külm ja bmw
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
külm ja bmw
kuna juba teisel hommikul järjest auto keeldub käivitumast siis mõtlesin küsida, mis krdi kamm on et bmw-le ei meeldi külm?
eelmisel aastal oli trobikond bmw-lasi hädas sama murega kuid ühest vastust asjast nagu ei saanudki.
http://www.streetrace.org/forum/viewthread.php?tid=1599
http://www.streetrace.org/forum/viewthread.php?tid=1625
http://www.streetrace.org/forum/viewthread.php?tid=2010
nagu ma aru saan, on ka BMW325-l sama mure?
eelmisel aastal oli trobikond bmw-lasi hädas sama murega kuid ühest vastust asjast nagu ei saanudki.
http://www.streetrace.org/forum/viewthread.php?tid=1599
http://www.streetrace.org/forum/viewthread.php?tid=1625
http://www.streetrace.org/forum/viewthread.php?tid=2010
nagu ma aru saan, on ka BMW325-l sama mure?
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
[quote]
http://www.streetrace.org/forum/viewthr ... 5#pid29195
[/quote]
Ajunurgakeses koitis et see jama oli veel Tanelil (Freaker) samal ajal.
[quote]
Freaker wrote:
krt, asi juba koomiliseks kipub...mul sama jama täna.
Täna siis mõtlesin, et teen proovi, et mis häält teeb...kõigepealt kangutasin pool tundi auto uksi-lukke lahti kuni lõpuks sisse sain.
Nii, keeran siis võtit ja täielik vaikus....mitte midagi ei luba. Aku oli ok, kõik tuled-värgid põlesid ilusti. Aga häält ei mingisugust.
[/quote]
Eelmine talv oli vist mingi halb planeetide seis BMW-le.
Kimmo, kas eile autot ei viindki Eiki juurde?
http://www.streetrace.org/forum/viewthr ... 5#pid29195
[/quote]
Ajunurgakeses koitis et see jama oli veel Tanelil (Freaker) samal ajal.
[quote]
Freaker wrote:
krt, asi juba koomiliseks kipub...mul sama jama täna.
Täna siis mõtlesin, et teen proovi, et mis häält teeb...kõigepealt kangutasin pool tundi auto uksi-lukke lahti kuni lõpuks sisse sain.
Nii, keeran siis võtit ja täielik vaikus....mitte midagi ei luba. Aku oli ok, kõik tuled-värgid põlesid ilusti. Aga häält ei mingisugust.
[/quote]
Eelmine talv oli vist mingi halb planeetide seis BMW-le.
Kimmo, kas eile autot ei viindki Eiki juurde?
Ostsin just uued küünlad (NGK) ja õhtul krutin peale! Siis vaatame, kas asi paraneb!
Eile sebisin diisli aku, 80 aH, mõtlesin, et see abiks, aga ei, öösel Hollikast enam koju ei saanud!:Madis K: Ja **** külm on õues ümber auto käia ja mõelda, mida edasi, kui ta kuidagi ei käivitu!:Madis K:
Pidasin siis politseinikud Vitoga kinni ja palusin, ehk aitaksid natuke lükata, ei kostnud nad midagi tarka, pobisesid omaette ja veeresid minema!
:Madis K:
Eile sebisin diisli aku, 80 aH, mõtlesin, et see abiks, aga ei, öösel Hollikast enam koju ei saanud!:Madis K: Ja **** külm on õues ümber auto käia ja mõelda, mida edasi, kui ta kuidagi ei käivitu!:Madis K:
Pidasin siis politseinikud Vitoga kinni ja palusin, ehk aitaksid natuke lükata, ei kostnud nad midagi tarka, pobisesid omaette ja veeresid minema!
[quote][i]Algselt postitas marko[/i]
See on mulle pooleaastase BMW-omaniku staaūiga selgeks saanud kah, et talv ja baierlased ei sobi omavahel kokku. Vähemalt suvel on nauding missugune!
Teie murest nii palju, et küünalde vahetamine on minu arvates pahatihti ainult ajutine lahendus. Ise kaldun arvama, et vea põhjustajaks on jagaja kaane mikropragu.
Paistab, et talve saab BMWga üle elada ainult sooja garaaūi oMadis Kes. Kui see nii peaks olema, siis on tegelikult küll halb lugu. Ei julge külma autoga kuhugi pikaks ajaks parkidagi... Ehk aitab see, kui autoga sõites iga kord enne mootorit seisma ei pane, kui ta vähemalt viis minutit täiesti soojana töötanud on? See eeldab siis iga kord umbes 10 kilomeetri sõitmist... Vähemalt selliseid jutte on targad remondimehed mulle rääkinud. [/quote]
Tere
äkki tuleks auto korda ka enne teha:D
Sõitsin 4 talve 3 erineva bmw-ga, kokku
ca 200 000 km ning ÜHTEGI käivitusprobleemi
pole olnud:Madis K:
See on mulle pooleaastase BMW-omaniku staaūiga selgeks saanud kah, et talv ja baierlased ei sobi omavahel kokku. Vähemalt suvel on nauding missugune!
Teie murest nii palju, et küünalde vahetamine on minu arvates pahatihti ainult ajutine lahendus. Ise kaldun arvama, et vea põhjustajaks on jagaja kaane mikropragu.
Paistab, et talve saab BMWga üle elada ainult sooja garaaūi oMadis Kes. Kui see nii peaks olema, siis on tegelikult küll halb lugu. Ei julge külma autoga kuhugi pikaks ajaks parkidagi... Ehk aitab see, kui autoga sõites iga kord enne mootorit seisma ei pane, kui ta vähemalt viis minutit täiesti soojana töötanud on? See eeldab siis iga kord umbes 10 kilomeetri sõitmist... Vähemalt selliseid jutte on targad remondimehed mulle rääkinud. [/quote]
Tere
äkki tuleks auto korda ka enne teha:D
Sõitsin 4 talve 3 erineva bmw-ga, kokku
ca 200 000 km ning ÜHTEGI käivitusprobleemi
pole olnud:Madis K:
[quote][i]Algselt postitas marko[/i]
Talvest rääkides, siis andunud BMW armastaja, nagu ma selleks saanud olen, aga talvel on ka korras autoga ikka kahtlane liigelda. Näiteks eile tulin Tartusse. Tee oli alates 40 km enne Tartut täiesti valge, 10 km enne kadusid teelt ka väikseiMadis K mustad jutid - kõik oli lihtsalt valge, st libe. Ega ei julgenud rohkem kui 70 kmh tunnis sõita küll. See-eest isa esiveolise Toyotaga läksin 100 kmh kurvi ja auto seisis teel kui kivi! Uuematel bemuuridel muidugi kartma ei peaks, seal ju veojõukontrollid jms - aga minus tekkinud ohutunne igatahes mind suure libedaga BMW roolis kindlalt tundma küll ei pane. Kui just X5 ei ole
See jutt nüüd ei vihja, et Toyotadega kunagi teelt välja ei sõida, aga esiveolisel autol on talvel eelis...
Ja mis puutub auto korda tegemisse, siis minu oma on täiesti heas korras, muide
Aga kasutatud auto võlu on ju see, et kuna iga 10 000 km tagant teda United Motorsisse ei veereta, et seal 15 000 kr eest hooldust teha, siis aeg-ajalt ikka juhtub see "tore" üllatus, et midagi hakkab krigisema või midagi ei tööta. [/quote]
Ehh, vaata selle autoga mis pildil olen ka ühe
talve Tartu vahet käinud. Ilma mingite probleemideta.
Korralik firma naelkumm oli ka. On mul olnud
ka esiveoline riis, see oli libedaga poole hullem.
Ehk asi selles, et bmw küsib pikalt ette, enne kui
kraavi minna;)
Talvest rääkides, siis andunud BMW armastaja, nagu ma selleks saanud olen, aga talvel on ka korras autoga ikka kahtlane liigelda. Näiteks eile tulin Tartusse. Tee oli alates 40 km enne Tartut täiesti valge, 10 km enne kadusid teelt ka väikseiMadis K mustad jutid - kõik oli lihtsalt valge, st libe. Ega ei julgenud rohkem kui 70 kmh tunnis sõita küll. See-eest isa esiveolise Toyotaga läksin 100 kmh kurvi ja auto seisis teel kui kivi! Uuematel bemuuridel muidugi kartma ei peaks, seal ju veojõukontrollid jms - aga minus tekkinud ohutunne igatahes mind suure libedaga BMW roolis kindlalt tundma küll ei pane. Kui just X5 ei ole

Ja mis puutub auto korda tegemisse, siis minu oma on täiesti heas korras, muide

Ehh, vaata selle autoga mis pildil olen ka ühe
talve Tartu vahet käinud. Ilma mingite probleemideta.
Korralik firma naelkumm oli ka. On mul olnud
ka esiveoline riis, see oli libedaga poole hullem.
Ehk asi selles, et bmw küsib pikalt ette, enne kui
kraavi minna;)
[quote][i]Algselt postitas marko[/i]
.....rohkem kui 70 kmh tunnis sõita küll. See-eest isa esiveolise Toyotaga läksin 100 kmh kurvi ja auto seisis teel kui kivi!
... Aga kasutatud auto võlu on ju see, et kuna iga 10 000 km tagant teda United Motorsisse ei veereta, et seal 15 000 kr eest hooldust teha, siis aeg-ajalt ikka juhtub see "tore" üllatus, et midagi hakkab krigisema või midagi ei tööta. [/quote]
Mis puudutab neid tujuutasid, siis aitasin mõned päevad tagasi üht '02 Corollalt kraavist välja. Kuna proua ise rooli istumisest huvitet polnud, siis sõitsin masinaga ise garazeerimis kohta. No ühte peab küll ütlema - mingist juhitavusest talvistes oludes selle masina puhul küll rääkida ei saanud. Nagu kits libedal jääl... Bemari ei anna pooltki seda adrenaliini, mis too tojoota.
UM hooldustest nii palju, et sinu masinal korralised hooldused seal vaevalt üle 2k lähevad. 15k paned kuskil nurga taga autosse nii, et ei saa arugi kuidas töömehed oma lollust sul kinni maksta lasevad. Või langed samasse auku kui mina viimati kasutades B klassi đarniire - lähen neid nüüd jälle vahetama. Originaalid pidasid 60 000km. B jupid 6000. Arvuta ise...
.....rohkem kui 70 kmh tunnis sõita küll. See-eest isa esiveolise Toyotaga läksin 100 kmh kurvi ja auto seisis teel kui kivi!
... Aga kasutatud auto võlu on ju see, et kuna iga 10 000 km tagant teda United Motorsisse ei veereta, et seal 15 000 kr eest hooldust teha, siis aeg-ajalt ikka juhtub see "tore" üllatus, et midagi hakkab krigisema või midagi ei tööta. [/quote]
Mis puudutab neid tujuutasid, siis aitasin mõned päevad tagasi üht '02 Corollalt kraavist välja. Kuna proua ise rooli istumisest huvitet polnud, siis sõitsin masinaga ise garazeerimis kohta. No ühte peab küll ütlema - mingist juhitavusest talvistes oludes selle masina puhul küll rääkida ei saanud. Nagu kits libedal jääl... Bemari ei anna pooltki seda adrenaliini, mis too tojoota.
UM hooldustest nii palju, et sinu masinal korralised hooldused seal vaevalt üle 2k lähevad. 15k paned kuskil nurga taga autosse nii, et ei saa arugi kuidas töömehed oma lollust sul kinni maksta lasevad. Või langed samasse auku kui mina viimati kasutades B klassi đarniire - lähen neid nüüd jälle vahetama. Originaalid pidasid 60 000km. B jupid 6000. Arvuta ise...
tere uut ka minupoolt ! ex lisan ka mõned omapoolsed targutused kui te pahax ei pane. Mul ka iga talv olnud e28 ga probleeme küll nagu käivitamise ja küll nagu libedaga. See talv üllatusex paremat autot ei tea tahtagi ! üks asi selles et ostsin uue mingi +30% parema käivitusega aku--- isegi käivitub ?? seisab teine ikka terve nädala majaees ja kui nädalavahetus jäärajale siis ei ole probleeme. Libe ??? ei usu . Piinlik ütelda aga ostsin uued Bella naelprotid ja pidamine on võrratu 2000.-eeku. Maanteel küll probleeme pole mingigi libedaga ,võibolla jäärajal paarutamine võtab sapsu 0-i ligedale aga samas rajapeal jäävad ikka pea enamus kõik mulle seljataha. Ainuke häda et kumm on juba nii äestatud et tuleb uued tagumised osta. Vahest aitab vaid paarist asjast et talv korralikult mööda saata !! Uus aku ja libedatrenn käivad ikka BMW ga käsikäes !!
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 24.11.2002 22:24 18
- Asukoht: BMW 518-i 86.a Pärnu (uue nimega margus jne.)
võin öelda, et ka minul kui aastase kogemusega BMW omanikul pole olnud ka praeguste külMadis Ke ilMadis Kega käivitamisega mingeid probleeme olgugi, et ta seisab mul ööd ja päevad majaees. Üks asi mis ma siiski tegin enne talve tulekut oli see, et ostsin peale uue aku ja puhastasin ära akujuhtmete klemmid.

ei puutu küll teemasse aga...mul oli enda sigulliga selline lugu, et sai ka küünlad ära vahetatud.tutikad NGK-d.ja tulemus oli see, et benssu läks tohhuijaa, külmaga käivitades ühte pütti järgi ei võtnud ja oli üldse ime, kui ta enda jõul tööle läks.enamasti tuli ikka tõmmata.ning kui ükskord panin vanad küünlad peale ja ühe võtsin maha, et tsekkida kas sädet on.niigui starterit andsin läks ilma toore ja gaasi andmata kolme pütiga käima.ja siiamaani töötab hästi.

[quote][i]Algselt postitas siim[/i]
Ma küll ei saa aru mis Teie BMWdel viga on aga minu oMadis K on talveöl samamoodi käima läinud kui suvelgi nii et no comments. [/quote]
hea suure ringi küsimus...
Rääkige parem seda ka, kas kellelgi on E30-ne motroonikut ka upgredida õnnestunud, nii et talvel külmast peast jaburat ujutamist ei toimuks. Selline tunne, et installeeri või toore klapp vahele nagu sigullil ja vajuta seda külma mootori puhul koomale.
Ma küll ei saa aru mis Teie BMWdel viga on aga minu oMadis K on talveöl samamoodi käima läinud kui suvelgi nii et no comments. [/quote]
hea suure ringi küsimus...

Rääkige parem seda ka, kas kellelgi on E30-ne motroonikut ka upgredida õnnestunud, nii et talvel külmast peast jaburat ujutamist ei toimuks. Selline tunne, et installeeri või toore klapp vahele nagu sigullil ja vajuta seda külma mootori puhul koomale.
...endal suht probleeme ei ole, kuid olen kuulnud ja lugenud ka, et bmw(eriti 6sil.) mootorid tahavd nats tugevamat käivitusvoolu kui tav.massinad, ja lisan siia, et aku mahtuvus väheneb POOLE võrra kui temp. on 30kraadi miinuste juures!!!
Et aku peaks iks hää olema kui 30-se pakase käes oma 6sil. käivitada. Kuid jah väljas seismine hääd ei tee, niiskus ja sulamine ja jäätumine teevad oma töö, kui masinaga päeva jooksul vähe sõita ka (külm mootor), on probleemid kiired tulema( võibolla alles järgmisel aastal, aga tulevad!)....kõike head soovides!
Et aku peaks iks hää olema kui 30-se pakase käes oma 6sil. käivitada. Kuid jah väljas seismine hääd ei tee, niiskus ja sulamine ja jäätumine teevad oma töö, kui masinaga päeva jooksul vähe sõita ka (külm mootor), on probleemid kiired tulema( võibolla alles järgmisel aastal, aga tulevad!)....kõike head soovides!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ma ka olen aastast 98 bmw omanik ja seda, et auto käima ei lähe on suht harva ette tulnud.
Kui on jaMadis K olnud siis ikka kas aku viga või mõni oma lollus.
Seda et külmaga käima ei lähe õnneks olnud ei ole.
pthui,pthui,pthui
Kui on jaMadis K olnud siis ikka kas aku viga või mõni oma lollus.
Seda et külmaga käima ei lähe õnneks olnud ei ole.
pthui,pthui,pthui
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Ei saa kurta, et külmaga ei lähe käima. Kunagi oli E30 323 väga hästi läks käima, minu viga oli see et akut ära ei vahetanud ja siis ei tahtnud käima minna aga niipea kui natuke lükati läks kohe. Praegu on 524td suvel sai uue aku ja praegu seisab väljas. Eile oli siin Pärnus öösel kuskil -30
kraadi ringis. Hommikul sain masina käima, loomulikult tuli natuke aega käiata.

kimmo, enne, kui tõttad uusi kyynlaid ostma, proovi vanad ära puhastada. Jama ju selline, et, kui piisavalt ei saa laksu, et bensiini põlema syydata, siis teeb lihtsalt kyynlad märjaks ja siis ei tule sealt enam piuksugi. Endal jäi kah nende -30 ilMadis Kega autu seisma, ning ei aidanud ka soe garaazh. Kiskusin kyynlad maha, viisin kooli, kus puhastasin need liiva pritsiga ära, keerasin peale tagasi, ja auto käivitus nagu vana mees:)