Teed korda!
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Teed korda!
Tähelepanu
20 mai kell 17:00 Tallinnas, Kadrioru staadioni esisel platsil toimub koosolek, olemas on avaliku ürituse luba.
Aktsiooni eesmärgiks on:
1. Avalikustada täielikult nende summade liikumine, mis on mõeldud Tallinna ja Tartu teede jaoks, s.o. kogu eelarve ja kõik mis puudutab teede korrashoidu;
2. Lõpetada mõttetu raha raiskamine ehk teekatte lappimine kruusaga, mis peab vastu maksimum 2 nädalt...
3. Kaevuluugid ja muud hooldusluugid autoteedelt minema saada!
4. Korralik teedemärgistus Tallinnasse, Tartusse ja nende linnade lähiümbruse teedele;
5. Lõpetada soola kasutamine - parem on teed puhtaks lükata. Esiteks tekib väga rõvedalt libe soolatud löga. Teiseks on linn talvel lausa räme, kui sool ja muud ained on pigi asfaldist välja sulatanud ja see lumega koos teeäärtesse lükatud, mis näeb äärmiselt kole ja määrdunud välja. Normaalne oleks lihtsalt teed puhtaks lükata niipalju kui võimalik ning sool ja liiv ja etc ära unustada ja samas võiks kohe ka tee äärtest lume kuhjadesse lükata ja minema lohistada, nagu tehti sadama ümbruses, see talv.
6. Naelkummide kohta ei oska seisukohta võtta, kas kaotada naelad või mitte. Osaliselt on rööbastes süüdi naelad, osaliselt teede kehvavõitu põhi. Tuleks välja uurida, kui palju see nael teepinda kahjustab...
Linna poole pöörduvad Tallinna noored autojuhid ja autoklubid, autoklubide esindajatel palun panna see tekst välja oma lehele, samuti ka muudesse foorumitesse. Üritus pälvib meedia tähelepanu, tehakse ka 200 kleepekakomplekti. Sellest aga juba paar päeva enne ja kohapeal...
Eesti autojuhid
20 mai kell 17:00 Tallinnas, Kadrioru staadioni esisel platsil toimub koosolek, olemas on avaliku ürituse luba.
Aktsiooni eesmärgiks on:
1. Avalikustada täielikult nende summade liikumine, mis on mõeldud Tallinna ja Tartu teede jaoks, s.o. kogu eelarve ja kõik mis puudutab teede korrashoidu;
2. Lõpetada mõttetu raha raiskamine ehk teekatte lappimine kruusaga, mis peab vastu maksimum 2 nädalt...
3. Kaevuluugid ja muud hooldusluugid autoteedelt minema saada!
4. Korralik teedemärgistus Tallinnasse, Tartusse ja nende linnade lähiümbruse teedele;
5. Lõpetada soola kasutamine - parem on teed puhtaks lükata. Esiteks tekib väga rõvedalt libe soolatud löga. Teiseks on linn talvel lausa räme, kui sool ja muud ained on pigi asfaldist välja sulatanud ja see lumega koos teeäärtesse lükatud, mis näeb äärmiselt kole ja määrdunud välja. Normaalne oleks lihtsalt teed puhtaks lükata niipalju kui võimalik ning sool ja liiv ja etc ära unustada ja samas võiks kohe ka tee äärtest lume kuhjadesse lükata ja minema lohistada, nagu tehti sadama ümbruses, see talv.
6. Naelkummide kohta ei oska seisukohta võtta, kas kaotada naelad või mitte. Osaliselt on rööbastes süüdi naelad, osaliselt teede kehvavõitu põhi. Tuleks välja uurida, kui palju see nael teepinda kahjustab...
Linna poole pöörduvad Tallinna noored autojuhid ja autoklubid, autoklubide esindajatel palun panna see tekst välja oma lehele, samuti ka muudesse foorumitesse. Üritus pälvib meedia tähelepanu, tehakse ka 200 kleepekakomplekti. Sellest aga juba paar päeva enne ja kohapeal...
Eesti autojuhid
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
sry aga mälu ikka lühike- kõike ei saa ära unustada!!! eelmine talv enne jõule lumetorm ja ummikud- just bussid mis ei suuda sossimäest üles ronida jne! Kasutada kvaliteetseid vahendeid![/code]Normaalne oleks lihtsalt teed puhtaks lükata niipalju kui võimalik ning sool ja liiv ja etc ära unustada
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kuna lugesin sellest pöördumisest välja, et tegemist on Tallinna ja Tartu teedega põhiliselt, tekitas see minus tõsise nördimuse. Minu meelest enamus, ka suuremad maakonnateed on sellised, et seal ei ole varsti üldse võimalik enam sõita
Asu ei saa minu meelest võtta ainult kitsa ringkonna mätta otsast, vaid vaadata tuleks süsteemi tervikuna. Ei vaidle ka sellele vastu, et Tallinna teed on sealsamuses, aga siiski, see on minu meelest vaid jäämäe tipp.
Ei tasu muidugi sellest järeldada, et kuna ise olen Pärnumaal, on mul ükskõik, mis mujal toimub, kaugel sellest- liigun ka ise ringi mujal Eestis ja tahaks, et tähelepanu pöörataks KOGU Eesti teedele, muidu hakkab varsti tõesti tekkima tunne, et Tallinna näol on tegemist mingi omaette tegutseva riigiga, et on olemas Eesti Vabariik ja Tallinna Vabariik ja kummalgi on seisukoht, et peale mind tulgu või veeuputus.
Mõelge, sõbrad, et ma ei räägi seda ilmaasjata- kogu Eesti teed on kapitaalse lagunemise äärel ja kui KIIRESTI midagi ette ei võeta, siis mõne lähema aasta jooksul jõuab asi sinnamaale, et enam ei jää muud üle kui ette võtta teede kapitaalne uuesti ülesehitamine ja see maksab juba kordi rohkem, kui see, kui asja stabiilselt ja järjekindlalt ajada ja vältida olukorda, mis Eestis valitseb paljudel elualadel. a la millkes rabelda, vana ju veel toimib... ja kes selle asja kinni maksab? Ma usun, et kõik tevada, et selleks oleme meie, aga selge on ka see, et seda rahade liikumisest ei ole lihtrahval mingit ülevaadet...
Kui ma sain valesti pöördumisest aru, siis vabandan ette, aga minu seisukoht EESTI teedest tervikuna on selline...


Ei tasu muidugi sellest järeldada, et kuna ise olen Pärnumaal, on mul ükskõik, mis mujal toimub, kaugel sellest- liigun ka ise ringi mujal Eestis ja tahaks, et tähelepanu pöörataks KOGU Eesti teedele, muidu hakkab varsti tõesti tekkima tunne, et Tallinna näol on tegemist mingi omaette tegutseva riigiga, et on olemas Eesti Vabariik ja Tallinna Vabariik ja kummalgi on seisukoht, et peale mind tulgu või veeuputus.

Mõelge, sõbrad, et ma ei räägi seda ilmaasjata- kogu Eesti teed on kapitaalse lagunemise äärel ja kui KIIRESTI midagi ette ei võeta, siis mõne lähema aasta jooksul jõuab asi sinnamaale, et enam ei jää muud üle kui ette võtta teede kapitaalne uuesti ülesehitamine ja see maksab juba kordi rohkem, kui see, kui asja stabiilselt ja järjekindlalt ajada ja vältida olukorda, mis Eestis valitseb paljudel elualadel. a la millkes rabelda, vana ju veel toimib... ja kes selle asja kinni maksab? Ma usun, et kõik tevada, et selleks oleme meie, aga selge on ka see, et seda rahade liikumisest ei ole lihtrahval mingit ülevaadet...
Kui ma sain valesti pöördumisest aru, siis vabandan ette, aga minu seisukoht EESTI teedest tervikuna on selline...
Mulle eriti ei meeldi sellised aktsioonid, kuid minuarust on mõni lause isegi asjalik. Kaevuluuke uutel rekonstrueeritud teedel võiks mitte olla, nagu näha oli Vabaduse pst-ga, kus tekkisid õudsad augud 1 a pärast tee valmimist luukide ümber. Seal kus nad on ja nihutada ei saa on mõistetav.
Soola peab kasutama, me ei ela Aafrikas.
Kõige olulisem on remontida teid nende kasutatavuse järjekorras ja + - mingi % kahjustusi arvestades. Näiteks tehakse meeletut ümberkorraldust Tondi tn-l mis minuarust ei ole tähtsuselt nr 1 võrreldes Peterburi teed näiteks. Ei hakka emotsioonidesse rohkem laskuma.
Soola peab kasutama, me ei ela Aafrikas.
Kõige olulisem on remontida teid nende kasutatavuse järjekorras ja + - mingi % kahjustusi arvestades. Näiteks tehakse meeletut ümberkorraldust Tondi tn-l mis minuarust ei ole tähtsuselt nr 1 võrreldes Peterburi teed näiteks. Ei hakka emotsioonidesse rohkem laskuma.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Oi jeerum, kui soola Tallinnast ja mujalt teede pealt ära jätame
. Poisid-poisid, te ei tea mida te tahate, ei soola, ei liiva, ei naelkumme
, siis alles hakkab nalja saama. Ma vist teen Aivari garaazi kõrvale ühe veel ja hakkan igasugu osasi varuma, sest siis läheb alles suuremaks remondiks 





Mercedes EQS 450+ 2022
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Elan ise antud piirkonnas. Tondi tänav on väga tiheda liiklusega.Cardo kirjutas:Kõige olulisem on remontida teid nende kasutatavuse järjekorras ja + - mingi % kahjustusi arvestades. Näiteks tehakse meeletut ümberkorraldust Tondi tn-l mis minuarust ei ole tähtsuselt nr 1 võrreldes Peterburi teed näiteks. Ei hakka emotsioonidesse rohkem laskuma.
Ja antud tee võeti ette, kuna see ei kannatanud mingit kriitikat.
Peterburi teel kannatab siiski veel sõita, mida aga ei saanud öelda Tondi tänava kohta.
Muide, Peterburi teed parandatakse praegu väga põhjalikult kuni Kuusaluni välja. Remontimist tahaks siis veel ainult Maardu kant, mis on tõesti kohutavas korras.hanno kirjutas:Elan ise antud piirkonnas. Tondi tänav on väga tiheda liiklusega.Cardo kirjutas:Kõige olulisem on remontida teid nende kasutatavuse järjekorras ja + - mingi % kahjustusi arvestades. Näiteks tehakse meeletut ümberkorraldust Tondi tn-l mis minuarust ei ole tähtsuselt nr 1 võrreldes Peterburi teed näiteks. Ei hakka emotsioonidesse rohkem laskuma.
Ja antud tee võeti ette, kuna see ei kannatanud mingit kriitikat.
Peterburi teel kannatab siiski veel sõita, mida aga ei saanud öelda Tondi tänava kohta.
Aga eks me kõik oleme võimelised neid teid siin nimetama, mis meie arvates kõige hullemas seisus on. Rolli mängib ka see, milliseid tänavaid mööda iga päev sõidame. Muidugi on meil erinevad tänavad prioriteetideks, teisiti polegi võimalik. Mulle pole ju kasulik kui mingi tänav Raplas korda tehakse kui minu majaesine on nagu kuumaastik.
EDIT: Tauri jõudis ette ja sai tunduvalt lühemalt sama asja öeldud

BMW 316iA
Ise käin ka tihti Tondil ja kogu linnaulatuses liigun suht võrdses koguses. Tõin lihtsa näite.hanno kirjutas:Elan ise antud piirkonnas. Tondi tänav on väga tiheda liiklusega.Cardo kirjutas:Kõige olulisem on remontida teid nende kasutatavuse järjekorras ja + - mingi % kahjustusi arvestades. Näiteks tehakse meeletut ümberkorraldust Tondi tn-l mis minuarust ei ole tähtsuselt nr 1 võrreldes Peterburi teed näiteks. Ei hakka emotsioonidesse rohkem laskuma.
Ja antud tee võeti ette, kuna see ei kannatanud mingit kriitikat.
Peterburi teel kannatab siiski veel sõita, mida aga ei saanud öelda Tondi tänava kohta.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21