BMW Autocrossingu järelkajad...
BMW Autocrossingu järelkajad...
Ma arvan , et üritus oli pea 100% õnnestunud ja seega suured õnnesoovid Kaidole ja UM tiimile. Eiki suutis taas päästa BMW au ja "rullnokast" Subarule ninaeest uks kinni panna. Hea , et mõni asi ka vahel õnnestub ja ilm alt ei vea.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Ilm oleks võinud siiski parem olla, aga muidu oli jah päris vahva üritus, korraldusepool tuli ka päris bro välja, ei olnud pikki venimisi ega arusaamatusi. Ma sattusin kohtunikuks nii laugesse kurvi, et polnud kordagi vaja midagi teha, sain terve aja rahus sõite vaadata:D, Eiki sõit oli muidugi taas vaatamisväärsus omaette.
lahe
tundub, et üritus läks korda 
kas keegi siin seal väiksel rajal UM autodega sõitmist kah kommenteeriks?
oleks huvitav teada...
suurel rajal oma 2.0 sõiduga ma eriti rahule muidugi ei jäänud, oleks võinud (nagu alati) ikka paremini minna, aga vast saab Autocrossing järgmisest aastast traditsiooniks, siis tuleb loota parimat;)
selgus, et auto pidurisüsteemist on veel palju palju õppida, finishi joonel sain küll ilusti pidama (isegi liiiga vara) aga nende shikaanide tegemisel võtsin küll hoo way overline vara maha.
huvitav kuda sealt oleks kõige kiiremini läbida saanud? kas üle "äärekivide" sõites, või siis ikkagi kasutades "puhast" trajektoori?
võibolla tahaks kah veel lisada suure raja kohta, et oleks võinud rohkem crossingu "elemente" rajal olla, st rohkem kurve jms koonustega maha märgitud.
aga üldiselt loodame et ka UM jäi asjaga rahule
PS! Tahaks tänada ka tublisid tüdrukuid registreerimisel ja aegade märkimisel suurel rajal (Diana, Piret...), kes küll olid väga tublid:)
ning loomulikult ka "liputajaid", kes õnneks liputama eriti ei pidanud:P

kas keegi siin seal väiksel rajal UM autodega sõitmist kah kommenteeriks?
oleks huvitav teada...
suurel rajal oma 2.0 sõiduga ma eriti rahule muidugi ei jäänud, oleks võinud (nagu alati) ikka paremini minna, aga vast saab Autocrossing järgmisest aastast traditsiooniks, siis tuleb loota parimat;)
selgus, et auto pidurisüsteemist on veel palju palju õppida, finishi joonel sain küll ilusti pidama (isegi liiiga vara) aga nende shikaanide tegemisel võtsin küll hoo way overline vara maha.
huvitav kuda sealt oleks kõige kiiremini läbida saanud? kas üle "äärekivide" sõites, või siis ikkagi kasutades "puhast" trajektoori?
võibolla tahaks kah veel lisada suure raja kohta, et oleks võinud rohkem crossingu "elemente" rajal olla, st rohkem kurve jms koonustega maha märgitud.
aga üldiselt loodame et ka UM jäi asjaga rahule
PS! Tahaks tänada ka tublisid tüdrukuid registreerimisel ja aegade märkimisel suurel rajal (Diana, Piret...), kes küll olid väga tublid:)
ning loomulikult ka "liputajaid", kes õnneks liputama eriti ei pidanud:P
GS
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Üritus oli päris asjalik, kuigi päris lõpuni ei saanud olla. Nägin suurel rajal naiste ja väikeste masinate sõidu ära, aga kui põnevaks läks pidin kahjuks lahkuma.
Üllatama pani see, et Imprezasid oli terve hunnik kartsin,et panevad ära aga nagu ma Cardo postitusest aru sain,ei läinud see neil korda.
Korraldajatel tasub tulevikus reklaami peal rohkem mõelda, eks siis tuleb kokku suurem rahvamass.
Üllatama pani see, et Imprezasid oli terve hunnik kartsin,et panevad ära aga nagu ma Cardo postitusest aru sain,ei läinud see neil korda.
Korraldajatel tasub tulevikus reklaami peal rohkem mõelda, eks siis tuleb kokku suurem rahvamass.
Kõigepealt tänud kõigile, kes korraldusele kohtunikena kaasa aitasid ja muidugi mandaaditüdrukud - teieta oleks üritus kõrbenud - SUUR AITÄH veelkord.
Nüüd mõned mõtted:
Esimese asjana tuleb moodustada korraldustoimkond, kus ca 3-5 inimest jagavad ülesanded omavahel ära ja viivad asja võiduka lõpuni. Kui ühe inimese käes on kogu info, siis leiad end äkki olukorrast, kus viis inimest esitavad sulle korraga küsimusi ja sina ei suuda isegi enam vahet teha, kellele kõige ennem vastata. Totaalne mälukramp ja lõugade oma veel sinna kõrvale. Õnneks oli üritus piisavalt väike, et sai asi lahendatud, aga tulevikus nii ei pärja.
Vabandan kõigi vabatahtlike abiliste ees, keda liiga vara kohale ajasin ja kes lõpuks isegi ülesandeta jäid. Tulevikus püüame seda vältida. Kindlasti tuleb leida tulevikus üritusele kohtunikud, kes ise võistlusel kaas ei löö (või siis võimalikult minimaalne arv). Praegu näiteks jäi TQHQ vabatahtlik Andri väikese ringi teisest voorust infopuudusel ilma.
Osalenud klubiliikmete autod olid tehnilise komisjoni hinnangul suht räämas, parandame ennast.
Sai vist praegu kõik, kaon nüüd umbes nädalaks
Nüüd mõned mõtted:
Esimese asjana tuleb moodustada korraldustoimkond, kus ca 3-5 inimest jagavad ülesanded omavahel ära ja viivad asja võiduka lõpuni. Kui ühe inimese käes on kogu info, siis leiad end äkki olukorrast, kus viis inimest esitavad sulle korraga küsimusi ja sina ei suuda isegi enam vahet teha, kellele kõige ennem vastata. Totaalne mälukramp ja lõugade oma veel sinna kõrvale. Õnneks oli üritus piisavalt väike, et sai asi lahendatud, aga tulevikus nii ei pärja.
Vabandan kõigi vabatahtlike abiliste ees, keda liiga vara kohale ajasin ja kes lõpuks isegi ülesandeta jäid. Tulevikus püüame seda vältida. Kindlasti tuleb leida tulevikus üritusele kohtunikud, kes ise võistlusel kaas ei löö (või siis võimalikult minimaalne arv). Praegu näiteks jäi TQHQ vabatahtlik Andri väikese ringi teisest voorust infopuudusel ilma.
Osalenud klubiliikmete autod olid tehnilise komisjoni hinnangul suht räämas, parandame ennast.
Sai vist praegu kõik, kaon nüüd umbes nädalaks
Väikesest rajast
Olin väikesel rajal kohtunik ja ühtlasi ka osaleja. Suure raja sündmustest jäin kõrvale.
Väike rada oli tegelikult päris vahva. Autost ei sõltunud palju, sest kõik sõitsid ju võrdsete autodega. Seega puhtalt sõiduoskuste peal mängimine. 325i oli just parajalt võimas ja 17 tollised veljed tegid ta piisavalt hästi juhtiavaks.
Asi ise oli lihtne - start, siis kohe ussisõit vist mingi 8 vahet, seejärel hoog nii üles kui julged, läbid ühe kiire kurvi ja sõidad läbi reavahetusharjutuse. Ehk siis torbikute vahel järsk pööre vasakule, otse ja kohe järsk pööre paremale tagasi. Ümberpöörd ja vastassuunas sama lugu.
Asi pakkus päris pinget, sest pidi aduma seda õiget kiirust, mille juures auto veel torbikute vahelt läbi mahtus. Reavahetuse harjutus osutus lihtsamaks, kui asi algul tundus, sest seal ei ajanud keegi ühtegi torbikut maha. Küll tuli paar korda ette raja vale läbimist ja seetõttu vooru tühistamist sellele sõitjale. Omaette pähkliks osutus sõitjatele hoopis uss. Mehed hindasid oma võimeid üle ja muidu päris head ajad rikuti torbikute riivamisega. Torbikute vahed polnud liiga suured ja auto vahelt läbi mahutamisega pidi ikka veidi vaeva nägema. Pealegi algas uss tagasiteel kohe pärast kiiret kurvi ja seega siseneti sinna tihti liiga suure kiirusega.
Ringiajad oli umbes nii, et hea aeg oli alla minuti, vilets aeg 1.10.00 ja midagi sellist. Minu parim aeg oli 00.56.00. Peaaegu lootsin selle tulemusega võistluse võita, kuid päris nii ei läinud. Päeva parimaks tulemuseks sõideti 00.54.90 ja seega jäin üldkokkuvõttes teiseks.
Minugi poolt tänu kõigile, kes tulid kohale nii korraldama kui sõitma. Au ja kiitus ka United Motorsile, kes selle ürituse algatajaks oli ja kes kokkuvõttes ka suure koguse auhindu välja pani. Auhinnad olid minu arvates päris väljapaistvad.
Väike rada oli tegelikult päris vahva. Autost ei sõltunud palju, sest kõik sõitsid ju võrdsete autodega. Seega puhtalt sõiduoskuste peal mängimine. 325i oli just parajalt võimas ja 17 tollised veljed tegid ta piisavalt hästi juhtiavaks.
Asi ise oli lihtne - start, siis kohe ussisõit vist mingi 8 vahet, seejärel hoog nii üles kui julged, läbid ühe kiire kurvi ja sõidad läbi reavahetusharjutuse. Ehk siis torbikute vahel järsk pööre vasakule, otse ja kohe järsk pööre paremale tagasi. Ümberpöörd ja vastassuunas sama lugu.
Asi pakkus päris pinget, sest pidi aduma seda õiget kiirust, mille juures auto veel torbikute vahelt läbi mahtus. Reavahetuse harjutus osutus lihtsamaks, kui asi algul tundus, sest seal ei ajanud keegi ühtegi torbikut maha. Küll tuli paar korda ette raja vale läbimist ja seetõttu vooru tühistamist sellele sõitjale. Omaette pähkliks osutus sõitjatele hoopis uss. Mehed hindasid oma võimeid üle ja muidu päris head ajad rikuti torbikute riivamisega. Torbikute vahed polnud liiga suured ja auto vahelt läbi mahutamisega pidi ikka veidi vaeva nägema. Pealegi algas uss tagasiteel kohe pärast kiiret kurvi ja seega siseneti sinna tihti liiga suure kiirusega.
Ringiajad oli umbes nii, et hea aeg oli alla minuti, vilets aeg 1.10.00 ja midagi sellist. Minu parim aeg oli 00.56.00. Peaaegu lootsin selle tulemusega võistluse võita, kuid päris nii ei läinud. Päeva parimaks tulemuseks sõideti 00.54.90 ja seega jäin üldkokkuvõttes teiseks.
Minugi poolt tänu kõigile, kes tulid kohale nii korraldama kui sõitma. Au ja kiitus ka United Motorsile, kes selle ürituse algatajaks oli ja kes kokkuvõttes ka suure koguse auhindu välja pani. Auhinnad olid minu arvates päris väljapaistvad.
Tulemused, kes veel pole näinud: http://www.auto.ee/sport/autocrossing/030712_t.html
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ikka veel ootame pilte.
Erkki v oli ka pildistaja , kus su pildid on???
Erkki v oli ka pildistaja , kus su pildid on???
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Suured tänud korraldajatele ka minu poolt! Väga mõnus päev oli
elus esimest korda rajal ja automaatkastiga
Endale püstitatud eesmärk sai ületatud - ei jäänud viimaseks ega ka eelviimaseks.
Omast kogemusest tean, et kunagi pole vara järgmise aasta üritust ette valmistama hakata, seetõttu panen kohe oma kommentaarid ja ettepanekud kirja.
Tehnilisest komisjonist. Lugesin siit et klubiliste autod polnud korras olnud, samas mulle komenteeriti vaid, et vale firma küünlajuhtmeid kasutan (NGK). Meelsasti oleks kuulanud ka teisi etteheiteid, oleks siis kohe teadnud mille kallale asuda. Ettepanek, kuna asi toimub BMW egiidi all võiks UM korraldada soovijatele mõistliku hinnaga ettevalmistava kontrolli, mille käigus ilmsiks tulnud puudused võivad osalejad ise kõrvaldada või lasta neil teha. (mõte - kõik margi austajad näiteks Lille veel ei tunne). Uuemaid autosid lastakse nagunii esinduses teha, samas olen kindel, et tavasõidus olevaid autosid vaadatakse seal majas pisut teise pilguga kui võistlema minevaid margifänne.
Seekord oli osalejaid parasjagu nende kolme klassi jaoks. Kujutledes nüüd ette pisutki suuremat üritust, teeksin ettepaneku tuua sisse klubi poolt paar täiendavat klassi teemadel -
Parim uunikum
Tuunitud uunikum
Parim originaalkorras masin
Kauneim tuunitud masin
Sellest peaks esialgu piisama. Mõte - Kui lisa klasse ei tehta tulen järgmine kord oma peresedaaniga ja saavutan kindlasti parema tulemuse (ka ilma enda oskuste parandamiseta). Valge tuunimine ei seisne mul mitte osade ära keeramises vaid nende külge kruvimises (ega kellelgi e30 elektriventikat üle pole - saaksin kondi peale)
Üks auto võiks võistelda mitmes erinevas klassis (tehniline määrab sobilikkuse)
Võibolla teeksin veel ka klassi - huvitavaim BMW - mis valitaks rahvahääletuse teel ja populariseeriks marki kui sellist.
Üldist. Järgmine kord kasutaksin teist välitoitlustus firmat.
Praeguseks kõik, kui midagi veel meenub - lisan hiljem juurde


Omast kogemusest tean, et kunagi pole vara järgmise aasta üritust ette valmistama hakata, seetõttu panen kohe oma kommentaarid ja ettepanekud kirja.
Tehnilisest komisjonist. Lugesin siit et klubiliste autod polnud korras olnud, samas mulle komenteeriti vaid, et vale firma küünlajuhtmeid kasutan (NGK). Meelsasti oleks kuulanud ka teisi etteheiteid, oleks siis kohe teadnud mille kallale asuda. Ettepanek, kuna asi toimub BMW egiidi all võiks UM korraldada soovijatele mõistliku hinnaga ettevalmistava kontrolli, mille käigus ilmsiks tulnud puudused võivad osalejad ise kõrvaldada või lasta neil teha. (mõte - kõik margi austajad näiteks Lille veel ei tunne). Uuemaid autosid lastakse nagunii esinduses teha, samas olen kindel, et tavasõidus olevaid autosid vaadatakse seal majas pisut teise pilguga kui võistlema minevaid margifänne.
Seekord oli osalejaid parasjagu nende kolme klassi jaoks. Kujutledes nüüd ette pisutki suuremat üritust, teeksin ettepaneku tuua sisse klubi poolt paar täiendavat klassi teemadel -
Parim uunikum
Tuunitud uunikum
Parim originaalkorras masin
Kauneim tuunitud masin
Sellest peaks esialgu piisama. Mõte - Kui lisa klasse ei tehta tulen järgmine kord oma peresedaaniga ja saavutan kindlasti parema tulemuse (ka ilma enda oskuste parandamiseta). Valge tuunimine ei seisne mul mitte osade ära keeramises vaid nende külge kruvimises (ega kellelgi e30 elektriventikat üle pole - saaksin kondi peale)
Üks auto võiks võistelda mitmes erinevas klassis (tehniline määrab sobilikkuse)
Võibolla teeksin veel ka klassi - huvitavaim BMW - mis valitaks rahvahääletuse teel ja populariseeriks marki kui sellist.
Üldist. Järgmine kord kasutaksin teist välitoitlustus firmat.
Praeguseks kõik, kui midagi veel meenub - lisan hiljem juurde
Välitoitlustus oli nagu oli ja üks tuttav kes soovis osaleda ei olnud olukorra tingimustega rahul sest sissemaxe ületas mõistlikugi kasumi. Ja nagu näha ega ka näljaseid teabmis palju olnud. Järgmisel koral tulex need kurjad tingimused maha võtta ja enamik saaks süüa odavama raha eest ja paremini. Kaido ma ei kritiseeri aga kui sissemaxe on ütleme X summa siis toiduportsioni hinnale lisandub see X osadena ja pealemaxtes pole mõtet toitlustada.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
mul on kah pilte, aga pole neid kusagile riputada.
kui kellelgi peaks kusagil ruumi leiduma, siis saaks vast pildid lõpuks üles kah. [/quote]
Raivo, saada pildid mulle mailile, panen nad kuhugi üles ja siis saab siia ka lingi... kui sobib? Õhtuks peaks olemas olema!
mul on kah pilte, aga pole neid kusagile riputada.
kui kellelgi peaks kusagil ruumi leiduma, siis saaks vast pildid lõpuks üles kah. [/quote]
Raivo, saada pildid mulle mailile, panen nad kuhugi üles ja siis saab siia ka lingi... kui sobib? Õhtuks peaks olemas olema!
ok, lõunaks saadan pildid ära.
EDIT: ole hea ja pane oma meili aadress kah siia.
või vaata oma meili.
EDIT 2: saatsin pildid hotmail aadressile ära.
igaksjuhuks saatsin ka sinna hot aadressile, kuna andis mingit veateadet, et hotmaili ei läinud kõik meilid läbi.
rahvas kes veel pilte tegi, katsuge ikka oma jäädvustused kah üles kusagile riputada!
EDIT: ole hea ja pane oma meili aadress kah siia.
või vaata oma meili.
EDIT 2: saatsin pildid hotmail aadressile ära.
igaksjuhuks saatsin ka sinna hot aadressile, kuna andis mingit veateadet, et hotmaili ei läinud kõik meilid läbi.
rahvas kes veel pilte tegi, katsuge ikka oma jäädvustused kah üles kusagile riputada!
GS
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
Pildid siis
Paneks siis siia oma piltide aadressi ülesse, mingil hetkel saab neid ka näha, kuna üks väike password vaja veel maha võtta, et teie kah neid näha saaksite, aga füüsiliselt on asi olemas juba, niiet ärge pikka viha pidage ja näkku lööge, kui pildid ei meeldi 
http://www.hagen-racing.com/erkki/Autocrossing/

http://www.hagen-racing.com/erkki/Autocrossing/
Nii, Raivo tehtud autocrossingu pildid peaksid nüüd üleval olema järgmisel aadressil
http://www.hot.ee/curves/autocrossing
Kui leheküljega probleeme, siis andke teada.

http://www.hot.ee/curves/autocrossing
Kui leheküljega probleeme, siis andke teada.
