E30 tühikäigu pöörded kõrged
E30 tühikäigu pöörded kõrged
arvan, et tuleb vist täitsa otsast alustada.
autoks siis bmw316, kuhu on ise 2,0i mootor peale leiutatud, koos vastavate elektri juhtmetega. esialgu olid siis tühikäigupöörded külmalt 500 ja soojalt umbes 1200, sai siis natuke kapoti all urgitsetud, lõdvikuid pingutada ja siis hakkas asi juba mingil määral toimima, et siis külmalt 1500-1600 pööret, aga soojalt ikka 1100-1200, kütet võtab kah teine ohtrasti. Siis üks tuttav arvas, et mul tühikägumootor puudu, kas on see võimalik???? ta ju muudab pöördeid soojenedes. ise arvasin, et äkki temp andur, aga see oli korras. siis üks tark arvas veel, et võib mingisugune külmkäivitusklapp lahti olla jäänud, et saab siis koguaeg rikkamat segu vms.
autoks siis bmw316, kuhu on ise 2,0i mootor peale leiutatud, koos vastavate elektri juhtmetega. esialgu olid siis tühikäigupöörded külmalt 500 ja soojalt umbes 1200, sai siis natuke kapoti all urgitsetud, lõdvikuid pingutada ja siis hakkas asi juba mingil määral toimima, et siis külmalt 1500-1600 pööret, aga soojalt ikka 1100-1200, kütet võtab kah teine ohtrasti. Siis üks tuttav arvas, et mul tühikägumootor puudu, kas on see võimalik???? ta ju muudab pöördeid soojenedes. ise arvasin, et äkki temp andur, aga see oli korras. siis üks tark arvas veel, et võib mingisugune külmkäivitusklapp lahti olla jäänud, et saab siis koguaeg rikkamat segu vms.
Külmalt mitte rohkem kui 1200 (ka talvel!) ja soojalt ikka seal 700-800 mail, oleneb kuidas keegi on timminud.
Hakatuseks vaheta kõik õhulõdvikud uute vastu ära. Neid pragusi vanadel niisama peale vaadates ikka igakord ei avasta. UM-is tükk paarkümmend krooni.
Külmkäivitusklapp maksab UM-is ligi 2 tonni, romulast saad paarisaja krooni eest juustu, klapp ei tööta (laenasin ühest romulast koju terve hunniku ja "keetsin" siis, mitte ükski ei näidanud elumärki).
Enamus sõidavad peetis külmkäivitusklapiga, pole neil vist enda arvates häda midagi, mina nii ei arvanud. Ja muidugi Patrikuga sel teemal kõneldes, ka tema mitte.
Hakatuseks vaheta kõik õhulõdvikud uute vastu ära. Neid pragusi vanadel niisama peale vaadates ikka igakord ei avasta. UM-is tükk paarkümmend krooni.
Külmkäivitusklapp maksab UM-is ligi 2 tonni, romulast saad paarisaja krooni eest juustu, klapp ei tööta (laenasin ühest romulast koju terve hunniku ja "keetsin" siis, mitte ükski ei näidanud elumärki).
Enamus sõidavad peetis külmkäivitusklapiga, pole neil vist enda arvates häda midagi, mina nii ei arvanud. Ja muidugi Patrikuga sel teemal kõneldes, ka tema mitte.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
See vidin kuhu lõdvikud 12 ja 13 lähevad, asub otsas kruvi, keera seda. See on vist täiega kinni (või oli nüüd lahti. sry) keeratud.
Truumu muidugi teab täpsemalt edasi seletada.
K-k-klapi tööpõhimõte on, et külmalt annab lisaõhku ja nii kuidas mootoris jahutusvedelik soojeneb, samas joostes läbi klapi, sooja paisudes surub klapi kinni, et sealt enam õhk ei peaks läbi minema.
Truumu muidugi teab täpsemalt edasi seletada.
K-k-klapi tööpõhimõte on, et külmalt annab lisaõhku ja nii kuidas mootoris jahutusvedelik soojeneb, samas joostes läbi klapi, sooja paisudes surub klapi kinni, et sealt enam õhk ei peaks läbi minema.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
mul endal selline probleem et kui auto kylmalt käima panna siis peab gaasi peal hoidma kuni mootor soojaks läheb kuna tyhikäigul lihtsalt sureb välja külmast peast. kui mootor soe siis ei sure välja aga pöörded siiski kõiguvad vahel 100-200 rpm üles-alla ja tahhokas seier vahepeal hypleb nagu jõnksatab välkkiirusel yles alla
ei tea mis jama on:S

Tee ka nii nagu truumu soovitas. Kui pöörded kõiguvad siis lisaõhk pragulistes lõdvikutes (ei ole ju raske neid ära vahetada!)Andu kirjutas:mul endal selline probleem et kui auto kylmalt käima panna siis peab gaasi peal hoidma kuni mootor soojaks läheb kuna tyhikäigul lihtsalt sureb välja külmast peast. kui mootor soe siis ei sure välja aga pöörded siiski kõiguvad vahel 100-200 rpm üles-alla ja tahhokas seier vahepeal hypleb nagu jõnksatab välkkiirusel yles allaei tea mis jama on:S
Tahhokas hüppab - kontakti kala.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
proovisin siis omast tarkusest natuke mässata, külmkäivitusklapp on täiesti puhastatav, seal on lihtsalt jahutusvedeliku poolt tekitatud sete sees ja sellepärast ei liigu! aga natuke lahustit ja edasi- tagasi liigutamist, ning asi toimib jälle, kuumas vees proovisin, sulges ilusti, aga nüüd järgmine mure, pöörded kõiguvad 1000 ja 1500 vahel, niimoodi, et tõstab pöörded 1500 peale ja siis kohe langetb tuhande peale ja siis jälle 1500???
kui sa kuumas vees proovisid kas ta sulgus täiesti? endal kah sama jama võtsin selle julla koju kaasa ja ka samuti soojas vees vaatasin kas läheb kinni...natuke liikus aga umb tervest august 10% sulges kinni..siis keetsin seda jullat ning siis sulgus kuskil 70% ulatuses. Et siit ka küsimus kas ta peab täiesti kinni minema? Ja küsiks ka seda, et millises konditsioonis need romula omad on? kuskil kuulsin, et keegi rääkis et üle poolte on vigased? Ja viimane küsimus oleks see, et kallis see julla uuena maksta võib?i-bmw-i kirjutas:proovisin siis omast tarkusest natuke mässata, külmkäivitusklapp on täiesti puhastatav, seal on lihtsalt jahutusvedeliku poolt tekitatud sete sees ja sellepärast ei liigu! aga natuke lahustit ja edasi- tagasi liigutamist, ning asi toimib jälle, kuumas vees proovisin, sulges ilusti
Soojaga keera siis pöördeid juurde, külmaga käitu nii nagu Truumu soovitas - sulge ahel ja hoia jalaga gaasi. Külmkäivitusklapp löö läikima ja pane riiulisse, kusjuures ma ei ole irooniline. (Mina valasin pisaraid kui UM-st uue ostsin, naisele ei ütelnud sõnagi summast, muidu ei oleks enam suppigi saanud)i-bmw-i kirjutas:sooja mootoriga on pöörded ok. tegelt isegi vähe u 550, aga külmaga 2000
E30 316i ´90, E34 518i ´95