AG Suvekarikas 2011 - III etapp Rapla 26.06
Postitatud: 07.06.2011 19:08 16
Osalejate nimekiri
VÕISTLUSE REGLEMENT
EAL on kooskõlastanud ürituse toimumise (nr ...). Lubatud on EAL sõitjalitsentside ja rahvaspordikaartide omanike osavõtt. Ei kehti RKAS Seesam kindlustuspoliis nr 7/32616.
Aeg ja koht
- etapp toimub pühapäeval 26. juunil Rapla kardirajal http://www.raplakardirada.ee
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 10.00
- proovisõidud 10.00-11.45
- võistlejate koosolek 11.45-11.55
- võistlussõidud orienteeruvalt 12.00-19.00
- autasustamine orienteeruvalt kell 19.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Angelar Garage Autoklubi
- võistluse juht: Ruslan Pleshanov, tel 53407220, zr1@hot.ee
- võistluse sekretär: Kaire Leet
- ohutus-julgestusülem: Sergei Ignatjev, tel 5014042
- peaajamõõtja: Konstantin Shibin, tel 55663949
- tehnilise komisjoni esimees: Konstantin Vedennikov, tel 56151153
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 21. juunil kell 24.00
- starti lubatakse 50 osalejat
- peale 21.06 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval
- kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 15 €/võistleja
- makstud osavõtumaks ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Pleshanov 221008481633
- peale eelregistreerimist osavõtumaks 20 €, maksta võistluspäeval sularahas
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
- peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 10 €/auto, ilma ajavõtuta
- õhtused treeningsõidud on lubatud kuni kella 20.00
Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
- A-klass, mootori võimsus kuni 80 kW
- B-klass, mootori võimsus 81-142 kW
- C-klass, mootori võimsus suurem, kui 142 kW
Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega
- kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1. koht
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 25.06 internetis ja võistluse päeval infostendil)
- start fooriga
- arvestusse läheb 5 esimest ringi ja peale 6-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha
- kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat
- NB! väikese osalejate arvu puhul tuleb 4 vooru ja 3 arvesse!
- valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. Esimene valestart - stopp ja uuesti starti. Teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. Samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile
- korraga lastakse rajale 3 autot, stardiintervall on 1/3 ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- rehvid on vabad (naastrehvid on keelatud)
- mootori võimsus passi järgi, tuuning ei loe (välja arvatud mootori vahetus)
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver nii piloodil, kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, naastrehvide keeld, möödasõdu keeld)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
- õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija
VÕISTLUSE REGLEMENT
EAL on kooskõlastanud ürituse toimumise (nr ...). Lubatud on EAL sõitjalitsentside ja rahvaspordikaartide omanike osavõtt. Ei kehti RKAS Seesam kindlustuspoliis nr 7/32616.
Aeg ja koht
- etapp toimub pühapäeval 26. juunil Rapla kardirajal http://www.raplakardirada.ee
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 10.00
- proovisõidud 10.00-11.45
- võistlejate koosolek 11.45-11.55
- võistlussõidud orienteeruvalt 12.00-19.00
- autasustamine orienteeruvalt kell 19.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Angelar Garage Autoklubi
- võistluse juht: Ruslan Pleshanov, tel 53407220, zr1@hot.ee
- võistluse sekretär: Kaire Leet
- ohutus-julgestusülem: Sergei Ignatjev, tel 5014042
- peaajamõõtja: Konstantin Shibin, tel 55663949
- tehnilise komisjoni esimees: Konstantin Vedennikov, tel 56151153
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 21. juunil kell 24.00
- starti lubatakse 50 osalejat
- peale 21.06 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval
- kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 15 €/võistleja
- makstud osavõtumaks ei tagastata
- osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Pleshanov 221008481633
- peale eelregistreerimist osavõtumaks 20 €, maksta võistluspäeval sularahas
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
- peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 10 €/auto, ilma ajavõtuta
- õhtused treeningsõidud on lubatud kuni kella 20.00
Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
- A-klass, mootori võimsus kuni 80 kW
- B-klass, mootori võimsus 81-142 kW
- C-klass, mootori võimsus suurem, kui 142 kW
Autasustamine
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega
- kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1. koht
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 25.06 internetis ja võistluse päeval infostendil)
- start fooriga
- arvestusse läheb 5 esimest ringi ja peale 6-at (jahutus) ringi tullakse rajalt maha
- kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat
- NB! väikese osalejate arvu puhul tuleb 4 vooru ja 3 arvesse!
- valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. Esimene valestart - stopp ja uuesti starti. Teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. Samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile
- korraga lastakse rajale 3 autot, stardiintervall on 1/3 ringi
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- rehvid on vabad (naastrehvid on keelatud)
- mootori võimsus passi järgi, tuuning ei loe (välja arvatud mootori vahetus)
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver nii piloodil, kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, naastrehvide keeld, möödasõdu keeld)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu
- õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija