Toimumine
1 Mängu toimumise info avalikustatakse 23 veebruaril 2010.a.
2a Eelregistreerumine mängule hakkab koheselt peale mängu toimumisest teada andmist foorumis ja lõpeb 2 nädalat ennem mängu toimumist.
2b Registreerumine algab 2 nädalat enne mängu toimumist BMW Klubi foorumis selleks loodud alamrubriigis ja lõpeb 48h enne mängu toimumist. Registreerunuks loetakse võistkonnad, kes on korraldajale osavõtutasu pangakontole üle kandnud. Peale ülekande sooritamist on võistkond kohustatud sellest korraldajale foorumis teada andma ja kirjalikult esitama võistkonna liikmete pärisnimed ja foorumi kasutaja nime, kontaktandmed ja muu vajaliku. Ülejäänud info saab vastavalt korraldaja soovidele.
3 Järjekorras üheksas võistlusmäng toimub 3 aprillil 2010.a. Kell 22:00 juhul, kui moodustub vähemalt 10 võistkonda.
4 Maksimaalne võistkondade arv on 15.
5 Kogunemine on Ülemiste Keskuse parklas
Reeglid
6 Osalemine on omal vastutusel. Korraldaja ei vastuta ürituse jooksul toimunud intsidentide eest.
7 30 minutit ennem üritust toimub võistlejate koosolek (punkt 5), kus informeeritakse üldiseid ülesandeid sisaldavaid fakte. Kohalolek on kõikidel võistkondadel kohustuslik ( va. kodused abilised ).
8 Peakohtunikul on õigus teha ürituse eel ja käigus reeglitesse ettenägematutest asjaoludest põhjustatud muudatusi. Muudatused viiakse ka sisse internetis olevasse reeglistikku võimalikult kiiresti. Võistluse käigus toimunud reeglite muudatusest antakse teada foorumis.
9 Mängu käigus tuleb lähtuda „Fair Play“ põhimõttest, st. igasugune kaasvõistleja tulemuste mõjutamine on keelatud.
10 Vastasvõistkondadele ei tohi anda vihjeid ega infot mis võivad mõjutada mängu tulemust.
11 Võistluse ajal ei tohi kahjustada loodust ega kontrollpunkte.
12 Võistluse käigus peab järgima kõiki Liikluseeskirja reegleid. Korraldajatel on õigus seda kontrollida. Võistluse toimumisest võidakse teavitada ka liikluspolitseid.
13 Konkurendi liikluseeskirjade rikkumisest võib teavitada politseid või kohtunikke, sündmust võib pildistada, filmida jms. Tõestatud rikkumise eest saab võistkond 2 lisapunkti. Politseile vahele jäänud võistkonnast võib teha sündmuse käigus pilti, eeskirju rikkunud võistkond diskvalifitseeritakse. Kõiki kehtivaid liikluseeskirju peab järgima.
14 Punktid tuleb läbida kohtunike poolt ettenähtud järjekorras, kui ei ole ette nähtud teisiti!
15 Igas punktis tuleb kirja panna auto odomeetri näit . Need andmed tuleb sisestada selleks eetnähtud väljale mängumootoris.
16 Kõikide punktide läbimine ei ole kohustuslik. Võidab see kellel on kõige rohkem punkte.
17 Vastasvõistkondade abi kasutamine punkti otsingul on keelatud, kasutada võib infot vaid võistkonnasiseselt.
18 Mängu käigus jälgivad kohtunikud kontrollaegasid. Kontrollpunktide läbimine alla lubatud ajalimiidi tühistab võistkonna tulemused.
19 Kontrollpunktide lõhkumine ja demonteerimine on keelatud ja põhjendatud protesti korral ootab reegleid rikkunud võistkonda diskvalifitseerimine.
20 Organisaatorid läbivad kõik punktid enne ürituse toimumist ja kontrollivad nende õigsust.
21 Juhul kui võistkond ei leia neile antud punkti, siis on neil (punkt 57,58) teatud aja möödudes võimalik nõuda täiendavat vihjet.
22 Planeeritav raja läbimise aeg on 4-6 tundi.
23 Kontrollaeg on aeg, mille jooksul peavad kõik võistlejad võistluse lõpetama, ehk sisestama mängumootorisse õige lõpukoodi või jõudma finišisse kui korraldajad on sedasi määranud. Kontrollaeg tehakse teatavaks võistlejate koosolekul. Kontrollajast hiljem lõpetanud võistkonna kogu tulemus tühistatakse, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
24 Reeglina järgitakse leitavate punktide asukohta märkides, et see ei oleks autoga ligipääsetavast kohast kaugemal kui 300 meetrit, kuid võib esineda ka erandeid. Sellisel juhul on mõistatuses vastav vihje. Autodega ei tohi sõita haljasaladele ! Väike jalutuskäik ei tee halba ! Trajektoor mängu algpunktist ei ületa ideaalis 50 km raadiust.
25 Võistkonnad stardivad 3 minutilise intervalliga üks või kaks autot korraga, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
26 Vihje esimese punkti kohta saadakse umbes 2 minutit enne stardihetke. Leitavad punktid võivad olla võistkondadele samad või erinevad, asetseda teineteisest kaugel või lähedal.
27 Aega arvestatakse peakohtuniku kella järgi GPS-i põhiselt kohaliku aja järgi !
28 Võrdsete punktisummade korral määrab võitja aeg, millega võistlus lõpetati.
28A Võistluse lõpupunkti võivad korraldajad määrata üldkoosolekul või mängu kestel. Üldiselt on see sama mis stardipunkt, kuid ei pruugi olla.
29 Vahefiniš on koht, mida peavad võistlejad võistluse käigus läbima kontrolllehtede üleandmiseks kohtunikele, uute vihjete saamiseks või võistkonna kontrollimiseks.
30 Vahefiniši alasse ei tohi siseneda korrektselt täitmata kontrolllehtedega kui see on korraldajate poolt nii määratud.
31 Vahefiniši alas, kui seal on eelnevalt mõni võistkond tuleb moodustada autodest nn. elav järjekord, võistlejad EI TOHI autodest väljuda.
32 Peale starti või vahefinišist saadud vihjet tuleb koheselt lahkuda stardialast.
33 Stardiala on piirkond mis määratakse võistlejate üldkoosolekul.
34 Finiš suletakse 15 minutit peale võistkonna kontrollaja lõppu.
35 Võistluse kontrolllehed tuleb võistluse lõpetades koheselt üle anda peakohtunikule.
36 Tulemused selguvad ning tehakse teatavaks umbes nädal pärast võistluse lõppu BMW Klubi foorumis. Vaidluste või info analüüsimise korral võib aeg pikeneda.
37 Autasustamine toimub korraldajatepoolt määratavas kohas.
38 Alkoholi tarbimine ka kaasvõistlejatel on võistluste ajal on keelatud !
39 Võistluse organisaatorid on Cardo, Janno, Helis , Tarmo.
Osalemine
40 Osalemiseks tuleb moodustada võistkond ja sellest korraldajatele teada anda.
41 Võistkonna moodustab kapten, kes on ennast registreerinud Eesti BMW Klubi foorumis. Kaasosalejad ei pea olema foorumi kasutajad, kuid soovituslikult võiksid olla.
42 Osavõtutasu on 400 krooni eelregistreerumisel võistkonna kohta. Eelregistreerumise lõppedes on osavõtutasu 25% suurem. Tasumine toimub ülekandega võistluse peakohtuniku arvele vähemalt 48h enne võistluse toimumist. Täpsem info peakohtunikult võistkondade kaptenitele privaatsõnumina foorumis või e-kirja teel. See tagab võistlejatele ettevalmistatud võistlusraja ning vihjed raja läbimiseks. Osavõtutasu ei hõlma endas lisanduvaid kulutusi bensiinile, sidele jms.
43 Auhinna saab sel korral vaid esikoha saanud võistkond kui osaleb vähemalt 12 või enam võistkonda.
44 Esikoha saanud võistkond saab tasuta osalemisõiguse järgmisele võistlusele.
45 Stardi järjekord tehakse teatavaks üldkoosolekul.
Võistkonnad
46 Igal võistkonnal peab olema nimi, mis ei sisalda roppusi ega muid ebatsensuurseid või ebanormaalseid väljendeid, tähistusi ja ei ületa 10 tähemärki.
47 Võistkond peab koosnema vähemalt kolmest liikmest, kellest üks on võistkonna kapten.
48 Kapten ei pea võistluse käigus olema ilmtingimata võistkonna autojuht, kuid peab võistluse jooksul olema võistkonna autos.
49 Võistkond koosneb võistlejatest, kellest vähemalt kolm on võistluse ajal autos.
50 Soovi korral on võimalik kasutada ka abiliiget või liikmeid, kes aitavad võistkonda kodusel teel näiteks internetist vastuseid otsides või interneti teel kohtunikega info vahetamiseks.
51 Autos viibivate liikmete arv on piiratud auto registreerimistunnistusel olevate istmekohtade arvuga, kuid ei tohi olla alla kolme inimese.
52 Võistkondadel peaks olema kaasas võistluseks hädavajalikud abivahendid: pastakad, pliiatsid, kirjapaberit, taskulamp, sidevahendid jne. Vajalik Tallinna, Harjumaa ja Eesti kaardi olemasolu. Kasutada võib navigatsiooniseadmeid, sülearvutit jms. Kompass, pikksilm ja labidas on soovituslik. Kasutatavasse arvutisse soovitame installeeriga Google Earth programmi !
Rada
53 Rada koosneb märgistatud või kirjeldatud punktidest, mida tuleb läbida korraldajate poolt ette nähtud järjekorras.
54 Kõik võistkonnad ei läbi punkte samas järjekorras. Vajaduse korral kasutatakse ka hajutust, tagades võistkondade radadele sama raskusaste.
55 Kontrollpunktid leitakse korraldajatelt saadud vihjete abiga. Vastavalt kasutatud vihjete arvule annab iga kontrollpunkt järgneva arvu punkte:
56 1 vihje annab võimaluse võistkonnal teenida – 5 punkti;
57 2 kord küsitud vihje annab võimaluse teenida 3 punkti ( Küsida võib vihjet 2 või 3 vabas järjekorras )
58 3 kord küsitud vihje annab võistkonnale võimaluse teenida 2 punkti ( Küsida võib järele jäänud vihjet 2 või 3 )
59 4 vihje , ehk koordinaat annab võimaluse võistkonnal teenida 1 punkti. ( Peale seda vihjet, ei saa enam mõistatuse eest rohkem punkte )
60 Punkt jääb läbimata – 0 punkti. Samas punkt loetakse mitte läbituks.
61 Vihjed edastatakse Sõidurõõmu mängu vastavas mängumootoris põhimõistatuse järel klikates soovitud vihjele. NB ! vihje avaneb esimese kliki järel, korduvkinnitamist ei ole.
62 Lisapunkte saab iga tõestatud vihje/rikkumise eest 2 punkti.
63 Iga punkt on tähistatud Lisa 1 toodud sümboliga, mille esimesel küljel on kontrollkood, selle edastamisel vastavas mängumootoris saab järgmise sihtpunkti vihje.
64 Vihje 2 on üldiselt mõistatuse ülesannet lahkava abitekstiga. Vihje 3 on mõistatuse asukohale viitava tooniga. Kasutage neid vastavalt oma äranägemisele.
Lisa 1
65 Kontrollpunkti tähis.

NB !!! Laupäevaks ( 03.04.2010 ) toimub reeglites muudatus mis puudutab punktide arvestust !!
Ülekanne laekunud 02.04.2010:
1: Naxiralli
2: Potsatajad - Saab
3: Shadows - Saab
4: Boxer
5: Nimetud
6: Kuu-uurijad
7: Starter
8: 3 konna
9: Perutajad
10: Smurfid - Saab
11: Tüdrukud
12: Sabotöörid