CO paigast ära
CO paigast ära
Asi nii kaugel, et tuli teha ülevaatus - ja mis selgus. Pöörded 880 CO 0,004; CH 12ppm; lambda 10170. Pöörded 2630; CO 1,506 ;CH 106ppm ;lambda 0,9600
Kuu tagasi vahetatud tühikäiguregulaatori klapp. Seal näidud 950 pööret CO 0,231; CH 71ppm Lambda 1,00080. Pöörded 2570 CO 0,072 CH 44ppm lambda 1,0040
Mis seal nüüd siis jamA
MEPHILE: autoks 316 93 mootor M43
Kuu tagasi vahetatud tühikäiguregulaatori klapp. Seal näidud 950 pööret CO 0,231; CH 71ppm Lambda 1,00080. Pöörded 2570 CO 0,072 CH 44ppm lambda 1,0040
Mis seal nüüd siis jamA
MEPHILE: autoks 316 93 mootor M43
Viimati muutis tiit110, 09.04.2005 19:43 25, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Ei hakanud uut teemat tegema. Ehk sobib ka siia minu küsimus.
Sai just ülevaatusel käidud (sain läbi). Milles siis probleem? küsite. Asi nimelt selles, et lipakal mis nad mulle andsid on sellised huvitavad numbrid:
Põõrded 690
lubatud: mõõdetud
CO 0,5000 0,001
CH 100 20
Lamb. 1,0000 1,0210
Põõred 2110
CO 0,300 0,001
CH 100 20
Lamb. 1,0000 1,0270
Asi ju väga normis aga LAMBDA!!!! Mis pagan selle nii kõrgeks on ajanud. Mis asi seal läbi on siis, kas lambda andur ise või mõjutab seda miski muu asi?
Ehk mõni targem oskab aidata.

Põõrded 690
lubatud: mõõdetud
CO 0,5000 0,001
CH 100 20
Lamb. 1,0000 1,0210
Põõred 2110
CO 0,300 0,001
CH 100 20
Lamb. 1,0000 1,0270
Asi ju väga normis aga LAMBDA!!!! Mis pagan selle nii kõrgeks on ajanud. Mis asi seal läbi on siis, kas lambda andur ise või mõjutab seda miski muu asi?
Ehk mõni targem oskab aidata.

Lambda ARV on tõesti suhtarv ja näitab suhet teoreetiliselt vaja mineva ja praktiliselt saadava hapniku koguse vahel.
Ideaalis(15/1) on asi !,000
Tehnilise ülevaatuse normid näitavad lubatud piire: 0,97-1,03
Kui asi kõrgem normist, samas ülejäänud parameetrid paigas, võib ainult rõõmustada, sest Sa ei reosta atmosfääri.
Kahjuks meie valitsuse tüüri juures olevad kretiinid seda ei mõista(ja ei saagi mõistma niikaua, kui neid seaduseid määravad tehniliselt ebakompententsed inimesed)
Kui auto lambda arv on suurel pöördel suurem lubatust(samas CO, CO2, HC, O2 on normis) tähendab see seda, et mootor võiks rohkem kütust ära põletada, seejuures tõusevad needsamad näitajad päris kõrgele(mis paha), va.CO2, mis näitab põlemise kvaliteeti ja on seda parem, mida kõrgem on...
On veel üks halb koostisosa väljaheitegaasidel-NOx(kantserogeenne aine), mida õnneks veel ei mõõdeta(puudub väga kallis aparatuur), kuid kaugel sellestki see aeg meie vaimuhiiglaste mõttevälgatuste puhul...
Ideaalis(15/1) on asi !,000
Tehnilise ülevaatuse normid näitavad lubatud piire: 0,97-1,03
Kui asi kõrgem normist, samas ülejäänud parameetrid paigas, võib ainult rõõmustada, sest Sa ei reosta atmosfääri.
Kahjuks meie valitsuse tüüri juures olevad kretiinid seda ei mõista(ja ei saagi mõistma niikaua, kui neid seaduseid määravad tehniliselt ebakompententsed inimesed)
Kui auto lambda arv on suurel pöördel suurem lubatust(samas CO, CO2, HC, O2 on normis) tähendab see seda, et mootor võiks rohkem kütust ära põletada, seejuures tõusevad needsamad näitajad päris kõrgele(mis paha), va.CO2, mis näitab põlemise kvaliteeti ja on seda parem, mida kõrgem on...
On veel üks halb koostisosa väljaheitegaasidel-NOx(kantserogeenne aine), mida õnneks veel ei mõõdeta(puudub väga kallis aparatuur), kuid kaugel sellestki see aeg meie vaimuhiiglaste mõttevälgatuste puhul...
Asi selles, et bemmi katid on erinevalt jaapanlastest (sorry, bemmi JAP mudelitel ka minikatid on sarnased jaapani autodele, siiski kaitstud kati temperatuuri anduriga) üledimensioneeritud, ikka selleks, et nad baanil maha ei põleks. Sellest tulebki, et neid tühikäigul popsutades töösoojaks ei saagi.
E38 750-l tuleb katte isegi elektriga kütta
E38 750-l tuleb katte isegi elektriga kütta

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Tänud vastajatele.
Nagu ma aru saan, kasutab minu auto küttesegu tegemiseks liig palju õhku. On mingeid võimalusi siis kuskil midagi reguleerida? (või on asi ajus kinni)
Kas näiteks võib ka mõõtmine summuti otast mõjutada lambda arvu? Kui tegu minu puhul õhu liigsusega, kas siis võib seda mõjutada ka mitte väga tihe väljalaske süsteem? (mul üks pisike pragu on, kus vahelt natuke välja susistab).
Parandage kui nüüd oma arusaamisega väga mõõda panin.
Ja mis on ikkagi alternatiivid, et lambda arvu ideaalseks saaks
Nagu ma aru saan, kasutab minu auto küttesegu tegemiseks liig palju õhku. On mingeid võimalusi siis kuskil midagi reguleerida? (või on asi ajus kinni)
Kas näiteks võib ka mõõtmine summuti otast mõjutada lambda arvu? Kui tegu minu puhul õhu liigsusega, kas siis võib seda mõjutada ka mitte väga tihe väljalaske süsteem? (mul üks pisike pragu on, kus vahelt natuke välja susistab).
Parandage kui nüüd oma arusaamisega väga mõõda panin.
Ja mis on ikkagi alternatiivid, et lambda arvu ideaalseks saaks

Lambda 0,97-1,03siis pole põhjust muretseda kõik on normis.
Trummu rääkis et kui lambda on üle 1,03 siis on keskonnasäästlikum sõit ja´h tore ju oleks kui see nii lihtsalt käiks aga kui lambda on üle 1,03 siis järelikult kuskilt tuleb lisaõhku,tavaliselt on summuti või nagu sossu ütles kollektor puruks.
ok oletame et mingi suva auto mille co on korras sumpsiga 6,0 ja ja lambda 0,97 siis kui sumpsi auk sisse teha läheb osa heitgaase sealt välja ja mõõtmis tulemus on ebatäpne siis võib ka olla co 0,5 ja lambda 1,400--mitte kumbagi näidukorral läbi ei lähe.
Sellised diagnostikud kes mõõdavad heitgaase ja reguleerivad neid katkise heitgaasitorustikuga on kahjuks pool eestit täis ja siis sellise selli juurest ülevaatusele sõites kukub ikkagi läbi ja teinekord kui on just sellise diagnostiku juurest tuldud ja ülevaatusest läbi lennatud ja siis sumps korda tehtud ja kindla teadmisega korras autost siis ülevaatusele minna kukub jällegi läbi sest nüüd näitab ju aparaat õiget co-d mis võib olla nüüd (terve sumpsiga )üle normi.Nii et igasugune mõõtmine mis käib sumpsi otsast peab toimuma terve summutiga(isegi väikesest millisest august aitab teinekord et aparaat näitab lisaõhku)
Trummu rääkis et kui lambda on üle 1,03 siis on keskonnasäästlikum sõit ja´h tore ju oleks kui see nii lihtsalt käiks aga kui lambda on üle 1,03 siis järelikult kuskilt tuleb lisaõhku,tavaliselt on summuti või nagu sossu ütles kollektor puruks.
ok oletame et mingi suva auto mille co on korras sumpsiga 6,0 ja ja lambda 0,97 siis kui sumpsi auk sisse teha läheb osa heitgaase sealt välja ja mõõtmis tulemus on ebatäpne siis võib ka olla co 0,5 ja lambda 1,400--mitte kumbagi näidukorral läbi ei lähe.
Sellised diagnostikud kes mõõdavad heitgaase ja reguleerivad neid katkise heitgaasitorustikuga on kahjuks pool eestit täis ja siis sellise selli juurest ülevaatusele sõites kukub ikkagi läbi ja teinekord kui on just sellise diagnostiku juurest tuldud ja ülevaatusest läbi lennatud ja siis sumps korda tehtud ja kindla teadmisega korras autost siis ülevaatusele minna kukub jällegi läbi sest nüüd näitab ju aparaat õiget co-d mis võib olla nüüd (terve sumpsiga )üle normi.Nii et igasugune mõõtmine mis käib sumpsi otsast peab toimuma terve summutiga(isegi väikesest millisest august aitab teinekord et aparaat näitab lisaõhku)
mis asi näitab üle 1,03 ma aru ei saa.lambda andur ja heitgaasides mõõdetav lambda ei ole omavahel sellises seoses.kui lambda andur ei tööta siis üldjuhul on co ja hc kõrged aga lambda näit ikkagi lubatud piires või siis pigem juba madalam (alla 0,97)kui üle 1,03naips kirjutas:ka mitte toimiva lambdaga näitab üle 1.03-ne, mix sulle see summut ette jääb ma küll eriti ei jaga?
to : acid
Kui autol olemas nii katt kui ka lambda andur, siis ei ole tehase poolt ette nähtud mitte mingeid reguleerimisvõimalusi...
Samas pädev inimene võib teha nii mõndagi.
Peaks muidugi mainima ka seda, et "ellujäänud" diagnostik peaks teadma nii teooriat, kui praktikat mootorite maailmas.
Huupi ei hakka keegi lahmima, kuna iga vidin, mille pead tänu valele diagnoosile endale ostma, maksab vast kolmekohalise summa
Kui autol olemas nii katt kui ka lambda andur, siis ei ole tehase poolt ette nähtud mitte mingeid reguleerimisvõimalusi...
Samas pädev inimene võib teha nii mõndagi.
Peaks muidugi mainima ka seda, et "ellujäänud" diagnostik peaks teadma nii teooriat, kui praktikat mootorite maailmas.
Huupi ei hakka keegi lahmima, kuna iga vidin, mille pead tänu valele diagnoosile endale ostma, maksab vast kolmekohalise summa

-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Teema siin suht tehnilise ülevaatuse maiguline, nii et istutan uuel aastal uue küsimuse siia. Ehk vahetult peale ülevaatust
Tekkis selline huvi, et mida tähendavad piduri protsendid?
mul märgitud sõidupidur 58%
ja seisupidur 21%
Kas need näitavad, et pidurid niipalju % kulunud või niipalju % alles 100 protsendist?
NB ülevaatus tehtud ja nägu
, kui ühte teist muret ei oleks.

Tekkis selline huvi, et mida tähendavad piduri protsendid?
mul märgitud sõidupidur 58%
ja seisupidur 21%
Kas need näitavad, et pidurid niipalju % kulunud või niipalju % alles 100 protsendist?

NB ülevaatus tehtud ja nägu

Efektiivsust näitavad. Sõidupiduril min 50% ja seisupiduril 16% - alla selle enam ÜV ära ei tee.Aaro kirjutas:Teema siin suht tehnilise ülevaatuse maiguline, nii et istutan uuel aastal uue küsimuse siia. Ehk vahetult peale ülevaatust![]()
Tekkis selline huvi, et mida tähendavad piduri protsendid?
mul märgitud sõidupidur 58%
ja seisupidur 21%
Kas need näitavad, et pidurid niipalju % kulunud või niipalju % alles 100 protsendist?![]()
NB ülevaatus tehtud ja nägu, kui ühte teist muret ei oleks.
E30 316i ´90, E34 518i ´95