Kati eemaldamine
Kati eemaldamine
Tere!
Mure järgmine: diagnost ütles, et kat läbi. Lasin katid eemaldada. Nüüd auto ei liigu mitte nii nagu varem, vaid tuntavalt sitemalt.
Mida teha?
1995 E34, 2.5 m50 tüübi mootor, autmaatkäigukast.
Tänud neile, kes vähegi viitisivad süveneda probleemi.
Mure järgmine: diagnost ütles, et kat läbi. Lasin katid eemaldada. Nüüd auto ei liigu mitte nii nagu varem, vaid tuntavalt sitemalt.
Mida teha?
1995 E34, 2.5 m50 tüübi mootor, autmaatkäigukast.
Tänud neile, kes vähegi viitisivad süveneda probleemi.
...ehk resonaator, mis on katita mudelitel sama koha peal. Vt. detail 1dantee kirjutas:Seda lugu ka mina kuulnud, kuid parema ja lihtsama tulemuse pidi andma kati asenduspütt, mis annab tagasi vastusurve!?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
Juba hinnavahest on näha, mis on kat ja mis resonaator.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ilge jama..ei hakka uut teemat tegema:
Kui mul katid alt lõigati ja torud asemele keevitati ja akut lahti ei ühendatud, kas see võis kuidagi mõjutada kojameeste tööd..nimelt eile hakkas puhkus ja 100 kilomeetrit tlnst eemal hakkas vihma sadama ja mis ei töötand enam olid kojamehed. Enne "parandusse" viimist töötasid, sest siis sadas ka vihma. Pärast päike paistis..aga hiljem oli teine lugu.
Kas ise on võimalik kuidagi viga leida, tester on olemas, kaitsmed terved?
Ühtegi usaldusväärset mehaanikut ka pole võtta lähiajal, aga sõita oleks vaja.
Ja loll küsimus veel: kas m50 mootoril on a'la surve regulaator vms, mis regullib kuidagi kütuse peale andmist?
Tänud
Kui mul katid alt lõigati ja torud asemele keevitati ja akut lahti ei ühendatud, kas see võis kuidagi mõjutada kojameeste tööd..nimelt eile hakkas puhkus ja 100 kilomeetrit tlnst eemal hakkas vihma sadama ja mis ei töötand enam olid kojamehed. Enne "parandusse" viimist töötasid, sest siis sadas ka vihma. Pärast päike paistis..aga hiljem oli teine lugu.
Kas ise on võimalik kuidagi viga leida, tester on olemas, kaitsmed terved?
Ühtegi usaldusväärset mehaanikut ka pole võtta lähiajal, aga sõita oleks vaja.
Ja loll küsimus veel: kas m50 mootoril on a'la surve regulaator vms, mis regullib kuidagi kütuse peale andmist?
Tänud
minu arust ka..aga ma ei taha ennem minna õigust nõudma, kui ma pole täiesti kindel. Otsingut kasutades ma midagi konkreetset ei leidnud(aga sain teada, et e34 kojamehed on pirtsakad ja kallis remontida). Kummaline on see, et kõik muu (ptüi ptüi ptüi) töötab. Ise kahtlustan just kojameeste mootorit. Aga kuidas pääseda mootorile ligi,et proovida kas vool sinna jõuab(tester on mul olemas)? www.bmwe34.net abi ei olnd.
Ei Priit sa oled valesti aru saant, ta mõtles ilmselt seda et elektrisüsteem on korras et veepritsimise motose vool jõuab ja ilmselt siis ka klaasi.... motosse. Aga kusjuures mul oli ka siia pandud umbes taoline vastus nagu sul
, kuid siis lugesin tema kirja veel mõned (kümned) korrad ja sain aru
ja kustutasin aru oma vastuse.


Aga see ju puhas oletus ainult. Releed on erinevad, lülitikontaktid ka jpm. Ning eraldi kaitsmete all on jõu- ja nõrkvoolu ahelad.MairoG kirjutas:et veepritsimise motose vool jõuab ja ilmselt siis ka klaasi.... motosse.
A mis ma siin ikka jahun, skeem on ju olemas ja las lappab ise.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Küsimus: kas keegi asendab ka vana mittetöötava katalüsaatori ka uue universaalse katiga? Näit. BOSALI tootega, hind ju ca 1 kilo, minu arvates väga norm. hind, sest resonaator ise maksab ka ju mingi 500 vähemalt.
Kui ikka tõsine rahaprobleem siis muidugi arusaadav, et kat. vahelt välja ja toru ajutiselt asemele. Oleme neid oma tööjuures paigaldanud ja töötavad hästi 


Okei, parandan ennast..
Kojamehed, njetu, mitte mingit elumärki ei näita. AGA! mootorikatte peal olevatest "tüüsidest" pritsib aknapesu vett.
Seega(ise ei tea ma tehnikast mitte midagi!!!!) järeldan: et hoovastikus(kui see on õige nimetus sellele kangile) ei saa viga olla, kaitsmed on ok, releed(kipun arvama, et nii pritsimine kui kojamehed, töötavad ühe releega, parandage kui eksin) järelikult ok. Samas saaks vea kiirelt leida, kui teaks, kuidas pääseda kojameeste mootorile ligi..
Kojamehed, njetu, mitte mingit elumärki ei näita. AGA! mootorikatte peal olevatest "tüüsidest" pritsib aknapesu vett.
Seega(ise ei tea ma tehnikast mitte midagi!!!!) järeldan: et hoovastikus(kui see on õige nimetus sellele kangile) ei saa viga olla, kaitsmed on ok, releed(kipun arvama, et nii pritsimine kui kojamehed, töötavad ühe releega, parandage kui eksin) järelikult ok. Samas saaks vea kiirelt leida, kui teaks, kuidas pääseda kojameeste mootorile ligi..
No mõtle nüüd ise ka: kui need kaks käiksid sama releega, siis liiguksid ju vee pritsimise ajal kojamehed ja kojameeste tööle pannes pritsiks kogu aeg vett ka. Aga on ju nii, et peale vee pritsimise lõppu käivad luuad veel kolm korda üle ekraani.Xerox kirjutas:(kipun arvama, et nii pritsimine kui kojamehed, töötavad ühe releega, parandage kui eksin) järelikult ok.
mootoriruumi poolt vaja esisein lahti võtta ja kütteventilaator ka eemaldada. Mul kulus oma hoovastiku vahetamise peale terve päev. Aga R6-l on seal natuke rohkem ruumi.Xerox kirjutas:Samas saaks vea kiirelt leida, kui teaks, kuidas pääseda kojameeste mootorile ligi..
Internet on ikka üks võimas asi. Hea, kui seda kasutada ka osatakse. Palun, Sinu mure kirjeldus koos piltidega:
http://bmwe32.student.utwente.nl/johan/ ... anism.html
Ära pane tähele, et jutt on E32-st, sest E34 (high-versioon) on seitsmesega ülimalt sarnane. Elektri osas isegi väga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ise just tegin sama tööd.
See on ikka paras pita.
Ei viicinud loomulikult kuskilt õpetusi ka enne otsida.
Kui sul kogu hoovastiku pole vaja kätte saada, siis ei pea sa ahju tegelt maha võtma.
Mina võtsin kojameeste mootori välja näiteks sealt august, kus asub kaitsmeteblokk, enne tuli see muidugi lahti keerata ja pisut eemale tõsta.
Aga ma eriti ei usu et see mootor sul seal läbi on.
Kaitsmeploki juurest kojameeste poole näed kahte pistikut, must ja valge.
Vaata kas sinna musta(läheb mootorisse) tuleb vool peale, kui tuleb siis alles on mõtet edasi kaevata.
See on ikka paras pita.
Ei viicinud loomulikult kuskilt õpetusi ka enne otsida.
Kui sul kogu hoovastiku pole vaja kätte saada, siis ei pea sa ahju tegelt maha võtma.
Mina võtsin kojameeste mootori välja näiteks sealt august, kus asub kaitsmeteblokk, enne tuli see muidugi lahti keerata ja pisut eemale tõsta.
Aga ma eriti ei usu et see mootor sul seal läbi on.
Kaitsmeploki juurest kojameeste poole näed kahte pistikut, must ja valge.
Vaata kas sinna musta(läheb mootorisse) tuleb vool peale, kui tuleb siis alles on mõtet edasi kaevata.
BMW 530d -01 142kw 

BTW erinevalt sellest eelmainitud kirjeldusest (juhul, kui Sul on üldse see paisupaak seal esiseinal) ei võtnud ma teda täitsa ära, nii et jahutusvedelikku voolama oles hakanud, vaid tõstsin ainult küljele. Parempoolse ülevooluvooliku ainult võtatd lahti. Sellest on täitsa küll ja kuskilt midagi maha ei voola. kui paisupaak on radika küljes, pole seda muret üldse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
On olemas juba, tegelt. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=7643acid kirjutas:Tehke mingi kojameeste teema,või vahetage pealkiri ära!!!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Siit tuleb veel üks küsimus, et kui nüüd reso kati asemele panna siis kui pikk peaks see reso olema , neid ju erineva pikkusega (just sellele M50 2.0 mootorile). Võibolla on loll küsimus aga ikkagi. Ahjaa tagumise püti pikkus on 35 cm. Milline neist oleks kõige mõttekam panna http://www.db-hp.ee/dev/?pg=shop&kat=6