E36 325 käigukasti simmer
E36 325 käigukasti simmer
Lugu siis järgmine, et läheb käigukasti tagumine simmer vahetusse. Seoses sellega sooviks teada kas peaks selle töö käigus veel midagi vahetama. Kuna suht suuremahuline töö siis oleks hea veel midagi ära vahetada. Ootan siis soovitusi.
Vahetada tuleks need osad mis läbi on üldiselt. Töö käigus on hea vahetada asju mis töö ajal maha tuleb võtta, ehk: summuti keskmine osa ja kardaan käimari otsast lahti lasta. Vahetada saaks siis leevendusmuhvi mis käimari ja kardaani vahel on ja kui summuti maas siis on ligipääs ka kardaani tugilaagrile. Eeldan et e36-l on põhiõtteliselt sama süsteem mis e34-l. Kasulik ka SIIA vaadata.
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
Mina küsin nii, et kas see simmer on tõesti nii läbi, et vajab vahetust? Üldjoontes pole bemari insenerid vist kavandanudki seda pidama. Enda autol oli kasti tagumine ots juba 35000km pealt niiske ja on seda ka nüüd kui läbisõit on 160000. Olulist arengut läbilaske suurenemise poole pole täheldanud.
Simmer on simmer ja on mõeldud selleks , et väljastpoolt ei satuks mustus sisse( välimine huulik) ja seestpoolt õli välja ei tuleks(sisemine serv/huul), on simmereid millel tolmuhuult ei ole ja variante on 100 erinevat. Auto ikka õli lekkida ei tohiks, euronormid lausa ei luba va juhul kui katusepeale käib ja siiski ei tohiks lekkida, õhutuskanalid peavad ka olema sellised, et ained ei lekiks salongi ja ohtlikesse kohtadesse, õlid summutile jne..Muhv kirjutas:Üldjoontes pole bemari insenerid vist kavandanudki seda pidama
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Nüüd siis mõlemad tagumised simmerid vahetatud, kuigi sai ikka vahepeal UM`i vahet joostud. Nimelt tuli välja et kardaani simmer ei klappinud minu omale ja teist korda UM`is käies alles öeldi , et vabandust jah sellele mootorile on kaks erinevat käigukasti. Kusjuures vale simmer maksis 166 EEKu ja õige 370 EEKu. Õnneks nüüd vahetatud ja süda rahul.
Ja vahetada oleks võinud siis juba ka käiguvahetushoova simmeri, mille vahetamisel oleks olnud vaba juurdepääs neid töid tehes.
Aga selle kohta, et peale simmeri vahetust immitseb ikka õli, ütleks seda, et ilmselt on kulunud ka võll-vlants, mis läheb simmeri huultele ja see tõttu jääb õli edasi immitsema, ühtlasi 100% tulemuse saamiseks tuleks vahetada ka need. Rahvatarkus ütleb, et see et immitseb pole viga vaid tõestus, et kastis on veel õli! Jama, kui enam ei immitse siis on õli otsas!
Muidugi neid tihendeid tasub hakata vahetama alles siis, kui õli juba tilkuma hakkab. Immitsevad nad ka osadel uutel autodel!
Aga selle kohta, et peale simmeri vahetust immitseb ikka õli, ütleks seda, et ilmselt on kulunud ka võll-vlants, mis läheb simmeri huultele ja see tõttu jääb õli edasi immitsema, ühtlasi 100% tulemuse saamiseks tuleks vahetada ka need. Rahvatarkus ütleb, et see et immitseb pole viga vaid tõestus, et kastis on veel õli! Jama, kui enam ei immitse siis on õli otsas!
Muidugi neid tihendeid tasub hakata vahetama alles siis, kui õli juba tilkuma hakkab. Immitsevad nad ka osadel uutel autodel!
