1997 aastast uuemaid USA autosid Eestis arvele võtta ei saa jah. Seetõttu registreerivadki paljud inimesed oma USA raua kas Lätis või Leedus.priitv8 kirjutas:Mul on jäänud mulje, et USA tüübikinnitusega autosid meil ilma vaevata registrisse ei saa.
X5 muljed/arvamused
ja siis 6 kuu pärast eestisse, kuna auto tuli EL riigistToomas_K kirjutas:1997 aastast uuemaid USA autosid Eestis arvele võtta ei saa jah. Seetõttu registreerivadki paljud inimesed oma USA raua kas Lätis või Leedus.priitv8 kirjutas:Mul on jäänud mulje, et USA tüübikinnitusega autosid meil ilma vaevata registrisse ei saa.

Tere
jJanno
Kui tegemist on ümberasuja varaga.Ivar kirjutas:ja siis 6 kuu pärast eestisse, kuna auto tuli EL riigist :)Toomas_K kirjutas:1997 aastast uuemaid USA autosid Eestis arvele võtta ei saa jah. Seetõttu registreerivadki paljud inimesed oma USA raua kas Lätis või Leedus.priitv8 kirjutas:Mul on jäänud mulje, et USA tüübikinnitusega autosid meil ilma vaevata registrisse ei saa.
jJanno
exTouring
Aga oletame, et ostad omale UK-s parempoolse rooliga auto, mis siis? Siis on loomulik, et jätad selle saarele ja ostad siin endale nõuetekohase?Tauri kirjutas:natuke OT, kuid tegemist ju siiki vägagi delikaatse teemaga- kui ma ostan omale USAs X5 ja otsustan kolida nt. eestisse siis tuleb kuskilt mingi karvanekäsi minu vara kallalae?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
linnas siiski tuntav vahe. võrdlesime sõpsiga kahte e39. temal 528´98 ja minul 525d´01 (120kw). mõlemad automaadid. diisel oli linnasõidul märgatavalt benast üle, erksammeph kirjutas:Diislil on ülekandearvud ja pööretegraafik võrdlemisi erinev bensumootorist, seega ei ütleks, et linnas see vahe nüüd nii tuntav on.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ma nägin e34 millel olid eesti numbrid ja rool valel pool.Imre993 kirjutas:Kui oled Inglismaal mingi aja ära elanud, siis saab ka auto kaasa võtta ja Eesti registrisse kanda. Tartus oli üks briti numbritega Nissan Terrano, kuid nüüd Eesti numbrid küljes kuigi rool ikka valel poole.
Sorry OT.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Ma lisaks siia juurde minu arust väga asjaliku lingi foorumile ainult X5 -st:
http://www.x5world.com/
Sealt on võimalik pdf formaadis alla tõmmata ka kasutusjuhendid. Piltidega õpetused mida kuidas teha, praktiliselt iga asja kohta.
http://www.x5world.com/
Sealt on võimalik pdf formaadis alla tõmmata ka kasutusjuhendid. Piltidega õpetused mida kuidas teha, praktiliselt iga asja kohta.
AutoBild Eesti:
Pruugitud X5 ei jää kauaks müügiplatsile seisma. Ostuhuvilised peavad kiiresti otsustama, sest vaevalt on ükski teine maastur nii otsitud. Hoolimata kõrgest hinnast ja mitte päris probleemivabast tehnikast.
Kasutatud X5 müümine pole keeruline. Pisut tutvumist turuhindadega, väike müügiettevalmistus, hinnasilt külge ja peagi seisab auto juures säravate silmadega huviline, kellel rahakott taskust välja kipub.
Mis teeb BMW nelikveolise nii ligitõmbavaks? Imago? Igatahes. Dünaamilise sõiduriista kuulsus käib temast kaugel ees ja vaieldamatult peetakse BMW-d suurte maasturite seltskonna kõige sportlikumaks esindajaks. Isegi võrreldes (üksjagu raskema) Porsche Cayenneiga. Selline maine tõmbab ostjaid ligi.
Eriti kui selgub, et imago on igati põhjendatud. Olles küll keskmiselt hästi varustatud seitsmendast sedaanist raskem, võtab X5 tänu oskuslikult häälestatud veermikule ja täpsele roolile üpris heal meelel kõikvõimalikke kurve. Sinna juurde kuulub mootorite (ka diislite!) enesekindel kõla, mis autosõprade ajude naudingukeskusi mõjutab. Ei, mootorid pole liiga lärmakad, neid on lihtsalt pidevalt kuulda.
Saksamaal on diiselmootor otsitum
jääb oma X-unistuse täitmiseks sageli üle vaid kasutatud autode turule kiigata. Seal küsitakse esimeste aastakäikude (ehk viie-kuueaastaste autode) eest isegi alla 400 000 krooni. Eesti väikesel turul pole võimalik kütuse-eelistust märgata, kuid Saksamaal maksavad diiselautod enamasti ottomootoriga sõsaratest rohkem.
Rappe otsa sattumise tõenäosus pole X5 ostjal kuigi suur. Ja ka probleemseid kohti pole suures BMW-s palju umbes kolm. Tuleb X5 hooldustevahelisel ajal töökotta, on suure tõenäosusega tegu veermikumuredega. Nagu teistelgi BMW-del kuluvad õõtshoobade ja stabilisaatorite puksid suhteliselt kiiresti. Kuid selleteemalisi kaebusi esineb isegi vähem kui näiteks 5. seeria autode puhul. Platsivaatlusega logisevat veermikku muidugi ei avasta, niisiis tuleb loota värskelt tehtud ülevaatusele või enne ostu sillakontrollist läbi sõita.
Vähem muresid põhjustab automaatkäigukast. See vahetab käike vilkalt ja sujuvalt, jonnides vaid siis, kui end targemaks pidav juht käsitsi käike valima hakkab. Eriti mootoriga pidurdamiseks käigu allavahetamine lühendab automaadi eluiga tunduvalt. Kasutage pidurdamiseks pidureid! Väike kokkuhoid piduriklotside pealt võib teile maksma minna moodsa käigukasti kuluka remondi (või koguni vahetuse).
X5 mootorid hiilgavad üldiselt vastupidavusega, ka ühisanum-turbodiisel sedasorti jõuallikate hulgas pole pikk eluiga teadupärast üldlevinud voorus.
Muret võib diiselmootoriga X5 valmistada küll nendele säästlikele, kes nurgatagustest tanklatest teadmata päritoluga põlevat ollust oma auto paaki valavad. Või moodsate aegade vaimus uusi kütuseliike katsetavad. (Jah, me peame silmas biodiiselkütust.) Selline kokkuhoid maksab ühel päeval kätte kahjustatud sissepritsesüsteemi ja kiiresti kuluva kõrgsurvepumba remondiga. Mõelge ometi: X5 ja koonerdamine ei sobi ju kokku!
Ettevaatusega tasuks suhtuda ka kiibituunitud autodesse. BMW diiselmootoril on muidugi reserve, aga kas iga tuuningutöökoda ka neid mõistlikult ära kasutada oskab?
Pruugitud X5 ei jää kauaks müügiplatsile seisma. Ostuhuvilised peavad kiiresti otsustama, sest vaevalt on ükski teine maastur nii otsitud. Hoolimata kõrgest hinnast ja mitte päris probleemivabast tehnikast.
Kasutatud X5 müümine pole keeruline. Pisut tutvumist turuhindadega, väike müügiettevalmistus, hinnasilt külge ja peagi seisab auto juures säravate silmadega huviline, kellel rahakott taskust välja kipub.
Mis teeb BMW nelikveolise nii ligitõmbavaks? Imago? Igatahes. Dünaamilise sõiduriista kuulsus käib temast kaugel ees ja vaieldamatult peetakse BMW-d suurte maasturite seltskonna kõige sportlikumaks esindajaks. Isegi võrreldes (üksjagu raskema) Porsche Cayenneiga. Selline maine tõmbab ostjaid ligi.
Eriti kui selgub, et imago on igati põhjendatud. Olles küll keskmiselt hästi varustatud seitsmendast sedaanist raskem, võtab X5 tänu oskuslikult häälestatud veermikule ja täpsele roolile üpris heal meelel kõikvõimalikke kurve. Sinna juurde kuulub mootorite (ka diislite!) enesekindel kõla, mis autosõprade ajude naudingukeskusi mõjutab. Ei, mootorid pole liiga lärmakad, neid on lihtsalt pidevalt kuulda.
Saksamaal on diiselmootor otsitum
jääb oma X-unistuse täitmiseks sageli üle vaid kasutatud autode turule kiigata. Seal küsitakse esimeste aastakäikude (ehk viie-kuueaastaste autode) eest isegi alla 400 000 krooni. Eesti väikesel turul pole võimalik kütuse-eelistust märgata, kuid Saksamaal maksavad diiselautod enamasti ottomootoriga sõsaratest rohkem.
Rappe otsa sattumise tõenäosus pole X5 ostjal kuigi suur. Ja ka probleemseid kohti pole suures BMW-s palju umbes kolm. Tuleb X5 hooldustevahelisel ajal töökotta, on suure tõenäosusega tegu veermikumuredega. Nagu teistelgi BMW-del kuluvad õõtshoobade ja stabilisaatorite puksid suhteliselt kiiresti. Kuid selleteemalisi kaebusi esineb isegi vähem kui näiteks 5. seeria autode puhul. Platsivaatlusega logisevat veermikku muidugi ei avasta, niisiis tuleb loota värskelt tehtud ülevaatusele või enne ostu sillakontrollist läbi sõita.
Vähem muresid põhjustab automaatkäigukast. See vahetab käike vilkalt ja sujuvalt, jonnides vaid siis, kui end targemaks pidav juht käsitsi käike valima hakkab. Eriti mootoriga pidurdamiseks käigu allavahetamine lühendab automaadi eluiga tunduvalt. Kasutage pidurdamiseks pidureid! Väike kokkuhoid piduriklotside pealt võib teile maksma minna moodsa käigukasti kuluka remondi (või koguni vahetuse).
X5 mootorid hiilgavad üldiselt vastupidavusega, ka ühisanum-turbodiisel sedasorti jõuallikate hulgas pole pikk eluiga teadupärast üldlevinud voorus.
Muret võib diiselmootoriga X5 valmistada küll nendele säästlikele, kes nurgatagustest tanklatest teadmata päritoluga põlevat ollust oma auto paaki valavad. Või moodsate aegade vaimus uusi kütuseliike katsetavad. (Jah, me peame silmas biodiiselkütust.) Selline kokkuhoid maksab ühel päeval kätte kahjustatud sissepritsesüsteemi ja kiiresti kuluva kõrgsurvepumba remondiga. Mõelge ometi: X5 ja koonerdamine ei sobi ju kokku!
Ettevaatusega tasuks suhtuda ka kiibituunitud autodesse. BMW diiselmootoril on muidugi reserve, aga kas iga tuuningutöökoda ka neid mõistlikult ära kasutada oskab?
[quote="Ivar"]
Mis teeb BMW nelikveolise nii ligitõmbavaks? Imago? Igatahes. Dünaamilise sõiduriista kuulsus käib temast kaugel ees ja vaieldamatult peetakse BMW-d suurte maasturite seltskonna kõige sportlikumaks esindajaks. Isegi võrreldes (üksjagu raskema) Porsche Cayenneiga. Selline maine tõmbab ostjaid ligi.
[/quote]
Siin kindlasti oma tõetera sees, venemaal olevat mõni aeg tagasi päris palju suurtelt kiirustele tehtud avariisid olnud just suurte mootoritega isenditega, sest jõmmid läksid liiga uljaks ja unustasid ära, et tegemist on ikkagi raske autoga.
Avarii piltide teemas olid vist ühed moskva X5 pildid ka.
Mis teeb BMW nelikveolise nii ligitõmbavaks? Imago? Igatahes. Dünaamilise sõiduriista kuulsus käib temast kaugel ees ja vaieldamatult peetakse BMW-d suurte maasturite seltskonna kõige sportlikumaks esindajaks. Isegi võrreldes (üksjagu raskema) Porsche Cayenneiga. Selline maine tõmbab ostjaid ligi.
[/quote]
Siin kindlasti oma tõetera sees, venemaal olevat mõni aeg tagasi päris palju suurtelt kiirustele tehtud avariisid olnud just suurte mootoritega isenditega, sest jõmmid läksid liiga uljaks ja unustasid ära, et tegemist on ikkagi raske autoga.
Avarii piltide teemas olid vist ühed moskva X5 pildid ka.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Jep, see oli meil juba mais 2005:raimo_r kirjutas:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... uck#104566
Kahjuks on tänaseks muidugi kogu vidload.de sait maas.
Ja auto kohta:
http://www.bmwworld.com/models/x5_lemans.htm
http://www.ultimatecarpage.com/frame.ph ... arnum=1327
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
BMW's greatest success with this power unit was the BMW V12 LMR's final win in the legendary 24-hour race in 1999.Silwer kirjutas:Minu jaoks jääb arusaamatuks miks sellise asja ehitamise peale raha ja aega raisatakse...
Hans-Joachim Stuck took the X5 LeMans for a spin on one of the most demanding racing tracks in the world, the Nurburgring. He recorded a very impressive lap time of 7.49,92 minutes, that is over 25 seconds faster than a Z8.
Siin peaks vastust olema. Tee E30ga järgi või maksa kinni

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Ma nägin seda videot paar aastat tagasi juba. Väga muljetavaldav.
Autol siiski on nelivedu. Peale selle, et autot lasti 30mm madalamale ei ole seeria autoga võrreldes suurt midagi muudetud. Loomulikult lisati 6 käiguline manuaal. Auto ehitati valmis 4 kuuga. Sõites rekordilist 7.49 aega olid tippkiirused 309km/h juures. Seda üle 2 tonnise autoga.
Autol siiski on nelivedu. Peale selle, et autot lasti 30mm madalamale ei ole seeria autoga võrreldes suurt midagi muudetud. Loomulikult lisati 6 käiguline manuaal. Auto ehitati valmis 4 kuuga. Sõites rekordilist 7.49 aega olid tippkiirused 309km/h juures. Seda üle 2 tonnise autoga.
Eks ta rohkem PR mull ole ja imago ehitamine. Tõenäoliselt saaks ka AMG oma veoautost dzhiibi (ML) suht kerge vaevaga piitsutada ümber Nordschelife 8 minutiga kui V8 twin-turbo 800hj peale keerata ja vedrustus vastavaks teha. Käigukasti polekski vaja vahetada
Aga vana ja uue maailma rikkurid ainult kehitaksid selle uudise peale õlgu ja toksisid golfi edasi.
Ilmselt poleks ka selliselt ümber ehitatud mersu mootorit vaja 48 töötunni tagant rebuild'ida nagu bmw LeMansil ette nähtud.
Seda muidugi bmw juba oskab ehk kuidas oma mudelitele võimalikult palju lehepinda ja kõlakaid välja meelitada. Krt, uue M3-e üle spekuleeritakse juba viimased 3 aastat ja siiani ei tea keegi mis tal reaalselt kapoti all on ja milleks auto võimeline.

Ilmselt poleks ka selliselt ümber ehitatud mersu mootorit vaja 48 töötunni tagant rebuild'ida nagu bmw LeMansil ette nähtud.
Seda muidugi bmw juba oskab ehk kuidas oma mudelitele võimalikult palju lehepinda ja kõlakaid välja meelitada. Krt, uue M3-e üle spekuleeritakse juba viimased 3 aastat ja siiani ei tea keegi mis tal reaalselt kapoti all on ja milleks auto võimeline.