318i torukollektorist 3,5-le torukollektor????
318i torukollektorist 3,5-le torukollektor????
on OLEMAS 318i torukollektor,, huvi pärast proovisin seda 3.5-sele ,, ja ennäe imet, 4-jale silindrile sobis ideaalselt,lähemal mõõtmisel selgus,et välja laske avad on ka ühe suurused,, ning tekkis kohe mõte 2 kaart juurde painutada ja kokku keevitada,.-
Kas on mõtet,jamada.
kas sellest on tolku ja kas kw tuleb juurde,,???
kas on mõtet nn.jalgratast leiutama hakata või on mõistlikum jätta originaal väljalaske kollektorid..???????
Kas on mõtet,jamada.
kas sellest on tolku ja kas kw tuleb juurde,,???
kas on mõtet nn.jalgratast leiutama hakata või on mõistlikum jätta originaal väljalaske kollektorid..???????
Siin pole mingit imet. M10 on tehniliselt 2/3 M30 vastavast mudelist.
Kui sa proovid sisselaset, siis see sobib samamoodu.
Eks aretada võib kõike, aga arvatavasti on M10 collector liiga kitsas. muidugi kõike saab ümber teha....
Muideks - M30 torukollektor on kaheosaline 3+3, seda on lihtsam auto peale panna. Olen proovinud, tean
Sa enne proovi, kuskanti need torud vaatama ikka hakkavad, nt E28-l
jääb kollektori ja lonzeka vahele nii 1 cm ja asi peab väga täpne ikka olema.
Kild on selles, et E30-l on esisilla kohal rohkem ruumi, kui 5sel, sest tal on lattrool, mis on mootori all. E28-l ja E34-l on paraleelvarras ja pendelhoob täpselt risti ees. Seepärast ongi M30 tüüpkolle erinevalt M20 omast kaheosaline...
Kui sa tahad, siis mul jäävad järeleaidatud malmkollektorid peagi üle.
Kui sa proovid sisselaset, siis see sobib samamoodu.
Eks aretada võib kõike, aga arvatavasti on M10 collector liiga kitsas. muidugi kõike saab ümber teha....
Muideks - M30 torukollektor on kaheosaline 3+3, seda on lihtsam auto peale panna. Olen proovinud, tean

Sa enne proovi, kuskanti need torud vaatama ikka hakkavad, nt E28-l
jääb kollektori ja lonzeka vahele nii 1 cm ja asi peab väga täpne ikka olema.
Kild on selles, et E30-l on esisilla kohal rohkem ruumi, kui 5sel, sest tal on lattrool, mis on mootori all. E28-l ja E34-l on paraleelvarras ja pendelhoob täpselt risti ees. Seepärast ongi M30 tüüpkolle erinevalt M20 omast kaheosaline...
Kui sa tahad, siis mul jäävad järeleaidatud malmkollektorid peagi üle.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Eks ta rohkem porno valda kisub.
Pigem tuleks hankida ikka õige kollektor. Omavahel ebasobivate juppide suvaline kokkuladumine ei anna tavaliselt tulemust.
50 mm torud eeldavad sellel mootoril 310 kraadist nukkvõlli ja 7500 pööret. Kui neid ei ole, siis ainuke "võit" on alumise otsa ärakadumine.
50 torud on on 3.5- siis kui tegu on väga räige mootoriga - nt 300 hj vabalt+150 hj nitrole on need parajad.
3.5 tänavakollektor on 36 mm torust, seda on küll ja rohkem ka. Muidu on nii, nagu paljude asjadega - tulemuseks on 2000 pöördel 5 Nm ja sama võimsus, mis tehasemootoril. Vabalthingava mootori väljalase ei ole enam põhikoolimatemaatika.
Pigem tuleks hankida ikka õige kollektor. Omavahel ebasobivate juppide suvaline kokkuladumine ei anna tavaliselt tulemust.
50 mm torud eeldavad sellel mootoril 310 kraadist nukkvõlli ja 7500 pööret. Kui neid ei ole, siis ainuke "võit" on alumise otsa ärakadumine.
50 torud on on 3.5- siis kui tegu on väga räige mootoriga - nt 300 hj vabalt+150 hj nitrole on need parajad.
3.5 tänavakollektor on 36 mm torust, seda on küll ja rohkem ka. Muidu on nii, nagu paljude asjadega - tulemuseks on 2000 pöördel 5 Nm ja sama võimsus, mis tehasemootoril. Vabalthingava mootori väljalase ei ole enam põhikoolimatemaatika.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990