Teed korda !!!
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Tere.
Minu arvates on idee väga hea, kuid natuke "toores". Nagu teede kohta kasutatakse väljendit - kui teha, siis korralikult - nii võiks ka selle aktsiooni kohta öelda. Nagu siin teemas juba öeldud, siis peaks autodega piirama seda organit, kes teede rahasid laristavab, aga mitte karistama ummikutega neid autojuhte, kes samal ajal peavad veel näiteks tööd tegema (ise kuulun ka nende hulka). Pealegi selline üritus kavatseti juba eelmisel aastal sr'i tegelaste poolt korraldada, kuid kuna keegi ei võtnud korraldamise vastutust endale ja vastavaid lubasid ürituse korraldamiseks ei taotletud, siis keelati ka ürituse korraldamine.
Teine asi veel, millest rääkida tahtsin. Kui korraldada sellise suure mastaabiga üritus, siis võiks ka erinevad transpordi asutused (erinevad inimveo ja kaubaveo firmad) nagu näiteks TAK, Hansabuss, Sebe, Arco, DFDS, Schenker, TNT, UPS jne, jne sellest osa võtta või vähemalt rääkida nendega sellisest üritusest, sest ega bussi või rekka veermiku remont just odav ei ole. Samas on just sellistes asutustes kõige rohkem inimesi, kes päevast-päeva "naudivad elu merelainetel". Oli vist TAK see, kes tahtis Suur-Sõjamäe liinil bussi harvemini sõitma panna või üldse liinilt maha võtta kuna teeolud on seal nii kohutavad, et lihtsalt ei jõuta busse remontida. Samas võiks rääkida sellest ka Eesti Taksojuhtide Liiduga, kuna nemad juba teavad, kuidas oma arvamust või pahameelt avaldada (hiljutine probleem tariifide muutmisega). Ja kui nüüd eriti põhjalikuks minna, siis võib ka tqhq ja BHRA, EAL ja erinevad uute autode inportijad (UM, Viking Motors, Veho, Fakto jne...) aktsiooni kaasata. Paljudel sellistel organisatsioonidel on otsesed või kaudsed sidemed ka ajakirjandusega. Ja kui nüüd see pauk korraga ära käib, siis oleks vist riigimehed üsna täbaras olukorras...
Praeguse aktsiooni mõte jääb mulle veidi arusaamatuks. Mis on selle koosoleku mõte? Rahvas koguneb punktis A. Seal loeb keegi kõva häälega ette need punktid millega autojuhid rahul ei ole. Siis hüüavad kõik kooris "Hurraaa" ja minnakse mööda linna pidurdama kuni jõutakse punkti B?
Minu arvates on idee väga hea, kuid natuke "toores". Nagu teede kohta kasutatakse väljendit - kui teha, siis korralikult - nii võiks ka selle aktsiooni kohta öelda. Nagu siin teemas juba öeldud, siis peaks autodega piirama seda organit, kes teede rahasid laristavab, aga mitte karistama ummikutega neid autojuhte, kes samal ajal peavad veel näiteks tööd tegema (ise kuulun ka nende hulka). Pealegi selline üritus kavatseti juba eelmisel aastal sr'i tegelaste poolt korraldada, kuid kuna keegi ei võtnud korraldamise vastutust endale ja vastavaid lubasid ürituse korraldamiseks ei taotletud, siis keelati ka ürituse korraldamine.
Teine asi veel, millest rääkida tahtsin. Kui korraldada sellise suure mastaabiga üritus, siis võiks ka erinevad transpordi asutused (erinevad inimveo ja kaubaveo firmad) nagu näiteks TAK, Hansabuss, Sebe, Arco, DFDS, Schenker, TNT, UPS jne, jne sellest osa võtta või vähemalt rääkida nendega sellisest üritusest, sest ega bussi või rekka veermiku remont just odav ei ole. Samas on just sellistes asutustes kõige rohkem inimesi, kes päevast-päeva "naudivad elu merelainetel". Oli vist TAK see, kes tahtis Suur-Sõjamäe liinil bussi harvemini sõitma panna või üldse liinilt maha võtta kuna teeolud on seal nii kohutavad, et lihtsalt ei jõuta busse remontida. Samas võiks rääkida sellest ka Eesti Taksojuhtide Liiduga, kuna nemad juba teavad, kuidas oma arvamust või pahameelt avaldada (hiljutine probleem tariifide muutmisega). Ja kui nüüd eriti põhjalikuks minna, siis võib ka tqhq ja BHRA, EAL ja erinevad uute autode inportijad (UM, Viking Motors, Veho, Fakto jne...) aktsiooni kaasata. Paljudel sellistel organisatsioonidel on otsesed või kaudsed sidemed ka ajakirjandusega. Ja kui nüüd see pauk korraga ära käib, siis oleks vist riigimehed üsna täbaras olukorras...
Praeguse aktsiooni mõte jääb mulle veidi arusaamatuks. Mis on selle koosoleku mõte? Rahvas koguneb punktis A. Seal loeb keegi kõva häälega ette need punktid millega autojuhid rahul ei ole. Siis hüüavad kõik kooris "Hurraaa" ja minnakse mööda linna pidurdama kuni jõutakse punkti B?
ei noo vahva kommunaalamet on meil ikka
mõned lilled võiks tõesti idanema panna piisavalt soe ka juba ja päike ka väljas
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=10428130

mõned lilled võiks tõesti idanema panna piisavalt soe ka juba ja päike ka väljas

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=10428130
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Selle tralli puhul ma ütleks tõesti teede olukorra eest vastutavate organite suhtumise kohta tuntud kõnekäänu: Teise silmas pindu näeb, aga oma silmas palki ei näe... Tõesti idioodid on seal Tallinnas pukis, vahet pole, millise asutusega tegu (pean silmas riigiasutusi)
Minul isiklikult hakkavad juba rusikad sügelema ja juuksejupid tõusevad püsti!
P.S. Ma olen väga rahumeelne inimene, aga isegi mina ei kannata seda korralagedust enam!!!






P.S. Ma olen väga rahumeelne inimene, aga isegi mina ei kannata seda korralagedust enam!!!
idee kui selline on minu meelest väga hea,kuigi koosolekuga seda eriti ei võimenda.sõiduks luba ei antud-see on juba mitmeti tõlgendatav.kas kartus või lihtsalt üleoleku naitemäng või veel midagi muud.
vähemalt on mingi grupp midagi teinud.erinevatest foorumitest võib lugeda väga erinevaid asju.TQHQ valdavalt tegi maha,see nii nende moodi!oli veel mõni ,aga noh...!pea liiva alla peita on kõige lihtsam!kui mõni mees arvas et asi on läbi mõtlemata,siis sinna see jäi!aitaks siis vähemalt mõelda või siis üldse vait olla!klubid võiks seda asja ühiselt tõugata,mitte nagu poliitikud üksteist jätkuvalt poriga loopida!
päris hea näide eesti teede remondist ja raha kulutamisest oli teisipäeva öösel,so. 17,05,05 kella 01.00 paiku.sõpruse puiesteel sadas tõsist vihma,nagu igal pool(vist).roopad olid pilgeni vett täis ja nähtavu suht vilets.aga härrad "teede remontiad" ei teinud sellest väljagi, et ümberringi on ainult vesi!värske teekate visati suht sügavasse vee lompi ja rulliti üle.auru ja sagimist oli kõvasti.kas kasu ka oli seda näeme vist üsna pea.ah ja,järgmine päev ei puudund ka killustik,mida ämbrist nõristati.
PS:ma arvan et kiirabi ja tuletõrje oleks lastud korralikult läbi!
vähemalt on mingi grupp midagi teinud.erinevatest foorumitest võib lugeda väga erinevaid asju.TQHQ valdavalt tegi maha,see nii nende moodi!oli veel mõni ,aga noh...!pea liiva alla peita on kõige lihtsam!kui mõni mees arvas et asi on läbi mõtlemata,siis sinna see jäi!aitaks siis vähemalt mõelda või siis üldse vait olla!klubid võiks seda asja ühiselt tõugata,mitte nagu poliitikud üksteist jätkuvalt poriga loopida!
päris hea näide eesti teede remondist ja raha kulutamisest oli teisipäeva öösel,so. 17,05,05 kella 01.00 paiku.sõpruse puiesteel sadas tõsist vihma,nagu igal pool(vist).roopad olid pilgeni vett täis ja nähtavu suht vilets.aga härrad "teede remontiad" ei teinud sellest väljagi, et ümberringi on ainult vesi!värske teekate visati suht sügavasse vee lompi ja rulliti üle.auru ja sagimist oli kõvasti.kas kasu ka oli seda näeme vist üsna pea.ah ja,järgmine päev ei puudund ka killustik,mida ämbrist nõristati.
PS:ma arvan et kiirabi ja tuletõrje oleks lastud korralikult läbi!
Bajevaja Maina Warof E43 3.0 V8
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
koleloom1 kirjutas:...sadas tõsist vihma,nagu igal pool(vist).roopad olid pilgeni vett täis ja nähtavu suht vilets.aga härrad "teede remontiad" ei teinud sellest väljagi, et ümberringi on ainult vesi!värske teekate visati suht sügavasse vee lompi ja rulliti üle.
Olen sarnast pilti näinud ka Pärnus...ja seda kusjuures korduvalt... Ja selle viimase pildi kohta ma ei oska tõesti enam midagi öelda, tekib käegalöömise tunne, seda niikaua, kui oma autoga midagi sellist juhtuks, sellisel juhul tekib kedagi rusikas käega löömise tunne...

täna kui keegi juhtus nägema 7seid uudiseid siis tuukri tänaval vajus rekka laadungiga läbi
ja kõige kurvem on see ikka kuidas eestis teid ehitatakse, et jäetakse kaevuluuk kinni panemata ja lihtsalt visatakse asfalt peale
teed on eestis surmalõksud !
ja kõige kurvem on see ikka kuidas eestis teid ehitatakse, et jäetakse kaevuluuk kinni panemata ja lihtsalt visatakse asfalt peale


teed on eestis surmalõksud !
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
teema jätkuks siis samadest uudistest: "seoses Tartu mnt. remondi edasilükkumisega arutab linnavalitsus raha kasutamiseks aukude lappimisel ja rannamõisatee rekontstrueerimiseks"
ehk midagi paremaks ei lähe!
teisisõnu tuleb hakata tõsiselt piiluma SIIA
ehk midagi paremaks ei lähe!
teisisõnu tuleb hakata tõsiselt piiluma SIIA
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
kas x5l on mingisugunegi maastikuläbivus? Kui Tallinn siis G
ML iseenesest on ka väga hea läbivusega, isegi super oma kliirensi kohta.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... /sts=/r=-2

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... /sts=/r=-2
Naisel on bemm :p
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Mina näiteks ei ostaks endale enam maasturiks G mesa. Isal on 2003 või 2004 aasta G400. Kvaliteet on sellel asjal ikka nullilähedane ja isegi esitule pirni vahetuseks tuleb servisesse minna, sest selleks tuleb pool esiotsa autol laiali lammutada. Masendav. Salong nagiseb rämedalt, uksehinged, tagavararatta ümbris, kängururaud jne roostetavad. Uuena üle 1mln krooni maksvalt autolt ootaks siiski rohkemat. Samas läbivuse kohta ei ole ühtegi halba sõna õelda... saaremaal küllalt mudarallit metsas sellega teinud 

ega jahh, 2000ja üles mersude (nagu ka bemmide kahjuks) kvaliteet on natuke nadivõitu. aga see on ka õnne asi et kui ikka uuest peast ei osta siis on bingo loto sellega kuidas teda hooldada on nii ajaliselt kui rahaliselt.
ML on iseenesest täitsa nunnu ju. olen täitsa liikunud sellisega. suht askeetlik aga mugav. ja ~250k eest väga hea massin tallinnas kruisimiseks. vanemad mlid ja eelviimane G on veidi teine tera.
ML on iseenesest täitsa nunnu ju. olen täitsa liikunud sellisega. suht askeetlik aga mugav. ja ~250k eest väga hea massin tallinnas kruisimiseks. vanemad mlid ja eelviimane G on veidi teine tera.
Naisel on bemm :p
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Robustsuse suhtes on sul õigu, meph, selle koha pealt on ka Hummer H1 kihvt, et ta on tegelikult (konstateerigem fakti) üsna inetu oma disaini poolest, samas on selle puhul siiski tegu sõjaväeautoga, millest lihtsalt nõutuse tõttu tehti tsiviilvariandid ja sellest siis edasiarendused H2 ja H3 näol. Ja ega see G-klass ka mingi iludus pole, aga müttab vägevalt, nagu ka vene UAZid ja Nivad jms pillidmeph kirjutas:Militaarmasin peabki robustne olema![]()
Sest noh... BMW siiski ei oska maastureid teha kahjuks. Isal enne G400 oli X5... öö ja päev siiski läbivuselt.

Aga mis puutub X5 läbivusse ja maastikusuutlikkusese, siis minu mälu järgi BMW tehas ise ütles, et X5 puhul ei olegi see seatud eesmärgiks, et temaga mudas mütata, prioriteediks on siiski nagu teiste BMWde puhul hea maanteesõidumugavus ja teelpüsivus ja muud sellised asjad, selge on see, et seenel saab temaga käidud küll, aga siiski nad ei ole hakanud jalgratast leiutama ja usun, et sama kehtib ka näiteks Cayenne puhul, mõlema tootja jaoks on offroadi näol tegu uue asjaga, eks näis, mis elu edasi toob...
Tallinn - enim proteeshambaid
Aga H1 on üks geniaalsema (robustne, kuri, tugev, kõrge, lai) kujuga autosid mida ma tean. Pluss läbivus. Õnneks ei jää MB G klass tast just eriti palju maha Vahe selles, et H1 teeb ise tee ja ei sõida olemasoleval just kuigi hästi, G-ga võsa ei murra...
Aga H1 on üks geniaalsema (robustne, kuri, tugev, kõrge, lai) kujuga autosid mida ma tean. Pluss läbivus. Õnneks ei jää MB G klass tast just eriti palju maha Vahe selles, et H1 teeb ise tee ja ei sõida olemasoleval just kuigi hästi, G-ga võsa ei murra...
Naisel on bemm :p
Muide, Tallinnas nägin liikumas ka venelaste Kombatit - Eesti nr-d küljes ja puha. See ka nüüd mingi lihtne masin polnud..
Aknad nagu laskeavad.

Aknad nagu laskeavad.
Viimati muutis Tarvo, 26.05.2005 09:38 57, muudetud 1 kord kokku.
mul on iga päev selline tunne mööda gonsiori tänavat tööle sõitesciccero kirjutas:Sai täna tallinnas käidud ning peab vist ise minema hambaarsti juurde...kuna klahvid suust selle raputamisega välja pudenenud ja auto viimasegi kui puksi, amordi ja arniiri ära vahetamatln on ikka jumala kuumaastik.

mõtlen, et kas täna on see päev, kui ma oma veljed kõvaraks sõidan. just sai esisillas hunnik juppe ära vahetatud ja nüüd on autost nii kahju, nii kahju. üsna masendav

ja see kuramuse jäik vedrustus!

BMW 316iA
Üldiselt mõtlen ma igapäev, et hommsest päevast on minu Tallinna linna autoks just see siin:

H1 samuti ka H2 jättavad mind õnneks täitsa külmaks, esiteks mõtetult kallis, teiseks selle raha eest ei ole nendel masinatel erilist läbivusvõimet, vähemasti meie kliimas, see masin ikkagi loodud kõrbesõidukiks ja noh, linna vahel võib ju ka poosetada. Ühesõnaga mõttetult raske, lai ja kohmakas auto(raskuse tõttu vajub mutta, laiuse tõttu ei mahu kuskile, ja kohmakuse tõttu ei ole suurem asi manööverdaja).
Mina pigem annaks oma plussid G-le kuna see on selline auto millega sõidad linnas-maanteel ja kui vaja lähed metsa ja kui korralik kumm all, siis juba jänni ei jää (muidugi pooldan G puhul kahe ukselist varianti, mahub paremini manööverdama). ML-i ja X-ga nagu eriti metsa ronida ei raatsi.

H1 samuti ka H2 jättavad mind õnneks täitsa külmaks, esiteks mõtetult kallis, teiseks selle raha eest ei ole nendel masinatel erilist läbivusvõimet, vähemasti meie kliimas, see masin ikkagi loodud kõrbesõidukiks ja noh, linna vahel võib ju ka poosetada. Ühesõnaga mõttetult raske, lai ja kohmakas auto(raskuse tõttu vajub mutta, laiuse tõttu ei mahu kuskile, ja kohmakuse tõttu ei ole suurem asi manööverdaja).
Mina pigem annaks oma plussid G-le kuna see on selline auto millega sõidad linnas-maanteel ja kui vaja lähed metsa ja kui korralik kumm all, siis juba jänni ei jää (muidugi pooldan G puhul kahe ukselist varianti, mahub paremini manööverdama). ML-i ja X-ga nagu eriti metsa ronida ei raatsi.
Mercedes EQS 450+ 2022
Nägin jah sind Diana gonsioris sõtsime praktiliselt kõrvuti ridades, olid teele keskendunud, ma ei hakanud ka tähelepanu äratama
ju vist olid keskendunud tee aukude ja muhkude peale. Ja tagant vaadates tundus jah auto vägagi jäik olema.
Täna slaalumit sõites tee märkide ja aukude vahel kunderi tänaval riivasin ***** veljega ääre kivi krt selline löök oli mõtsin et velg kõver. eks näis kiiremal sõidul hiljem saab teada

Täna slaalumit sõites tee märkide ja aukude vahel kunderi tänaval riivasin ***** veljega ääre kivi krt selline löök oli mõtsin et velg kõver. eks näis kiiremal sõidul hiljem saab teada
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kui keegi mind Pärnus liikumas on näinud, siis teen seal samasuguseid poognaid nagu Diana tallinnas ja eks Tallinnas sama- kui ikka auk on, siis sisse ei kipu sõitma...Eerik_K kirjutas:Nägin jah sind Diana gonsioris sõtsime praktiliselt kõrvuti ridades, olid teele keskendunud, ma ei hakanud ka tähelepanu äratamaju vist olid keskendunud tee aukude ja muhkude peale. Ja tagant vaadates tundus jah auto vägagi jäik olema.

P.S. Kuidas sa, Eerik, Diana tähelepanu oleks äratanud, oleks signaalitama hakanud ja poolest kerest aknast välja roninud



no ega seal muudmoodi sõita saagi, kui pingsalt teed ja teisi autosid jälgides. iga päev tunnistan gonsioris mõnd väiksematsorti kõksu. ja need ummikud ajavad mind ka kurjaks... ühesõnaga tööle ja töölt koju sõidud on ülistressavad! seda nii teeolude kui ka nõmedate kiibitsevate autojuhtide tõttuEerik_K kirjutas:Nägin jah sind Diana gonsioris sõtsime praktiliselt kõrvuti ridades, olid teele keskendunud, ma ei hakanud ka tähelepanu äratamaju vist olid keskendunud tee aukude ja muhkude peale. Ja tagant vaadates tundus jah auto vägagi jäik olema.
Täna slaalumit sõites tee märkide ja aukude vahel kunderi tänaval riivasin ***** veljega ääre kivi krt selline löök oli mõtsin et velg kõver. eks näis kiiremal sõidul hiljem saab teada

mis auto jäikusesse puutub, siis hambad ausõna plagisevad suus kohati

BMW 316iA
see ei ole norm.et auke vältida pead sõitma slalli ja siis peale selle tekib omakorda ohtlikke olukordi.keegi ju ei taha auku sõita ja siis sama teema vastutuleva autoga ja nii ongi mats käes.vihale ajab küll ikka, milleks teeolud sõidutrajektoori muudavad sinka vonkaks 

Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Anc kirjutas:kas x5l on mingisugunegi maastikuläbivus? Kui Tallinn siis GML iseenesest on ka väga hea läbivusega, isegi super oma kliirensi kohta.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... /sts=/r=-2
Meph kirjutas:meph Postitatud: 25.05.2005 21:37 54 Teema:
--------------------------------------------------------------------------------
Militaarmasin peabki robustne olema See tema robustsus minu meelest teebki ta lahedaks. Auto meeldiks väga kui kvaliteediprobleeme ei oleks.
Sest noh... BMW siiski ei oska maastureid teha kahjuks. Isal enne G400 oli X5... öö ja päev siiski läbivuselt.
X5 siiski ju linnamaastur! Sellest G mesa militaristlikust poolest on siiski säilinud vaid välimus (nagu ka Hummeril)Muhv kirjutas:Muhv Postitatud: 25.05.2005 21:43 42 Teema:
--------------------------------------------------------------------------------
Samas pani X5 ühes viimases 5gear saates kenasti rajal cayannile ära. Seega sportlikuima maasturi lipp on kõrgel.
PS! analoogses "5gear" populaarteaduslikust saatest MOTOR TV peal olen näinud ML, Lexus RX300 ja X5 võrdlustesti. Sõideti nii maastikul kui ka tänavatael ja X5 noppis testijate poolehoiu. Samuti läbis X5 maantel ootamatu möödasõidu katse paremini kui ML!
G-st veel nii palju mephi jutu tõestuseks, et endal samuti on tuttav G asemel Tartu maantelt mitmeid kordi reisi jätkanud Tulika taksoga

Samas ei puutu Tallinna tänavatel maastiku läbivus mingit tähendust- ärme ikka üle pinguta

Muidugi oleks huvitav teada mõne uue X5 X -drive kogemust maastikul

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Dianale....ma käisin vahepeal 5km kaugusel tööl...rattaga...jäi bensu raha alles ja amordid ka terveks....kuid kui linna isad oleks mõelnud natukenegi rohkem ratturite peale....suht enese-tapp on linnas rattaga liiklemine...eriti kesklinnas, mina ka oma vitsad kätte saanud 3 nädalat tagasi, sõitsin rattaga järvevana raudtee ülesõidul ja kuna sealsed raudtee rööpad on väga ebatasased panin rattaga sellise käula, et käsi on siiani valus ja hullult sinine
ja olen kuulnud, et seal isegi tsikli mehed kukkunud, mis siis minu peenikestest ratta kummidest rääkida, vedas et mõnda suurt rekkat tagant ei tulnud veel....

BMW M5 V10