BMW vs Subaru
BMW vs Subaru
Teadjad mehed. Kes oskab öelda kummal autol oleks nina ees, kui joonele panna Subaru Leagcy 2,5 automaat (2005 aasta mudel) ja BMW 523i steptronic (98 aasta mudel)?
Võttes arvesse kw'sid, Nm, käikude arvu, auto kaalu ja ka seda et Legacy on neliveoline jne. Mis see reaalne tulemus olla võiks?
Subaru info siin: Subaru Legacy specs
Ei taha siin võrrelda kumb on parem auto vaid lihtsalt kiirendus omadusi neil kahel.
Võttes arvesse kw'sid, Nm, käikude arvu, auto kaalu ja ka seda et Legacy on neliveoline jne. Mis see reaalne tulemus olla võiks?
Subaru info siin: Subaru Legacy specs
Ei taha siin võrrelda kumb on parem auto vaid lihtsalt kiirendus omadusi neil kahel.
Viimati muutis Relk, 18.04.2006 09:41 35, muudetud 1 kord kokku.
Juhist oleneb kohaltliikumise hetk. Kastil on mingi viivitus ikka sees ja see milliste pööretega ning kui kiiresti kohalt minema saad, on küllaltki juhi teha. Edasine vist enam palju juhist ei sõltu...kui ta just kliimakompressorit töös ei hoia...Relk kirjutas:Arvad? Kui palju see automaatkastiga sõitmine juhist oleneb. Kui on täiesti kuiv asfalt, siis vist ei käi kummagi ratas ringi. Või mis?

Ise paneks panuse BMW peale. Nelivedu peaks ikkagi kiirendusele pisut pärssivalt mõjuma...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
BTW bemmi Motronic saab Su kiirendamisesoovist aru ja annab selleks hetkeks kompressori tagant ära.ArgoV kirjutas:...kui ta just kliimakompressorit töös ei hoia...![]()
Päris uutel käib kompressor küll kogu aeg ringi, aga koormus võetakse tal vist siiski tagant, et takistus minimaalne oleks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
0-100 peaks subaru siis kiirem olema,9,3 kui uskuda seda mis üleval kirjutati bmw 9,6-.Ega ma isegi 100 prossa kindel pole et subarul selline kiirendus leidsin netist mingid andmed aga kahjuks prantsuskeelsed aga nii palju kui aru sain siis just 2,5 automaat 0-100 km/h 9,3 sec
Väike lõik eelmise aasta ajakirjandusest :Euroopa eliitautode D segmenti, kus varem olid kuningateks BMW 3-seeria, MB C-klass, Audi A4, Saab 9-3 ja Volvo S60, on paari aasta jooksul tunginud Mazda6, seejärel Honda Accord, nüüd aga neljanda põlvkonna Subaru Legacy.
seda lugesin siis http://www.car.ee/testdrive/2004-11-16/ ... utback/ee/
Ma võrdleks ka 2005 aasta 325i E90 siis saaks subaru haledalt lutti selle kiirendus 7,7 ja kw160
Väike lõik eelmise aasta ajakirjandusest :Euroopa eliitautode D segmenti, kus varem olid kuningateks BMW 3-seeria, MB C-klass, Audi A4, Saab 9-3 ja Volvo S60, on paari aasta jooksul tunginud Mazda6, seejärel Honda Accord, nüüd aga neljanda põlvkonna Subaru Legacy.
seda lugesin siis http://www.car.ee/testdrive/2004-11-16/ ... utback/ee/
Ma võrdleks ka 2005 aasta 325i E90 siis saaks subaru haledalt lutti selle kiirendus 7,7 ja kw160
Olen ise mõlema autoga sõitnud ning seetõttu pakuks tagumiku tunde järgi küllaltki veenvat võitu subarule. Arvan, et viimase tehaseandmed on küllaltki konservatiivselt esitatud. (erinevalt varasematest subaru mudelitest). Uus legacy on ka muidu hämmastavalt hästi tehtud auto. Täiesti võrreldav 7a vanuse 5xx-ga ;-).
Anc kirjutas:automaatkastiga ei käi ratas all ringi?![]()
piduri ja gaasi koostöö stardis on suht oluline. ega mina ka täpselt ei tea aga korralikku starti atmiga peab ikka harjutama.
ja ilma veojõukontrollita läheb sul ratas ringi mis ludiseb, kontrolliga start shitem.
Näiteks 535 173 KW steptronic ei suuda asfaldil sportrehiimiga ilma veojõukontrollita rattaid kraapima panna. Kui pidur peal ja käik sees ei lase elektroonika korralikult pöördesse ajada, 1500 pööret max.
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
see oleneb distantsist...0-100 saad ära....0-400meetrit võidad (4x4 läheb osa jõust nelikveo süsteemi peale) 
automaadiga on parem start...kuna saad pöörded lasta max jõu juurde ja siis startida, hüdrotrafo hoolitseb selle eest, et pidevalt oleks max jõud...samas on automaadil suurem kw kadu kastis....sellepärast ka halvemad kiirendused samadel autodel erinevate kastidega+muidugi enamus automaate on ikka siga uimsid...
aga kohtume järgmisel Streetracel.....pange näiteks panused ja vaadakem kes võidab, siin foorumis seda nagunii teada ei saa
ah ja veel...automaadiga saab ainult stardis vea teha...manuaaliga igal käigul

automaadiga on parem start...kuna saad pöörded lasta max jõu juurde ja siis startida, hüdrotrafo hoolitseb selle eest, et pidevalt oleks max jõud...samas on automaadil suurem kw kadu kastis....sellepärast ka halvemad kiirendused samadel autodel erinevate kastidega+muidugi enamus automaate on ikka siga uimsid...
aga kohtume järgmisel Streetracel.....pange näiteks panused ja vaadakem kes võidab, siin foorumis seda nagunii teada ei saa
ah ja veel...automaadiga saab ainult stardis vea teha...manuaaliga igal käigul

BMW M5 V10
Rahulikud pereautod mõlemad aga 2,5 automaat legacy (121kw 226Nm) ametlikud andmed on ikka 10,8sekundit 0-100. (9,3sekundit läheb manuaal), seega selles võrdluses peaks vist BMW ikka kiirem olema.
Edit: uue 2,5 legacy 1/4 mile 15,72
1997 528 teeb 1/4 miili aga 15,87
seega 523 ilmselt saaks siiski 1/4 peal ära. 100% tõele ei pretendeeri.
Edit: uue 2,5 legacy 1/4 mile 15,72
1997 528 teeb 1/4 miili aga 15,87
seega 523 ilmselt saaks siiski 1/4 peal ära. 100% tõele ei pretendeeri.
seal on mingi kala. e39 540 (mis se o,5l ikka juures on) vilises juba veojõukontrolligagi veidi. tahtmise küsimus. Minul tõesti 225 rehv ei lähe 90kw ja 1400kg juures ringi kohalt startides. 173kw peaks seda aga ka pea alaspidi suutmaalbert kirjutas:Anc kirjutas:automaatkastiga ei käi ratas all ringi?![]()
piduri ja gaasi koostöö stardis on suht oluline. ega mina ka täpselt ei tea aga korralikku starti atmiga peab ikka harjutama.
ja ilma veojõukontrollita läheb sul ratas ringi mis ludiseb, kontrolliga start shitem.
Näiteks 535 173 KW steptronic ei suuda asfaldil sportrehiimiga ilma veojõukontrollita rattaid kraapima panna. Kui pidur peal ja käik sees ei lase elektroonika korralikult pöördesse ajada, 1500 pööret max.
Naisel on bemm :p
sa oled vist streetrace foorumit liiga vähe lugenud.. seal enamus autosid on isegi alla 2l. 2.5 on juba kurjam...Relk kirjutas:Aga me vist siiki mingile kiirendusele ei jõua, sest see oleks suht halenaljakas kui kas 2,5 liitrist autot jõudu katsuksid.Ei ole vist eriline "publikumagnet"
Naisel on bemm :p
seal on mingi kala. e39 540 (mis se o,5l ikka juures on) vilises juba veojõukontrolligagi veidi. tahtmise küsimus. Minul tõesti 225 rehv ei lähe 90kw ja 1400kg juures ringi kohalt startides. 173kw peaks seda aga ka pea alaspidi suutma[/quote]
Vilin sõltub kummidest, pean silmas raju kraapimist kohalt minnes. Kas 540 ja 535 steptronic peaks laskma pöördeid üle 1500 ajada, kui käik sees ja pidur peal paigal seistes, ASC väljas? Iseasi on see, et pole ju vajagi, et auto üle parem kontroll oleks on manuaalkast.
Vilin sõltub kummidest, pean silmas raju kraapimist kohalt minnes. Kas 540 ja 535 steptronic peaks laskma pöördeid üle 1500 ajada, kui käik sees ja pidur peal paigal seistes, ASC väljas? Iseasi on see, et pole ju vajagi, et auto üle parem kontroll oleks on manuaalkast.
Ma polegi kunagi seda foorumit lugenud. Saan oma "gaifi" siit kätteAnc kirjutas:sa oled vist streetrace foorumit liiga vähe lugenud.. seal enamus autosid on isegi alla 2l. 2.5 on juba kurjam...Relk kirjutas:Aga me vist siiki mingile kiirendusele ei jõua, sest see oleks suht halenaljakas kui kas 2,5 liitrist autot jõudu katsuksid.Ei ole vist eriline "publikumagnet"

2,5 on küll rohkem kui enamusel tänaval liikuvatest, kuid kere on ikka suht suur ja ega ta mingi kiirenduse auto ju ei ole.
Kuhu sa kiirendad????
Järgmise foori taga oleme jälle ühe joone taga!
Ei usu mina, et pooled siinsed ajukääbikud kiirustavd koju seitsmeseid uudiseid vaatama või Rimisse sisseoste tegema. Nõustun EE ajakirjaniku Madis Jürgeni ühe reklaamplakati lausega: "Muidu tore inimene aga kui rooli istub siis täielik idoot".
Järgmise foori taga oleme jälle ühe joone taga!
Ei usu mina, et pooled siinsed ajukääbikud kiirustavd koju seitsmeseid uudiseid vaatama või Rimisse sisseoste tegema. Nõustun EE ajakirjaniku Madis Jürgeni ühe reklaamplakati lausega: "Muidu tore inimene aga kui rooli istub siis täielik idoot".
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Kui sa teemat hoolega loeksid siis saaksid aru, et keegi polegi kiirendanud vaid jutt on puhtalt teoreetiline. Pay attention.Hans kirjutas:Kuhu sa kiirendad????
Järgmise foori taga oleme jälle ühe joone taga!
Ei usu mina, et pooled siinsed ajukääbikud kiirustavd koju seitsmeseid uudiseid vaatama või Rimisse sisseoste tegema. Nõustun EE ajakirjaniku Madis Jürgeni ühe reklaamplakati lausega: "Muidu tore inimene aga kui rooli istub siis täielik idoot".