Kolin tagasillas :\
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kolin tagasillas :\
Andsin siis korralikult talda esimest korda peale sissesõidu tegemist millele järgnes mingi tüki järeleandmine kusagil tagasilla kandis vist. Igatahes kui sõita autoga ja aukudest läbi minna, siis kostab kusagilt juhipoolse tagaratta kandist väga hullu kolinat.. selline plekk vastu plekki kolin. Oskab keegi spekuleerida mis seal järele võis anda?
Tagasild nagu oleks esmasel vaatlemisel omal kohal, samuti käega katsudes tundus juhipoolne poolass ühes tükis olevat.
Tagasild nagu oleks esmasel vaatlemisel omal kohal, samuti käega katsudes tundus juhipoolne poolass ühes tükis olevat.
Meph, kui vedrul keerd katki, siis ei pruugi auto madalamele laskuda. Mul näiteks M-tech vedrustus ja üks tagumine vedru on otsast jupi minema lasknud
, aga sellegi poolest on rattad koopast ühel ja samal kõrgusel. See kõrguse vahe on juba siis näha, kui pool vedru läinud on
. Aga samas mul mingit kolinat küll ei kostu.
Kas kohapealt ära minnes ja järsult aeglustades ei kolista? Kui mul tagasild tahtis autost eemalduda, siis kolistas samuti meeletult (peale aukude veel ka kohalt minnes ja eglustades).


Kas kohapealt ära minnes ja järsult aeglustades ei kolista? Kui mul tagasild tahtis autost eemalduda, siis kolistas samuti meeletult (peale aukude veel ka kohalt minnes ja eglustades).
mul tekitas selllist kolinat just see sama puks, mis oli nii läbi, et õõts oli puksi pealt maas ja käis vastu kere.Muhv kirjutas:Ebanormaalset hullu kolinat (nagu läheks sild kohe alt ära) teevad õõtsa esimesed suured kummipuksid.
nr. 4 puks
Pilt
Kui enam kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
e36 väga salakavalad asjad on nn. silikoonpuksid mis eelmisel pildil on nr.2 ja pealtnäha pole neil mitte midagi viga kuid suurtes aukudes teevad sellist kolinat nagu sild tahaks alt ära kaduda.
eriti kallid nad ei ole aga vahetamine igavene jebi mida paljud ette võtta ei taha
kordan veel, et silmaga esmapilgul ei saa mitte midagi aru
eriti kallid nad ei ole aga vahetamine igavene jebi mida paljud ette võtta ei taha
kordan veel, et silmaga esmapilgul ei saa mitte midagi aru
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Viga oli sama, mis Ti:T välja pakkus. Asi oli puksist välja hüpanud ja hoob kolises vastu keret. Sai mõlemal pool antud puksid Febi pukside vastu ära vahetatud Westlandis. Tükihind oli puksil mingi 220 eek vist. 400 eek kusagil vahetus, aega võttis nii 15-20 minutit.
Kusjuures infoks niipalju veel, et algusaegade puksidel oligi see häda, et nad kippusid nn. oma kohalt välja hüppama. Uute praegu müüdavate pukside juures on nende ehitust muudetud ja antud probleem eemaldatud.
Samas nendiks veel, et alts20 poolt õeldu ei ole päris õige. Silikoonpuksid võivad täiesti läbi minna, aga häält nad suurt tegema ei hakka. Vähemalt seda mainiti mulle westlandist.
Lasin nendel kogu silla üle vaadata ning seal oli veel veidi tükke mis vahetust tahaksid lähitulevikus. Selle jätan ajaks kui vedrusid ja amorte vahetama hakkan. Pole mõtet mitu korda asja tükkideks kiskuda.
Kõrvalistujapoolne tagumise ratta laager ka õhtus, nii, et see tuleb ka mingi aeg ära vahetada.
Kusjuures infoks niipalju veel, et algusaegade puksidel oligi see häda, et nad kippusid nn. oma kohalt välja hüppama. Uute praegu müüdavate pukside juures on nende ehitust muudetud ja antud probleem eemaldatud.
Samas nendiks veel, et alts20 poolt õeldu ei ole päris õige. Silikoonpuksid võivad täiesti läbi minna, aga häält nad suurt tegema ei hakka. Vähemalt seda mainiti mulle westlandist.
Lasin nendel kogu silla üle vaadata ning seal oli veel veidi tükke mis vahetust tahaksid lähitulevikus. Selle jätan ajaks kui vedrusid ja amorte vahetama hakkan. Pole mõtet mitu korda asja tükkideks kiskuda.
Kõrvalistujapoolne tagumise ratta laager ka õhtus, nii, et see tuleb ka mingi aeg ära vahetada.
nu jah olgu kuidas sellega on aga ei mõelnud ma mitte ise välja seda juttu silikonpukside kohta nimelt tugineb minu jutt tartu bmw tehnikutele kes on juba teinud peamiselt BMW-sid juba 1992a alates ja juba siis kui veel Westlandil polnud ei nime, aadrssi, ruume ega ka kellelgi pold veel mõtetki teha selline koht nagu Westland.
Aga kui seal nii sulle öeldi siis mis seal ikka ja respect neile minu poolt ,sest mina sinna ilmselt kunagi ei satu.
muide infoks veel et, UM-is on antud puksi (nr.4)hind 126,17 EEK-i koos käibega.
Aga kui seal nii sulle öeldi siis mis seal ikka ja respect neile minu poolt ,sest mina sinna ilmselt kunagi ei satu.
muide infoks veel et, UM-is on antud puksi (nr.4)hind 126,17 EEK-i koos käibega.
kas febi tõesti toodab nii **** kalleid pukse?? silla padjad sellise hinnaga... punnsilma sarniiride rem. komplekt nii kallis..
ja 15-20 eest 400eek? mis see tunnihinnaks teeb? 180eek/h teen mina oma tööd. febi juppe ma pärast seda enam ei pane kui auto omamist tõsisemalt võtma hakkasin. 1. kuluvad kiiremini 2. jäigemad 3. silikoonpuksid näiteks akkavad kriuksuma vastavalt ilmastikule, kama kaks kui uus ta on.
ja 15-20 eest 400eek? mis see tunnihinnaks teeb? 180eek/h teen mina oma tööd. febi juppe ma pärast seda enam ei pane kui auto omamist tõsisemalt võtma hakkasin. 1. kuluvad kiiremini 2. jäigemad 3. silikoonpuksid näiteks akkavad kriuksuma vastavalt ilmastikule, kama kaks kui uus ta on.
Naisel on bemm :p