K: m5 või alpina b10
K: m5 või alpina b10
plaanis sügisel osta üks neist. mõlemad 250 kw.mingi 95 aasta.minu jaoks täiesti võõrad autod.oskab keegi mingit moodi võrrelda neid.kumba eelistada?
			
			
									
									
						Sõltub milleks autot ostad. Kui plaanid sellega hommikuti lehti laiali vedada 200km ringil ning naabri Igori juures remonti teha, siis vali M5. Kui otsid haruldast härrasmehe autot, millega poleks häbi ka presidendi vastuvõtule minna, siis loomulikult Alpina B10.
Iseasi on, kas leiad kellegi Euroopast, kes nõustuks oma Alpinat müüma. 250kW e34 B10-t sedaanina on toodetud tubli 27tk. Suur osa neist tõenäoselt kollektsionääride käes, kes neist loobuda ei taha.
			
			
									
									
						Iseasi on, kas leiad kellegi Euroopast, kes nõustuks oma Alpinat müüma. 250kW e34 B10-t sedaanina on toodetud tubli 27tk. Suur osa neist tõenäoselt kollektsionääride käes, kes neist loobuda ei taha.
Minu arusaam sellest foorumist on kui kultuursete ja üle keskmise IQ.ga inimeste foorumist. Ma saan aru, kui inimene rikub seadust kogemata või väga harva. Kuid inimene kes keksib üle 200ga sõitmisest igapäev, see pole küll just normaalne. Saan aru, kui tegu mingi saksa kiirteega, kuid kui see tont peaks siin eestis lendama sama kiirusega igapäev ringi, siis ...... ma parem ei räägi.
			
			
									
									Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
						Muhv kirjutas:Sõltub milleks autot ostad. Kui plaanid sellega hommikuti lehti laiali vedada 200km ringil ning naabri Igori juures remonti teha, siis vali M5.
 250Kw M5 on juba muutuva sisselaske jms keeruka ehitusega ja elektriga mootor, sellisest ei oskaks autolukkseppast naabri Igor undki näha, veel vähem remontida. Remondi koha pealt on kindlasti PALJU lihtsam just vana hea M30 baasil Alpina turbomootor, keerukam osa on seal turbod ja juurdekuuluv aga selles osas on eestis juba mitmed tegijad.
 250Kw M5 on juba muutuva sisselaske jms keeruka ehitusega ja elektriga mootor, sellisest ei oskaks autolukkseppast naabri Igor undki näha, veel vähem remontida. Remondi koha pealt on kindlasti PALJU lihtsam just vana hea M30 baasil Alpina turbomootor, keerukam osa on seal turbod ja juurdekuuluv aga selles osas on eestis juba mitmed tegijad.Selle auto rariteetsus seisneb ju sisuliselt ainult tema mootoris ja sildades. Ok sisu on ka teine ja pisiasjad välimuses. Inimesele tänavalt seondub B10 siiski tavalise vanakooli "maahviabemmiga" ja vaevalt et presidentki sellisest midagi kuulnud onMuhv kirjutas:Kui otsid haruldast härrasmehe autot, millega poleks häbi ka presidendi vastuvõtule minna, siis loomulikult Alpina B10.

Eks M5-l on samuti 6 käiguline kast mida just lammutusest ei osta ja neid spetsiifiliseid kalleid juppe on veelgi nii B10 biturbol kui ka M5-l.Tom kirjutas:Kui ma ei eksi siis B10 BiTurbol on special Getragi 6k manuaalkast, mida ainult neile peale pandi, edu kui see peaks otsad andma...
See pole päris see auto, et ostmiseks kogud paar aastat raha või siis võtad pangalaenu... remondi jaoks tasub igaks juhuks auto hinnast poole jagu juurde arvestada ... lisaks veel teadmine, et Alpinale ei pruugi vajalikku varuosa kusagilt isegi uuena saada

Küsimus puudutas siiski 250kW 480Nm Alpina B10-t. Sellele vastab 540i baasil loodud 4,6l pill. Turbodest pole juttugi.Arvo kirjutas: Remondi koha pealt on kindlasti PALJU lihtsam just vana hea M30 baasil Alpina turbomootor, keerukam osa on seal turbod ja juurdekuuluv aga selles osas on eestis juba mitmed tegijad.
Tõenäoselt viitad ise B10 Bi-Turbole (535i), mis on 265kW 520Nm. See on tõeline rahvaauto (valmistatud 507tk.) kuid arvata on, et ega ka seal midagi väga lihtsat pole.
Aare, ka esimese/teise põlvkonna M5 mootorit ei vaata kohalikud mehaanikud mitte just suure vaimustusega -  kui ma jalutasin oma igati pädevate ihumehaanikute juurde m88 mootori ülemise osa tihendikomplektiga  ja sooviga, et selline lihtne töö, äkki vahetaks ära... siis vastuks sain "Siin kaevetöödega ei tegeleta" 
			
			
									
									
						
- 
				ZoojaPuhur
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
jaagup kirjutas:b10 on mobile.de esindatud küll.ka biturbo.pole just eriti odavad.a et milleks vaja we?tahaks lihtsalt head püssi millele vajadusel saaks veel hobuseid lisada.selleks sobiks vist tõesti biturboga mootor rohkem.a ta on kallim ka.tahaks audile vahelduseks tagavedu.
Need kaks autot on küll sellised mida ise mootorist pole mõtet näppida st. võimsamaks teha. Vähe usutav et sa oma väikese peakoluga suudad midagi välja mõelda mis BMW/Alpina inimesed kahe silma vahele jätsid.
Liiga erilised autod et neid solkida.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
						BMW on BMW
Kann ich zu jedem beliebigen BMW Händler für Wartungsarbeiten gehen, oder muss ich zu einem BMW ALPINA Händler gehen?
Jeder BMW-Händler ist in der Lage, Wartungs-, Service- und Reparaturarbeiten an ALPINA-Fahrzeugen durchzuführen
See on võetud Alpina kodulehelt. Tähendab siis seda et iga BMW esindus parandab ka Alpinasid. See omakorda tähendab seda et kas oli teenindajal **** tuju või ei viitsi UM sellega tegeleda. Ju te keerulisem on kui lihtsalt tehasest juppe tellida.
			
			
									
									
						Jeder BMW-Händler ist in der Lage, Wartungs-, Service- und Reparaturarbeiten an ALPINA-Fahrzeugen durchzuführen
See on võetud Alpina kodulehelt. Tähendab siis seda et iga BMW esindus parandab ka Alpinasid. See omakorda tähendab seda et kas oli teenindajal **** tuju või ei viitsi UM sellega tegeleda. Ju te keerulisem on kui lihtsalt tehasest juppe tellida.
- 
				ZoojaPuhur
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
 
				



 
   




