M50 2,0 mootor jamab
Re: 525
Mul täpselt sama häda M50 mootoriga. Aga asi käib vahelduva edauga, vahepeal kõik OK, siis jamab jälle mõned päevad niimoodi. Küünlad ei saa valed olla, need juba tükk aega peal ning varem pole jamanud. Kahtlustasin halba bensiini, korrast ära süütepoole jne. Aga tegelikult ei oska midagi arvata, kuna vahepeal töötab jälle korralikult. Kui endal asja korda saad, anna teada, milles häda oli.Andrei8 kirjutas:Mul ka mootor puterdab madalatel pööretel töösoojas reziimis, külmalt rebib minna aga nagu loom, häda ei miskit. Ja niipea kui max tööreziim käes algab puterdamine mis lõpeb kui pöörded on üle 2000. Vot tee sa selgeks mis viga on ? Aga küünlad said jah uued ja mine tea, ehk tõesti sellest, NGK-d muidu ja ikka bemmi tegija teadis mida pani. Aga variant seegi et küünlad valed.
Re: 525
Nii, ühinen siis kah puterdava M50 klubiga
Küünalde vahetus (NGK) tõi mõneks ajaks leevendust aga nüüd jälle jama tagasi. Tartu UM-i spetsialistid ei suutnud viga leida, tuvastati ainult seda mida juba isegi teadsin - et kui aku juhe on korra maas käinud on mõneks ajaks (seniks kuni ECU endale kõik asjad selgeks teeb) kõik korras. Ja siis hakkab jälle pihta - minek muutub uimaseks ja madalatel pööretel kiirendamisel mootoris vibratsioon, lisaks veel aegajalt tühikäigu pöörded kõiguvad.
Kas keegi pole tõesti vahepeal probleemile lahendust leidnud?
Ilmselt tuleb siiski sammud Talna Truumu juurde seada...

Kas keegi pole tõesti vahepeal probleemile lahendust leidnud?

Ilmselt tuleb siiski sammud Talna Truumu juurde seada...
Mul ol täpselt sama jama, ja nüüd korras, panin vanad küünlad tagasi peale.
ennem hakkas alles siis korralikult tööle kui aku juhe natukeseks maas olnud.
Asi oli nii et külmast peast käis hästi aga nagu soojaks läks siis hakkas küünaldest üle peksma, viga oli ka nendes piipudes mis ei old eriti heas korras, sai mõned halvemas korras piibud ka asendatud korralike vastu.
ennem hakkas alles siis korralikult tööle kui aku juhe natukeseks maas olnud.
Asi oli nii et külmast peast käis hästi aga nagu soojaks läks siis hakkas küünaldest üle peksma, viga oli ka nendes piipudes mis ei old eriti heas korras, sai mõned halvemas korras piibud ka asendatud korralike vastu.
ühinen puterdavate klubiga.. 
täna õhtupoole lähen truumu juurest läbi .. eks siis paistab milles asi on. Küünlad on uued, esimene pihusti, mis eelmine kord viga näitas sai ära vahetatud.. nüüd siis paistab milles tegelikult asi on..
Võimalik, et see on kokkusattumus, aga täis paagiga sõites seda muret ei olnud. Kui paagi jälle 40 peale sõitsin tuli mure tagasi.

täna õhtupoole lähen truumu juurest läbi .. eks siis paistab milles asi on. Küünlad on uued, esimene pihusti, mis eelmine kord viga näitas sai ära vahetatud.. nüüd siis paistab milles tegelikult asi on..
Võimalik, et see on kokkusattumus, aga täis paagiga sõites seda muret ei olnud. Kui paagi jälle 40 peale sõitsin tuli mure tagasi.
I had a life once. Then I bought a BMW
stevent, kas piipusid on võimalik uuest peast süütepoolist eraldi ka osta?
Minu mõistus keeldub seda küünalde viga uskumast, liiati UM-s testiti autot ka originaalküünaldega. Esialgu prooviksin ainult piibud ära vahetada.
rzz, kui diagnostika saad tehtud siis anna teada mis sinu masina juures probleemi tekitas.
Minu mõistus keeldub seda küünalde viga uskumast, liiati UM-s testiti autot ka originaalküünaldega. Esialgu prooviksin ainult piibud ära vahetada.
rzz, kui diagnostika saad tehtud siis anna teada mis sinu masina juures probleemi tekitas.