arutleks natuke külmematel teemadel...
arutleks natuke külmematel teemadel...
lugesin siin talviseid postitusi, nagu see [url=http://www.bmw-club.ee/forum/viewthread.php?tid=172]siin[/url] ning mõtlesin, et kuhu me jõudnud oleme, ning kuhu plaanime jõuda. Palju tegemata on ja palju tehtud on...
Sellega seoses liikus mõte juba talve suunas: pimedus, lörts, lumi:)
kuna ülaltoodud postituses oli mainitud ka ohutu sõitmise kava, siis teekski ettepaneku alustada väikse mõttetööga.
Viia läbi näiteks [b]sügisel[/b] üks ohutu sõidu "treening?". Ning teise teeks juba [b]talvel[/b].
Ideaalne oleks muidugi üritus korraldada mõne asjaga kursis oleva inimesega.
kui ei leia (ei suuda palgata?) taolist kodanikku, katsume läbi ajada omade kogemustega. mul on olemas kogemus sügis/talvel(pimedas) kiirabijuhtidele (alarmsõidukitele) korraldatud treeningus. seega mõningad mõtted ja ideed on olemas.
samuti olen vaadanud soome TV'st erinevaid talvesõidu õppe saateid (muideks enamuses on olnud BMW sõidutreeningu deela). ma arvan et ka teistel on häid mõtteid ning ideid kuidas asja võiks läbi viia.
kus võiks taoline üritus toimuda? sügiseks pakuks välja lennuvälja, talveks aga järve, eeldusel et tuleb ikka käre talv, kui ei, siis samuti lennuväljal.
võibolla alustan asjaga natuke vara...aga kõikvõimalikud mõtted on oodatud.
Sellega seoses liikus mõte juba talve suunas: pimedus, lörts, lumi:)
kuna ülaltoodud postituses oli mainitud ka ohutu sõitmise kava, siis teekski ettepaneku alustada väikse mõttetööga.
Viia läbi näiteks [b]sügisel[/b] üks ohutu sõidu "treening?". Ning teise teeks juba [b]talvel[/b].
Ideaalne oleks muidugi üritus korraldada mõne asjaga kursis oleva inimesega.
kui ei leia (ei suuda palgata?) taolist kodanikku, katsume läbi ajada omade kogemustega. mul on olemas kogemus sügis/talvel(pimedas) kiirabijuhtidele (alarmsõidukitele) korraldatud treeningus. seega mõningad mõtted ja ideed on olemas.
samuti olen vaadanud soome TV'st erinevaid talvesõidu õppe saateid (muideks enamuses on olnud BMW sõidutreeningu deela). ma arvan et ka teistel on häid mõtteid ning ideid kuidas asja võiks läbi viia.
kus võiks taoline üritus toimuda? sügiseks pakuks välja lennuvälja, talveks aga järve, eeldusel et tuleb ikka käre talv, kui ei, siis samuti lennuväljal.
võibolla alustan asjaga natuke vara...aga kõikvõimalikud mõtted on oodatud.
GS
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
[quote][i]Algselt postitas Lauri_L[/i]
Ideega nõus ja olen igati käpp, seda aionult juhul, kui talveks sõiduki saan. Praegune liiga madal
[/quote]
Mul oli talvel kõrgus maapinnast sama mis suvel (u.10cm) ja sai ka jääradasid sõita ... isegi spoilad jäid terveks .... oleneb lihtsalt raja seisundist - kõik on võimalik kui ästi tahta
Ideega nõus ja olen igati käpp, seda aionult juhul, kui talveks sõiduki saan. Praegune liiga madal

[/quote]
Mul oli talvel kõrgus maapinnast sama mis suvel (u.10cm) ja sai ka jääradasid sõita ... isegi spoilad jäid terveks .... oleneb lihtsalt raja seisundist - kõik on võimalik kui ästi tahta

Kellele üritus suunatud?
Ikka EBK huvilistele, liikmetele.
Kõik sõltub, millist üritust täpselt tahame teha. Kui tõesti peab kellegi palkama juhendajaks, siis ilmselt tuleb üritus rahaline ning rohkem valitud seltskonnale (pean silmas, et ei tuleks kontvõõraid a'la tuttava tuttava tuttava isa tuttavat).
Kui aga teha selline 5päevase ette teatamisega jäärajaüritus - siis pole ju probleemi, kui ka peaks olema inimesi väljaspoolt EBK ringi.
Kõik sõltub veel muidugi osalejate, huviliste arvust, st kui suureks võiks eeldatav üritus kujuneda. Suisa ideaalne oleks selline variant, et Bayeri mehed sõidavad, läbivad erinevaid katseid (teste), ning rahvas on kusagil raja ääres - fotograafid teevad pilte, ning homses Päevalehes on kirjas, kuidas Eesti BMW Klubi liikmed harjutasid ning propageerisid ohutut sõitmist nii lumel kui ka jääl:)
Ikka EBK huvilistele, liikmetele.
Kõik sõltub, millist üritust täpselt tahame teha. Kui tõesti peab kellegi palkama juhendajaks, siis ilmselt tuleb üritus rahaline ning rohkem valitud seltskonnale (pean silmas, et ei tuleks kontvõõraid a'la tuttava tuttava tuttava isa tuttavat).
Kui aga teha selline 5päevase ette teatamisega jäärajaüritus - siis pole ju probleemi, kui ka peaks olema inimesi väljaspoolt EBK ringi.
Kõik sõltub veel muidugi osalejate, huviliste arvust, st kui suureks võiks eeldatav üritus kujuneda. Suisa ideaalne oleks selline variant, et Bayeri mehed sõidavad, läbivad erinevaid katseid (teste), ning rahvas on kusagil raja ääres - fotograafid teevad pilte, ning homses Päevalehes on kirjas, kuidas Eesti BMW Klubi liikmed harjutasid ning propageerisid ohutut sõitmist nii lumel kui ka jääl:)
GS
Ditmanni üritustesse ma mõningatel põhjustel eriti suure entusiasmiga ei suhtu, aga see selleks.
Mõtlen, et algatuseks võiks ikkagi selle UM-i treeningu läbida, kui kannatab ja siis edasi juba ise harjutada. Ise korraldades tundub küll esialgu odavam tulema, oma autod jne., aga et asjast ka reaalne kasu oleks, peaks ikka spetsialist juhendama.
Mõtlen, et algatuseks võiks ikkagi selle UM-i treeningu läbida, kui kannatab ja siis edasi juba ise harjutada. Ise korraldades tundub küll esialgu odavam tulema, oma autod jne., aga et asjast ka reaalne kasu oleks, peaks ikka spetsialist juhendama.