kuidas oleks kõige mõttekam pigistada 325i motot
kuidas oleks kõige mõttekam pigistada 325i motot
nii siis, tahaks natu oma auto motole jõudu lisada
aga kuidas seda kõige parem teha oleks, milliseid vidinaid vaja läheb ja
palju hinnad neil vidinatel oleks? turbot ja nitrot ei taha esialgu veel, et nagu sportnukkvõll jne vidinatest siis???
autoks siis 325i. 2,5. e30. 86a. r6. 126kw
VIN-kood WBAAB310701774929
ette tänades!!!
aga kuidas seda kõige parem teha oleks, milliseid vidinaid vaja läheb ja
palju hinnad neil vidinatel oleks? turbot ja nitrot ei taha esialgu veel, et nagu sportnukkvõll jne vidinatest siis???
autoks siis 325i. 2,5. e30. 86a. r6. 126kw
VIN-kood WBAAB310701774929
ette tänades!!!
penapump :S
Või siis õiges kohas +250kwAare kirjutas:vea mõne kohaliku tjuunija juurde - miinus 10 hj saab kindlasti
Aare tõsiselt on kopp ees sinu targutamistest. Sa pole kõiketeadja ja isegi viisakale küsimusele PS-s ei vaevu sa vastama. Hoia oma mokk maas ja selliste postitustega mine omadega ausalt metsa. See ,et kolmepoolene on ainukene mootor ehitamiseks jäta ka oma teada. Üle 500hj 325 mootorist pole teab mis kunst ning seda tunduvalt väiksema eelarvega mida sa oma 535 jaoks peaksid kulutama et sama tulemus kätte saada.
Ivar
Sinu postitus on kah piisavalt nõme...Eruc kirjutas:Või siis õiges kohas +250kwAare kirjutas:vea mõne kohaliku tjuunija juurde - miinus 10 hj saab kindlasti
Aare tõsiselt on kopp ees sinu targutamistest. Sa pole kõiketeadja ja isegi viisakale küsimusele PS-s ei vaevu sa vastama. Hoia oma mokk maas ja selliste postitustega mine omadega ausalt metsa. See ,et kolmepoolene on ainukene mootor ehitamiseks jäta ka oma teada. Üle 500hj 325 mootorist pole teab mis kunst ning seda tunduvalt väiksema eelarvega mida sa oma 535 jaoks peaksid kulutama et sama tulemus kätte saada.
Ivar
Aga teemasse kah tiba. 2,7 ehitamine on suht odav ja lihtsate vahenditega teostatav. Võimsust vähemaks kah ei tohiks jääda...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
See: "Üle 500hj 325 mootorist pole teab mis kunst ning seda tunduvalt väiksema eelarvega mida sa oma 535 jaoks peaksid kulutama et sama tulemus kätte saada."
Ja kui tahad seda väidet tõestada siis PS abiks, siin on juba piisavalt topicu välist juttu.
Ja kui tahad seda väidet tõestada siis PS abiks, siin on juba piisavalt topicu välist juttu.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: kuidas oleks kõige mõttekam pigistada 325i motot
Tee mootorile kap remont, saad päris mitukümend hobujõudu juurde...BMW325i kirjutas:nii siis, tahaks natu oma auto motole jõudu lisada
aga kuidas seda kõige parem teha oleks,
autoks siis 325i. 2,5. e30. 86a. r6. 126kw
VIN-kood WBAAB310701774929
ette tänades!!!
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
kapprem. on niikuinii tulemas aga tahaks midagi modida kah, et veel natu juurde saada ja siis veel ja siis veel ja otsingust midagi konkreetset ei leidnud ...teema hakkab küll hästi aga siis kisub läbuks käes ära 
kõik räägiva, et selline ja selline nukkvõll ja selline väntvõll jne.
aga kust neid saab ja palju need maksavad sis? mingit vana/kasutatud juppi küll ei tahaks sisse panna kui juba tegemisex läheb.

kõik räägiva, et selline ja selline nukkvõll ja selline väntvõll jne.
aga kust neid saab ja palju need maksavad sis? mingit vana/kasutatud juppi küll ei tahaks sisse panna kui juba tegemisex läheb.
penapump :S
Enamik juppe on võimalik Sauelt hankida. Saaled ja muu kulumaterial tasuks Aavest või UM-ist osta.
Kõige lihtsam oleks vast teha järgmine:
1) 2,7E vänt või 2,4TD vänt (81mm)
2) 2,7/2,0/2,3 kepsud (130mm)
3) 325i 8,8:1 või 325i 9,7:1 kolbid
plokist -2mm
reguleeritav nukaratas
tiba kangem nukk ei tee kah halba aga siis oleks ka vaja juba vastavat softimuudatust.
Surveaste peaks sel juhul tulema (olenevalt mis kolbi kasutad):
1) 325i 9,7:1 = 10,41
2) 325i 8,8:1 = 9,44
Kõige lihtsam oleks vast teha järgmine:
1) 2,7E vänt või 2,4TD vänt (81mm)
2) 2,7/2,0/2,3 kepsud (130mm)
3) 325i 8,8:1 või 325i 9,7:1 kolbid
plokist -2mm
reguleeritav nukaratas
tiba kangem nukk ei tee kah halba aga siis oleks ka vaja juba vastavat softimuudatust.
Surveaste peaks sel juhul tulema (olenevalt mis kolbi kasutad):
1) 325i 9,7:1 = 10,41
2) 325i 8,8:1 = 9,44
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Teema algatajale asjast ka: arvestades neid teadmisi, mis Sinu postidest välja paistavad (palun mitte solvuda) ei soovita sellise asjaga ise tegelema hakata. Liiga keeruline ja oht valesid asju osta.
Kui vana mootor on norm korras, siis hoia korras ja sõida sellega. Kiirenduse lisa suhteliselt odava hinnaga (küll lärmi ja kütusekulu arvelt) saab nt kõrgema peaülekandega.
Arvestades seda, mida vabalthingava bmw mootoriga Eestis teha mõistetakse, ei ole mõtet liigselt vaeva näha, see läheb maksma suurusjärgus 10-20 tuhat+jupid ja efekt on marginaalne.
Kui raha rohkem on, siis kirutud teema, et töömahule asendajat pole. Eruc võib tatti pritsida, aga 10 000 krooni 2.5st eest 200+ hj ja 300+Nm ei saa üheski tuuningfirmas. Ehk asendada 2.5 3.5-ga. Kujuta ette olukorda, et 3.5 mootoril on tühikäigul rohkem jõudu kui peeneks aetud 2.5-l
Kui raha veel rohkem on, siis lasta ehitada turboauto.
Mis puudutab seda haukumist eespool "õigest" ja "250 lisajõust", siis kindlasti ei tee seda kodugaraazis amatöörioskuste ja keskmise Eesti palga eest.
Jõudu
Kui vana mootor on norm korras, siis hoia korras ja sõida sellega. Kiirenduse lisa suhteliselt odava hinnaga (küll lärmi ja kütusekulu arvelt) saab nt kõrgema peaülekandega.
Arvestades seda, mida vabalthingava bmw mootoriga Eestis teha mõistetakse, ei ole mõtet liigselt vaeva näha, see läheb maksma suurusjärgus 10-20 tuhat+jupid ja efekt on marginaalne.
Kui raha rohkem on, siis kirutud teema, et töömahule asendajat pole. Eruc võib tatti pritsida, aga 10 000 krooni 2.5st eest 200+ hj ja 300+Nm ei saa üheski tuuningfirmas. Ehk asendada 2.5 3.5-ga. Kujuta ette olukorda, et 3.5 mootoril on tühikäigul rohkem jõudu kui peeneks aetud 2.5-l

Kui raha veel rohkem on, siis lasta ehitada turboauto.
Mis puudutab seda haukumist eespool "õigest" ja "250 lisajõust", siis kindlasti ei tee seda kodugaraazis amatöörioskuste ja keskmise Eesti palga eest.
Jõudu

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Jajah, aga toimivat turboprojekti alla 100 000 nagu ei saa ja kõigil pole seda raha lihtsalt võtta. On näiteks 20 000 või 10 000. Kas siis peab asja katki jätma?
Need igasugu kompunnid romula turbo, seeriakompuutri, stock pihustite, iseviilitud seeria valukolbidega jne on alguses näiliselt odavad, kuid tavaliselt ei toimi õieti ja pauk kipub ka kergesti tulema.
Kõige parema kw/eek suhtega vahend mõnikord paarutamiseks on nitrosüsteem, odavamad maksavad 7000 kanti ja lisa on nii dünol kui sõiteks ikka kõvasti tunda. Mina tegin selle lolluse, et ostsin kalli EFI mootori dry süsteemi, mis vajab ikkagi suuremaid pihusteid, oleks pidanud ostma poole odavama wet'i, surveregulaatori ja paar lisavidinat ja krutid 150 lisajõudu välja nagu nalja. Lihtsalt 7-10 tuhande eest sellist lisajõudu ei paku ükski firma ega imevahend.
Need igasugu kompunnid romula turbo, seeriakompuutri, stock pihustite, iseviilitud seeria valukolbidega jne on alguses näiliselt odavad, kuid tavaliselt ei toimi õieti ja pauk kipub ka kergesti tulema.
Kõige parema kw/eek suhtega vahend mõnikord paarutamiseks on nitrosüsteem, odavamad maksavad 7000 kanti ja lisa on nii dünol kui sõiteks ikka kõvasti tunda. Mina tegin selle lolluse, et ostsin kalli EFI mootori dry süsteemi, mis vajab ikkagi suuremaid pihusteid, oleks pidanud ostma poole odavama wet'i, surveregulaatori ja paar lisavidinat ja krutid 150 lisajõudu välja nagu nalja. Lihtsalt 7-10 tuhande eest sellist lisajõudu ei paku ükski firma ega imevahend.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
sinu teoria on väga nõrk minu praktika juuresAare kirjutas:Teema algatajale asjast ka: arvestades neid teadmisi, mis Sinu postidest välja paistavad (palun mitte solvuda) ei soovita sellise asjaga ise tegelema hakata. Liiga keeruline ja oht valesid asju osta.
Kui vana mootor on norm korras, siis hoia korras ja sõida sellega. Kiirenduse lisa suhteliselt odava hinnaga (küll lärmi ja kütusekulu arvelt) saab nt kõrgema peaülekandega.
Arvestades seda, mida vabalthingava bmw mootoriga Eestis teha mõistetakse, ei ole mõtet liigselt vaeva näha, see läheb maksma suurusjärgus 10-20 tuhat+jupid ja efekt on marginaalne.
Kui raha rohkem on, siis kirutud teema, et töömahule asendajat pole. Eruc võib tatti pritsida, aga 10 000 krooni 2.5st eest 200+ hj ja 300+Nm ei saa üheski tuuningfirmas. Ehk asendada 2.5 3.5-ga. Kujuta ette olukorda, et 3.5 mootoril on tühikäigul rohkem jõudu kui peeneks aetud 2.5-l![]()
Kui raha veel rohkem on, siis lasta ehitada turboauto.
Mis puudutab seda haukumist eespool "õigest" ja "250 lisajõust", siis kindlasti ei tee seda kodugaraazis amatöörioskuste ja keskmise Eesti palga eest.
Jõudu
penapump :S
Millise hinnaga tuleks sellise töö ettevõtmisel arvestadada?Silwer kirjutas:Kõige lihtsam oleks vast teha järgmine:
1) 2,7E vänt või 2,4TD vänt (81mm)
2) 2,7/2,0/2,3 kepsud (130mm)
3) 325i 8,8:1 või 325i 9,7:1 kolbid
plokist -2mm
reguleeritav nukaratas
pruugitud vänt, kepsud Sauelt?
nukaratas?
tihendid, saaled, poldid?
ploki lihvimine?
Palju sellise asja tegemine aega võtab (palju tuleks tööraha arvestada?)
Kas üle 10 aasta vanal mootoril peaks laskma klapid & pesad ka üle käia? Palju see võib maksma minna?
Ilmselt on seda võimalik uurida ka otse tegijate juurde minnes ja varuosapoode mööda kolades, aga kuna siin paljud juba sellise tee läbi on käinud, äkki panete umbkaudse hinnaklassigi? 5K projekt? 10K? 15K?
Kõik oleneb, saab ehitada u. 7 tuhande eest aga samas ei ole ka 30 tuhande kulutamine sinna üldsegi mitte keeruline. Arvesta 15tuhat ja hästi kombineerides peaksid kuidagi-moodi hakkama saama.v20se kirjutas:Millise hinnaga tuleks sellise töö ettevõtmisel arvestadada?Silwer kirjutas:Kõige lihtsam oleks vast teha järgmine:
1) 2,7E vänt või 2,4TD vänt (81mm)
2) 2,7/2,0/2,3 kepsud (130mm)
3) 325i 8,8:1 või 325i 9,7:1 kolbid
plokist -2mm
reguleeritav nukaratas
pruugitud vänt, kepsud Sauelt?
nukaratas?
tihendid, saaled, poldid?
ploki lihvimine?
Palju sellise asja tegemine aega võtab (palju tuleks tööraha arvestada?)
Kas üle 10 aasta vanal mootoril peaks laskma klapid & pesad ka üle käia? Palju see võib maksma minna?
Ilmselt on seda võimalik uurida ka otse tegijate juurde minnes ja varuosapoode mööda kolades, aga kuna siin paljud juba sellise tee läbi on käinud, äkki panete umbkaudse hinnaklassigi? 5K projekt? 10K? 15K?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
põhimõtteliselt on treipingid, freespingid, lihvpingid ja isegi plokki puurimise pink olemas ja koos spetsialistiga veel
siin foorumis jäi muidu ka üks plokk silma mis on juba madalamax freesitud ainuke jama on selle siia saamisega(võrru) siis on olemas diisli vänt, 2,3se kepsud, plokikaas, mis siis hetkel treiali käes ja 0 EEKi tegemine
ühesõnaga ei pea ma treialile mitte pennigi maksma kui miskit vaja -->teene, teene vastu<--
nüüd veel siis vaja plokk, 9,7:1 kolvid ja reg.nukaratas
teen teise mootori..vanaga kärutan veel veidi ringi

siin foorumis jäi muidu ka üks plokk silma mis on juba madalamax freesitud ainuke jama on selle siia saamisega(võrru) siis on olemas diisli vänt, 2,3se kepsud, plokikaas, mis siis hetkel treiali käes ja 0 EEKi tegemine


teen teise mootori..vanaga kärutan veel veidi ringi
penapump :S
Kepse on küll kahte erinevat pikkust aga mitut erinevat kaalu.
Hea oleks kui saaksid kõik ühe ja sama mootori kepsud. Samuti on kepsudel erinevad värvikoodid.
Kaalu erinevus ühepikkustel, kuid erinevate mootorite kepsudel võib olla u. 30g.
Hea oleks kui saaksid kõik ühe ja sama mootori kepsud. Samuti on kepsudel erinevad värvikoodid.
Kaalu erinevus ühepikkustel, kuid erinevate mootorite kepsudel võib olla u. 30g.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
nii nii kappan siis homme poodi kaalu ja värvikoode uurimaSilwer kirjutas:Kepse on küll kahte erinevat pikkust aga mitut erinevat kaalu.
Hea oleks kui saaksid kõik ühe ja sama mootori kepsud. Samuti on kepsudel erinevad värvikoodid.
Kaalu erinevus ühepikkustel, kuid erinevate mootorite kepsudel võib olla u. 30g.
TÄNUD!
penapump :S