Konditsioneeri täitmine
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Konditsioneeri täitmine
Kas keegi on kursis kus konditsioneeri täitmist Tallinnas tehakse?
Sellist normaalsemat kohta, kus kirvest selga ei lööda ja
kuhu hinna skaala võib jääda. UMis pidi päris kulukas olema.
Sellist normaalsemat kohta, kus kirvest selga ei lööda ja
kuhu hinna skaala võib jääda. UMis pidi päris kulukas olema.
Noh, kuna mul on suurem süsteem ja päris tilgatumaks tühi ka veel ei olnud, siis mahtus sinna sisse 700 eest.erik kirjutas:Helistasin Külminaatorisse.
Hinnaks öeldi 600-
Aga hea oleks muidugi enne lekkekoht kindlaks teha. Mul on auto peale keegi kunagi ka kleepsu pannud, et sisse on pandud mingi luminofooriga värvitud R134a mis lubab siis UV lambiga ära näha, kust lekib. Kahjuks siin pole ma suutnud leida kohta, kus samasugust möga sisse panna ja UV testi teha saaks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Huvitav kas UMis kontrollitakse süsteemi sellise tehnoloogiaga.priitv8 kirjutas:Noh, kuna mul on suurem süsteem ja päris tilgatumaks tühi ka veel ei olnud, siis mahtus sinna sisse 700 eest.erik kirjutas:Helistasin Külminaatorisse.
Hinnaks öeldi 600-
Aga hea oleks muidugi enne lekkekoht kindlaks teha. Mul on auto peale keegi kunagi ka kleepsu pannud, et sisse on pandud mingi luminofooriga värvitud R134a mis lubab siis UV lambiga ära näha, kust lekib. Kahjuks siin pole ma suutnud leida kohta, kus samasugust möga sisse panna ja UV testi teha saaks.
Kas on võimalik et see lekib nii aeglaselt et pole mõtetki seda teha.
Auto 10 aastat vana, vb alles nüüd sai see otsa.

Vot ei tea. Aga omavahel öeldes, ple neil seal üldse kliimameest. Keegi külalisesineja käib aeg-ajalt kui tööd on.erik kirjutas:Huvitav kas UMis kontrollitakse süsteemi sellise tehnoloogiaga.
On. Tavaliselt pidid soola tõttu ära ussitama ees olevad "radikad" (õige nimega kondensaator).erik kirjutas:Kas on võimalik et see lekib nii aeglaselt et pole mõtetki seda teha.
Mul ka, isegi nats üle 10. Kusjuures peale ninalaksu on juba pandud uus Nissensi radikas. Täitmas käisin eelmisel suvel, nüüd on juba nii tühi, et indikaator lumehelbega nupul jääb veel põlema, aga külma enam eriti ei tule.erik kirjutas:Auto 10 aastat vana, vb alles nüüd sai see otsa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Olen oma kliimat täitnud iga kevade(laseb läbi kompressori juurest) ja suve on kenasti vastu pidanud.
Alla 93a autodel pidi käima sisse freoon tähisega R12, kuid seda pole saada(ohtlik ja mürgine) ja nii on olemas samahea aseaine MP39.
Mehe nimi on Toomas gsm: 5118987, asukoht Rapla, Viljandi mnt. 72G,
kindlasti ette helistada ja aeg kokku leppida, raha küsib niipalju, kui rõhuandur näitab: ~200-600.-
See on värske inf(isegi plaanis minna)
Jahedat suve!
Alla 93a autodel pidi käima sisse freoon tähisega R12, kuid seda pole saada(ohtlik ja mürgine) ja nii on olemas samahea aseaine MP39.
Mehe nimi on Toomas gsm: 5118987, asukoht Rapla, Viljandi mnt. 72G,
kindlasti ette helistada ja aeg kokku leppida, raha küsib niipalju, kui rõhuandur näitab: ~200-600.-
See on värske inf(isegi plaanis minna)
Jahedat suve!

No mul on 09/92 aga juba R134. See, kumb on on kohe eest radika juudre kinnitatud sildilt näha: must silt - R12, roheline - R134a.Markii7 kirjutas:Alla 93a autodel pidi käima sisse freoon tähisega R12, kuid seda pole saada(ohtlik ja mürgine) ja nii on olemas samahea aseaine MP39.
Samas on ka kirjas freooni kogus kilodes, mis süsteemi sisse läheb.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mitte freooni, aga külmaaine. Kui võrrelda Freooni, siis on see pigem nagu kaubamärk mis on külge jäänud.priitv8 kirjutas:Samas on ka kirjas freooni kogus kilodes,Markii7 kirjutas:Alla 93a autodel pidi käima sisse freoon tähisega R12, kuid seda pole saada(ohtlik ja mürgine) ja nii on olemas samahea aseaine MP39.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Saan ma siit õieti aru, et kui külmaine otsas ei peaks ka indikaator lumehelbega nupul põlema ???priitv8 kirjutas:Täitmas käisin eelmisel suvel, nüüd on juba nii tühi, et indikaator lumehelbega nupul jääb veel põlema, aga külma enam eriti ei tule.
Mul see indikaator põleb nagu ilusti, aga külma küll minuarust ei tule

- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Seda ma ei teadnud, kui see nii on.Joel_H kirjutas:Saan ma siit õieti aru, et kui külmaine otsas ei peaks ka indikaator lumehelbega nupul põlema ???priitv8 kirjutas:Täitmas käisin eelmisel suvel, nüüd on juba nii tühi, et indikaator lumehelbega nupul jääb veel põlema, aga külma enam eriti ei tule.
Mul see indikaator põleb nagu ilusti, aga külma küll minuarust ei tule
Minul ka tuluke põleb sisse lülitades aga külma ei tule, eelmise suve
lõpu poole jahedat enam ei tulnud, vahest on torustikes veel väike vine sees.
Viimati muutis erik, 17.05.2005 22:44 57, muudetud 1 kord kokku.
Jah, alul kliima aju saab aru, et taheti sisse lülitada ja tuli läheb põlema (peale käivitamist). Natuke hiljem saab ta aga aru, et süsteemis pole piisavalt rõhku ja lülitub avariireiimi ning tuli kustub ära. Seal on kaks rõhuandurit: ala- ja ülerõhu oma. Kui kumbki kliima juhtseadmele signaali annab, lülitub kogu süsteem kompressori jm. detailide kaitseks välja.Viljar kirjutas:Minu masinal on torustik ka täitsa tühi, samas ei põle ka ükski tuli, ainult vahest harva kohe peale käivitamist korraks läheb üks tuledest põlema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aga et siis kuidas seletada sellist nähtust, kui "roheline tuluke" kondi nupul ilusti põleb, aga külma salongi ikka ei puhu ??
Kas kondi sisselülitamisel peaks olema kuulda kui pump rakendub või midagi sellist? Endal küll aru ei saa, et selle nupu sisselülitamisest midagi muutuks...
Kes tsekkaks asja lihtsalt mõistliku summa eest üle? .. ehk ei olegi viga külmaine vähesuses ..
Kas kondi sisselülitamisel peaks olema kuulda kui pump rakendub või midagi sellist? Endal küll aru ei saa, et selle nupu sisselülitamisest midagi muutuks...
Kes tsekkaks asja lihtsalt mõistliku summa eest üle? .. ehk ei olegi viga külmaine vähesuses ..
huvitaks 13. detail, mis osa see on ja mis funktsiooniga, kui see on katki kas siis mõjutab see ka ventilaatori töötamist?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
No nii siis, sai Külminaatoris ära käidud, 45 minutiline protsess oli.
Kõigepealt võeti kahes kohas torudelt korgid maha ja survestati süsteem.
Pihustati mingit seebi vedelikku torudele ja otsiti lekkeid.
Seejärel toodi välja kaal, kompressor ja külma aine balloon, auto
tuli käima panna, kondensioneer tööle. Kaalu järgi lasti ainet masinasse.
Suleti korgid ja öeldi et valmis. Hinnaks oli 600 eeki.
Süsteem oli täiesti tühi, korra soss tegi ainult kui prooviti kas on midagi.
Nüüd siis puhub jahedat nagu ennemuiste, kuumad ilmad võivad tulla
Kõigepealt võeti kahes kohas torudelt korgid maha ja survestati süsteem.
Pihustati mingit seebi vedelikku torudele ja otsiti lekkeid.
Seejärel toodi välja kaal, kompressor ja külma aine balloon, auto
tuli käima panna, kondensioneer tööle. Kaalu järgi lasti ainet masinasse.
Suleti korgid ja öeldi et valmis. Hinnaks oli 600 eeki.
Süsteem oli täiesti tühi, korra soss tegi ainult kui prooviti kas on midagi.
Nüüd siis puhub jahedat nagu ennemuiste, kuumad ilmad võivad tulla
