Hea võimalus Mazdade käest pähe saada- Mazda Ralli Raplas :)
Hea võimalus Mazdade käest pähe saada- Mazda Ralli Raplas :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
meie kahjuks ei saa tulla, kuna läheme hommikul soome .
Aga hoidke siis klubi lipp kõrgel.
Aga hoidke siis klubi lipp kõrgel.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Jep, Kristjan ütles mu võidu õieti. Praegu tundub, et hetkel ei ole mul neid kõlareid enda autosse mõtet installima hakata, alguses oli idee tagumised 3-ribased kõlarid välja vahetada, aga kuna suurus on nendel kahel kõlaril niivõrd erinev, siis ei viitsi mässama hakata. Panen seega müüki. Meil ju nüüd audiokola müügi foorumiosa olemas 
Esmaauto loosis mulle auto välispesu ja sisepesu ka välja jah. Sinna siis ka vist järgmine nädal minek.
Üldiselt 50 krooni eest võita 4000 krooni eest kola pole üldse mitte paha
Kuigi jah.. tegelt selle võidu saamiseks on ikka võrdlemisi rohkem raha investeeritud 
Oma SPL'i rekordi tegin ka üle.. vana oli 134.9dB, nüüd on 135.5dB =)
Seega mina tänase päevaga suhtkoht rahul
Ahjaa.. ringraja võistlusest võiks ka rääkida
Sõit oli siis kahes voorus, mõlemad korrad 2 ringi kohaltstardist. Esimeses voorus mul ei vedanud, kuna täpselt 2 minutit enne minu sõitu hakkas vihma sadama, seega sai midagi jääraja sarnast kogetud, arvestades minu tagumisi kvaliteetfirma Symex rehve
Miskine aeg panen sellest naljast video ka kusagile üles, mis Kristjan minu MiniDV kaameraga üles võttis.
Teine sõit läks paremini veidi, kuigi ei julgenud piiri peal sõita, sest kardsin, et rada on ikka veel libe. Esimese vooru aeg 2:07.xx ja teise vooru aeg 2:00:05. Esimeses voorus olin üle neljakümne osavõtjaga klassis kusagil 20 kandis, teises voorus kusagil 30 kandis vist. Kokkuvõttes kohta praegu õelda ei oska, aga eks tulemused ilmuvad esmaauto kodulehele lähipäevadel.
Niipalju siis minu muljetest. Tore oli rajal samas näha ka ühte E36 M3'e
Esinemine jai küll lahjaks rooli ja tooli vahelise elemendi vähese kogemuse tõttu.

Esmaauto loosis mulle auto välispesu ja sisepesu ka välja jah. Sinna siis ka vist järgmine nädal minek.

Üldiselt 50 krooni eest võita 4000 krooni eest kola pole üldse mitte paha


Oma SPL'i rekordi tegin ka üle.. vana oli 134.9dB, nüüd on 135.5dB =)
Seega mina tänase päevaga suhtkoht rahul

Ahjaa.. ringraja võistlusest võiks ka rääkida

Sõit oli siis kahes voorus, mõlemad korrad 2 ringi kohaltstardist. Esimeses voorus mul ei vedanud, kuna täpselt 2 minutit enne minu sõitu hakkas vihma sadama, seega sai midagi jääraja sarnast kogetud, arvestades minu tagumisi kvaliteetfirma Symex rehve

Teine sõit läks paremini veidi, kuigi ei julgenud piiri peal sõita, sest kardsin, et rada on ikka veel libe. Esimese vooru aeg 2:07.xx ja teise vooru aeg 2:00:05. Esimeses voorus olin üle neljakümne osavõtjaga klassis kusagil 20 kandis, teises voorus kusagil 30 kandis vist. Kokkuvõttes kohta praegu õelda ei oska, aga eks tulemused ilmuvad esmaauto kodulehele lähipäevadel.
Niipalju siis minu muljetest. Tore oli rajal samas näha ka ühte E36 M3'e

muideks nende db-ga on alati suht palju võimalik vaielda ja sõltuvalt muusikast mõjutada.
on 2 põhilist mõõtevälja : 1. on see mida inimkõrv ei kuule ja sellega annab tugevalt manipuleerida -st. tekitada muusikainstrumentidega tugevat kuid inimkõrvale mittekuuldavat heli ja 2. on see mida inimkõrv kuuleb ,ning nende helide tekitamine on hoopisgi põnevam
on 2 põhilist mõõtevälja : 1. on see mida inimkõrv ei kuule ja sellega annab tugevalt manipuleerida -st. tekitada muusikainstrumentidega tugevat kuid inimkõrvale mittekuuldavat heli ja 2. on see mida inimkõrv kuuleb ,ning nende helide tekitamine on hoopisgi põnevam

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Minul kah ei vedanud. Esimene sõit vihmaga ja aeg 2.02, teine sõit juba kuiva teekattega aga pidamist ikka ei olnud 1.55 - differ oleks olnud VÄGA vajalik ja loomulikult ka rehvid oleksid võinud olla tiba uuema väljalaskeaastaga, kui 93... 
Kokkuvõttes 14-s koht. Paljud autod olid sellised mis oli toodud treileriga kohale ja sõitsid spets rehvidega - ikka korralikult asi ettevõetud...
Minust eespool oli BMW-dest vaid Kaido kellel õnnestus mõlemad korrad sõita kuival teekattel...
Aegade tabelid siin:
http://srace.pri.ee/2wd.JPG
http://srace.pri.ee/4wd.JPG
http://srace.pri.ee/naised.JPG
Aga järgmine aasta uutele katsetele ja paremaid tulemusi jahtima...

Kokkuvõttes 14-s koht. Paljud autod olid sellised mis oli toodud treileriga kohale ja sõitsid spets rehvidega - ikka korralikult asi ettevõetud...
Minust eespool oli BMW-dest vaid Kaido kellel õnnestus mõlemad korrad sõita kuival teekattel...

Aegade tabelid siin:
http://srace.pri.ee/2wd.JPG
http://srace.pri.ee/4wd.JPG
http://srace.pri.ee/naised.JPG
Aga järgmine aasta uutele katsetele ja paremaid tulemusi jahtima...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- T-MAC
- Huviline
- Postitusi: 217
- Liitunud: 25.04.2004 22:40 43
- Asukoht: Kohila-Tallinn-Rakvere
- Kontakt:
mis seal ikka nii vaielda on... lased aint seda sagedust, mis sul kõige võimsam on ja ongi korras.Cardo kirjutas:muideks nende db-ga on alati suht palju võimalik vaielda ja sõltuvalt muusikast mõjutada.
on 2 põhilist mõõtevälja : 1. on see mida inimkõrv ei kuule ja sellega annab tugevalt manipuleerida -st. tekitada muusikainstrumentidega tugevat kuid inimkõrvale mittekuuldavat heli ja 2. on see mida inimkõrv kuuleb ,ning nende helide tekitamine on hoopisgi põnevam
mina pole enne kunagi sellistest võistlustest osa võtnud.. rohkem nagu drag stripi kasutaja

kuna seda parimat sagedust ei teadnud, siis sai sealt võistlejatelt sweepi plaati palutud. selgus et kõige võmsam on siis 38-39Hz 'i. esimeses voorus sain 124dB-d. eliminaatoris sain juba 128,8 dB-d

isiklikult arvan, et päris hea tulemus kuni 6 aastat vanast süsteemist, mis loodud nagu niisama muusika kuulamiseks sõiduajal.
PS! 800W woofer ja 500W piix võim, mis max 200W välja annab - äkki peaks parema võimu panema


ahjaa, helimehed teavad, kui hea on korralikku häält kätte saada SEDAANIST, kui woofer on pagasseris. suurem osa pauku jääb kõik pagasserisse kinni...
aga meph sai ühed kollased elemendid juurde veel

Audi A4 1.6 '95.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Cardo: see dbdragi teema on minu jaoks ka veidi imelik.. selles ise tõenäoliselt ei hakkaks kunagi võistluse pärast osalema. Ei näe põhjust autosse ehitada helitehnikat, mille rõhuga saab inimest tappa 
ANtud juhul mõõdetakse helirõhku, loomulikult saab mõõta ka asju igatpidi teistmoodi, eriti heli juures. Antud juhul siiski on kindel eesmärk ja mõõtmine ühtlustatud. Ehk siis vaidluselement puudub.
SQ on helitehnika juures see mis mind võib mingil hetkel rohkem huvitama hakata. Sellel on reaalne ja mõnus väljund ka olemas ikkagi. Autos kvaliteetselt muusikat kuulata, mitte kõrvakilseid teise ilma endal saata võismiskit.
T-MAC: sedaanist saab sama hästi rõhku kätte kui mingist muust keretüübist, lihtsalt relakat on veidi vaja, et inverteriauke saagida
. Muidugi seda veel inimlike tulemuste juures... kusagil 150dB'se rõhu juures kasutatakse juba väga spetsiifilist rauda. Eestis isegi näited sellest mingil määral olemas. Ja sellise autoga ei oleks tõesti enam midagi peale hakata. 
Rinkas mina siis kokkuvõttes 25's 37'st. Arvestades Symexi kumme kaheksakümnendatest ja auto vähest litraazhi olen igatahes rahul
Vihm küll veidi rikkus esimest sõitu, aga see eest oli palju funnim sõita
Ja funnima ma sinna läksingi mitte võitma 

ANtud juhul mõõdetakse helirõhku, loomulikult saab mõõta ka asju igatpidi teistmoodi, eriti heli juures. Antud juhul siiski on kindel eesmärk ja mõõtmine ühtlustatud. Ehk siis vaidluselement puudub.
SQ on helitehnika juures see mis mind võib mingil hetkel rohkem huvitama hakata. Sellel on reaalne ja mõnus väljund ka olemas ikkagi. Autos kvaliteetselt muusikat kuulata, mitte kõrvakilseid teise ilma endal saata võismiskit.
T-MAC: sedaanist saab sama hästi rõhku kätte kui mingist muust keretüübist, lihtsalt relakat on veidi vaja, et inverteriauke saagida


Rinkas mina siis kokkuvõttes 25's 37'st. Arvestades Symexi kumme kaheksakümnendatest ja auto vähest litraazhi olen igatahes rahul


