
BMW Cup, I etapp, Rapla kardirajal 15.05.05 kl 10.00
Minugi poolt suured tänud korraldajatele
Oli lahe päev ja samas sai ka mõned punktid koju toodud
(kahju muidugi, et kummi all ei olnud
)
Aga varsti ka minu pildid www.viltsikas.pri.ee

Oli lahe päev ja samas sai ka mõned punktid koju toodud


Aga varsti ka minu pildid www.viltsikas.pri.ee
Mercedes EQS 450+ 2022
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Üritus oli igati tore. Ka korralduslikult laabusid asjad päris ilust.
Kuna tulemused minu käes siis panen need ka üles
üle 2001cm3
kuni 2000cm3
väljaspool punktiarvestust

Kuna tulemused minu käes siis panen need ka üles

üle 2001cm3
- Koht; Nimi; Parim aeg; Auto; Punktid
I Reno 54,7 325 E30 10p
II Silver 54,8 325 E30 8p
III Rein 56,1 325 E30 6p
IV Andres 57,7 325 ix E30 5p
V Hans 57,8 M3 E36 4p
VI Aimar 58,03 325 E46 3p
VII Mario 58,39 330 ix E46 2p
VIII Kaido 58,63 325 E36 1p
IX Eero 59,00 535 E34
X E28 1,00,01 535 E28
- Jaanus 56,3 Impreza
Janek 56,8 Lancia
kuni 2000cm3
- Koht; Nimi; Parim aeg; Auto; Punktid
I Timmu 59,7 320 E30 10p
II Mart 1,00,3 318 E30 8p
III Ruut 1,00,49 320 E30 6p
IV Viljar 1,00,96 525TDS E34 5p
V Kops 1,01,24 318is 4p
väljaspool punktiarvestust
- Andres D 57,76 Mazda 323
Jürgen 58,25 Scirocco
Ingvar 59,98 Avensis

Viimati muutis Tauri, 15.05.2005 20:02 15, muudetud 1 kord kokku.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Päris mõnus oli jah. Peab nüüd kiiremini uue mootori valmis saama, praegune sööb õli rohkem, kui bena
kahju,et enne lõppu lahkuma pidin

Viimati muutis M4rt, 15.05.2005 20:45 32, muudetud 1 kord kokku.
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Päris lahe üritus oli. Järgmine kord üritan ise ka kaasa sõidus lüüa.
Seekord tegin raja ääres pilte ja sain see juures kõvasti päikest.
Panen siia lingi kus neid pilte ka tõmmata saab.
Kahjuks ei olnud ettenägelik ja ei pannud enne tulekut akusi
laadima. Lõppu ega autasustamist ei ole
http://www.zone.ee/uritused/index.htm
Seekord tegin raja ääres pilte ja sain see juures kõvasti päikest.
Panen siia lingi kus neid pilte ka tõmmata saab.
Kahjuks ei olnud ettenägelik ja ei pannud enne tulekut akusi
laadima. Lõppu ega autasustamist ei ole

http://www.zone.ee/uritused/index.htm
Viimati muutis erik, 17.05.2005 21:14 44, muudetud 1 kord kokku.
oli tõesti tore üritus. esimese korra kohta läks päris hästi. kui nüüd natuke harjutada, 7 aastat vanad rehvid uuemate vastu vahetada ja pööretepiirajana 5,5 krpm pealt sekkuv jagaja rootor välja vahetada siis võiks isegi võidu sõita.
Viimati muutis ruut, 15.05.2005 21:40 58, muudetud 1 kord kokku.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
väike stiilinäideE28 kirjutas:Ain kirjutas:10 punkti sulle show ja suitsu eest rajalE28 kirjutas:kas driftingus ka punkte jagatakse
suured tänudma nägin kohe alguses et mu sõidust head nahka ei tule,seega üritasin vähemalt driftimist nautida
E28
("Save As"...)
V8 

Üritus oli tõesti positiivne. Aitäh korraldajatele!!
Ise jäin rahule, vaatamata sellele, et peale u kuuendat ringi läks veepumba rihm ja jahutusveevoolik ning võistluse ajal sai neid rõõmsalt vahetatud ja Raplas juppide järel käidud. (Pärast õnneks sain ikka oma paarkümmend ringi sõita ja rohkem midagi (vist) küljest ära ei kukkunud.)
Aga kuna olin selle autoga esimest korda rajal (sai u kuu aega tagasi soetatud ja Rapla rajal pole ka enne sõitnud) ning kuni viimase hetkeni putitatud, pole ka ime, et midagi ikkagi nihu läks.
Järgmisel pühapäeval Saugal plaanis jälle kätt proovida.
Ise jäin rahule, vaatamata sellele, et peale u kuuendat ringi läks veepumba rihm ja jahutusveevoolik ning võistluse ajal sai neid rõõmsalt vahetatud ja Raplas juppide järel käidud. (Pärast õnneks sain ikka oma paarkümmend ringi sõita ja rohkem midagi (vist) küljest ära ei kukkunud.)
Aga kuna olin selle autoga esimest korda rajal (sai u kuu aega tagasi soetatud ja Rapla rajal pole ka enne sõitnud) ning kuni viimase hetkeni putitatud, pole ka ime, et midagi ikkagi nihu läks.
Järgmisel pühapäeval Saugal plaanis jälle kätt proovida.
Tore,
tundub, et sujus.
Suurimad tänud osavõtjatele ning samuti Taurile ning ajavõtu team'ile
Esikolmiku ajad on juba päris tublid.
Proovisin oma autoga kah paar ringi teha, kahjuks aga osutus ülimalt keeruliseks istmes püsimine
Kuna nahk on libe ning kuna tegemist on tavalise istmega, siis kurvides sõites peab ühe käega end käetoest kinni hoidma ning teisega roolist. Sedasi on aga kuratlikult keeruline sõita 
Järgmise korrani siis
tundub, et sujus.
Suurimad tänud osavõtjatele ning samuti Taurile ning ajavõtu team'ile

Esikolmiku ajad on juba päris tublid.
Proovisin oma autoga kah paar ringi teha, kahjuks aga osutus ülimalt keeruliseks istmes püsimine


Järgmise korrani siis

GS
Tänud Raivole, Taurile ja kõigile korraldajatele. Hästi liikusid punane E30 ja Silver - taas sai kinnitust fakt, et Rapla rajal sõidab hea E36/46 umbes sama kiirelt kui keskpärane E30 - kui aga E30 on heas korras ja seadistatud jääb uuema auto omanikul üle vaid silmi hõõruda. Sidur pidas imekombel vastu ja sain kuulda ühest kodanikust, kes säästureziimil rehve valides jälle tõmmata sai :-)
Jah . igati tore oli. Videomaterjali tuli minu kaamerasse u 45 min. Eks varsti näeb palju sealt kõlbab. Pole eriline operaator ja vahepeal on ikka muru ka filminud
.
Ise jäin oma tulemusega rahule ,arvestades et esimest korda ja suht kehvade rehvidega (mis nüüd vajavad uuendamist
) Ainult libises. Vahepeal panin rõhku juurde kuid siis hakkas hüppama. Vahepealne oli ok.
Samas ärme unusta ,et tavaseades on autod tehtud tänaval sõitmiseks (pehmed jne) ja linnas me ikka nii kurvi ei lähe.
Sisselülitatud DSC-ga tulid samad ajad.
Samas tänud Viljarile ja Aivarile ,tänu kellele sai laupäeval kiirelt esiklotsid vahtatud.Muidu poleks osaleda saanudki.

Ise jäin oma tulemusega rahule ,arvestades et esimest korda ja suht kehvade rehvidega (mis nüüd vajavad uuendamist

Samas ärme unusta ,et tavaseades on autod tehtud tänaval sõitmiseks (pehmed jne) ja linnas me ikka nii kurvi ei lähe.
Sisselülitatud DSC-ga tulid samad ajad.
Samas tänud Viljarile ja Aivarile ,tänu kellele sai laupäeval kiirelt esiklotsid vahtatud.Muidu poleks osaleda saanudki.
Viimati muutis Aimar, 16.05.2005 10:40 58, muudetud 2 korda kokku.
V8 

"Heas korras ja seadistatud" - siin on veel palju ruumi arenemiseks. Esiteks on mootor liiga lahja, teiseks oleks vaja jäigemat vedrustust. Auto kaalu vähendamine ei teeks kah paha...Kaido S kirjutas:Tänud Raivole, Taurile ja kõigile korraldajatele. Hästi liikusid punane E30 ja Silver - taas sai kinnitust fakt, et Rapla rajal sõidab hea E36/46 umbes sama kiirelt kui keskpärane E30 - kui aga E30 on heas korras ja seadistatud jääb uuema auto omanikul üle vaid silmi hõõruda. Sidur pidas imekombel vastu ja sain kuulda ühest kodanikust, kes säästureziimil rehve valides jälle tõmmata sai :-)

Viimati muutis Silwer, 16.05.2005 11:03 57, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
No mina arvan et Sinu auto seadistus on sinna rajale igaljuhul sobilikum kui enamusel oli. Vähemalt vaadates auto käitumist kurvides ,kus mõni E30 ikka üsna viltu vajus.Silwer kirjutas:Heas korras ja sedaistatud" - siin on veel palju ruumi arenemiseks. Esiteks on mootor liiga lahja, teiseks oleks vaja jäigemat vedrustust. Auto kaalu vähendamine ei teeks kah paha...
V8 

- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Korra viskas masin 180kraadi ära ka.Silwer kirjutas:No eks see M-Techniksi madalamad vedrud ja jäigemad BOGE amordid aitasid küll aga ideaalist oli asi kaugel. Olen lihtsalt sõitnud Xjan-i bemmiga. See istub rajal nagu kartauto...
Päris kiirelt reageerisid pärast seda ma vaatasin.
Üldiselt tundub et see kurv on selle hoone pärast päris ohtlik.
Keegi mingid pakud ka sinna veel vedanud.
Kellelgi läks seal päris napilt.


Siin pildid suurema resoga. Kaua neid üleval ei saa hoida.
http://www.zone.ee/uritused/index.htm
Viimati muutis erik, 17.05.2005 21:16 59, muudetud 4 korda kokku.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Rehvid lihtsalt olid juba ülekuumenenud ja pidamine kadus lõpus täiesti ära.
Alguses sai liiga palju alguses testitud ja sellega tegin endale karuteene, kuna võistluse ajal olid rehvid juba liiga kuumad ja ei pidanud korralikult (testimise ajal sai alguses isegi 53 sekundiga ring sõidetud).
Alguses sai liiga palju alguses testitud ja sellega tegin endale karuteene, kuna võistluse ajal olid rehvid juba liiga kuumad ja ei pidanud korralikult (testimise ajal sai alguses isegi 53 sekundiga ring sõidetud).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ma ei saa aru, miks mõni mees arvab, et maja on ohtlik? Kuidas saab maja olla ohtlik? Ma proovisin kah paar ringi seal rajal ja ma ei usu, et normaalne inimene sinna majja sisse suudaks sõita....Kuid arvestades mõne mehe ülioptimistlikku sõidustiili, siis noh eks juhtuda võib kõike...Ja
arvan ka seda, et kuna maja seisab paigal, siis tema küll süüdi ei ole milleski kui talle mõni hull sisse sajab, pigem tuleks viga otsida rooli ja istme vahelt. Kui natuke meenutada, siis WRC tüübid on pidevalt tiheda metsa vahel kitsal teel.......
arvan ka seda, et kuna maja seisab paigal, siis tema küll süüdi ei ole milleski kui talle mõni hull sisse sajab, pigem tuleks viga otsida rooli ja istme vahelt. Kui natuke meenutada, siis WRC tüübid on pidevalt tiheda metsa vahel kitsal teel.......
