Kas jälle suur roadster?
Kas jälle suur roadster?
Ajakirja AMS Photoshopi-mehed on igal juhul asunud juba lubatavat Z8 järglast joonistama. Erinevalt Z8 traditsioonidele rõhunud retrostiilist peab uus saama radikaalselt modernne:
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/88 ... ail?skip=0
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/88 ... ail?skip=1
Ka Z4 Coupe näeb paljulubav välja:
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/88 ... ail?skip=3
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/88 ... ail?skip=0
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/88 ... ail?skip=1
Ka Z4 Coupe näeb paljulubav välja:
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/88 ... ail?skip=3
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Einoh, aga millist progressi Sa ootad? Z3 -> Z4 on minu meelest progressi märgata küll. Arvesta ka, et Z4 kontsept on juba ise mitu aastat vana (kui vana täpselt, ei viitsi praegu vaadata), ja BMW on alati ajanud kavalat poliitikat, mudelite elukaart pidevalt kergitada, pakkudes igaks aastaks mingeid uudiseid. Z4-le seekord siis kupeekeret ja M-mootorit. Tähtis on, et press kirjutaks ja huvi üleval hoitaks, mis siis, kui mudel ise juba üle oma elutee keskkoha on jõudnud.
Samamoodi on juba tõenäoliselt E90 M3 üsna tõenäoliselt valmis, aga tema turuletulekut hoitakse kinni.
Samamoodi on juba tõenäoliselt E90 M3 üsna tõenäoliselt valmis, aga tema turuletulekut hoitakse kinni.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Z9 peabki Gallardo moodi välja nägema - selliste autode puhul muudavad kasutatud tehnilised lahendused need liikurid üksteisele väga sarnaseks - disaineri mängumaa on vaid esi ja tagapõll (mis inseneridest üle jääb), mootorikate ja salong. Ehk siis - et asi Lambo moodi välja ei näeks, siis kuhu paigutaks teie näiteks suure keskmootori jahutus/õhuvõtuavad, mootoriruumi ja pidurite ventilatsiooniõhu väljumisavad jne. Võtke konsepti kõrvale veel pildid Ferru 360 Modenast, F355st, Lotus Espiritist jne - erinevused on detailides, otstarve määrab üldmulje.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
seda tahaks näha:DAnc kirjutas:aeg uus 8 seeria teha
aga jah ma ei ole kunagi ei z3 ei z4ga sõitnud, isegipagaasnikus mitte ja tõenäoliselt ei taha ka :S . lihtsalt need autod kujult juba ei meeldi nagu ka audi TT ei meeldi ja kõik maitseid erinevaid. tehnika võib sela küll eha vms olla aga endale ikkagi ei ostaks never ever.
olen ma päris loll või? 6ne ikka vana 6se järg.. 8ne on hoopis teise iseloomuga auto. 8ne oli ikka puhas sport ja puhas pauer. 6ne on aga lihtsalt suur kruisimise kupee. mis mootoreid 8sele pakuti?Tauri kirjutas:uus 8 -ne on meile täna tuttav 6-ne!Anc kirjutas:aeg uus 8 seeria teha

Naisel on bemm :p
Stopp Stopp.. 8 seeria ja sport ei käi mitte mingit moodi kokku...ole hea ja loe ajaloo rubriigi alt pisut inffi, enne, kui jutustama hakkadAnc kirjutas:8ne on hoopis teise iseloomuga auto. 8ne oli ikka puhas sport ja puhas pauer. 6ne on aga lihtsalt suur kruisimise kupee.Tauri kirjutas:uus 8 -ne on meile täna tuttav 6-ne!Anc kirjutas:aeg uus 8 seeria teha
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Sul on ikka 6 ja 8 päris segi. 8 on suur cruisimis kupee ja 6 on väiksem ja sportlikum.Anc kirjutas:olen ma päris loll või? 6ne ikka vana 6se järg.. 8ne on hoopis teise iseloomuga auto. 8ne oli ikka puhas sport ja puhas pauer. 6ne on aga lihtsalt suur kruisimise kupee. mis mootoreid 8sele pakuti?Tauri kirjutas:uus 8 -ne on meile täna tuttav 6-ne!Anc kirjutas:aeg uus 8 seeria teha
8sed olis siis 840 (V8) , 850 (V12) ja 850CSi (veits võimsam V12). Ei olnud ükski neist väga võimas ega sportlik.
Veits lihtsamalt seletades on 8s 6se suhtes sama sportlik kui 7s 5se suhtes või siis 8 = 7-kupee ja 6 = 5-kupee.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
6 se tootmine lõpetati ja asemele tuli 8- ne, mis pidi siis vastava klientuuri vajadused rahuldama- nagu me teame siis 8XX seerial ei läinud just kõige paremini- sõiduomadused ja BMW üldisest pildist vägagi erinev auto. 8XX seeriaga otsustati lõparve teha ja minna tagasi 6XX seeria juurde ja nagu me täna juba teame siis tehti päris mõistliku otsus!
Oma iseloomult on 6-ne ja 8-ne erinevad autod, kuid klientuur, kellele need suunatud on samad!
Oma iseloomult on 6-ne ja 8-ne erinevad autod, kuid klientuur, kellele need suunatud on samad!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Z4 kupee on küll väga ilus. Kui muuta, siis ainult natuke katuse nurka. Z4 iseensest on väga hea masin. Kahjuks olen sõitnud ainult 2.5, kuid isegi see käis päris rahuldavalt edasi ja oli sealjuures üllatavalt vaikne. Eriti meeldis mulle sisu ning see tunne, et see auto on justkui ümber minu keha valatud. Pole üheski autos sellist tunnet olnud kuigi olen seinast seina autodega sõitnud.
Mumeelest jummala vastupidi on see asi. E31 oli suur ja raske GT (grand tourer), millega 1000km korraga bahni neelata. Isegi CSi-d on üsna raske sportautoks pidada.Anc kirjutas:8ne oli ikka puhas sport ja puhas pauer. 6ne on aga lihtsalt suur kruisimise kupee. mis mootoreid 8sele pakuti?
E63 on tüki suurem aga kergem (M6-lisaks muule plastikule ka fiiberkatus!), ning oma M6 kehastuses ka sport ja pauer.
PxLxKxTeljevahe (tühimass) - kw(Hj)
E31: 4780x1855x1330 (1865) - 280(380) NB! CSi S70B56
E63: 4871x2043x1372 (1785) - 373(507)
http://www.bmw.com/generic/de/de/produc ... echnik.pdf
http://www.e31.de/navtechnik_e.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Rotsteri eripära ongi selles, et sa istud pea tagasilla peal, mida ei tunne üheski sedaanis ega isegi kupees. Ma praegu ikka jälle BMW-sid pean silmas ainult.Imre993 kirjutas:Eriti meeldis mulle sisu ning see tunne, et see auto on justkui ümber minu keha valatud. Pole üheski autos sellist tunnet olnud kuigi olen seinast seina autodega sõitnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 24.04.2004 11:21 37
Siiski, ei saa jätta mainimata, et tegu puhtalt shopi tööga. Vaadates nii E31 kui Z8 on nad olnud äärmiselt erinevad kogu sama ajastu mudelivalikust. Ülaltoodud pildid on lihtsalt mitmest olemasolevast kokkupandud ideed. 8er seerialt ootan enamat. Eks see raske saab olema, sest meid on üllatatud nii 7, 5 kui 3sega (mis tegelikult tänaseks iseloomustavatki ajastut). 
OT, aga praeguse Z4 välimus on IMO täitsa tänapäevane (leekide-tule kontseptsioon). Sisu mulle sõitmisel erilistmuljet küll ei jätnud. M3'ga võrreldes tundusid viimistlusmaterjalid odavad ning tekkis tunne, et lekaali on liigselt kasutatud. OT

OT, aga praeguse Z4 välimus on IMO täitsa tänapäevane (leekide-tule kontseptsioon). Sisu mulle sõitmisel erilistmuljet küll ei jätnud. M3'ga võrreldes tundusid viimistlusmaterjalid odavad ning tekkis tunne, et lekaali on liigselt kasutatud. OT
No kui Sa seda nn. uut Z9-t silmas pead, siis artiklis: http://www.auto-motor-und-sport.de/d/87494Anc kirjutas:ja siiski väidan et 8se mootorid PEAVAD võimsamad olema kui 6se omad - uuemad ju!
Räägitakse nii V10-st (kus väidetavalt ruumi 550hj-ni) kui ka viimase võimalikust lühendatud variandist - V8 (jutt käib 415hj-st). Sama V8 peab ka uut M3 ja M4 vedama hakkama.
Lõplik valik sõltub kindlasti ka sellest, kui raske see auto tuleb.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!