
PROBLEEM
PROBLEEM

1l õli per 100km on muidugi liiga palju, aga kui masin tõesti ei suitse, siis liitun herr Muhv'iga, et kuskilt tilgub välja. Aga kui loiku all pole, siis on ei tea kelle näpp mängus
. Saada mõni inimene auto taha ja mine suure ajuga koha pealt ära, kui too sinist suitsu mäeb või köhima hakkab, siis teada, kuhu see õli läheb 


Simmerist ikka nii palju tilkuda küll ei tohiks.
Ise pakuks kah et klapisääretihendid näiteks. Ega sa muidu seda teada ei saa, kui üritad paar esimest käiku piirajasse lasta, ning kui siis sinist viskab, on tegemist ilmselt tihendiga.
Vaikselt sõites ei saa üldjuhul sellest aru.
Või on mootor kapitaalsemalt katki...
Ise pakuks kah et klapisääretihendid näiteks. Ega sa muidu seda teada ei saa, kui üritad paar esimest käiku piirajasse lasta, ning kui siis sinist viskab, on tegemist ilmselt tihendiga.
Vaikselt sõites ei saa üldjuhul sellest aru.
Või on mootor kapitaalsemalt katki...
GS
Ei taha uut topic'ut teha, siis torkan siia väikse küsimuse.
Et sai 325e'le väikse õnnetuse tõttu 325i peale ostetud (krt 5000kr. maksis) , aga näed raha ei olnud, et käigukast kah uus hankida ruttu. Seega tuleb natuke aega vana käigukastiga ringi libiseda, mis pole eriti vist üle 5000pöörde jaoks mõeldud. Et kas keegi oskab nö. juhendeid anda, milliseid sõidumeetodeid kasutada ja millest hoiduda jne.?
Et sai 325e'le väikse õnnetuse tõttu 325i peale ostetud (krt 5000kr. maksis) , aga näed raha ei olnud, et käigukast kah uus hankida ruttu. Seega tuleb natuke aega vana käigukastiga ringi libiseda, mis pole eriti vist üle 5000pöörde jaoks mõeldud. Et kas keegi oskab nö. juhendeid anda, milliseid sõidumeetodeid kasutada ja millest hoiduda jne.?
-- Vana Risu 325i --
Arvan, et su auto mootor on ka juba hõre, kuigi ega ta laksust nüüd ka hõredaks ei jää. Õli sul maha ei jookse? õli jahutusvedelikuga segamini pole? Siis kuhu ta ikka kaob- ainult silindrisse, kas siis kulunud (katkise) kolvirõnga-(ste) kaudu.Vähetõenäoline, et klapisääretihendid, kuigi jah, eks mingil vähesel määral siiski võibolla. Mul enda masinal kunagi oli nii, et õli võttis 1000 km peale algul 1.5 L hiljem 4L.
Vahetasin alustuseks klapisääretihendid, viimased meenutasid plastmassi taolistmaterjali mitte kummi( klapi ja tihendi vahel oli isegi silmaga nähtav mõnus pragu).
Tihendite vahetus ei andnud mingit tulemust- väemalt märgatavat küll mitte. Vahetasin siis lõpuks rõngad ja asi sai jonksu.

Tihendite vahetus ei andnud mingit tulemust- väemalt märgatavat küll mitte. Vahetasin siis lõpuks rõngad ja asi sai jonksu.
Sedasi testides sa ei saa väita et klapisääre tihendid läbi.jevgeni kirjutas:kui talda annad persest suitsu tuleb? üks variant klappisääretihendid vajavad vahetamist.
Sõida mingist mäest ülesse või pane mingi koormus autole taha ja anna gaasi kui siis viskab sinist rohkem kui vaja siis võib viga olla kolvirgupis näiteks rõngad läbi.
Nüüd tule mäest alla nn käiguga pidurdades kui siis paneb sinist siis võiks viga olla küll klapisääre tihendites.
kuid ma kipun ise ka arvama et mingi leke võiks nagu olla.