AlfaSport rajapäevad - 27.07 / 30.08
Postitatud: 31.05.2008 21:19 44
AlfaSport MTÜ tõstab Indreku lahkel loal ka siia kutse osalemiseks Sauga Rajapäevadel alljärgnevatel kuupäevadel:
27 juuli - SAUGA suur ring
30 august - SAUGA suur ring
eelmisel korral oli puhtalt õppepäev. hr Tõnu Soomer käis rääkis ja näitas ette kuidas rajal sõita. kui soovijaid on, siis räägime ka selleks korraks kellegi kogemustega mehe kohale õpetama. tegemist ei ole karikasarjaga. siiski päeva kiiremaid tunnustatakse mitterahaliste meenetega.
kutse tõstetakse üles ka saabnetis ja CCG plikade juures.
tõstan siia ka rajal toimuvat puudutava jupi juhendist (kohe kui regamine ja auhindamine paigas, saab täis juhend üles tõstetud):
3. PROGRAMM
3.1 Audru ringrajal juba kohal viibijatele:
10.00 - Kohtunike ja esimeste osalejate koosolek.
10.15 - Rada avatakse sõitudeks ilma ajavõtuta
3.2 Tallinnast liikujatele:
09.30 - kogunemine Pilot Motors esisel parkimisalal.
09.45 - kolonnis liikumine võistluspaika;
10.00 - kolonniga liidetakse Laagri Maksimarketi parklas ootavad autod
12.00 – osalejate üldkoosolek, rajaga tutvumine;
12.30 - sõitude algus koos ajavõtuga
17.00 - ürituse lõpetamine ja kiiremate motiveerimine
18.00 - Rada avatakse taas sõitudeks ilma ajavõtuta
20.00 - Raja sulgemine
4. ÜRITUSE KÄIK
4.1 Rada avatakse sõitudeks 10.15
4.2 Rajale lastakse sõitma korraga max 8 autot
4.3 11.50 sõitmise vaheaeg. Algab ajavõtu transponderite kinnitamine autodele
4.4 12.00 Algab osalejate koosolek. Peale koosolekut rajaga jalgsi tutvumine
4.5 12.30 Ohutusauto järel rajaga tutvumine ja transponderite kontroll.
4.6 Ajasõidud toimuvad 6 …10 auto kaupa rajal. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe (ca 150-200m). Järgneb 5 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
4.7 Starditakse kahes elavas järjekorras vaheldumisi, parempoolne järjekord aeglasematele autodele ja vasak kiiretele.
4.8 Möödasõidumanöövri ohutuse eest rajal vastutab möödasõitva auto juht, möödasõidetava auto juhil soovitatakse möödumise hõlbustamiseks kiirust veidi vähendada, hoida raja paremale servale ja möödujale parema suunatulega märku anda. Mees-mehe-vastu võidusõit on keelatud!
4.9 Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga auto ürituselt kõrvaldada.
4.10 Autos võib olla ajasõitude ajal kuni 1 kaasreisija.
4.11 Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
4.12 Kokkuvõtlik ajavõtulogi avaldatakse võistluste järgselt veebis
6. ÜLDISED REEGLID
Allpool toodud reeglid on kohustuslikud kõikidele osavõtjatele. Korraldaja jätab endale õiguse kõrvaldada treeningpäevalt osalejad, kes reeglitest kinni ei pea.
6.1 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel. Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjatele või kolmandatele osapooltele ning mis võivad häirida võistluste kulgu.
6.2 Kõikidel osalejatel peab olema ette näidata juhiluba, auto tehniline pass, volitus (vajadusel) ja kehtiv kohustusliku liikluskindlustuse poliis.
6.3 Kiiver on kohustuslik! Turvavöö peab olema kinnitatud. Kui autos on kaassõitjaid, peavad ka nemad kiivrit kandma ja olema kinnitatud turvavööga.
6.4 Boksipiirkonnas on kiirusepiirang 10 km/h. Olulise rikkumise korral eemaldatakse rikkuja.
7. ÜRITUSE EESMÄRK
7.1 Üldise liiklusohutuse tõstmine ning parandada osalejate autovalitsemisoskust piirsituatsioonides ja seeläbi suurendada liiklusohutust
klassid
7.3.1 kuni 125kW
7.3.2 kuni 155kW
7.3.3 alates 156kW
8. REHVID
8.1 Kasutada ei tohi naastrehve;
8.2 Lamellrehvide kasutamine on lubatud (siiski mitte soovitatav);
8.3 Eelistatuna näeb korraldaja tänavasõiduks mõeldud suverehve.
9. VASTUTUS
9.1. Ürituse korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
9.2. Osaleja vastutab tema kätte usaldatud transpondri eest. Kaotatud või lõhutud transpondri eest nõutakse hüvitist.
9.3 NB! Siiski ei saa välistada, et juhul kui ürituse käigus tekib kahju kas autodele või inimestele, keelduvad kindlustusseltsid seda kahju hüvitamast. Seega kui osalejal puudub oma kindlustusseltsi kirjalik kinnitus kindlustuskatte olemasolu kohta antud üritusel, tuleb arvestada, et kindlustuskate puudub ja osaleja on kohustatud kõikvõimaliku tekitatud kahju hüvitama oma taskust. Sama kehtib loomulikult nende suhtes, kelle autod on üldse vabatahtlikult kindlustamata.
raja skeem

[/b]
27 juuli - SAUGA suur ring
30 august - SAUGA suur ring
eelmisel korral oli puhtalt õppepäev. hr Tõnu Soomer käis rääkis ja näitas ette kuidas rajal sõita. kui soovijaid on, siis räägime ka selleks korraks kellegi kogemustega mehe kohale õpetama. tegemist ei ole karikasarjaga. siiski päeva kiiremaid tunnustatakse mitterahaliste meenetega.
kutse tõstetakse üles ka saabnetis ja CCG plikade juures.
tõstan siia ka rajal toimuvat puudutava jupi juhendist (kohe kui regamine ja auhindamine paigas, saab täis juhend üles tõstetud):
3. PROGRAMM
3.1 Audru ringrajal juba kohal viibijatele:
10.00 - Kohtunike ja esimeste osalejate koosolek.
10.15 - Rada avatakse sõitudeks ilma ajavõtuta
3.2 Tallinnast liikujatele:
09.30 - kogunemine Pilot Motors esisel parkimisalal.
09.45 - kolonnis liikumine võistluspaika;
10.00 - kolonniga liidetakse Laagri Maksimarketi parklas ootavad autod
12.00 – osalejate üldkoosolek, rajaga tutvumine;
12.30 - sõitude algus koos ajavõtuga
17.00 - ürituse lõpetamine ja kiiremate motiveerimine
18.00 - Rada avatakse taas sõitudeks ilma ajavõtuta
20.00 - Raja sulgemine
4. ÜRITUSE KÄIK
4.1 Rada avatakse sõitudeks 10.15
4.2 Rajale lastakse sõitma korraga max 8 autot
4.3 11.50 sõitmise vaheaeg. Algab ajavõtu transponderite kinnitamine autodele
4.4 12.00 Algab osalejate koosolek. Peale koosolekut rajaga jalgsi tutvumine
4.5 12.30 Ohutusauto järel rajaga tutvumine ja transponderite kontroll.
4.6 Ajasõidud toimuvad 6 …10 auto kaupa rajal. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe (ca 150-200m). Järgneb 5 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
4.7 Starditakse kahes elavas järjekorras vaheldumisi, parempoolne järjekord aeglasematele autodele ja vasak kiiretele.
4.8 Möödasõidumanöövri ohutuse eest rajal vastutab möödasõitva auto juht, möödasõidetava auto juhil soovitatakse möödumise hõlbustamiseks kiirust veidi vähendada, hoida raja paremale servale ja möödujale parema suunatulega märku anda. Mees-mehe-vastu võidusõit on keelatud!
4.9 Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga auto ürituselt kõrvaldada.
4.10 Autos võib olla ajasõitude ajal kuni 1 kaasreisija.
4.11 Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
4.12 Kokkuvõtlik ajavõtulogi avaldatakse võistluste järgselt veebis
6. ÜLDISED REEGLID
Allpool toodud reeglid on kohustuslikud kõikidele osavõtjatele. Korraldaja jätab endale õiguse kõrvaldada treeningpäevalt osalejad, kes reeglitest kinni ei pea.
6.1 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel. Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjatele või kolmandatele osapooltele ning mis võivad häirida võistluste kulgu.
6.2 Kõikidel osalejatel peab olema ette näidata juhiluba, auto tehniline pass, volitus (vajadusel) ja kehtiv kohustusliku liikluskindlustuse poliis.
6.3 Kiiver on kohustuslik! Turvavöö peab olema kinnitatud. Kui autos on kaassõitjaid, peavad ka nemad kiivrit kandma ja olema kinnitatud turvavööga.
6.4 Boksipiirkonnas on kiirusepiirang 10 km/h. Olulise rikkumise korral eemaldatakse rikkuja.
7. ÜRITUSE EESMÄRK
7.1 Üldise liiklusohutuse tõstmine ning parandada osalejate autovalitsemisoskust piirsituatsioonides ja seeläbi suurendada liiklusohutust
klassid
7.3.1 kuni 125kW
7.3.2 kuni 155kW
7.3.3 alates 156kW
8. REHVID
8.1 Kasutada ei tohi naastrehve;
8.2 Lamellrehvide kasutamine on lubatud (siiski mitte soovitatav);
8.3 Eelistatuna näeb korraldaja tänavasõiduks mõeldud suverehve.
9. VASTUTUS
9.1. Ürituse korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
9.2. Osaleja vastutab tema kätte usaldatud transpondri eest. Kaotatud või lõhutud transpondri eest nõutakse hüvitist.
9.3 NB! Siiski ei saa välistada, et juhul kui ürituse käigus tekib kahju kas autodele või inimestele, keelduvad kindlustusseltsid seda kahju hüvitamast. Seega kui osalejal puudub oma kindlustusseltsi kirjalik kinnitus kindlustuskatte olemasolu kohta antud üritusel, tuleb arvestada, et kindlustuskate puudub ja osaleja on kohustatud kõikvõimaliku tekitatud kahju hüvitama oma taskust. Sama kehtib loomulikult nende suhtes, kelle autod on üldse vabatahtlikult kindlustamata.
raja skeem

[/b]