proovisime Raplas tagurpidi sõita. Huvitav, aga väga-väga ohtlik. Rada on ikkagi mõeldud sõita ühes suunas.
See vast ikka harjumustes kinni...iga "uus" rada ju ohtlik.Harjud ära ja siis sõidad nagu peab.Või eksin?
hm- kui nüüd tagurpidi tulla mööda tavapärast stardisirget siis on see betoonserv otse vastas :shock:

Igatahes supermoto endurod sõitsid seal tagurpidi- aga tsikkel on midagi muud...

Postitatud: 05.09.2007 21:58 27
Postitas maxo
Ag siiski ohutum kui Tabasalu rada,kus iga väljasõit karistatakse auto lõhkumisega?
Seda küll,et pärast "sirget" on järsk salakaval kurv,kus betoon vastas...
Mõelda sellele ju ikka võib/võis :roll:

Postitatud: 06.09.2007 00:03 25
Postitas Silwer
Jalutasime täna koos Xjani ja Rustangiga selle Tabasalu raja läbi. No nii hull ikka ei ole nagu siin räägitakse. Need üksikud mullaunnikud mis on raja äärtes lükatakse lähiajal veel laiali ja tasandatakse ära. Vallid radade vahele jäävad.

Rada on oluliselt kiirem kui ta vanasti oli. Ja tunduvalt laiem ning sujuvam. Raja laiust seal 8m. Kindlasti on ta autoga huvitavam sõita kui Rapla rada - pole sellist nikerdamist.

Postitatud: 06.09.2007 08:36 34
Postitas maxo
Et siis testime ära :D

Postitatud: 06.09.2007 09:23 24
Postitas xjan
Kuna tabasalu on kallis koht, siis võiks ehk teha eelregamise/tasumise.

Postitatud: 06.09.2007 14:00 20
Postitas Silwer
Järgmise nädala alguses panen Tabasalu ürituse kohta eraldi teema välja. Senikaua proovime tingimusi väheke paremaks kaubelda.

Postitatud: 07.09.2007 17:19 23
Postitas Kristjan
ürituse ülevaade läbi ardo kaamera

http://grant.pri.ee/cars/bmwclub/index.htm