Kuidas bensiinipumpa kontrollida?
Kuidas bensiinipumpa kontrollida?
Kuidas kontrollida bensiinipumpa, kui b.pump on autolt maas (näpu vahel)?
Kas nii: võtta jupp juhet ja panna b.pumbaklemmi külge ning teine ots akuklemmi külge (kuid kumb on õige, kas + või -).
Seejärel peaks pump kenasti tööle hakkama ("urisema").
Üks mees tegi üks kord nii, kuid see toimus nii kähku, et jõudnud jälgida, mida kuhu pani (pump hakkas "urisema" ja bensiini pumbast välja ajama).
Eks targemad oskavad nõu anda!
Kas nii: võtta jupp juhet ja panna b.pumbaklemmi külge ning teine ots akuklemmi külge (kuid kumb on õige, kas + või -).
Seejärel peaks pump kenasti tööle hakkama ("urisema").
Üks mees tegi üks kord nii, kuid see toimus nii kähku, et jõudnud jälgida, mida kuhu pani (pump hakkas "urisema" ja bensiini pumbast välja ajama).
Eks targemad oskavad nõu anda!
Viimati muutis BMW E, 24.05.2005 08:55 54, muudetud 4 korda kokku.
Müüa küttepuud Tallinnas: kask 40l võrk, lahtine kask, segapuu (lepp, haab), 30cm, 50 cm, saetud, lõhutud, koos kohaletoomisega.
Re: Kuidas bensiinipumpa kontrollida?
täpselt nii, mingi raketiteadusega siin tegemist pole -BMW E kirjutas:Kuidas kontrollida bensiinipumpa, kui b.pump on autolt maas (näpu vahel)?
Kas nii: võtta jupp juhet ja panna b.pumbaklemmi külge ning teine ots akuklemmi külge (kuid kumb on õige, kas + või -).
Seejärel peaks pump kenasti tööle hakkama ("urisema").
Üks mees tegi üks kord nii, kuid see toimus nii kähku, et jõudnud jälgida, mida kuhu pani (pump hakkas "urisema" ja bensiini pumbast välja ajama).
Eks targemad oskavad nõu anda!
ühendad pumba + ja aku + ning pumba - ja aku - ning pump peab tööle hakkama. ühe otsa paned bensiini anumasse ja teise tühja. kui bensiini tulema ei hakka on + ja - valetpidi ühendatud (bensiini anumas hakkab sulisema

muidugi, juhtmete ühendamisel võib sädemeid tekkida nii et kergestisüttivad asjad eemale

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Minul sellinne probleem, et pumba juhe oli katki. Sai pump maha võetud ja siis uute juhtmetega tagasi. Algul läksid muidugi juhtmed tagurpidi ja auto ei käivitunud, siis sai selgeks, et mingi kala ja sis leidsime vea üles, pärast kontrollisime, ei pannud pumbale voolikut külge ja hakkas pumpama, sai voolik külge pandud ja siis uuesti käivitama, aga selle peale sai aku juba tühjaks. Et siis minu küsimus on selline, et kas pean homme"krokodillidega" voolu andma ja püüda käivitada? Või nii ei tohiks ja peaks kuidagi teisiti!?
Auto e36 91(83KW)
Auto e36 91(83KW)