Siduri vahetus
Siduri vahetus
Tere
Autoks siis E46 2.8. Lasin täna endal siduri ära vahetada, sellega seoses tekkis paar küsimust. Kas on normaalne et peale siduri (ketas, korv, survelaager) vahetust algul natuke kärsakat linnasõidul tekib?
Teine küsimus on et kas on midagi hullu kui ketas ilma selle tsentrisse paneku võllita peale pandi (lihtsalt niisama sinna hooratta pessa)?
Tänud ette.
Autoks siis E46 2.8. Lasin täna endal siduri ära vahetada, sellega seoses tekkis paar küsimust. Kas on normaalne et peale siduri (ketas, korv, survelaager) vahetust algul natuke kärsakat linnasõidul tekib?
Teine küsimus on et kas on midagi hullu kui ketas ilma selle tsentrisse paneku võllita peale pandi (lihtsalt niisama sinna hooratta pessa)?
Tänud ette.
Ei, ei libise.
Kärsakas kadus ka ära, kuigi see oli vist üldse tingitud mingist valesti-istuvast kattest mis vastu sumpsi oli kuidagi pandud. Teine hommik autot garaazhist välja ajades käis pling ja siis enam ei kärsanud - läks vist paika.
Jama ikka selle BMW'ga - laguneb teine palju ja selle remontimisega (tartus) on ka nagu ta on, ei julge enam kuhugi minna. UM'i ka ei taha enam minna (vähemalt tartu omasse) seal ei osata isegi tüübleid lahti võtta, lõhkusivad kaks ventika katte tüüblit ära - olid hakanud ilma tihvti välja võtmata kangutama
- oleks võinud vähemalt ise siis uued panna.
Kärsakas kadus ka ära, kuigi see oli vist üldse tingitud mingist valesti-istuvast kattest mis vastu sumpsi oli kuidagi pandud. Teine hommik autot garaazhist välja ajades käis pling ja siis enam ei kärsanud - läks vist paika.
Jama ikka selle BMW'ga - laguneb teine palju ja selle remontimisega (tartus) on ka nagu ta on, ei julge enam kuhugi minna. UM'i ka ei taha enam minna (vähemalt tartu omasse) seal ei osata isegi tüübleid lahti võtta, lõhkusivad kaks ventika katte tüüblit ära - olid hakanud ilma tihvti välja võtmata kangutama

mis siis laguneb ?mis aasta on? saksast toodud?siimse kirjutas:Ei, ei libise.
Kärsakas kadus ka ära, kuigi see oli vist üldse tingitud mingist valesti-istuvast kattest mis vastu sumpsi oli kuidagi pandud. Teine hommik autot garaazhist välja ajades käis pling ja siis enam ei kärsanud - läks vist paika.
Jama ikka selle BMW'ga - laguneb teine palju ja selle remontimisega (tartus) on ka nagu ta on, ei julge enam kuhugi minna. UM'i ka ei taha enam minna (vähemalt tartu omasse) seal ei osata isegi tüübleid lahti võtta, lõhkusivad kaks ventika katte tüüblit ära - olid hakanud ilma tihvti välja võtmata kangutama- oleks võinud vähemalt ise siis uued panna.
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Jah, saksast toodud. Üldiselt korralik auto, ei paista olevat ühtegi suuremat avariid üle elanud. Aasta 98, läbisõit 200k (nii ecu kui ka võtme järgi). Saksas ka kõik service'd kuni eelmise aasta suveni tehtud (kuigi krt neid teab - võltsivad ka hooldusramatuid)
Lagunevad igasugused jupid, aga üldiselt ikka need mis ka siin tehnilise all päevakorras on. Täpsem loetelu sulle ps'is.
Lagunevad igasugused jupid, aga üldiselt ikka need mis ka siin tehnilise all päevakorras on. Täpsem loetelu sulle ps'is.