K: m5 või alpina b10

Erinevad BMW mudelid
Vasta
jaagup
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 18.07.2005 20:19 57

K: m5 või alpina b10

Postitus Postitas jaagup »

plaanis sügisel osta üks neist. mõlemad 250 kw.mingi 95 aasta.minu jaoks täiesti võõrad autod.oskab keegi mingit moodi võrrelda neid.kumba eelistada?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ikka M5. Kahel põhjusel - neid on siin juba lapatud ka ja asi tundmatu ei tohiks olla - ning M5 on sport, Alpina praeguses tähendusel õllekõhuga sport. Ehk Alpina mingeid erilisi ringrajasugemeid ei oma, tegu on võimsamaks venitatud tippmudeliga.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
E28
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 09.05.2003 00:08 07

Postitus Postitas E28 »

alpina peaks olema siis bi turbo.ise pooldaks ikkagi alpinat,turbo mootori pärast,millele M5 kahjuks vastu ei saaks.oleneb mida sa täpsemalt nendest masinatest ootad.kui võimalus võta mõlemad :D
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Sõltub milleks autot ostad. Kui plaanid sellega hommikuti lehti laiali vedada 200km ringil ning naabri Igori juures remonti teha, siis vali M5. Kui otsid haruldast härrasmehe autot, millega poleks häbi ka presidendi vastuvõtule minna, siis loomulikult Alpina B10.

Iseasi on, kas leiad kellegi Euroopast, kes nõustuks oma Alpinat müüma. 250kW e34 B10-t sedaanina on toodetud tubli 27tk. Suur osa neist tõenäoselt kollektsionääride käes, kes neist loobuda ei taha.
jaagup
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 18.07.2005 20:19 57

Postitus Postitas jaagup »

b10 on mobile.de esindatud küll.ka biturbo.pole just eriti odavad.a et milleks vaja we?tahaks lihtsalt head püssi millele vajadusel saaks veel hobuseid lisada.selleks sobiks vist tõesti biturboga mootor rohkem.a ta on kallim ka.tahaks audile vahelduseks tagavedu.
jaagup
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 18.07.2005 20:19 57

Postitus Postitas jaagup »

ega ma nüüd päris võistlemiseks ei taha teda a no 200 km/h ületan ma küll pea iga päev
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

Pange lukku :!: :mad:
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Kes sind hammustas?
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

Minu arusaam sellest foorumist on kui kultuursete ja üle keskmise IQ.ga inimeste foorumist. Ma saan aru, kui inimene rikub seadust kogemata või väga harva. Kuid inimene kes keksib üle 200ga sõitmisest igapäev, see pole küll just normaalne. Saan aru, kui tegu mingi saksa kiirteega, kuid kui see tont peaks siin eestis lendama sama kiirusega igapäev ringi, siis ...... ma parem ei räägi.
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
tafka
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 14.05.2004 20:30 18

Postitus Postitas tafka »

urki kirjutas:Pange lukku :!: :mad:

võta veidi vabamalt
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

samas, kui inimene ütleb, et BMW M5 ja alpina on tema jaoks täiesti võõrad ja keksib et kimab iga päev 200-ga ....siis osta parem ford või opel, need nii kiirelt ei sõida elad ise kauem ja mybe mõni teine ka veel
BMW M5 V10
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Aga võibolla on ta lendur? :lol:
Ingvar
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 06.03.2003 20:12 46
Peamine sõiduk: G31 530d Xdrive,
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Ingvar »

Mulle isiklikult tundub, nagu Urkilegi, et kodanik jaagup ei hakka kunagi omale kumbagi neist autodest ostma. Ülejäänud kommentaarid on vist liigsed.
Kasutaja avatar
urki
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 23.04.2004 09:13 49
Asukoht: järvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas urki »

Kiitus mõistmast! Aga ikka on mul südames hea tunne, et siinne rahvas on 99% asjalikud inimesed. Hoiame oma moraali kõrgel ja laseme teistel kadestada meie foorumit.
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Muhv kirjutas:Sõltub milleks autot ostad. Kui plaanid sellega hommikuti lehti laiali vedada 200km ringil ning naabri Igori juures remonti teha, siis vali M5.
:shock: 250Kw M5 on juba muutuva sisselaske jms keeruka ehitusega ja elektriga mootor, sellisest ei oskaks autolukkseppast naabri Igor undki näha, veel vähem remontida. Remondi koha pealt on kindlasti PALJU lihtsam just vana hea M30 baasil Alpina turbomootor, keerukam osa on seal turbod ja juurdekuuluv aga selles osas on eestis juba mitmed tegijad.
Muhv kirjutas:Kui otsid haruldast härrasmehe autot, millega poleks häbi ka presidendi vastuvõtule minna, siis loomulikult Alpina B10.
Selle auto rariteetsus seisneb ju sisuliselt ainult tema mootoris ja sildades. Ok sisu on ka teine ja pisiasjad välimuses. Inimesele tänavalt seondub B10 siiski tavalise vanakooli "maahviabemmiga" ja vaevalt et presidentki sellisest midagi kuulnud on :roll:
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Kui ma ei eksi siis B10 BiTurbol on special Getragi 6k manuaalkast, mida ainult neile peale pandi, edu kui see peaks otsad andma...
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Tom kirjutas:Kui ma ei eksi siis B10 BiTurbol on special Getragi 6k manuaalkast, mida ainult neile peale pandi, edu kui see peaks otsad andma...
Eks M5-l on samuti 6 käiguline kast mida just lammutusest ei osta ja neid spetsiifiliseid kalleid juppe on veelgi nii B10 biturbol kui ka M5-l.
See pole päris see auto, et ostmiseks kogud paar aastat raha või siis võtad pangalaenu... remondi jaoks tasub igaks juhuks auto hinnast poole jagu juurde arvestada ... lisaks veel teadmine, et Alpinale ei pruugi vajalikku varuosa kusagilt isegi uuena saada :?
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Arvo kirjutas: Remondi koha pealt on kindlasti PALJU lihtsam just vana hea M30 baasil Alpina turbomootor, keerukam osa on seal turbod ja juurdekuuluv aga selles osas on eestis juba mitmed tegijad.
Küsimus puudutas siiski 250kW 480Nm Alpina B10-t. Sellele vastab 540i baasil loodud 4,6l pill. Turbodest pole juttugi.

Tõenäoselt viitad ise B10 Bi-Turbole (535i), mis on 265kW 520Nm. See on tõeline rahvaauto (valmistatud 507tk.) kuid arvata on, et ega ka seal midagi väga lihtsat pole.
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Muhv kirjutas: Küsimus puudutas siiski 250kW 480Nm Alpina B10-t. Sellele vastab 540i baasil loodud 4,6l pill. Turbodest pole juttugi.
Jajah, ma pidasin biturbot silmas. V8 on tõesti ehituselt keerukam aga imho motorspordi tasemele selles osas siiski ei küündi. :roll:
raul
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 12.11.2002 18:21 35

Postitus Postitas raul »

Aare, ka esimese/teise põlvkonna M5 mootorit ei vaata kohalikud mehaanikud mitte just suure vaimustusega - kui ma jalutasin oma igati pädevate ihumehaanikute juurde m88 mootori ülemise osa tihendikomplektiga ja sooviga, et selline lihtne töö, äkki vahetaks ära... siis vastuks sain "Siin kaevetöödega ei tegeleta" :)
MarkoA
Klubiliige
Postitusi: 534
Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas MarkoA »

Mind huvitaks ka kuidas alpina ja m5 varuosade kättesaadavus on,nimelt jäi mulle ette e38 alpina.uuriks ka maid äkki tasub ära
ZoojaPuhur
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 02.08.2004 23:10 28

Postitus Postitas ZoojaPuhur »

MarkoA kirjutas:Mind huvitaks ka kuidas alpina ja m5 varuosade kättesaadavus on,
kahe nädalaga saad um´ist kõik vidinad kätte
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

jaagup kirjutas:b10 on mobile.de esindatud küll.ka biturbo.pole just eriti odavad.a et milleks vaja we?tahaks lihtsalt head püssi millele vajadusel saaks veel hobuseid lisada.selleks sobiks vist tõesti biturboga mootor rohkem.a ta on kallim ka.tahaks audile vahelduseks tagavedu.

Need kaks autot on küll sellised mida ise mootorist pole mõtet näppida st. võimsamaks teha. Vähe usutav et sa oma väikese peakoluga suudad midagi välja mõelda mis BMW/Alpina inimesed kahe silma vahele jätsid.

Liiga erilised autod et neid solkida.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

ZoojaPuhur kirjutas:
MarkoA kirjutas:Mind huvitaks ka kuidas alpina ja m5 varuosade kättesaadavus on,
kahe nädalaga saad um´ist kõik vidinad kätte
täna sai UM-ist uuritud Alpina B10 jaoks vajalikke kolbe või kolvirõngaid. öeldi sry, kuid nemad Alpinaga ei tegele.
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Kann ich zu jedem beliebigen BMW Händler für Wartungsarbeiten gehen, oder muss ich zu einem BMW ALPINA Händler gehen?
Jeder BMW-Händler ist in der Lage, Wartungs-, Service- und Reparaturarbeiten an ALPINA-Fahrzeugen durchzuführen

See on võetud Alpina kodulehelt. Tähendab siis seda et iga BMW esindus parandab ka Alpinasid. See omakorda tähendab seda et kas oli teenindajal **** tuju või ei viitsi UM sellega tegeleda. Ju te keerulisem on kui lihtsalt tehasest juppe tellida.
ZoojaPuhur
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 02.08.2004 23:10 28

Postitus Postitas ZoojaPuhur »

tartu um´ist pole mind küll veel kordagi tagasi saadetud. seda on küll juhtunud, et tellin näiteks mingid liistud ja tulevad tavalised e34 omad, siis tegelastel lasen kohe külge ka panna ja nad avastavad, et ei sobigi: oi ****, sulle lähevad ju m5 liistud
Vasta