Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
einar57 kirjutas:OT, aga keegi võiks mulle kasvõi PS-i panna, kuidas tavakodanikul on võimalik seal rajal sõita oma lõbuks. Kes on omanik, kuidas tasu on jne. Teeks väha trenni üksi ja siis järgmine kord võiks juba üritusele tulla.
Silwer kirjutas:Rehvid lihtsalt olid juba ülekuumenenud ja pidamine kadus lõpus täiesti ära.
Alguses sai liiga palju alguses testitud ja sellega tegin endale karuteene, kuna võistluse ajal olid rehvid juba liiga kuumad ja ei pidanud korralikult (testimise ajal sai alguses isegi 53 sekundiga ring sõidetud).
Sai su ajad kõik stopperisse võetud ja see mis aja sa said kirja oli ka su päeva parim (konkurente tasub jälgida) . Eks järgmisel etapil pead tõestama oma auto võimeid uuesti, ootan põnevusega!
Anderil vist veidi mootoriprobleeme. Sööb teine õli päris korralikult. Aga kas see oli mitteosavõtu põhjus ei oska õelda.
Ja Rapla raha kohta.. Sinna majasse sõit jah võrdlemisi ebatõenäoline, aga maja kõrval olevatesse liputeivastesse on küll sõidetud. Peale starti olevast S'ist on ka päris eduliselt võimalik põllule sõita, seda olen isegi teinud korra.
Silwer kirjutas:Rehvid lihtsalt olid juba ülekuumenenud ja pidamine kadus lõpus täiesti ära.
Alguses sai liiga palju alguses testitud ja sellega tegin endale karuteene, kuna võistluse ajal olid rehvid juba liiga kuumad ja ei pidanud korralikult (testimise ajal sai alguses isegi 53 sekundiga ring sõidetud).
Sai su ajad kõik stopperisse võetud ja see mis aja sa said kirja oli ka su päeva parim (konkurente tasub jälgida) . Eks järgmisel etapil pead tõestama oma auto võimeid uuesti, ootan põnevusega!
Mul üks tütarlaps võttis ka aegu. Ju siis mitte eriti õnnestunult...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Silwer kirjutas:Rehvid lihtsalt olid juba ülekuumenenud ja pidamine kadus lõpus täiesti ära.
Alguses sai liiga palju alguses testitud ja sellega tegin endale karuteene, kuna võistluse ajal olid rehvid juba liiga kuumad ja ei pidanud korralikult (testimise ajal sai alguses isegi 53 sekundiga ring sõidetud).
Sai su ajad kõik stopperisse võetud ja see mis aja sa said kirja oli ka su päeva parim (konkurente tasub jälgida) . Eks järgmisel etapil pead tõestama oma auto võimeid uuesti, ootan põnevusega!
Mul üks tütarlaps võttis ka aegu. Ju siis mitte eriti õnnestunult...
Igaljuhul ootan järgmist korda
Kas vahepeal plaan kusagil harjutada pole mõttes? Võiks asja ühiselt teha, kuna autod vägagi võrdsed (oleks huvitavam). Et segadust ei tekita siis mina sõitsin punase 325. Kuigi see mu venna konto
Järgmine kord sõidan vast sel pühapäeval Saugal ja siis on ka selle mootori viimane sõit. 23-dal hakkan juba mootorit vahetama ja järgmiseks BMW klubi sõiduks peaks juba uus mootor olema sissesõidetud.
Ega siin kuskil eriti harjutada ei ole. Millalgi käisin Tabasalus - see oli küll masendavalt katkine rada ja auto lõhkumine seal tundus väga .
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Muidex, Tabasalus on augud miskit asfaldipuru täis pandud. Laupäev käis sealt noorte sprint üle, kas see puru alles ka jäi ei tea. Aga väljasõidualade ääred on ikka roopas. Parema puudumisel on see ainuke koht hetkel käe ja pidurite soojaks saamisel. Või ümber saare driftimiseks
Silwer kirjutas:Järgmine kord sõidan vast sel pühapäeval Saugal ja siis on ka selle mootori viimane sõit. 23-dal hakkan juba mootorit vahetama ja järgmiseks BMW klubi sõiduks peaks juba uus mootor olema sissesõidetud.
Ega siin kuskil eriti harjutada ei ole. Millalgi käisin Tabasalus - see oli küll masendavalt katkine rada ja auto lõhkumine seal tundus väga .
räägi lähemalt mis üritusega tegu Saugal?
Tabasalus käisin ka paar korda, kahjuks jah väga masendav.
hea vaadata, kui autol ikka jõudu kah on...btw üks ilusaim E28 eestis mumeelest....kena auto oled valmis ehitanud
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
E28 kirjutas:
hea kui kellelegi peale minu ka meeldib
Mulle pole haininad eriti kunagi meeldinud. Kuid pean tunnistama et see küll meeldib. Hakkas mulle silma Lakis dünomisel. Eelkõige väga hea seisukord (harva leidub).Ja õige just et ikka võimsam variant.
Seepärast ma seda seal rajal ka natuke pikemalt filmisin
Äkki teinekord haarab kumm rada ka paremini.
Edu!
Aimar kirjutas:
väike stiilinäide E28
("Save As"...)
hea vaadata, kui autol ikka jõudu kah on...btw üks ilusaim E28 eestis mumeelest....kena auto oled valmis ehitanud
hea kui kellelegi peale minu ka meeldib
kuidas saakski selline iludus mitte meeldida .....loodan ise kunagi vähemalt sama tulemuseni jõuda
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Aimar kirjutas:
Mulle pole haininad eriti kunagi meeldinud. Kuid pean tunnistama et see küll meeldib. Hakkas mulle silma Lakis dünomisel. Eelkõige väga hea seisukord (harva leidub).Ja õige just et ikka võimsam variant.
Seepärast ma seda seal rajal ka natuke pikemalt filmisin
Äkki teinekord haarab kumm rada ka paremini.
Edu!
kui kumm rada liiga hästi haarab siis ei saa ju korralikku videot teha
tabasalust rääkides siis seal sai Arnoga käidud mu kutsika pidamist ja käitumist uurimas. Kui korra rahulikult raja läbi sõidad, katised rajaääred, ühe künkliku koha ja 1 augu meelde jätad siis on täitsa ok.
mina sain oma adrenaliini igatähes kätte, pidamine ja juhitavus olid ikka ogarad. eelviimases kurvis (sie kõige kiirem seal) 90-ga ainult rehvid tegid veidi häält, kuskile ei libisenud ega midagi.
aga jah ega seal rajal eksida palju ei soovita, 2-3 kohas on raja ääres ca 15cm järsakud. Ja mul on näiteks madalaim koht autol 13cm...
M4rt kirjutas:Kelle oma ja mis mootoriga see valge e30 oli?
Seal vist rohkem valgeid ei olnud, kui minu oma. AFAIK stock 2,0. Minu omanduses olnud viimased 9 aastat ning mingeid järeleaitamise töid (eestis) tehtud pole. Miks huvi pakub?
nii on sul raske hinnata kumb mootor kiirem. rohkem sõltub sellises olukorras sõitjast, kui mõnest kilovatist. pead ise proovima mõlemat mootorit back-to-back. sauga ajaks proovin puudustest, mida ma ühes eelnevas postis välja tõin, jagu saada ja siis võib uuesti mõõtu võtta
Kas see on otsustatud ja kindel või, et teine etapp Saugal toimub?
Teaks julgust koguma hakata Seal kiirused ikka märksa suuremad kui Rapla trikirajal.
Sauga Opentrackil eelmisel pühapäeval piinasin 92kW esiveolist A4-ja ja oli päris tegemist 150-ga tagasirgelt tulles saba alt ära minemast hoida. Bemmil on seevastu tehases märgatud mootorit ka aiste vahele tõsta ja see tähendab ju veel suuremat kiirust
AndresS kirjutas:Bemmil on seevastu tehases märgatud mootorit ka aiste vahele tõsta ja see tähendab ju veel suuremat kiirust
OT: Tegelikult kiirused seal nii suureks ei lähe - ilmselt Su masina spido valetab tiba. 1.8 A4 jaoks oleks reaalne u. 135 km/h, 325 läheb 145 km/h kanti. STI'de max kiirus on u. 160 km/h (VBOXiga mõõdetud täpsed andmed).