Asi selline,et hakkasin e36 kupeel õõtsa pukse vahetama ja uued olid olemas,aga selline jama ,et uued,mis sain nendel on auk keskel,aga mu omal on ääre pool ja nagu täis kumm,mitte mingite soonekestega... ummis maksavad 1k kopikatega ja tellides.Mis saab,kui panen need,millel on keskel auk...kokku-lahku jooks läheb valeks,aga kas silla regullis ei anna paika panna seda...
äkki keegi saab aidata vin selline:wbabe51010jg31324
K: Imelik õõtsapuks
K: Imelik õõtsapuks
Varsti jälle BMW omanik...
Ebasümmeetriline ja täispuks annab parema roolitunnetuse, aga see tähendab ka, et teekonarused kantakse paremini roolile edasi. Rataste asend muutub natuke. Kindlasti on kokkujooksu vaja reguleerida. Kui sa õõtsa otsad tagant kokku tõmbad (ebasümm. -> sümm. puks), siis lähevad rattad eest laiali, st kokkujooks liiga suur.
Mõningast lugemist
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318ism3cabush.html
http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat ... .asp?id=43
http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=05
Mõningast lugemist
http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318ism3cabush.html
http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat ... .asp?id=43
http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=05
Sõidurõõm
Selline asi on ka muide, et 6-silindrilise mootoriga on need tagumised puksid pehmemad kui neljasega (kummiosa on peenem). Vähemalt E30-ga on see sedasi. Jäigemate pukside panek suure mootoriga mudelile suurendab alajuhitavust.
Näiteks Alpina tehtud 335-d kasutavad mootori lisakaalust tuleva alajuhitavuse kaotamiseks M-tech stabikate asemel tavalisi 320i peeneid esistabikaid ja tavamudeli pehmeid esivedrusid, kuigi tundub loogikavastane
Enda 318-le ostsin ka meelega 325 puksid (4 ja 6 potti on erinevad) - vaatan pärast, et 318 originaalid on jäigemad
Siis uurisin natuke internetist ja raamatutest ja tuleb välja, et asi vastupidi.
Kui teed silla vedrustuse jäigemaks, siis suurendad sellega kõrvalejooksunurka ehk esisilla korral alajuhitavust.
Lihtsalt M3-l on asi lahendatud sedasi, et E30 on kerge mootoriga ja E36-l on ilmselt muid seadeid ka muudetud.
Näiteks Alpina tehtud 335-d kasutavad mootori lisakaalust tuleva alajuhitavuse kaotamiseks M-tech stabikate asemel tavalisi 320i peeneid esistabikaid ja tavamudeli pehmeid esivedrusid, kuigi tundub loogikavastane

Enda 318-le ostsin ka meelega 325 puksid (4 ja 6 potti on erinevad) - vaatan pärast, et 318 originaalid on jäigemad

Kui teed silla vedrustuse jäigemaks, siis suurendad sellega kõrvalejooksunurka ehk esisilla korral alajuhitavust.
Lihtsalt M3-l on asi lahendatud sedasi, et E30 on kerge mootoriga ja E36-l on ilmselt muid seadeid ka muudetud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Hmm, päris huvitav. Mina mõtlesin, et mida raskem auto seda tugevam puks. Uuring ETKst andis tulemuseks, et E30-l on neli varianti pukse:
058 814 -- 4-sil tavapuks
058 815 -- 4-sil kliimaga, väiksed 6-sil (320i...323i), M3
058 931 -- väiksed 6-sil automaatkasti ja/või kliimaga, ülejäänud 6-sil
061 222 -- M3 ekstsentriline täispuks
Esimesed 3 on sama hinnaga, viimane 2x kallim. Enda autole ostsin 815 puksid, sest need oli UMis millegipärast 100 kr odavamad kui 814. Ise veel mõtlesin, et kliimaga variandi oma peaks tugevam ja hea saama
M3 oma ma ei tahtnud, sest minu arvates oleks see ületapmine meie teid arvestades.
Huvitav on see, et autol on originaalis (puksil dateering 89, räägi veel et bemu esisild on nõrk
) küljes 815 puks, kuigi kataloogi järgi eeldaks 814. UMist saadud originaalil on Boge nimi ka peal, Aavega võrreldes oli hinnavahe olematu.
058 814 -- 4-sil tavapuks
058 815 -- 4-sil kliimaga, väiksed 6-sil (320i...323i), M3
058 931 -- väiksed 6-sil automaatkasti ja/või kliimaga, ülejäänud 6-sil
061 222 -- M3 ekstsentriline täispuks
Esimesed 3 on sama hinnaga, viimane 2x kallim. Enda autole ostsin 815 puksid, sest need oli UMis millegipärast 100 kr odavamad kui 814. Ise veel mõtlesin, et kliimaga variandi oma peaks tugevam ja hea saama

Huvitav on see, et autol on originaalis (puksil dateering 89, räägi veel et bemu esisild on nõrk

Sõidurõõm