ei käivitu-käivitub
ei käivitu-käivitub
Asi selline,et u.12 päeva tagasi vurasin Õiamäel ja siis järsku jäi autu seisma.Käivitasin niikaua kui aku kooles.Sain lükates käima.Muide-eelmine õhta jättis sõiduajal(nagu sädet polnd) a 2 sek.vahele.
nüüd jälle.Peale auto väljasuretamist ei tahtnud käima minna,(pump nagu lõi) ja niikui naised lükkasid ,läks mootor tööle
Muidu siiamaani 12 päeva jooksul tõrkkeid ei olnd.
????Ettepanekud??
nüüd jälle.Peale auto väljasuretamist ei tahtnud käima minna,(pump nagu lõi) ja niikui naised lükkasid ,läks mootor tööle
Muidu siiamaani 12 päeva jooksul tõrkkeid ei olnd.
????Ettepanekud??
siis tundub ikka viga nagu bens.pumbas olevat, ta võib kll tunduda järgi olevat aga kui ta ka natuke vähem peale annab on see kohe kuulda (a 2sek.) seal ei ole palju vaja.... ja kui ka ta on p....s pooleldi siis ta varsti läheb täiesti p...e
muud nagu kll pakkuda ei oska....
muidugi kas minu jutt või kassi kaka aga siin foorumis on 36 korda targemaid mehi kes sellel veale unepealt põhjuse leiavad, et minu juttu ei maksa kll tõepähe võtta.ma kohati ajan siukest mulli aga pime kana pidavat ka tera leidma...
igaljuhul ise vaata kas kuulad mu soovitust vai mitte
muud nagu kll pakkuda ei oska....
muidugi kas minu jutt või kassi kaka aga siin foorumis on 36 korda targemaid mehi kes sellel veale unepealt põhjuse leiavad, et minu juttu ei maksa kll tõepähe võtta.ma kohati ajan siukest mulli aga pime kana pidavat ka tera leidma...
igaljuhul ise vaata kas kuulad mu soovitust vai mitte
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
kusjuures mul sama imelik pull on...starter veab ringi , vahepeal isegi korraks lubab, kuid käima ei lähe, tõmmates kohe töötab:( sõidu ajal kohati jätab ka vahele takte, kiirendada ei saa , kuskil 3000 pöörde pealt hakkab tõrkuma, ristmikul nagu välja sured ...siis tykk tegemist et uuesti käima saada...kui saan ( 84a. 318i )
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 25.08.2003 21:58 31
Kui mul oli kunagi 325 Touringul umbes sama häda kallal, soovitas keegi labidaga vastu põhja peksta kui ära kooleb. Loll soovitus, kuid mis sa hädaga teed. Pakiruumist lumelabidas ja paar kolakat vastu põhja. Asi läks kohe starterist käima.
Nii sai kuu aega jamatud, kuni labidast polnud enam küllalt. Seejärel vahetasin kütusepumba ära ja kogu jama oli minevik.
Nii sai kuu aega jamatud, kuni labidast polnud enam küllalt. Seejärel vahetasin kütusepumba ära ja kogu jama oli minevik.
Käisin linnapeal .
2 km sõitu ja siis hakkas vahele jätma(pump tegi tiba teist häält).Peale peatust sain uuesti tööle,kuid ikke jättis vahele.Kui sõitsin uuesti 2 km oli jälle ok.Mõõdeti pumba rõhk ära -ok.Hiljem sõitsin veel ja töötas kohapeal a 30 min.-ok.
Jama mis sugune.
Ei julge enam pidistama kah tulla.
2 km sõitu ja siis hakkas vahele jätma(pump tegi tiba teist häält).Peale peatust sain uuesti tööle,kuid ikke jättis vahele.Kui sõitsin uuesti 2 km oli jälle ok.Mõõdeti pumba rõhk ära -ok.Hiljem sõitsin veel ja töötas kohapeal a 30 min.-ok.
Jama mis sugune.
Ei julge enam pidistama kah tulla.
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 25.08.2003 21:58 31
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 25.08.2003 21:58 31
niih...bensufilter sai vahetetud...vend mõtles ka et kisuks paagi maha...kuid...yks kyynlajuhe tuli välja et on katki...seega ehk pääseb ainult nende vahetusega...siinkohal ehk kordaks yle mis kyynlajuhtmed bemaril käivad ja kust soovitatakse osta, asi selles et pole veel vahetanud ja ei tahaks ämbrisse väga astuda...

Bemari on küünlajuhtmete osas väga tundlik. Kõige õigem valik oleks Bremi märki kandvad juhtmed. Esindusest saab neid koos bmw embleemiga, Helvar Mercast saab neid maha viilitud bmw embleemiga. Võib osta ka NGK vastavat toodangut, aga see on kallim kui originaal! Kui uusi ei raatsi osta, otsi korralikke kasutatuid. Üht-teist leiab varuosade rubriigist 
