E34 kesklukuga hädas
E34 kesklukuga hädas
Tervitus klubilistele.
Probleem selline, et uksi sulgedes lükkab esimesel korral nupud uuesti üles tagasi. Targemad soovitasid üle vaadata lukuvastuste lülitid ja pagassi juhtmed, need asjad said seega üle kontrollitud.
Täna avastasin, et kõrvalistuja nupust uksi küll avab aga ei sulge?? Kas see peabki nii olema? Asja lähemalt uurides selgus, et keskluku mootoris olevasse lülitisse tuleb vaid kaks juhet. Juhipoolsel on kolm?! Kas pagassi võtmega avades/sulgedes peab avama/sulgema ka uksi? (seda ta ei tee)
Mismoodi jaole jõuda milles üleüldse viga võib olla? Tagaistme alt leidsin ühe elektroonikaploki ja sellele lisaks veel suure karbitäie releesid. Miks üleüldse on niivõrd lihtne asi nii f.cking keeruliseks tehtud, on sellel mingi mõte ka?
Tänud igasuguse suunava info eest!
Probleem selline, et uksi sulgedes lükkab esimesel korral nupud uuesti üles tagasi. Targemad soovitasid üle vaadata lukuvastuste lülitid ja pagassi juhtmed, need asjad said seega üle kontrollitud.
Täna avastasin, et kõrvalistuja nupust uksi küll avab aga ei sulge?? Kas see peabki nii olema? Asja lähemalt uurides selgus, et keskluku mootoris olevasse lülitisse tuleb vaid kaks juhet. Juhipoolsel on kolm?! Kas pagassi võtmega avades/sulgedes peab avama/sulgema ka uksi? (seda ta ei tee)
Mismoodi jaole jõuda milles üleüldse viga võib olla? Tagaistme alt leidsin ühe elektroonikaploki ja sellele lisaks veel suure karbitäie releesid. Miks üleüldse on niivõrd lihtne asi nii f.cking keeruliseks tehtud, on sellel mingi mõte ka?
Tänud igasuguse suunava info eest!
Keskluku juhtimine käib läbi juhiukse ja see tõttu on lülitil ka kolme juhtmega ühendus (nii öelda toide, kinni signaal ja lahti signaal), pagasit võtmega avades ja kõrvalust avades peaks avama ainult konkreetse luku. Kui aga sulgemisel avab uuesti lukustuse, võiks arvata viga siiski olevat juhiukse motos või luku juures asuvas mikrolülitis (millele ligipääs on muidugi paras k.pp, kuid viga selles kõige tõenäolisem).
Kõigele lisaks on veel mikrolülitid võtmega avamise/sulgemise jaoks. Kõrvalistujapoolsest nupust avab, aga ei sulge. Miks see nii tehtud on? Loogika ütleb, et juhiukse motos ei saa viga olla kui see töötab ja juhiukse nupust ka kesklukku avab ja sulgeb? Või teen valed järeldused?dantee kirjutas:Keskluku juhtimine käib läbi juhiukse ja see tõttu on lülitil ka kolme juhtmega ühendus (nii öelda toide, kinni signaal ja lahti signaal), pagasit võtmega avades ja kõrvalust avades peaks avama ainult konkreetse luku. Kui aga sulgemisel avab uuesti lukustuse, võiks arvata viga siiski olevat juhiukse motos või luku juures asuvas mikrolülitis (millele ligipääs on muidugi paras k.pp, kuid viga selles kõige tõenäolisem).
Masinaks on 88. aasta 524
See, kuidas KL töötama peab, millisest võtmest midagi kinni ja lahti käib, on kirjas auto kasutusjuhendis. Ma alustaks sellest.
Edasi pole seal midagi nii f--- keerulist, lihtsalt peale KL-i on samas elektroonikaplokis ka ülejäänud kere elektroonika (aknad-luuk-kojamehed jne). Kui elektrit jagad, siis vaata skeeme.
Ja leiutamise asemel ütleks üks käik diagnostikasse ilmselt kohe, millise lülitiga ta rahul ei ole.
Edasi pole seal midagi nii f--- keerulist, lihtsalt peale KL-i on samas elektroonikaplokis ka ülejäänud kere elektroonika (aknad-luuk-kojamehed jne). Kui elektrit jagad, siis vaata skeeme.
Ja leiutamise asemel ütleks üks käik diagnostikasse ilmselt kohe, millise lülitiga ta rahul ei ole.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kustkohast võiks skeeme leida? On äkki netis üleval kusagil? Ja kasutusjuhendit mul ka kahjuks pole, ei ostnud poest seda masinat.priitv8 kirjutas:See, kuidas KL töötama peab, millisest võtmest midagi kinni ja lahti käib, on kirjas auto kasutusjuhendis. Ma alustaks sellest.
Edasi pole seal midagi nii f--- keerulist, lihtsalt peale KL-i on samas elektroonikaplokis ka ülejäänud kere elektroonika (aknad-luuk-kojamehed jne). Kui elektrit jagad, siis vaata skeeme.
Ja leiutamise asemel ütleks üks käik diagnostikasse ilmselt kohe, millise lülitiga ta rahul ei ole.

Ega seal midagi nii üle mõistuse keerulist pole, lihtsalt see tundub imelik, et lihtne ja loogiline asi on lahendatud selle asja jaoks esmapilgul mittemõistlikult. Ehk on sellel mingi mõte? Oskab keegi seda seletada?
On keegi selle "aju" kasutuselt minema visanud ja asja normaalsel moel toimima pannud?
Tänud!
vaata meie foorumis korralikult ringi. kasuta otsingut.
nii skeemid kui kasutusjuhendid on siin viidatud. Iga nädal uuesti samadele küsimustele ei viitsi enam vastata lihtsalt.
Esimene mõte asja sellisel integreerimisel on juba ohutus - nii näiteks tuleb KL avarii järel ise lahti, salongivalgus ja avariituled hakkavad põlema jne.
Edasi tulevad juba komfortfunktsioonid, nt. liidesed KL kaugjuhtimise ja tehasealarmiga, akende ja katuseluugi sulgemine KL kaudu.
nii skeemid kui kasutusjuhendid on siin viidatud. Iga nädal uuesti samadele küsimustele ei viitsi enam vastata lihtsalt.
Esimene mõte asja sellisel integreerimisel on juba ohutus - nii näiteks tuleb KL avarii järel ise lahti, salongivalgus ja avariituled hakkavad põlema jne.
Edasi tulevad juba komfortfunktsioonid, nt. liidesed KL kaugjuhtimise ja tehasealarmiga, akende ja katuseluugi sulgemine KL kaudu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kõrvalistuja poolsest uksest pead võtmega saama avada ja sulgeda kogu keskluku süsteemi s.o 4 ust,pagasnik ja bensuluuk.seest nuppu vajutades töötab ainult uks.avab ja sulgub.kogu lukusüsteem ei peagi rakenduma.pagasiluugist pead samuti saama võtmega juhtida kogu keskluku süsteemi.
võta aga tester kätte ja hakka mööda juhtmeid liikuma kuni leiad koha kust impulss edasi ei levi...
parem helista patrikule,aitab hädast
võta aga tester kätte ja hakka mööda juhtmeid liikuma kuni leiad koha kust impulss edasi ei levi...

parem helista patrikule,aitab hädast

minul kesklukuga üsna sarnane probleem. nimelt kui juhiuksest kinni või lahti teha, siis juhi kõrvalukse lukk ei reageeri (kinni/lahti). kui aga kõrvaluksest võtit keerata, siis avab ja sulgeb kõik korrektselt. kas on õige arvata, et kusgil on mingi juhe katki läinud, millest siis signaal enam edasi ei lähe?
BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
Järelikult on parempoolne KL mootor peetis, sest kui Sa sealt võtmega keerad, siis paned ju mehhaaniliselt luku kinni ja kui selle peale ülejäänud auto ka lukku läheb, siis on muu elekter ju korras.pec kirjutas:minul kesklukuga üsna sarnane probleem. nimelt kui juhiuksest kinni või lahti teha, siis juhi kõrvalukse lukk ei reageeri (kinni/lahti). kui aga kõrvaluksest võtit keerata, siis avab ja sulgeb kõik korrektselt. kas on õige arvata, et kusgil on mingi juhe katki läinud, millest siis signaal enam edasi ei lähe?
"Uus" mootor Sauel 350 krooni.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!