Nii ta siis ehitaski peale 2,5 24V mootori. Kokku vist auto seisis ainult paar nädalat. Ise ta sellest mingit tohutut numbrit ei teinud. Ütles, et polnud midagi väga keerulist. Tuli käigukasti tunnel ümber lõigata ja midagi esisillas muuta (ma ei tea mida täpselt, sest karteripõhi ai sobinud esisillaga kokku). Pidurivõimendi ei mahtunud enam oma vanale kohale ning see tuli viia vasaku esitule taha (nagu V8-tel). Seepärast ka see strut-bar, et toetada pidurivõimu kinnitusi. Igal juhul käib ilusti ja sõidab hästi.
Mitte, et ma nüüd mingit ilmaimet teile tutvustaksin, kuid vahest annab see indu juurde mõnele tänasele kahtlejale. Kõik on võimalik, kui veidi taipu ja viitsimist on. Ja on võimalik teha hea ja omapärane asi ka üsna odavalt valmis.
