EAL BMW E36 325i CUP
EAL BMW E36 325i CUP
Nii, tegemisel on siis uus ametlik ringrajaklass. Sõidukiteks on valitud kupee ja sedaan kerega E36 325i (millegipärast soovitakse vältida compacti ja touringu kasutamist). Üldine mõte siis selline et autod oleks suhteliselt standardid ja see hoiaks autod võrdsena, kulud all ja võistluse huvitavana.
Siin teemas toimub arutelu esialgsete reeglite üle: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=194
Siin on reeglitele eelnenud arutelu: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=180
Kes tunneb asja vastu huvi siis praegu on õige aeg opentrack foorumis oma mõtetest teada anda.
Siin teemas toimub arutelu esialgsete reeglite üle: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=194
Siin on reeglitele eelnenud arutelu: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=180
Kes tunneb asja vastu huvi siis praegu on õige aeg opentrack foorumis oma mõtetest teada anda.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
See korraga rajal olemine tõstab küll kulusid aga selliselt see päris õige ringrajasõit ju käibki. Odavus on suhteline. Arvan et 100 tuh eest saab juba hea auto ehitatud.
Kui nüüd reeglid tehakse selliselt et autod tõesti saavad enam-vähem võrdsed siis on selle raha eest juba päris huvitav sari (teised ringrajasarjad on veel kallimad).
Esialgsete plaanide järgi lähevad 2008 sõitma juba ametlike võistluste kogemust omavad sõitjad. Ja eks siis tuleb teisi huvilisi juurde. Päris tühja koha pealt vaevalt et nüüd kedagi sõitma tuleb.
Varem või hiljem viskab ikkagi see stopperi vastu võidusõit üle ja siis ma arvan et osalen ka selles sarjas aga 2008 see veel ei juhtu.
Kui nüüd reeglid tehakse selliselt et autod tõesti saavad enam-vähem võrdsed siis on selle raha eest juba päris huvitav sari (teised ringrajasarjad on veel kallimad).
Esialgsete plaanide järgi lähevad 2008 sõitma juba ametlike võistluste kogemust omavad sõitjad. Ja eks siis tuleb teisi huvilisi juurde. Päris tühja koha pealt vaevalt et nüüd kedagi sõitma tuleb.
Varem või hiljem viskab ikkagi see stopperi vastu võidusõit üle ja siis ma arvan et osalen ka selles sarjas aga 2008 see veel ei juhtu.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Ringrada on muidu täitsa minu teema ja ma isegi mõtleksin selle peale. Siiski on asjal üks väga suur aga, mis mind isiklikult eemale veel hoiab, nimelt meil puuduvad autodega sõitmiseks sobivad rajad, ühel rajal sõitmine tüütab ära(Raplat, Aravetet jne kardiradu ma siin üldse ei nimetaks). Ilmselt peab see sari hakkama käima ka naabrite radu kasutamas, mis tõstab päris korralikult sarja hinda. Nii et plaan muidugi hea, aga ehitaks enne mõned rajad juurde, ja siis tehku neid cup-e ja asju nii palju kui kulub. Inimressursid(kellel on piisavalt krõbisevat) on meil ka vägagi piiratud, võiks olla võimalikult vähe sarju tegelikult.
EBK Kossutiim
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Ja, see on ka võimalus. Ilmselt olekski linnavahel toimuvaid etape ka, nagu kardispordis kunagi(Haapsalu, Kärdla, Tallinn jnejne). Aga nagu ka toona ja ilmselt ka praegu, on need võistlused huvitavad ainult publikule, sõitjatele on see ikka väga piin(tänava pilti peaksid isegi teadma ja üldse see ei ole ikka see).
EBK Kossutiim
Lihtsam ja odavam on paarkorda aastas soomes Alastaros käia ja ennast välja eldada rajal ilma et rahakotis laiutaks 100 K auk. Kui mu vana mälu mind ei peta siis 500 euri oli koolitus ja 4 tundi sõitu sinna otsa siis veel laevapilet ja kohalesõit. igal kümnel juhul tuleb odavam.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
No ei saa võrrelda mingit huviliste sõitmisi / üritusi ametliku ringrajasõiduga kus pealegi võib võita ka Eesti meistritiitlit...
Soomes on jah sarnane e36 sari aga hetkeseisuga ei ole reeglid ühtlustatud Soomega.
Soomes on jah sarnane e36 sari aga hetkeseisuga ei ole reeglid ühtlustatud Soomega.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Asi ei ole halvustavas komentaaris. Lihtsalt ma ei usu sellese. Varasemate asjadega on halbu näiteid küll ja küll. Lihtsalt ul ei ole usku ühe masinaklassi sarja. Koraliku E36 on juba väga raske leida. Ennast ma ei suuda siiamaale ära kiruda et E36 maha müüsin.Oleks alles oleks kindlalt ehitanud reeglitejärgi ta valmis ja sõitma tulnud.Silwer kirjutas:Henrik, kui tahad Alastaros sõita siis anna minna. Sinu halvustavaid kommentaare ei ole kellelgi siia vaja.Henrik88 kirjutas:Eesti meistri tiitel ????
Mida see mulle annab ??? Mitte midagi!!!
Ja no kriitikat võiks ikka tiba taluda. Maailm ei ole ainult must ja valge.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
No see on juba mõistlik jutt, oleks võinud kohe alguses sedasi kirjutada... 
RE: korraliku tooriku leidmine
Kindlasti on sobivat e36 sedaani lihtsam leida kui näiteks E30 kerega masinat ja odavam kui e46 kerega masinat.
Samas ega need nõudmised nüüd midagi nii erilist toorikule ei olegi: peaks olema sirge ja mitte eriti roostes kerega. Ringrajaks ettevalmistuse käigus lähevad vahetusse nagunii kõik puksid, vedrustus, pidurid, differ, sidur. Salong läheb välja, kogu muu ebavajalik kola samuti, stanged saab asendada fiibrist koorikutega. Kui mootor ei ole enam kõige värskem siis võiks teha ka kerge kapremondi sinna peale. Käigukasti on vajaduse korral lihtsam vahetada korraliku vastu kui hakata remontima.
Ainuke asi mis natuke raskendab olukorda on just see 325i + korraliku kere kombinatsiooni leidmine. Aga ka siin on lahendus olemas - võtta toorikuks 320i (neid on lihtsalt palju) ja paigaldada 325i mootor. Ise võtaks toorikuks automaatkastiga ja väikese läbisõiduga 325i - suurem tõenäosus et ei pea kohe hakkama mootorit remontima.

RE: korraliku tooriku leidmine
Kindlasti on sobivat e36 sedaani lihtsam leida kui näiteks E30 kerega masinat ja odavam kui e46 kerega masinat.
Samas ega need nõudmised nüüd midagi nii erilist toorikule ei olegi: peaks olema sirge ja mitte eriti roostes kerega. Ringrajaks ettevalmistuse käigus lähevad vahetusse nagunii kõik puksid, vedrustus, pidurid, differ, sidur. Salong läheb välja, kogu muu ebavajalik kola samuti, stanged saab asendada fiibrist koorikutega. Kui mootor ei ole enam kõige värskem siis võiks teha ka kerge kapremondi sinna peale. Käigukasti on vajaduse korral lihtsam vahetada korraliku vastu kui hakata remontima.
Ainuke asi mis natuke raskendab olukorda on just see 325i + korraliku kere kombinatsiooni leidmine. Aga ka siin on lahendus olemas - võtta toorikuks 320i (neid on lihtsalt palju) ja paigaldada 325i mootor. Ise võtaks toorikuks automaatkastiga ja väikese läbisõiduga 325i - suurem tõenäosus et ei pea kohe hakkama mootorit remontima.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Siin siis EAL poolt kinnitatud tehnilised tingimused autodele: http://opentrack.pri.ee/BMW%20325%20CUP ... ED%205.rtf
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Siit kohe huvilistele, et varsti panen müüki isa e36 325 sedaan automaat kastiga, max aasta tagasi saksast toodud ja õige läbisõit ~180000 (paberite järgi tõestatav) ja mootor käib ilma igasuguse klõbinata ja ilusa häälega. Suur pluss on see, et autol juba tehasepoolt LSD. Lisaks veel hele nahksisu, kõik aknad, luugid elektriga(need kaks viimast välja võttes ja ära müües saab hea kopika tagasi juba), 17 tolli veljed ja kerel väga vähe roostet. Sportvedrusi aga ei ole. Rahameestele oleks see hea projektikas või siis näiteks kiirusearmastajast üliõpilesele niisama hea igapäevaliikurIse võtaks toorikuks automaatkastiga ja väikese läbisõiduga 325i - suurem tõenäosus et ei pea kohe hakkama mootorit remontima.
