Maanteel tühikäigult viiendale vahetades ragiseb käik
Maanteel tühikäigult viiendale vahetades ragiseb käik
Auto: E34 BMW 520i 110kw 24v (kat) 1991/92a
Probleem algab alles kiiruselt ~ 75 - 90 km/h. Nimelt kui lasta natuke aega vaba hooga kulgeda (käik väljas, sidur lahutamatta), siis viies käik läheb hirmsa raginaga sisse, sellise efektiga, nagu sidur ei lahutaks hästi. Sidur iseenesest ei libise(tõmmet teeb ka 1500rpm juures), kuigi võtab hästi lõpust.
Kas selline nähtus on normaalne? Linnas natuke kõrgematelt pööretelt käike vahetades, tunnen ka vahel mingit õrna jõnksatust kangis - kuigi mingit raginat just ei käi. Aga on tunda et mõne hammaka liikumine peatati nüüd.
Kas ülikiire käiguvahetus on autole väga koormav? nii et pöörded 'esimesega' peaaegu laeni lasta ja siis mega-kiiresti 'teine' sisse tõmmata ja sidur kiiresti lahti, nii et korraks jälle vile lahti tõmbab (maksimaalselt hea kiirendusaja saamise eesmärgil)
auto on katalüssaatoriga. Kas "katiga" võib üldse palju duuri anda?
aitäh süvenejatele
Probleem algab alles kiiruselt ~ 75 - 90 km/h. Nimelt kui lasta natuke aega vaba hooga kulgeda (käik väljas, sidur lahutamatta), siis viies käik läheb hirmsa raginaga sisse, sellise efektiga, nagu sidur ei lahutaks hästi. Sidur iseenesest ei libise(tõmmet teeb ka 1500rpm juures), kuigi võtab hästi lõpust.
Kas selline nähtus on normaalne? Linnas natuke kõrgematelt pööretelt käike vahetades, tunnen ka vahel mingit õrna jõnksatust kangis - kuigi mingit raginat just ei käi. Aga on tunda et mõne hammaka liikumine peatati nüüd.
Kas ülikiire käiguvahetus on autole väga koormav? nii et pöörded 'esimesega' peaaegu laeni lasta ja siis mega-kiiresti 'teine' sisse tõmmata ja sidur kiiresti lahti, nii et korraks jälle vile lahti tõmbab (maksimaalselt hea kiirendusaja saamise eesmärgil)
auto on katalüssaatoriga. Kas "katiga" võib üldse palju duuri anda?
aitäh süvenejatele
kuna pole just eriline "autotegija", siis see sõna ei ütle suurt midagi. Mis vidin see on ja palju ta maksab? On teda lihtne vahetada?AARE530 kirjutas:Tundub, et sünkronisaator otsas omadega...
Mis seda sünkronisaatorit üldse lõhub?
Üldiselt kõik käigud lähevad suht ilusti ja kiirelt sisse, ainult see viienda pull maanteekiirusel. Ja ragin käib siis AINULT siis, kui lasta eelnevalt tühikäigul joosta. Niisama neljandalt viiendale vahetades pole mingit probleemi.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Sünkronisaator on selline ''vidin'', mis kergendab käiguvahetusi, õigemini siis lihtsamalt öeldse laseb käike ilma raginata vahetada... Muuseas, olen sõitnud jupp aega sünkroniseerimata käigukastiga veokaga (SISU) ja uskuge või mitte, aga ilma sünkroonideta käigukastiga, kui asi käpas, saab käike jupp maad kiiremini vahetada kui tavalisel kastil, on veel võimalik ka ilma siduripedaali puutumata (tegelikult ka tavlisel autol, nii üles- kui ka alla vahetades)... ja 10tonnine auto liikus jupp maad edulisemalt kui Sierra näiteks
Aga see selleks... Mis puutub hindadesse ja vahetamisse, siis kahjuks selle koha pealt ei oska küll praegu öelda, ei ole ise vahetanud...

kui kast töötab edasi ja mingit jama ei teki, siis on ju suva se sünkronisaator.AARE530 kirjutas:Sünkronisaator on selline ''vidin'', mis kergendab käiguvahetusi, õigemini siis lihtsamalt öeldse laseb käike ilma raginata vahetada... Muuseas, olen sõitnud jupp aega sünkroniseerimata käigukastiga veokaga (SISU) ja uskuge või mitte, aga ilma sünkroonideta käigukastiga, kui asi käpas, saab käike jupp maad kiiremini vahetada kui tavalisel kastil, on veel võimalik ka ilma siduripedaali puutumata (tegelikult ka tavlisel autol, nii üles- kui ka alla vahetades)... ja 10tonnine auto liikus jupp maad edulisemalt kui Sierra näiteksAga see selleks... Mis puutub hindadesse ja vahetamisse, siis kahjuks selle koha pealt ei oska küll praegu öelda, ei ole ise vahetanud...
aga aitäh vastajatele. sain palju targemaks

Anna vahegaas enne kui viienda vaba hoo pealt sisse lülitad.
Sünkronisaator ühtlustab hammakate pöörlemiskiirusi käigukastis. Mida suurem on kiiruste erinevus ja mida kiiremini on vaja ühtlustada, seda rohkem nad kuluvad.
Kui sa mõistusega käigukasti kasutad ja väga ei suru, siis saad veel jupp aega sõita enne kui remontima pead.
Sünkronisaator ühtlustab hammakate pöörlemiskiirusi käigukastis. Mida suurem on kiiruste erinevus ja mida kiiremini on vaja ühtlustada, seda rohkem nad kuluvad.
Kui sa mõistusega käigukasti kasutad ja väga ei suru, siis saad veel jupp aega sõita enne kui remontima pead.
Sõidurõõm
tänudSvenp kirjutas:Anna vahegaas enne kui viienda vaba hoo pealt sisse lülitad.
Sünkronisaator ühtlustab hammakate pöörlemiskiirusi käigukastis. Mida suurem on kiiruste erinevus ja mida kiiremini on vaja ühtlustada, seda rohkem nad kuluvad.
Kui sa mõistusega käigukasti kasutad ja väga ei suru, siis saad veel jupp aega sõita enne kui remontima pead.