K: Mootori remont 525i ?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Andrei8
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 07.06.2004 13:26 23
Asukoht: Tartu

K: Mootori remont 525i ?

Postitus Postitas Andrei8 »

Küsimus siis teeemast, et kui vahetamisele lähevad klapisääre tihendid ja kaane tihend, kas siis on otstarbekas ja mõttekas vahetada ära ka õlirõngad mootoris ? Isegi kui nad tunduvad ok olema.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11707
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Noh, ise küll arvan, et kui ta sul õli ei võta, ei tossa jne ja kompressioonid ka OK on, mis sa neist ikka torgid ;)
Andrei8
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 07.06.2004 13:26 23
Asukoht: Tartu

525i

Postitus Postitas Andrei8 »

Kompressioonid on praegugi korras aga õli võtab küll, seepärast lähevadki vahetusse tihendid kuna neist imbub õli küünaldele ja see omakorda tingib mootori tõmblemise , s.o. moto ei vea madalatel pööretel korralikult vaid turtsub ja tõmbleb.
Aga selge siis, et kui rõngad ok, siis ma neid ei vaheta :)
ilus poiss
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 01.09.2004 21:26 02

Postitus Postitas ilus poiss »

keegi oskab öelda palju need õli rõngad maksta võivad sellele mootorile
ilusad autod ja kiired tsiklid
Andrei8
Huviline
Postitusi: 122
Liitunud: 07.06.2004 13:26 23
Asukoht: Tartu

525i

Postitus Postitas Andrei8 »

Rõngaste hind ainult tuleb kusagile sinna 1800.- kanti + tööraha ja kui rõngad lähevad vahetusse siis ikka suurem töö juba, arvesta suurema rahalise väljaminekuga, sest kaan läheb ka maha ja lihvimisele samuti tõenäoliselt. Tegevust jätkub ;)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Väljastpoolt õlised küünad (pean silmas mootorist väljajäävat osa) küll turtsuma panna ei tohiks, õli on väga hea isolaator, isegi süütepoolid on õliga täidetud.

Kui kompressioon on hea, siis see õlirõngaste jutt tundub jama. Vähemalt tehases pandud rõngaste puhul - need kuluvad umbes samakiiresti kui surverõngad

Mehhaanika reegel on, et hästi kokku töötanud asju ilma põhjuseta ei lammutata.

Pääegi ei usu, et hoonimata silindrites õlirõngad sisse töötavad, pärast on õlikulu veel suurem
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta