K: Mootori remont 525i ?
K: Mootori remont 525i ?
Küsimus siis teeemast, et kui vahetamisele lähevad klapisääre tihendid ja kaane tihend, kas siis on otstarbekas ja mõttekas vahetada ära ka õlirõngad mootoris ? Isegi kui nad tunduvad ok olema.
525i
Kompressioonid on praegugi korras aga õli võtab küll, seepärast lähevadki vahetusse tihendid kuna neist imbub õli küünaldele ja see omakorda tingib mootori tõmblemise , s.o. moto ei vea madalatel pööretel korralikult vaid turtsub ja tõmbleb.
Aga selge siis, et kui rõngad ok, siis ma neid ei vaheta
Aga selge siis, et kui rõngad ok, siis ma neid ei vaheta

-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 01.09.2004 21:26 02
525i
Rõngaste hind ainult tuleb kusagile sinna 1800.- kanti + tööraha ja kui rõngad lähevad vahetusse siis ikka suurem töö juba, arvesta suurema rahalise väljaminekuga, sest kaan läheb ka maha ja lihvimisele samuti tõenäoliselt. Tegevust jätkub 

Väljastpoolt õlised küünad (pean silmas mootorist väljajäävat osa) küll turtsuma panna ei tohiks, õli on väga hea isolaator, isegi süütepoolid on õliga täidetud.
Kui kompressioon on hea, siis see õlirõngaste jutt tundub jama. Vähemalt tehases pandud rõngaste puhul - need kuluvad umbes samakiiresti kui surverõngad
Mehhaanika reegel on, et hästi kokku töötanud asju ilma põhjuseta ei lammutata.
Pääegi ei usu, et hoonimata silindrites õlirõngad sisse töötavad, pärast on õlikulu veel suurem
Kui kompressioon on hea, siis see õlirõngaste jutt tundub jama. Vähemalt tehases pandud rõngaste puhul - need kuluvad umbes samakiiresti kui surverõngad
Mehhaanika reegel on, et hästi kokku töötanud asju ilma põhjuseta ei lammutata.
Pääegi ei usu, et hoonimata silindrites õlirõngad sisse töötavad, pärast on õlikulu veel suurem
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990