juba pool aastat on olnud jamamist M50 jahutusega. Esmalt läks õhtale plastiklabadega veepump, peale selle vahetamist (uue plastiklabadega pumba vastu) hakkas lekkima radikas, sai ka see fiksitud.
Kuid põhimure on säilinud: kui termostaat on sees (proovitud mitme erinevaga), siis xxx km läbimisel peale korralikku õhutamist läeb masin keema. Ühesõnaga vaikselt surutakse vedelikku paisupaagi tihendite (paisupaak on sel masinal radika küljes) vahelt välja kuni tase langeb alla kriitilise. Kui termostaat välja võtta, on kõik okei - vedelikku kuhugi ei kao, õhku süsteemi ei tule.
Ilma termostaadita kuumal päeval on jahutusvedeliku temp peaaegu sama nagu termostaadiga sõites, seega peaks ju ka sel juhul vedelikku välja vulisema, aga seda ei toimu..
Veepump sai hiljuti veel vahetatud korraliku metall-labadega pumba vastu, see ei muutnud midagi.
Plokikaas on korras, peab olema kui silindrisurved on paigas ja ilma termostaadita sõites vedelikukadu pole (surve jahutussüsteemi ega jahutusvesi silindrisse ei jookse).
Õhutamine on tehtud kindlasti korralikult.
Mis detaile veel kontrollida? Polegi nagu rohkem ju midagi..
