Keritud spidonäidud
Keritud spidonäidud
Sattusin sellise isendi peale ja ei suutnud naeru pidada:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=43957
Vaadata tasub interjööri ja võrrelda seda spido näiduga...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=43957
Vaadata tasub interjööri ja võrrelda seda spido näiduga...
Isiklikult oleks lammarist siia 1,5K eest uued istmed ostnud ja oleks asi lahendatud. 100 krooni maksab käigukanginupu nahatamine... Oleks üldmulje kindlasti parem. Ostja seisukohelt on muidugi kindlasti turvalisem autot sellises seisukorras näha 
Tuttav tõi saksast 1991a 325, mis 340000 läbisõitnud. Auto oli seest väga korralik. Aga loomulikult oleneb ka istujast.

Tuttav tõi saksast 1991a 325, mis 340000 läbisõitnud. Auto oli seest väga korralik. Aga loomulikult oleneb ka istujast.
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Iste nüüd sõitmisest ei kulu.160000 on ka talutav näit ja kui sõita objektilt objektile nagu ming kinnisvaramaakler siis võib selle 10 aastaga kuluda küll. Samas käigukangi nupp on peris tuhmund. Nii ja naa. [/quote]
Cardo, ma ei ole küll maakler, aga sõidan ka peamiselt linnas. Läbisõit pisut väiksem kui see 160. Seega võrdlus on olemas. Tolle auto kulumisastme järgi pakun, et masin on mingi maakleri käes läbinud ca 400 000+ km
Iste nüüd sõitmisest ei kulu.160000 on ka talutav näit ja kui sõita objektilt objektile nagu ming kinnisvaramaakler siis võib selle 10 aastaga kuluda küll. Samas käigukangi nupp on peris tuhmund. Nii ja naa. [/quote]
Cardo, ma ei ole küll maakler, aga sõidan ka peamiselt linnas. Läbisõit pisut väiksem kui see 160. Seega võrdlus on olemas. Tolle auto kulumisastme järgi pakun, et masin on mingi maakleri käes läbinud ca 400 000+ km
Isikliku mulje põhjal on E36 polstrimaterjalid veidi kehvema vastupidamisega kui eelkäijal. Loogiline, et selliste 325te läbisõit on tänaseks päevaks ca 300 000 - 400 000, aga seda vaid saksas. Eesti teed, omanike lohakus ja vilets ostujõud devalveerivad auto uskumatult kiiresti. Läbisõit võib olla ka reaalne - kujutage ette, et omanik elab Tallinnas, sõidab iga päev ca 3-5km tööle ja tagasi, käib lõunal söömas või asju ajamas ja õhtul poes - kõik lühikesed otsad, läbisõitu suurt ei tule, küll aga kulutab pidev sisenemine-väljumine istmete nurgad ja nahkrool/käigukangi nupp kuluvad kiiremini, kui soojalt maalt tulnud kolm korda suurema läbisõiduga isendil. Naha, eriti värvitud nha surm on näiteks talvel niiske nahkkinnas jms. Antud subjekt võib olla ausa läbisõiduga (või kaks korda suuremaga), vähemasti on omanik kahe jalaga maas ja hind on samuti pakutavale kvaliteedile vastav.
Juhus, kui Eestis üldse müüakse BMW-d mille läbisõit ületaks 200 000 km. Tavaliselt on ikka kusagil 160-180 tuhat ees. Olenemata auto väljanägemisest. Autod saavad iga aastaga vanemaks, kuid läbisõit ei suurene.
Samas on sellest suht kama, sest reaalset läbisõitu ei saa nagunii kuidagi teada ja osta tuleb lihtsalt selline auto, mille hind ja omadused paremini vastavuses. Usaldada nn kõhutunnet.
Samas on sellest suht kama, sest reaalset läbisõitu ei saa nagunii kuidagi teada ja osta tuleb lihtsalt selline auto, mille hind ja omadused paremini vastavuses. Usaldada nn kõhutunnet.
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
auto uskumatult kiiresti. Läbisõit võib olla ka reaalne - kujutage ette, et omanik elab Tallinnas, sõidab iga päev ca 3-5km tööle ja tagasi, käib lõunal söömas või asju ajamas ja õhtul poes - kõik lühikesed otsad, läbisõitu suurt ei tule, küll aga kulutab pidev sisenemine-väljumine istmete nurgad ja nahkrool/käigukangi nupp kuluvad kiiremini, kui soojalt maalt tulnud kolm korda suurema läbisõiduga isendil. [/quote]
Just enam-vähem nii on ka minul. Seetõttu see "heakord" mind hämmastaski. Läbisõit ei ole probleem - võib olla reaalne kuid ilmselt mitte selle auto puhul
auto uskumatult kiiresti. Läbisõit võib olla ka reaalne - kujutage ette, et omanik elab Tallinnas, sõidab iga päev ca 3-5km tööle ja tagasi, käib lõunal söömas või asju ajamas ja õhtul poes - kõik lühikesed otsad, läbisõitu suurt ei tule, küll aga kulutab pidev sisenemine-väljumine istmete nurgad ja nahkrool/käigukangi nupp kuluvad kiiremini, kui soojalt maalt tulnud kolm korda suurema läbisõiduga isendil. [/quote]
Just enam-vähem nii on ka minul. Seetõttu see "heakord" mind hämmastaski. Läbisõit ei ole probleem - võib olla reaalne kuid ilmselt mitte selle auto puhul
istmega võib see jama olla,et juht on kandnud kogus aeg teksaseid. needid on hullud vaenlased istmekatte materjalile.
aga see et ta 160 000 on läbinud on väheusutav pigem 2 korda rohkem.
tartus ainarautos üks e 36 disla müügis millel ka spido näit sinna kanti aga paari nupulevajutusega sai sellest 370 000 km.
saate ka oma spidosi kontrollida kui vajutate kilometraazi näodu nullimis nupu alla ja annate süüdet siis esimene number on õige läbisõit. meeldivat avastamisrõõmu teile.
aga see et ta 160 000 on läbinud on väheusutav pigem 2 korda rohkem.
tartus ainarautos üks e 36 disla müügis millel ka spido näit sinna kanti aga paari nupulevajutusega sai sellest 370 000 km.

saate ka oma spidosi kontrollida kui vajutate kilometraazi näodu nullimis nupu alla ja annate süüdet siis esimene number on õige läbisõit. meeldivat avastamisrõõmu teile.
see jah uuemate bmw omanike rõõm spidokas peab diagnoosivõimeline olema.
Süüde peab väljas olema siis nup alla näitab hetke kilometraazi ja seejärel keerad võtit numbrite asemele ilmub test ja seejärel õige läbisõit.
Meeldivat avastamisrõõmu ja müügimehe ja enda kirumist .
Kui tahate siis ma võin ühe toreda loo kirjutada selle sama asja ja ainar auto (hunday) müügimehe kohta.
Süüde peab väljas olema siis nup alla näitab hetke kilometraazi ja seejärel keerad võtit numbrite asemele ilmub test ja seejärel õige läbisõit.
Meeldivat avastamisrõõmu ja müügimehe ja enda kirumist .
Kui tahate siis ma võin ühe toreda loo kirjutada selle sama asja ja ainar auto (hunday) müügimehe kohta.
rahu rahu :)
uurisin asja.
kõigile rõõmustuseks, või kurvastuseks - see näit pole mingit moodigi seotud teie auto läbisõiduga:)
asi läheb lihtsalt mingisse testreziimi.
rääkisin asjast spetsialistiga, kes töötas ka ASC's (UM).
või on kellelgil vastuväiteid?

kõigile rõõmustuseks, või kurvastuseks - see näit pole mingit moodigi seotud teie auto läbisõiduga:)
asi läheb lihtsalt mingisse testreziimi.
rääkisin asjast spetsialistiga, kes töötas ka ASC's (UM).
või on kellelgil vastuväiteid?

GS
Esimene mudel, millel saab UM-is spidonäidu kindlaks teha on vist E38 ja seejärel kohe E39. See jutt, et E36-el nuppu all hoides ja süüdet keerates läbisõidu teada saadm, pole õige. Nendel autodel ei saa isegi esinduses läbisõitu kindlaks teha. See number 370 000 ilmub kõikidel E36 autodel ja ei tähenda läbisõitu. Võite kontrollida ka nii (kui muidu ei usu), et sõitke paar tuhat km peale ja siis vaadake uuesti. Number ei muutu.
Seega - Raivol õigus
Seega - Raivol õigus
[quote][i]Algselt postitas Henrik88[/i]
Mina ei tea mis teil on aga mul e39 l näitab õieti ja spido edasi minnes näit ka muutub.
ja seda um juttu ärge eriti tõsiselt võtke.
[/quote]
jah, nagu Martin eelpool mainis, siis uuematel sh E39'l saab seda kontrollida.
kas just sellisel meetodil...seda ei oska öelda.
aga õige aparaadiga seda teha saab.
btw, kui tahad avaldada, siis palju sul Henrik88 spido keritud oli ka?
Mina ei tea mis teil on aga mul e39 l näitab õieti ja spido edasi minnes näit ka muutub.
ja seda um juttu ärge eriti tõsiselt võtke.

jah, nagu Martin eelpool mainis, siis uuematel sh E39'l saab seda kontrollida.
kas just sellisel meetodil...seda ei oska öelda.
aga õige aparaadiga seda teha saab.
btw, kui tahad avaldada, siis palju sul Henrik88 spido keritud oli ka?
GS
Ma vaidleks natuke selle polstrimaterjali
jutu teemal. See jutt, et 160Kkm kulub bmw juhiiste närudeks on täielik umbluu. See pole Honda või VW. Ise olen ostnud kolm autot, kõige uuem 89, neist 2 sportistmetega, ei olnud ühelgi kulunud kohta kusagil. Kui sportistme külg on katki, tähendab see, et omanikul on pohh ning läbisõit on vähemalt 500 000 km, sellisest saiast tasub ringiga mööda käia.
Minu käes olnud autodest väsis kõige kiiremini Honda juhiiste, mis oli lääbakas juba 90 000 km peal (dokumenteeritud km, usaldusväärne info). Nati parem oli viimane Passat, mille juhiistme vedru tuli läbi polstri 130 000 km peal. BMW-d on kõik olnud reaalse ls-ga vähemalt 300 000 km ning ühelgi pole midagi narmendanud, sellisest räbalatest rääkimata.
jutu teemal. See jutt, et 160Kkm kulub bmw juhiiste närudeks on täielik umbluu. See pole Honda või VW. Ise olen ostnud kolm autot, kõige uuem 89, neist 2 sportistmetega, ei olnud ühelgi kulunud kohta kusagil. Kui sportistme külg on katki, tähendab see, et omanikul on pohh ning läbisõit on vähemalt 500 000 km, sellisest saiast tasub ringiga mööda käia.
Minu käes olnud autodest väsis kõige kiiremini Honda juhiiste, mis oli lääbakas juba 90 000 km peal (dokumenteeritud km, usaldusväärne info). Nati parem oli viimane Passat, mille juhiistme vedru tuli läbi polstri 130 000 km peal. BMW-d on kõik olnud reaalse ls-ga vähemalt 300 000 km ning ühelgi pole midagi narmendanud, sellisest räbalatest rääkimata.
Hakkas ka üks tore läbisõit silma: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=45767
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote][i]Algselt postitas vallo[/i]
Hakkas ka üks tore läbisõit silma: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=45767 [/quote]
:D:D
selle läbisõidu kohta pajatab martin ise
Hakkas ka üks tore läbisõit silma: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=45767 [/quote]

selle läbisõidu kohta pajatab martin ise
