"Sõidurõõm" II kevad 2008 afterparty Baribalis
"Sõidurõõm" II kevad 2008 afterparty Baribalis
30 märts 2008.a. - Muudatused reeglites !!
Mäng " Sõidurõõm" koosneb Eestimaa teedel ja tänavatel automargiga BMW sõitmisest ja selle käigus punktide ja vihjete kogumisest.
Toimumine
1 Mängu toimumise info avalikustatakse 27 märtsil 2008.a.
2 Registreerumine algab 2 nädalat enne mängu toimumist BMW Klubi foorumis selleks loodud alamrubriigis ja lõpeb 24h enne mängu toimumist.
3 Järjekorras teine võistlusmäng toimub 12 aprill. 2008.a. kell 22:00 juhul kui moodustub vähemalt 5 võistkonda.
4 Maksimaalne võistkondade arv on 12.
5 Kogunemine on Ülemiste Keskuse parkla Statoili poolses nurgas.
Reeglid
6 Osalemine on omal vastutusel. Korraldaja ei vastuta ürituse jooksul toimunud intsidentide eest.
7 30 minutit enne üritust toimub võistlejate koosolek (punkt 5) kus informeeritakse üldiseid ülesandeid sisaldavaid fakte. Kohalolek on kõikidel võistkondadel kohustuslik ( va. kodused abilised ).
8 Peakohtunikul on õigus teha ürituse eel ja käigus reeglitesse ettenägematutest asjaoludest põhjustatud muudatusi, mis tehakse teatavaks võistlejate koosolekul. Muudatused viiakse ka sisse internetis olevasse reeglistikku võimalikult kiiresti. Võistluse käigus toimunud reeglite muudatusest antakse teada foorumis.
9 Mängu käigus tuleb lähtuda „Fair Play“ põhimõttest, st. igasugune kaasvõistleja tulemuste mõjutamine on keelatud.
10 Vastasvõistkondadele ei tohi anda vihjeid ega infot mis võivad mõjutada mängu tulemust.
11 Võistluse ajal ei tohi kahjustada loodust ega kontrollpunkte.
12 Võistluse käigus peab järgima kõiki Liikluseeskirja reegleid. Korraldajatel on õigus seda kontrollida. Võistluse toimumisest teavitatakse ka liikluspolitseid.
13 Konkurendi liikluseeskirjade rikkumisest võib teavitada politseid või kohtunikke, sündmust võib pildistada, filmida jms. Tõestatud rikkumise eest saab võistkond 2 lisapunkti. Politseile vahele jäänud võistkonnast võib teha sündmuse käigus pilti, eeskirju rikkunud võistkond diskvalifitseeritakse. Kõiki kehtivaid liikluseeskirju peab järgima.
14 Punktid tuleb läbida kohtunike poolt selleks ettenähtud järjekorras kui ei ole ette nähtud teisiti! Punktid on järjestatud numeroloogiliselt kasvavas järjekorras.
15 Igas punktis tuleb kirja panna auto odomeetri näit ning punkti leidmise kellaaeg. Need andmed tuleb edastada selleks moodustatud foorumisse ja/või blanketile.
16 Kõikide punktide läbimine ei ole kohustuslik. Võidab see kellel on kõige rohkem punkte.
17 Vastasvõistkondade abi kasutamine punkti otsingul on keelatud, kasutada võib infot vaid võistkonnasiseselt.
18 Mängu käigus jälgivad kohtunikud kontrollaegasid. Kontrollpunktide läbimine alla lubatud ajalimiidi tühistab võistkonna tulemused.
19 Kontrollpunktide lõhkumine ja demonteerimine on keelatud ja põhjendatud protesti korral ootab reegleid rikkunud võistkonda diskvalifitseerimine.
20 Organisaatorid läbivad kõik punktid enne ürituse toimumist ja kontrollivad nende õigsust.
21 Juhul kui võistkond ei leia neile antud punkti, siis on neil (punkt 57,58) teatud aja möödudes võimalik nõuda täiendavat vihjet.
22 Planeeritav raja läbimise aeg on 3-5 tundi.
23 Kontrollaeg on aeg, mille jooksul peavad kõik võistlejad võistluse lõpetama ja jõudma finišisse. Kontrollaeg tehakse teatavaks võistlejate koosolekul. Hiljem saabunud võistkonna kogu tulemus tühistatakse.
24 Reeglina järgitakse leitavate punktide asukohta märkides, et see ei oleks autoga ligipääsetavast kohast kaugemal kui 300 meetrit. Autodega ei tohi sõita haljasaladele ! Väike jalutuskäik ei tee halba ! Trajektoor mängu algpunktist ei ületa ideaalis 50 km raadiust.
25 Võistkonnad stardivad 3 minutilise intervalliga.
26 Vihje esimese punkti kohta saadakse 2 minutit enne stardihetke. Leitavad punktid võivad olla võistkondadele samad või erinevad, asetseda teineteisest kaugel või lähedal.
27 Aega arvestatakse peakohtuniku kella järgi GPS-i põhiselt kohaliku aja järgi !
28 Võrdsete punktisummade korral määrab võitja aeg, millega võistlus lõpetati.
28A Võistluse lõpupunkti määravad kohtunikud üldkoosolekul või mängu kestel. Üldiselt on see sama mis stardipunkt.
29 Vahefiniš on koht, mida peavad võistlejad võistluse käigus läbima kontrolllehtede üleandmiseks kohtunikele, uute vihjete saamiseks või võistkonna kontrollimiseks.
30 Vahefiniši alasse ei tohi siseneda korrektselt täitmata kontrolllehtedega.
31 Vahefiniši alas, kui seal on eelnevalt mõni võistkond tuleb moodustada autodest nn. elav järjekord, võistlejad EI TOHI autodest väljuda.
32 Peale starti või vahefinišist saadud vihjet tuleb koheselt lahkuda stardialast.
33 Stardiala on piirkond mis määratakse võistlejate üldkoosolekul.
34 Finiš suletakse 15 minutit peale võistkonna kontrollaja lõppu.
35 Võistluse kontrolllehed tuleb võistluse lõpetades koheselt üle anda peakohtunikule.
36 Tulemused selguvad ning tehakse teatavaks hiljemalt nädal pärast võistluse lõppu BMW Klubi foorumis.
37 Autasustamine toimub BMW Klubi sünnipäeval 19 aprillil 2008 ürituse raames.
38 Alkoholi tarbimine võistluste ajal on keelatud !
39 Võistluse organisaatorid on Cardo, Marger, Janno, Kimmo, Erko.
Osalemine
40 Osalemiseks tuleb moodustada võistkond ja sellest korraldajatele teada anda.
41 Võistkonna moodustab kapten, kes peab olnud olema BMW Klubi foorumi intensiivne kasutaja vähemalt 3 kuud enne mängu toimumist. Kaasosalejad ei pea olema foorumi kasutajad, kuid soovituslikult võiksid olla.
42 Osavõtutasu on 400 krooni võistkonna kohta. Tasumine toimub ülekandega võistluse peakohtuniku arvele vähemalt 24h enne võistluse toimumist. Täpsem info peakohtunikult võistkondade kaptenitele privaatsõnumina foorumis või e-kirja teel. See tagab võistlejatele ettevalmistatud võistlusraja ning vihjed raja läbimiseks. Osavõtutasu ei hõlma endas lisanduvaid kulutusi bensiinile, sidele jms.
43 Auhinnafond on 50% osavõtutasust. Ülejäänud 50 % lähevad organiseerimiskuludesse.
44 Auhinnafondist 50% saab võitjavõistkond, 30% teise koha saavutanud võistkond ning 20% kolmanda koha võistkond. Summad ümardatakse 1 krooni täpsuseni.
45 Stardi järjekord moodustatakse võistkondade kogutud punkte arvestades ja jagatakse võistkondade vahel paremusjärjestuse teel, uutele võistkondadele loositakse järjestus peale varem osalenute registreerumist ja avaldatakse üldkoosolekul. Start toimub pööratud järjekorras, ehk suurima kogupunktidega võistkond stardib viimasena.
Võistkonnad
46 Igal võistkonnal peab olema nimi mis ei sisalda roppusi ega muid ebatsensuurseid või ebanormaalseid väljendeid, tähistusi ja ei ületa 10 tähemärki.
47 Võistkond peab koosnema vähemalt kolmest liikmest kellest üks on võistkonna kapten.
48 Kapten ei pea võistluse käigus olema ilmtingimata võistkonnas autojuht, kuid peab võistluse jooksul olema võistkonna autos.
49 Võistkond koosneb võistlejatest, kellest vähemalt kolm on võistluse ajal autos.
50 Soovikorral on võimalik kasutada ka abiliiget või liikmeid, kes aitavad võistkonda kodusel teel näiteks internetist vastuseid otsides või interneti teel kohtunikega info vahetamiseks.
51 Autos viibivate liikmete arv on piiratud auto registreerimistunnistusel olevate istmekohtade arvuga, kuid ei tohi olla alla kolme inimese.
52 Võistkondadel peaks olema kaasas võistluseks hädavajalikud abivahendid: pastakad, pliiatsid, kirjapaberit, taskulamp, sidevahendid jne. Vajalik Tallinna ja Harjumaa kaardi olemasolu. Kasutada võib navigatsiooniseadmeid, sülearvutit jms. Kompass, pikksilm ja labidas on soovituslik.
Rada
53 Rada koosneb märgistatud või kirjeldatud punktidest, mida tuleb läbida korraldajate poolt ette nähtud järjekorras.
54 Kõik võistkonnad ei läbi punkte samas järjekorras. Vajaduse korral kasutatakse ka hajutust, tagades võistkondade radadele sama raskusaste.
55 Kontrollpunktid leitakse korraldajatelt saadud vihjete abiga. Vastavalt kasutatud vihjete arvule annab iga kontrollpunkt järgneva arvu punkte:
56 a. 1. vihje. Punkti kirjeldus mõistatusena – 5 punkti;
57 b. 2. vihje. Punkti geograafilisele asukohale suunav vihje( +15 minutit orienteeruvalt kuluma pidanud ajast ) – 3 punkti;
58 c. 3. Vihje. Punkti koordinaadid avalikustatakse(+30 minutit orienteeruvalt kuluma pidanud ajast.) - 1 punkt;
59 d. Punkt jääb läbimata( +35 minutit orienteeruvalt kuluma pidanud ajast ) – 0 punkti. Samas punkt loetakse mitte läbituks, kui selle leidmisele kulunud aeg ületab selleks kuluma pidanud ajast 40 minutit.
60 Vihje (punkt 57 - b,c ) edastatakse Sõidurõõmu foorumis vastavas teemas.
61 Lisapunkte saab iga tõestatud vihje/rikkumise eest 2 punkti.
62 Iga punkt on tähistatud Lisa 1 toodud sümboliga, mille esimesel küljel on kontrollkood, selle edastamisel vastavas alafoorumis korraldajatele saab järgmise sihtpunkti vihje.
63 Vihjeid antakse siis, kui võistkond seda kohtunikelt küsib. Kohtunikud arvestavad selleks orienteeruvalt punkti leidmiseks kuluma pidanud aega.
Lisa 1
64 Kontrollpunkti tähis.
Avalikustatakse umbes nädal enne võistluse algust !
Osalejad
Stardi
jrk
nr ----- Kapten ----- Võistkond --- tasutud
1. foxy007..........Ziil-udus..........400.-
2. Raitz.............Perutajad .........400.-
3. iaanek..........Karumumm.......400.-
4. Janek............ALU Team.........400.-
5.SiilV12...........Tiffer ...............400.-
6. PriitV8...........naXiralli............400.-
7. Eero..............Kuu-uurijad.....400.-
8. iisak..............Potsatajad.......400.-
9. Tarmo.........Tavotikad..........400.-
10. Hanno..........STARTER..........400.-
11. AndresS.......3Konna...........400.-
Registreerimine lõpetatud !!
Mäng " Sõidurõõm" koosneb Eestimaa teedel ja tänavatel automargiga BMW sõitmisest ja selle käigus punktide ja vihjete kogumisest.
Toimumine
1 Mängu toimumise info avalikustatakse 27 märtsil 2008.a.
2 Registreerumine algab 2 nädalat enne mängu toimumist BMW Klubi foorumis selleks loodud alamrubriigis ja lõpeb 24h enne mängu toimumist.
3 Järjekorras teine võistlusmäng toimub 12 aprill. 2008.a. kell 22:00 juhul kui moodustub vähemalt 5 võistkonda.
4 Maksimaalne võistkondade arv on 12.
5 Kogunemine on Ülemiste Keskuse parkla Statoili poolses nurgas.
Reeglid
6 Osalemine on omal vastutusel. Korraldaja ei vastuta ürituse jooksul toimunud intsidentide eest.
7 30 minutit enne üritust toimub võistlejate koosolek (punkt 5) kus informeeritakse üldiseid ülesandeid sisaldavaid fakte. Kohalolek on kõikidel võistkondadel kohustuslik ( va. kodused abilised ).
8 Peakohtunikul on õigus teha ürituse eel ja käigus reeglitesse ettenägematutest asjaoludest põhjustatud muudatusi, mis tehakse teatavaks võistlejate koosolekul. Muudatused viiakse ka sisse internetis olevasse reeglistikku võimalikult kiiresti. Võistluse käigus toimunud reeglite muudatusest antakse teada foorumis.
9 Mängu käigus tuleb lähtuda „Fair Play“ põhimõttest, st. igasugune kaasvõistleja tulemuste mõjutamine on keelatud.
10 Vastasvõistkondadele ei tohi anda vihjeid ega infot mis võivad mõjutada mängu tulemust.
11 Võistluse ajal ei tohi kahjustada loodust ega kontrollpunkte.
12 Võistluse käigus peab järgima kõiki Liikluseeskirja reegleid. Korraldajatel on õigus seda kontrollida. Võistluse toimumisest teavitatakse ka liikluspolitseid.
13 Konkurendi liikluseeskirjade rikkumisest võib teavitada politseid või kohtunikke, sündmust võib pildistada, filmida jms. Tõestatud rikkumise eest saab võistkond 2 lisapunkti. Politseile vahele jäänud võistkonnast võib teha sündmuse käigus pilti, eeskirju rikkunud võistkond diskvalifitseeritakse. Kõiki kehtivaid liikluseeskirju peab järgima.
14 Punktid tuleb läbida kohtunike poolt selleks ettenähtud järjekorras kui ei ole ette nähtud teisiti! Punktid on järjestatud numeroloogiliselt kasvavas järjekorras.
15 Igas punktis tuleb kirja panna auto odomeetri näit ning punkti leidmise kellaaeg. Need andmed tuleb edastada selleks moodustatud foorumisse ja/või blanketile.
16 Kõikide punktide läbimine ei ole kohustuslik. Võidab see kellel on kõige rohkem punkte.
17 Vastasvõistkondade abi kasutamine punkti otsingul on keelatud, kasutada võib infot vaid võistkonnasiseselt.
18 Mängu käigus jälgivad kohtunikud kontrollaegasid. Kontrollpunktide läbimine alla lubatud ajalimiidi tühistab võistkonna tulemused.
19 Kontrollpunktide lõhkumine ja demonteerimine on keelatud ja põhjendatud protesti korral ootab reegleid rikkunud võistkonda diskvalifitseerimine.
20 Organisaatorid läbivad kõik punktid enne ürituse toimumist ja kontrollivad nende õigsust.
21 Juhul kui võistkond ei leia neile antud punkti, siis on neil (punkt 57,58) teatud aja möödudes võimalik nõuda täiendavat vihjet.
22 Planeeritav raja läbimise aeg on 3-5 tundi.
23 Kontrollaeg on aeg, mille jooksul peavad kõik võistlejad võistluse lõpetama ja jõudma finišisse. Kontrollaeg tehakse teatavaks võistlejate koosolekul. Hiljem saabunud võistkonna kogu tulemus tühistatakse.
24 Reeglina järgitakse leitavate punktide asukohta märkides, et see ei oleks autoga ligipääsetavast kohast kaugemal kui 300 meetrit. Autodega ei tohi sõita haljasaladele ! Väike jalutuskäik ei tee halba ! Trajektoor mängu algpunktist ei ületa ideaalis 50 km raadiust.
25 Võistkonnad stardivad 3 minutilise intervalliga.
26 Vihje esimese punkti kohta saadakse 2 minutit enne stardihetke. Leitavad punktid võivad olla võistkondadele samad või erinevad, asetseda teineteisest kaugel või lähedal.
27 Aega arvestatakse peakohtuniku kella järgi GPS-i põhiselt kohaliku aja järgi !
28 Võrdsete punktisummade korral määrab võitja aeg, millega võistlus lõpetati.
28A Võistluse lõpupunkti määravad kohtunikud üldkoosolekul või mängu kestel. Üldiselt on see sama mis stardipunkt.
29 Vahefiniš on koht, mida peavad võistlejad võistluse käigus läbima kontrolllehtede üleandmiseks kohtunikele, uute vihjete saamiseks või võistkonna kontrollimiseks.
30 Vahefiniši alasse ei tohi siseneda korrektselt täitmata kontrolllehtedega.
31 Vahefiniši alas, kui seal on eelnevalt mõni võistkond tuleb moodustada autodest nn. elav järjekord, võistlejad EI TOHI autodest väljuda.
32 Peale starti või vahefinišist saadud vihjet tuleb koheselt lahkuda stardialast.
33 Stardiala on piirkond mis määratakse võistlejate üldkoosolekul.
34 Finiš suletakse 15 minutit peale võistkonna kontrollaja lõppu.
35 Võistluse kontrolllehed tuleb võistluse lõpetades koheselt üle anda peakohtunikule.
36 Tulemused selguvad ning tehakse teatavaks hiljemalt nädal pärast võistluse lõppu BMW Klubi foorumis.
37 Autasustamine toimub BMW Klubi sünnipäeval 19 aprillil 2008 ürituse raames.
38 Alkoholi tarbimine võistluste ajal on keelatud !
39 Võistluse organisaatorid on Cardo, Marger, Janno, Kimmo, Erko.
Osalemine
40 Osalemiseks tuleb moodustada võistkond ja sellest korraldajatele teada anda.
41 Võistkonna moodustab kapten, kes peab olnud olema BMW Klubi foorumi intensiivne kasutaja vähemalt 3 kuud enne mängu toimumist. Kaasosalejad ei pea olema foorumi kasutajad, kuid soovituslikult võiksid olla.
42 Osavõtutasu on 400 krooni võistkonna kohta. Tasumine toimub ülekandega võistluse peakohtuniku arvele vähemalt 24h enne võistluse toimumist. Täpsem info peakohtunikult võistkondade kaptenitele privaatsõnumina foorumis või e-kirja teel. See tagab võistlejatele ettevalmistatud võistlusraja ning vihjed raja läbimiseks. Osavõtutasu ei hõlma endas lisanduvaid kulutusi bensiinile, sidele jms.
43 Auhinnafond on 50% osavõtutasust. Ülejäänud 50 % lähevad organiseerimiskuludesse.
44 Auhinnafondist 50% saab võitjavõistkond, 30% teise koha saavutanud võistkond ning 20% kolmanda koha võistkond. Summad ümardatakse 1 krooni täpsuseni.
45 Stardi järjekord moodustatakse võistkondade kogutud punkte arvestades ja jagatakse võistkondade vahel paremusjärjestuse teel, uutele võistkondadele loositakse järjestus peale varem osalenute registreerumist ja avaldatakse üldkoosolekul. Start toimub pööratud järjekorras, ehk suurima kogupunktidega võistkond stardib viimasena.
Võistkonnad
46 Igal võistkonnal peab olema nimi mis ei sisalda roppusi ega muid ebatsensuurseid või ebanormaalseid väljendeid, tähistusi ja ei ületa 10 tähemärki.
47 Võistkond peab koosnema vähemalt kolmest liikmest kellest üks on võistkonna kapten.
48 Kapten ei pea võistluse käigus olema ilmtingimata võistkonnas autojuht, kuid peab võistluse jooksul olema võistkonna autos.
49 Võistkond koosneb võistlejatest, kellest vähemalt kolm on võistluse ajal autos.
50 Soovikorral on võimalik kasutada ka abiliiget või liikmeid, kes aitavad võistkonda kodusel teel näiteks internetist vastuseid otsides või interneti teel kohtunikega info vahetamiseks.
51 Autos viibivate liikmete arv on piiratud auto registreerimistunnistusel olevate istmekohtade arvuga, kuid ei tohi olla alla kolme inimese.
52 Võistkondadel peaks olema kaasas võistluseks hädavajalikud abivahendid: pastakad, pliiatsid, kirjapaberit, taskulamp, sidevahendid jne. Vajalik Tallinna ja Harjumaa kaardi olemasolu. Kasutada võib navigatsiooniseadmeid, sülearvutit jms. Kompass, pikksilm ja labidas on soovituslik.
Rada
53 Rada koosneb märgistatud või kirjeldatud punktidest, mida tuleb läbida korraldajate poolt ette nähtud järjekorras.
54 Kõik võistkonnad ei läbi punkte samas järjekorras. Vajaduse korral kasutatakse ka hajutust, tagades võistkondade radadele sama raskusaste.
55 Kontrollpunktid leitakse korraldajatelt saadud vihjete abiga. Vastavalt kasutatud vihjete arvule annab iga kontrollpunkt järgneva arvu punkte:
56 a. 1. vihje. Punkti kirjeldus mõistatusena – 5 punkti;
57 b. 2. vihje. Punkti geograafilisele asukohale suunav vihje( +15 minutit orienteeruvalt kuluma pidanud ajast ) – 3 punkti;
58 c. 3. Vihje. Punkti koordinaadid avalikustatakse(+30 minutit orienteeruvalt kuluma pidanud ajast.) - 1 punkt;
59 d. Punkt jääb läbimata( +35 minutit orienteeruvalt kuluma pidanud ajast ) – 0 punkti. Samas punkt loetakse mitte läbituks, kui selle leidmisele kulunud aeg ületab selleks kuluma pidanud ajast 40 minutit.
60 Vihje (punkt 57 - b,c ) edastatakse Sõidurõõmu foorumis vastavas teemas.
61 Lisapunkte saab iga tõestatud vihje/rikkumise eest 2 punkti.
62 Iga punkt on tähistatud Lisa 1 toodud sümboliga, mille esimesel küljel on kontrollkood, selle edastamisel vastavas alafoorumis korraldajatele saab järgmise sihtpunkti vihje.
63 Vihjeid antakse siis, kui võistkond seda kohtunikelt küsib. Kohtunikud arvestavad selleks orienteeruvalt punkti leidmiseks kuluma pidanud aega.
Lisa 1
64 Kontrollpunkti tähis.
Avalikustatakse umbes nädal enne võistluse algust !
Osalejad
Stardi
jrk
nr ----- Kapten ----- Võistkond --- tasutud
1. foxy007..........Ziil-udus..........400.-
2. Raitz.............Perutajad .........400.-
3. iaanek..........Karumumm.......400.-
4. Janek............ALU Team.........400.-
5.SiilV12...........Tiffer ...............400.-
6. PriitV8...........naXiralli............400.-
7. Eero..............Kuu-uurijad.....400.-
8. iisak..............Potsatajad.......400.-
9. Tarmo.........Tavotikad..........400.-
10. Hanno..........STARTER..........400.-
11. AndresS.......3Konna...........400.-
Registreerimine lõpetatud !!
Viimati muutis Cardo, 12.04.2008 00:39 38, muudetud 20 korda kokku.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
3 tiimi veel, nuh Nuhelejad ja Alu-team ja kolmas saab veel, tore et ikka vanad head tiimid koos.
Igaks juhuks mainin, et sel korral peab autos olema 3 osalejat, vanades reeglites oli 2. Siis on täpsustatud vahefinišit ja kohtunike autoümbruses toimuvat, eelmine kord oli probleeme, et paberid õigel ajal täitmata ja kõik tormasid umbropsu
, sel korral muutub ka andmete edastamine ja sisestamine, täpsemalt vahetult ennem üritust.
Igaks juhuks mainin, et sel korral peab autos olema 3 osalejat, vanades reeglites oli 2. Siis on täpsustatud vahefinišit ja kohtunike autoümbruses toimuvat, eelmine kord oli probleeme, et paberid õigel ajal täitmata ja kõik tormasid umbropsu

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
OT: Lapsed pannakse magama ja issid hakkavad vägijooki tarbimaCardo kirjutas:Tõepoolest Dagöt võrrelda " Sõidurõõmuga" - ei kommentaari
Ja härrased, kes siis öösel laste sünnipäevi peab, need tehakse ikka 10-15 vahel ära

Aga üritusest.Tegelikult loodaks,et tuleb vihma või lörtsi või mida iganes.Eelmine kord oli ikka asi hulka huvitavam,kui taevast sadas mingit saasta

maitse üle ei vaielda, ütles talupoeg (nuhejela) ja suudles lehma pe*setCardo kirjutas:Tõepoolest Dagöt võrrelda " Sõidurõõmuga" - ei kommentaari
Ja härrased, kes siis öösel laste sünnipäevi peab, need tehakse ikka 10-15 vahel ära

aga üldiselt, nuhelejad veel arutavad ja plaanivad, vb toimub üks kaptenivahetus ja tiim ikkagi olemas

Võid ennast kirja panna aga nimi tuleb ringi teha.Raitz kirjutas:"Tallinna Noorte Bobitõstjate Huviringi" esindus lühidalt siis Noored Bobitõstjad eesotsas Raitziga tahaks ka ennast kirja panna
46 Igal võistkonnal peab olema nimi mis ei sisalda roppusi ega muid ebatsensuurseid või ebanormaalseid väljendeid, tähistusi ja ei ületa 10 tähemärki.
Kapten moodustab võistkonna, seega kui uus kapten, siis uus nimi.Marit kirjutas:maitse üle ei vaielda, ütles talupoeg (nuhejela) ja suudles lehma pe*setCardo kirjutas:Tõepoolest Dagöt võrrelda " Sõidurõõmuga" - ei kommentaari
Ja härrased, kes siis öösel laste sünnipäevi peab, need tehakse ikka 10-15 vahel ära![]()
aga üldiselt, nuhelejad veel arutavad ja plaanivad, vb toimub üks kaptenivahetus ja tiim ikkagi olemas
Kui keegi on huvitatud, aga tiimi kokku ei saa võiks siin teada anda, ehk klapib kambapeale kokku.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
... natuke OT-d ka: paistab, et autoorienteerumine pakub üha suuremale hulgale rahvale huvi
.. nimelt toimus sel nädalavahetusel audiclub.ee kevadpäevade raames põnev orienteerumine Paide kandis, kogudistansiga ~200km, tiime oli 10 (vist?). rääkisin ka peakorraldajaga - tema sõnul läks üritus hästi korda ja nalja sai palju ..btw, nad kasutasid neti(foorumi) asemel sms-e, pidavat hästi toimima.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 063&page=1
.. ja ka nemad hakkavad seda üritust regulaarselt korraldama.. niiet varsti võib lisaks saabimeestele/naistele ka audimehi/naisi duellile kutsuda

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 063&page=1
.. ja ka nemad hakkavad seda üritust regulaarselt korraldama.. niiet varsti võib lisaks saabimeestele/naistele ka audimehi/naisi duellile kutsuda

V8