tervist kõigile,
Yritus oli tõesti hea, kuna lõpuks sai ka kiiresti sõita mitte torbikuid sihtida.
Ilm oli tõesti ilus ja auto pidas ka laitmatult vastu.
Tegin enda, silveri ja eiki logidest võrdluse, täitsa huvitav on vaadata, et ma kogu aeg pedaal põhjas istusin, aga auto võimsus ja pidurid seadsid piirid. Nimelt kaotasin ma aega liiga vara pidurdades ja kiirendustel kus mu masin jäi tugevalt alla. Enda imestuseks peab tänavakumm võrdlemisi hästi isegi slikiga võrreldes, sest kurvikiirused olid kõik pea võrdsed ja külgkiirendused tipnesid minu puhul 2.16G-ga.
Suured tänud korraldajatele selle aasta parima yrituse eest, kus osalenud olen.
EBK BMW Cup 2008 III etapp - ESTRING - 26.07.2008
Mitte paha pärast aga see on suhteliselt ulmes._ivasik kirjutas: sest kurvikiirused olid kõik pea võrdsed ja külgkiirendused tipnesid minu puhul 2.16G-ga.
Suured tänud korraldajatele selle aasta parima yrituse eest, kus osalenud olen.

Ta saab seda tuletada, aga jah, 2,16G on ulme, seda ma arvan saaks Audrus ehk F1-ga, kui sellegagi (F1 igapäevane külgkiirendus on 3G tuuris, aga seda pikas kiires sweeperis, kus tiivad hästi töötavad, Audrus selliseid pole).
Piltlikustatud näide: 2G vasakkurvis võiks sa panna täis õllepudeli küljeakna peale seisma, ilma et sisu maha läheks. Märja karteri puhul juhtub sarnane asi õliga, see arvab et auto on külili ja reageerib vastavalt, tulemuseks kuival olev õlivõtt ja sada muud häda.
Piltlikustatud näide: 2G vasakkurvis võiks sa panna täis õllepudeli küljeakna peale seisma, ilma et sisu maha läheks. Märja karteri puhul juhtub sarnane asi õliga, see arvab et auto on külili ja reageerib vastavalt, tulemuseks kuival olev õlivõtt ja sada muud häda.