1. leht 3-st

EBK BMW Cup 2008 III etapp - ESTRING - 26.07.2008

Postitatud: 17.07.2008 23:38 53
Postitas Silwer
Eesti BMW Klubi Cup 2008 III etapp

Üritus saab toimuma laupäeval - 26.07.2008.a.
Osalemine maksab EBK liikmetele 350.- ning mitteliikmetele 400.-
Tasumine sularahas kohapeal.

LUGEGE PALUN REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=51832

*** Umbkaudne ajakava:
14.00-14.45 Registreerumine, samal ajal on rada avatud registreeritud osalejatele tutvumiseks
14.45 Osalejate koosolek
15.00 Stardib A klass, jooksvalt läheme üle B ja V klassile
16.15 Paus u. 15 min
16.30 Stardib II voor
17.45 Võistlussõitude lõpp
17.45-18.15 Vaba rada osalejatele
18.15 Autasustamine

* ajakava on optimistlik. St. et üritus võib pikemaks venida kuna sõltume ka Honda klubist kes kasutab rada hommikul.

KES PLAANIVAD OSALEDA, KASUTAGE PALUN EELREGISTREERIMIST JA SAATKE E-MAIL: silwer (ätt) starline ee!!!
Maili palun kindlasti märkida:
- foorumi kasutajanimi
- õige nimi
- auto mark ja mudel
- kubatuur ja võimsus
- rehvitüüp (T - Tänavarehv; TS - Tänavalegaalne slikk; S - Võistlusslikk)
JA KINDLASTI KA VÕISTLUSKLASS: A; B või V (V = kõik muud autod mis ei käi A ja B klassi REEGLITE alla).
* Klassi määramiseks palun lugege REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=51832
** Eelregistreerimise nimekirja alusel moodustakse stardijärjekord.

Vaja ka kolme-nelja abilist. Üks laseb autosid rajale, teine loeb ringe + näitab finishi lippu, kolmas aitab ajavõtu korraldamisega ja neljas valvab raja tagumises osas et lapsed ja koduloomad rajale ei pääseks.
Vabatahtlikud võiksid endast märku anda, muidu peame "vabatahtlikke" sunniviisiliselt määrama... :)

Seekordne üritus on ilma šikaanita ehk siis samas vormis nagu olid viimased Opentrack üritused.

Tasub lugeda rajajuhendit: http://opentrack.pri.ee/rajajuhend.html

Autode parkimine on boksialas (joonise ülaservas):
Pilt

Raja õppimiseks võib kasutada arvutimängu: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=48614

Hetkel on lahtine veel ühes ühes voorus sõidetav ringide arv. Võib olla teeme rohkem kiireid ringe kui tavapärased kolm aga see oleneb sellest palju tuleb osalejaid.

Registreerunud:
1. Aaro; Aaro Tuulik; BMW 318i E30; 2,5 125kw; TS; B
2. AndresS; Andres Simuland; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; T või TS; A
3. Silwer; Silver; BMW 325i E30; 2,8 175kw; TS; B
4. Jaan Tatikas; Eiki Lill; BMW M3 E30; 2,3 147kw; S; V
5. Ruut; Ruut Rätsepp; BMW 320i E30; 2,0 92kW; TS; A
6. maxx333; Mario Laretei; Bmw 316 E30; 2,7 (95kw); T; B
7. Mihkel(Kops); Mihkel Jakobson; BMW 320i E30; 2,0 95kw; T; A
8. raimo_r; Raimo Ruus; BMW M3 E30; 2,3 147kW; S; V
9. Sergei Ivasik; BMW 323ti E36; 2,5 125kw; T; B
10. maxo; Marko Opmann; BMW M3 E36; 3,2 236kW; T; B
11. MESHUGGAH; Nikita Tsasovskih; E36 325; 2,5 150kw; T; B
12. Kristina Komarova; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
13. Ilja Jermakov; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
14. Janek; Janek Olop; BMW 320D sedaan; 2,0 100kw; TS; A
15. Risto Mäesalu; BMW 320D touring; 2,0 110kw; T; A
16. JANEK; Janek Gridin; VOLVO S60R; 2,5T 220kW; T; V
17. Konstantin Vedennikov; BMW M5 E34 3,6; 232kW; S; V
18. Sergei Ignatjev; BMW M5 E39; 4.9 294kW; T; B
19. Sergei Kulp; BMW 850CSI; 5.4 240kW; TS; B
20. Jaanus K; Jaanus Kond; BMW E36 325; 2,8 141kw; TS/T; B
21. Valdek; Valdek Eesalu; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; TS; A
22. tanele28; Tanel Vann; BMW 316i compact E36; 1,9 77kW; T; A
23. kaarmaster-jaan; Jaan Süld; BMW 320i E30; 2,0 97,5kW; T; A
24.
25.

------------------

Abilised:
1. Ajavõtt - Hendrik
2. Start - Indrek_M
3. Finish -
4. Arvuti - Maris
5. Raja tagumise osa julgestus - siim .j

PS! Kiiver kaasa ja tulekustuti autosse, loomulikult korralikult kinnitatuna!

Postitatud: 20.07.2008 00:11 46
Postitas Silwer
Võtame ikka aktiivsemalt registreerimisest osa... :)

Postitatud: 20.07.2008 01:01 02
Postitas Cardo
Mina ei osale, heal juhul olen Tabasalu crossinguks tagasi, kuid seegi hetkel kahtlane :(

Postitatud: 21.07.2008 23:36 19
Postitas Silwer
Osalejate nimekiri on siiani väga lühikene...

Postitatud: 22.07.2008 22:59 32
Postitas Janek
Silwer kirjutas:Osalejate nimekiri on siiani väga lühikene...
Jah pani mõtlema et shikaani ei ole seekord.

Postitatud: 22.07.2008 23:15 06
Postitas ruut
Janek aga sa kujuta ette, et seal tagasirgel on ikkagi shikaan ja tee pidurdus ning väike sik-sak. ;) Ei ole ju mõtet hullu panna

Postitatud: 22.07.2008 23:28 02
Postitas Tauri
mainiks ka, et abikäsi oleks vaja!

Postitatud: 23.07.2008 00:28 22
Postitas Silwer
Tegelikult ei ole üldse vaja karta seda rada ilma šikaanita. Viimastel Opentrackidel oli näha et seda kiiret kurvi läbiti ilma šikaanita aeglasemalt kui šikaaniga raja puhul... :)

Ka mina oma autoga olen seal enne kurvi gaasi järgi andnud kuna mõistus lihtsalt ei luba sealt täiega läbi tulla. Reaalselt võttes peaks auto ja rehv olema selleks võimelised küll.

A klassi autodele peaks kiirust just sedavõrd palju vähem olema et normaalse rehvi korral kiiret kurvi ilusasti läbida ilma pidurdamiseta ja gaasi mahalaskmiseta.

Ja pealegi teeme alguses harjutamise mille käigus kõik saavad rada rahulikult proovida. Ega see siis mingi mõisa peale võidusõit ei ole... :)

Postitatud: 23.07.2008 01:12 27
Postitas maxx333
olen paar korda proovinud seda kurvi ilma gaasi maha laskmata võtta,üks kord kerge libisemine ja spinn,kuid ühel korral tuli isegi välja midagi sellest

Postitatud: 23.07.2008 06:52 19
Postitas Indrek_M
Tauri kirjutas:mainiks ka, et abikäsi oleks vaja!
Mida teha vaja on?

Postitatud: 23.07.2008 10:41 36
Postitas Silwer
Indrek_M kirjutas:
Tauri kirjutas:mainiks ka, et abikäsi oleks vaja!
Mida teha vaja on?
Hetkel on veel lahtised järgmised positsioonid:

- Start -
- Finish -
- Arvuti -

Postitatud: 23.07.2008 11:24 42
Postitas Indrek_M
Silwer kirjutas:
Indrek_M kirjutas:
Tauri kirjutas:mainiks ka, et abikäsi oleks vaja!
Mida teha vaja on?
Hetkel on veel lahtised järgmised positsioonid:

- Start -
- Finish -
- Arvuti -
Idee poolest võin abiline olla. Kui saan oma auto sellel nädalal kätte, siis olen oma autoga kohal. Kui ei saa, siis vajan küüti.
Mida see arvuti osa endast kujutab?

Postitatud: 23.07.2008 11:36 07
Postitas Silwer
Arvuti osa - registreerimisel tasutud summade exceli tabelisse märkimine ja hiljem aegade toksimine tabelisse.

Aga kui osalejate arv jääb sedavõrd väikseks nagu ta on siis vist ei ole ka mõtet meil arvutit ja printerit kaasa vedada, vaid teha see töö üldse paberi ja pliiatsiga ära.

Postitatud: 23.07.2008 11:57 26
Postitas raimo_r
Loen välja, et üritus kohe kindlasti ära ei jää? (mis on muidugi tore)

Postitatud: 23.07.2008 12:03 02
Postitas Maris
no pmst olen ma seal ka raja ääres olemas kui minust mingit abi on ... :roll:

Postitatud: 23.07.2008 14:14 06
Postitas Silwer
Üritus toimub isegi kolme osalejaga... :)

Kiirete ringide arv ühes voorus on 6. Lisaks siis soojendusring ja jahutusring. Voore on vähemalt kaks. Kui ajaliselt jõuame siis teeme kolm vooru. Otsus selle kohta tuleb esimese vooru lõpus.

Marise abi kasutakski just aegade märkimisel - teeme seda ilma arvutita ja naistel reeglina ilusam (arusaadavam) käekiri... :)

Postitatud: 23.07.2008 15:20 27
Postitas Bronco
no eelregamine ju veel käib, ning osalejaid võib tulla ka rohkem.
Võimalik, et tulen ka läbi, rohkem kui ühe bmw või mõne muu autoga, aga momendil veel vara regada.

Postitatud: 23.07.2008 21:19 21
Postitas Tauri
no üritus toimub igal juhul ja iga ilmaga :cool:

Rajale rohkem aktiivsust :) ja nagu siin eespool mainiti siis ei pea seal pikal sirgel ka hullu panema- kardiradade kõrval on Estring igaljuhul väärt vaheldus :)

Postitatud: 24.07.2008 13:11 08
Postitas Indrek_M
Indrek_M kirjutas:
Tauri kirjutas:mainiks ka, et abikäsi oleks vaja!
Idee poolest võin abiline olla. Kui saan oma auto sellel nädalal kätte, siis olen oma autoga kohal. Kui ei saa, siis vajan küüti.
Nagu selgus siis lähem mu auto keretöödega esmaspäevani, seega vajan küüti.
Liigub keegi üritusele Tallinnast/Jürist ning omab autos ühte vaba kohta?

Postitatud: 24.07.2008 19:18 02
Postitas Aaro
Ma paar päeva tagasi vaatasin, et B klassis saab kolmanda koha juba jalgsi raja läbides, siis hetkel olukord juba parem, võitlus käib lausa punktidele.
Hoogsamalt registreerima, laupäevaks lubati super ilma ja ega siis sõit mõisa peale ole!

Postitatud: 24.07.2008 21:27 02
Postitas Silwer
Mina liigun Tallinnast aga minu autos on vist suhteliselt ebamugav reisida. Kui paremat võimalust ei ole siis võid minu auto peale tulla... :)

Postitatud: 25.07.2008 00:04 56
Postitas maxo
Selgus,et olen siiski 100% kohal,kui miski tehniline koll segama ei tule :D

Ega ei ole jah mõisa peale sõit...aga no ikka tahaks ju teada milleks ise ja auto võimelised on ja kus jooksevad piirid...igaüks vast seda kogenud ;)

Postitatud: 25.07.2008 09:10 15
Postitas Silwer
Täna õhtul hakkan stardinimekirja tegema. Seega oleks nüüd viimane aeg saata registreerimise mail...

Postitatud: 25.07.2008 14:15 42
Postitas Mihkel(Kops)
Silwer kirjutas:Kiirete ringide arv ühes voorus on 6. Lisaks siis soojendusring ja jahutusring. Voore on vähemalt kaks. Kui ajaliselt jõuame siis teeme kolm vooru. Otsus selle kohta tuleb esimese vooru lõpus.
Kas tänavarehv liiga süldiks ei muutu kuue kiire ringiga. Sõber proovis eelmine aasta cup'i lõpus mõned ringid sõita - kaks esimest ringi olid ok, peale seda hakkas "jäärada". Lisaks saavad pidurid ühe ringiga mitu korda rohkem vatti kui Raplas.

Postitatud: 25.07.2008 14:19 38
Postitas Mihkel(Kops)
Indrek_M kirjutas:
Indrek_M kirjutas:
Tauri kirjutas:mainiks ka, et abikäsi oleks vaja!
Idee poolest võin abiline olla. Kui saan oma auto sellel nädalal kätte, siis olen oma autoga kohal. Kui ei saa, siis vajan küüti.
Nagu selgus siis lähem mu auto keretöödega esmaspäevani, seega vajan küüti.
Liigub keegi üritusele Tallinnast/Jürist ning omab autos ühte vaba kohta?
Ma võin ka su peale võtta. Eks sa ise otsusta kumb "piinakamber" sulle rohkem meelt mööda on kas Silveri või minu.
Minu nr.: 53 405 725

Postitatud: 25.07.2008 16:45 46
Postitas ruut
Mihkel(Kops) kirjutas:Kas tänavarehv liiga süldiks ei muutu kuue kiire ringiga. Sõber proovis eelmine aasta cup'i lõpus mõned ringid sõita - kaks esimest ringi olid ok, peale seda hakkas "jäärada". Lisaks saavad pidurid ühe ringiga mitu korda rohkem vatti kui Raplas.
Ma sõitsin eelmisel aastal peale Cupi lõppu ca 10 kiiret järjest. Ma ei mäleta, et auto käitumises oleks nende ringide jooksul midagi drastiliselt muutunud - tänavarehv ja keskmisest veidi parem esipiduriklots. Muidugi rehvil ja rehvil on vahe, nagu ka piduriosadel.

Postitatud: 25.07.2008 16:46 34
Postitas Indrek_M
Mihkel(Kops) kirjutas:Ma võin ka su peale võtta. Eks sa ise otsusta kumb "piinakamber" sulle rohkem meelt mööda on kas Silveri või minu.
Minu nr.: 53 405 725
Kuna täna ütles teeninduskoja meister kuldsed sönad: "Paistab, et kuumus on meile kõigile liiga teinud ... pean silmas töömehi", siis ei saa ma autot enne järgmist nädalat kätte ja ... eelistaks sinu piinakambrit :)
Silveri auto korvistmesse minu tagumik ilma siniste puusakontideta viimati sisse ei mahtunud :lol:

Postitatud: 25.07.2008 16:48 02
Postitas Indrek_M
ruut kirjutas:
Mihkel(Kops) kirjutas:Kas tänavarehv liiga süldiks ei muutu kuue kiire ringiga. Sõber proovis eelmine aasta cup'i lõpus mõned ringid sõita - kaks esimest ringi olid ok, peale seda hakkas "jäärada". Lisaks saavad pidurid ühe ringiga mitu korda rohkem vatti kui Raplas.
Ma sõitsin eelmisel aastal peale Cupi lõppu ca 10 kiiret järjest. Ma ei mäleta, et auto käitumises oleks nende ringide jooksul midagi drastiliselt muutunud - tänavarehv ja keskmisest veidi parem esipiduriklots. Muidugi rehvil ja rehvil on vahe, nagu ka piduriosadel.
Eks oleneb raja temperatuurist - eelmisel suvel oli ilm Raplas +28C vist ja nii mõnigi sai rehvide välisservadest lahti ... Rapla muidugi on teise iseloomuga rada ka. Lihtsalt hakkas kuumaga rehv lagunema.

Postitatud: 25.07.2008 17:38 31
Postitas Silwer
Sellega on see asi et kui keegi tunneb poole peal et rehvid ja pidurid on juba kutud siis võib kohe ka rajalt maha sõita ja minna maanteele pidureid jahutama (peale seda kui ajavõtu andurid on autolt eemaldatud). Loeb ju ühe parima ringi aeg mitte kuue ringi aeg kokku.

Postitatud: 25.07.2008 18:05 01
Postitas Silwer
Stardijärjekord:

1 AndresS; Andres Simuland; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; T või TS; A
2 Valdek; Valdek Eesalu; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; TS; A
3 Janek; Janek Olop; BMW 320D sedaan; 2,0 100kw; TS; A
4 Ruut; Ruut Rätsepp; BMW 320i E30; 2,0 92kW; TS; A
5 Risto Mäesalu; BMW 320D touring; 2,0 110kw; T; A
6 tanele28; Tanel Vann; BMW 316i compact E36; 1,9 77kW; T; A
7 Mihkel(Kops); Mihkel Jakobson; BMW 320i E30; 2,0 95kw; T; A
8 kaarmaster-jaan; Jaan Süld; BMW 320i E30; 2,0 97,5kW; T; A

9 Silwer; Silver; BMW 325i E30; 2,8 175kw; TS; B
10 Ilja Jermakov; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
11 MESHUGGAH; Nikita Tsasovskih; E36 325; 2,5 150kw; T; B
12 Sergei Ignatjev; BMW M5 E39; 4.9 294kW; T; B
13 maxo; Marko Opmann; BMW M3 E36; 3,2 236kW; T; B
14 Aaro; Aaro Tuulik; BMW 318i E30; 2,5 125kw; TS; B
15 Jaanus K; Jaanus Kond; BMW E36 325; 2,8 141kw; TS/T; B
16 Sergei Kulp; BMW 850CSI; 5.4 240kW; TS; B
17 maxx333; Mario Laretei; Bmw 316 E30; 2,7 (95kw); T; B
18 Sergei Ivasik; BMW 323ti E36; 2,5 125kw; T; B
19 Kristina Komarova; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B

20 Jaan Tatikas; Eiki Lill; BMW M3 E30; 2,3 147kw; S; V
21 raimo_r; Raimo Ruus; BMW M3 E30; 2,3 147kW; S; V
22 Konstantin Vedennikov; BMW M5 E34 3,6; 232kW; S; V
23 JANEK; Janek Gridin; VOLVO S60R; 2,5T 220kW; T; V