E 39
E 39
Tere!Tahaks osta E 39 kerega 525TDS-i,rahanatukest on umbes 130000-140000,kas Eestist on võimalik leida kobedamat isendit või on enamus neist juba "räimed"?
Mida ostmisel peaks eriti jälgima?
tänan!
Mida ostmisel peaks eriti jälgima?
tänan!
Jälgima peaks seda, et endale 140K eest õnnetust kaela ei tõmba
Need mis auto24-s olid nägid üsna nutused välja, aga mine tea. Igal juhul on mõistlik alustada sellest, et lasta autole UM-s teha ostueelne ülevaatus, kui oled piisavalt huvipakkuva isendi välja sõelunud. Asi maksab vist ca 1000, aga peaks seda väärt olema. Mõistlik on uurida, nagu ikka kasutatud asja puhul kaua siin on olnud, kus ja mida on remonditud ja loomulikult tõestust selle kohta, et tegelt ka on remont tehtud. Kui väidetakse, et pole midagi vaja olnud fixida tähendab, et siis hakkad seda sina tegema. Kui esinduses hooldatud (vaevalt), siis lastakse koos omanikuga kogu hoolduse ajalugu sulle välja. Kui on kuskil nurgataga käinud, siis mitte. Isetehtud hooldusraamatuid on mõistlik mitte uskuda 
Pole ise diislitega kokku puutunud, seega ei oska lähemalt diislispetsiifilistest muredest rääkida. Mõni teine vahest aitab.
Üldiselt nende läbisõitude juures (150KKM+) peaks olema vähemalt korra vahetatud kõiki pidurikettaid, kindlasti peaks esivedrustus täies kooseisus olema välja vahetatud (kui meil mõnda aega sõidetud). Samuti peaks olema vahetatud geneka-kliimarihmad ja pingutid, mis on koos rullidega ca 4 kilone laks.
Midagi ei tohi koliseda, elektrividinad ja kliima peavad töötama, kui ATM kast, siis sujuvalt vahetama ja korralikult kickdowne tegema. Kontrolli ka kas kliima jahutusventikas auto ees käivitub - kui ei siis vaatad jälle 5 kilosele arvele otsa.
Kui kasvõi üks hoiatustuli armatuuris põleb lase müüjal asi korda teha ja tule siis tagasi. ABS-i andur on ainlt 1400 aga sama tuli põleb ka siis kui ABS-i aju on küpse (10K). Põlev mootori kontrolli tuli tähendab, et mingid väntvõlli või nukkvõlli andurid on küpsed (ca 2k).
Ise võtaks sellise, millel ka normaalne varustus oleks (MFrool, istmesoendus, kliima, 10 kõlariga raadio) - hiljem lihsam müüa. 97-98 veluursisud näevad üsna rõõbad välja, kui võimalik siis nahk.
Tee search ka, ma usun ,et selle teemal päris palju räägitud.


Pole ise diislitega kokku puutunud, seega ei oska lähemalt diislispetsiifilistest muredest rääkida. Mõni teine vahest aitab.
Üldiselt nende läbisõitude juures (150KKM+) peaks olema vähemalt korra vahetatud kõiki pidurikettaid, kindlasti peaks esivedrustus täies kooseisus olema välja vahetatud (kui meil mõnda aega sõidetud). Samuti peaks olema vahetatud geneka-kliimarihmad ja pingutid, mis on koos rullidega ca 4 kilone laks.
Midagi ei tohi koliseda, elektrividinad ja kliima peavad töötama, kui ATM kast, siis sujuvalt vahetama ja korralikult kickdowne tegema. Kontrolli ka kas kliima jahutusventikas auto ees käivitub - kui ei siis vaatad jälle 5 kilosele arvele otsa.
Kui kasvõi üks hoiatustuli armatuuris põleb lase müüjal asi korda teha ja tule siis tagasi. ABS-i andur on ainlt 1400 aga sama tuli põleb ka siis kui ABS-i aju on küpse (10K). Põlev mootori kontrolli tuli tähendab, et mingid väntvõlli või nukkvõlli andurid on küpsed (ca 2k).
Ise võtaks sellise, millel ka normaalne varustus oleks (MFrool, istmesoendus, kliima, 10 kõlariga raadio) - hiljem lihsam müüa. 97-98 veluursisud näevad üsna rõõbad välja, kui võimalik siis nahk.
Tee search ka, ma usun ,et selle teemal päris palju räägitud.
E 39
Noh,BMW omanikud,kas tõesti pole muud lisada uustulnukale?
Tänud eelmisele vastajale!
Tänud eelmisele vastajale!
Mõningad suuremad rahmakad võivad veel olla. Sidur on kahemassilisega hoorattaga mis võib väsinud olla, hakkab häält tegema ja kallis osta. UM-s on paar korda ka müüdud kasti otsa laagrit. Siis kütusele liiga tihe õli lisamine võib katalüsaatorile saatuslikuks saada, samas paagisisene pump on üsna tihe müügi artikkel.
E39
Lugesin üht teist teemat,mis puudutas E 39-t,päris hirmu ajas nahka-iga kuu tonnane laks juppide peale,muud ei saa kui remontida,sõidurõõm on küll,olen seda isegi kogenud,aga mis maksab see,kui puksid ja muud silla vidinad on alumiiniumist tehtud ja neid on vaja alatasa vahetada ja see pole mitte odav lõbu.
Sellisel kvaliteetautol peaks need asjad ikka rohkem kestma,sama lugu on atm kastiga,algul oli see põhikriteeriumiks,nüüd ma küll ei julge automaati võtta.
Hakkasin juba Passatit vaatama,ka Audit.Mõlemad siis mootoriga 2,5 V6.
Kuna omal Passat `95 TDI, siis olen rahul praegu,otsustasin lihtsalt edasi minna,E 34 enam ei taha.
Kes ütleks,et osta ikka bemu,sest ta ON HEA auto,ja et muu on piix.
Samas ikka tahaks normaalselt sõita ja mitte sillajuppe kogu aeg vahetada.
Igatahes praegu ma pole enam nii kindel,et omale 525 TDS-i soetan.
Sellisel kvaliteetautol peaks need asjad ikka rohkem kestma,sama lugu on atm kastiga,algul oli see põhikriteeriumiks,nüüd ma küll ei julge automaati võtta.
Hakkasin juba Passatit vaatama,ka Audit.Mõlemad siis mootoriga 2,5 V6.
Kuna omal Passat `95 TDI, siis olen rahul praegu,otsustasin lihtsalt edasi minna,E 34 enam ei taha.
Kes ütleks,et osta ikka bemu,sest ta ON HEA auto,ja et muu on piix.
Samas ikka tahaks normaalselt sõita ja mitte sillajuppe kogu aeg vahetada.
Igatahes praegu ma pole enam nii kindel,et omale 525 TDS-i soetan.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Maitse üle ei vaielda.
Kellele ema kellele tütar.
Mina olen oma e34 sõitnud tallina tänavatel 1 aasta ja minul on läinud auto korrashoidmisele 6K. Seda siis aasta jooksul.
Need jutud mis sa lugesid on UM hindadega.
Aga samas ei saa keegi sind sundida BMW-d ostma kui sa seda ise ei taha.
Mina omale muud autot ei osta.
See on minu seisukoht.
Kellele ema kellele tütar.
Mina olen oma e34 sõitnud tallina tänavatel 1 aasta ja minul on läinud auto korrashoidmisele 6K. Seda siis aasta jooksul.
Need jutud mis sa lugesid on UM hindadega.
Aga samas ei saa keegi sind sundida BMW-d ostma kui sa seda ise ei taha.
Mina omale muud autot ei osta.
See on minu seisukoht.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Re: E39
Ei ole mõtet võhikute artiklite peale rapsima hakataJoosep77 kirjutas:Lugesin üht teist teemat,mis puudutas E 39-t,päris hirmu ajas nahka-iga kuu tonnane laks juppide peale,muud ei saa kui remontida,sõidurõõm on küll,olen seda isegi kogenud,aga mis maksab see,kui puksid ja muud silla vidinad on alumiiniumist tehtud ja neid on vaja alatasa vahetada ja see pole mitte odav lõbu.
...
Igatahes praegu ma pole enam nii kindel,et omale 525 TDS-i soetan.


Bemide põhivigadest nendes artiklites üldse ei räägitud (veepumbad, V8 mootorite nikasil probleemid ja ärakukkuvad õlipumbad, viskosidurid, mootori tundlikkus ülekuumenemisele, mis on TÕSISELT kriitilised, kui nendele tähelepanu ei pööra). Selle asemel konstateeriti fakti, et E39-l võid roolilati 100K KM pärast prügimäele viia, mis on ikka kõrgema klassi BS

Enne võiks kasvõi siit foorumist mõne spetsiga konsulteerida, kellel reaalset kogemust oleks, mitte ise leiutama hakata.
Sinu VW mõtted on toredad, aga arvesta, et see on tõesti auto mille esisild tahab pappi ja 2.5 TD mootori hammasrihma vahetamine nõuab auto esiosa laiali lammutamist ja maksab ca 6.5 K.
Re: E39
ca 1 K kuus juppidele pole sellise auto puhul ju midagi erilist..Joosep77 kirjutas:Lugesin üht teist teemat,mis puudutas E 39-t,päris hirmu ajas nahka-iga kuu tonnane laks juppide peale,muud ei saa kui remontida,sõidurõõm on küll,olen seda isegi kogenud,aga mis maksab see,kui puksid ja muud silla vidinad on alumiiniumist tehtud ja neid on vaja alatasa vahetada ja see pole mitte odav lõbu.
hmm, 1k kuus tundub suur plekk? muidugi k6ik oleneb sellest kui suur on l2bis6it kuus, mina arvestan kuluks praegu e38-ga 1 eek km peale remo/hoole ja umbes 2eek km kyte (kui on mnt ots siis muidugi on m6lemad numbrid v2iksemad, aga see info viimase 11k km peale). ja ma s6idan umbes 3-3,5k kuus :-O oops, niiv6ttes tuleb jube summa, aga mis teha...
E39
No nagu ennist mainisin,sõidan praegu Passat `95 TDI-ga;oktoobris saab autot omatud 2 aastat,läbisõitu umbes 25000 km aastas-pool maantee,pool linn,peale ostu sai masin korralikult läbi uuritud,mõned asjad ära vahetatud,mõned asjad(plokisoojendus ja veel mõni vidin)juurde poogitud,ja kolm korda üle õla-pole mingit probleemi olnud.
Passatit ma muidugi sõiduomaduste poolest BMW-ga ei võrdle(hinnavahe ju ka kahekordne),aga siiski ei saa aru,miks nii suurele ja raskele autole alumiiniumist detaile pannakse? Kas selleks,et masin veel raskemaks ei läheks?
Varsti on alumiini asemel plastikjupid vist?!
Passatit ma muidugi sõiduomaduste poolest BMW-ga ei võrdle(hinnavahe ju ka kahekordne),aga siiski ei saa aru,miks nii suurele ja raskele autole alumiiniumist detaile pannakse? Kas selleks,et masin veel raskemaks ei läheks?

Varsti on alumiini asemel plastikjupid vist?!
Nonoh, minu E39-l on alumiiniumist kõik tagasillahoovad, kiiged, kõik 4 amorti, 4 esimest õõtsa jne.Ilvez kirjutas:E39-l on alumiiniumist ainult tagasilla hoovad. E60-l peaks ka esisillas olema. Alumiinium igati hea asi, vedrustamata massi vähem, sõiduomadused paremad. Vastupidavuse osas vahet ei ole, ega õõtsasid tavaliselt pooleksmineku pärast vahetata, ikka puksid kulunud.
bemmi orig. sillaosad tõepoolest kallimad kui audil või vW-l, kuid kindlasti kulub neid oluliselt vähem. Uuel passatil ja audidel ei jõua sildu ära remontida. Isegi kui kõik hoovad esisillas ära vahetada, siis aasta pärast juba mõni jälle koliseb (tean omast kogemusest). Tänu audide ja WV-de autom. kastidele paljud remondikohad suplevad rahas, samas kui esindus (Tartu oma vähemalt) neid parandada ei oska. Nagu juba eespool mainitud, vajab WV/audi hammasrihm 100k järel vahetamist ja see ikka suhteliselt kallis (esinduses 15K). BMW-l aga kett, mis tehase andmetel kestab 1 000 000 (miljon)km. Lisaks on WV/audil 2,5tdi kõige ebaõnnestunum mootor üldse (tean omast kogemusest). Iga 200K järel vajab mootor remonti (25 000.-), õhulugejad ütlevad liiga tihti üles ja mootori tööhääl nagu traktoril. loomulikult võid ju komistada mõne hooldamata ja muidu õnnetu BMW otsa aga selle tõenäosus peaks olema kõvasti väiksem kui audit ostes. Kui otsustad WV/audi kasuks, siis võta 1,9 tdi.
Võin öelda, et oman mõlemat (e39 528IA ja A8 4,2Q) ja sillaosadel küll mingit hinnavahet pole (õõtsad maksavad ca' 1000 EEK tk), küll on neid A8-l esisillas 8tk BMW 4-ja vastu. Samas olen BMW-l 3-e aastaga vahetanud kogu esisilla koos amortidega ja pool tagasilda aga Audil vaid ühe õõtsa (1,5 aasta jooksul), seega minu arvates ei lagune Audi sillad sugugi rohkem kui BMW-l, pigem vähem.bimmer099 kirjutas:bemmi orig. sillaosad tõepoolest kallimad kui audil või vW-l, kuid kindlasti kulub neid oluliselt vähem. Uuel passatil ja audidel ei jõua sildu ära remontida...
Kõigist sõidan mööda välja arvatud bensujaam...
Minumeelest on esimeste aastate E39 ostmine (sellise 120 k hinnaklassis) täiesti mõttetu tegu.
E34 on oluliselt lihtsama ehitusega, pooled mootorid on samad ja E34 laguneb vähem, ajalooline fakt.
Minu üleeelmises töökohas oli nt 4 aastat vana 523i, millel lendas manuaalkast laiali. Läbisõit oli väike
100K eest saab viimase aasta touringu (96), millele võid juba nõudmisi esitada.
120 K maksev E39 on reeglina mõistliku majandamise piirini ära sõidetud, eriti kehtib see Eestist ostetud autode kohta.
Fakt on see, et alla 100 000 eest saab E34 touringu hindele "väga hea", aga 120 000 eest saab 97 E39 sedaani hindele "kannatab veel sõita". Kui eputamine uuema autoga kõrvale jätta, kuidas on asja praktiline külg?
E34 on oluliselt lihtsama ehitusega, pooled mootorid on samad ja E34 laguneb vähem, ajalooline fakt.
Minu üleeelmises töökohas oli nt 4 aastat vana 523i, millel lendas manuaalkast laiali. Läbisõit oli väike

100K eest saab viimase aasta touringu (96), millele võid juba nõudmisi esitada.
120 K maksev E39 on reeglina mõistliku majandamise piirini ära sõidetud, eriti kehtib see Eestist ostetud autode kohta.
Fakt on see, et alla 100 000 eest saab E34 touringu hindele "väga hea", aga 120 000 eest saab 97 E39 sedaani hindele "kannatab veel sõita". Kui eputamine uuema autoga kõrvale jätta, kuidas on asja praktiline külg?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
E39
Aare-Kas oled kindel,et E 34 laguneb oluliselt vähem?
Lugedes selle foorumi "Tehnilist" rubriiki,on valdavas enamuses probleemid just E34-ga,kas asi võib olla tingitud sellest,et need vanemad viiesed on lihtsalt liiga kaua liikluses olnud ja kõva läbisõiduga,ilmselt siit Eestist ei ole võimalik leida E 34,mis oleks alla 300 kkm sõitnud?
Sellel juhul on mõttetu osta E 34 525 TDS Touringut siit ,sest neid on siinmaal niivõrd palju,et korraliku pilli otsid terve aasta,enne kui midagi kobedamat leiad.Ja 100 kilo ei ole mõtet vana kerega touringu eest välja käia.See on minu arvamus.Parem juba käin E 39 eest välja 150 keeku ja loodetavasti selle raha eest juba saab korraliku poisi kätte,kas pole?
Kes ütleks,mida siis ON MÕTET teha?
Tänan
Lugedes selle foorumi "Tehnilist" rubriiki,on valdavas enamuses probleemid just E34-ga,kas asi võib olla tingitud sellest,et need vanemad viiesed on lihtsalt liiga kaua liikluses olnud ja kõva läbisõiduga,ilmselt siit Eestist ei ole võimalik leida E 34,mis oleks alla 300 kkm sõitnud?
Sellel juhul on mõttetu osta E 34 525 TDS Touringut siit ,sest neid on siinmaal niivõrd palju,et korraliku pilli otsid terve aasta,enne kui midagi kobedamat leiad.Ja 100 kilo ei ole mõtet vana kerega touringu eest välja käia.See on minu arvamus.Parem juba käin E 39 eest välja 150 keeku ja loodetavasti selle raha eest juba saab korraliku poisi kätte,kas pole?
Kes ütleks,mida siis ON MÕTET teha?
Tänan
Minu E39 on 4 aasta ja jooksul ära söönud esivedrustuses kõik 4 õõtsa ja amordid. Kusjuures amordid ja viimane õõts läksid umbes 140KKM pealt. Rooliotsad endiselt originaalid (155KKM ls). Kogukulu koos vahetusega ca 17000 e 4250 aastas (UM tehtud). Polegi nii paha. Taga tahtsid ca 100KKM pealt vahetamist silikoonpuksid. Ehk 15K sillaremonti aastas on ikka täielik BS.bimmer099 kirjutas:Ise olen siis vahetanud 2a jooksul esimesed amordid, rooliotsad, tagumised kuulliigendid =7000.-
Nojah, eks ta ole. Kõik sõltub ikkagi konkreetsest autost. Mina sain enda oma siis, kui läbisõit oli 74000 km. Praeguseks hetkeks on ca 11 kuu ja 23000 km-ga tulnud vahetada eest 2 õõtsa, 2 rooliotsa, mõlemad rattalaagrid ja tagant üks kont. Piduriketastest, -klotsidest ja turbo remondist ma parem ei räägi...
Et siis 11 kuu jooksul on autosse läinud (sisaldab ka ühte Inspectionit) ca 25000 EEK ja ainuke asi, mis UM-is on tehtud, oli toosama Inspection 1 (kulu oli vast 2000-3000 EEK). Kui nüüd lugeda kokku nii esi- kui tagasild ja mina oma lolli aruga paneksin siia punti veel ka rattalaagrid, siis on sildade peale rahulikult 10 K ära kulunud.
Praegusel hetkel muuseas ees vasakul midagi kergelt klobiseb ja kuna UM leidis veermiku kontrolli käigus kõik muud jubinad korras olevat, siis kõige tõenäolisemalt hakkab töölepingut ära lõpetama roolilatt... Ma parem ei hakka teid selle hinnaga traumeerima, endal niigi närv must...
Et siis 11 kuu jooksul on autosse läinud (sisaldab ka ühte Inspectionit) ca 25000 EEK ja ainuke asi, mis UM-is on tehtud, oli toosama Inspection 1 (kulu oli vast 2000-3000 EEK). Kui nüüd lugeda kokku nii esi- kui tagasild ja mina oma lolli aruga paneksin siia punti veel ka rattalaagrid, siis on sildade peale rahulikult 10 K ära kulunud.
Praegusel hetkel muuseas ees vasakul midagi kergelt klobiseb ja kuna UM leidis veermiku kontrolli käigus kõik muud jubinad korras olevat, siis kõige tõenäolisemalt hakkab töölepingut ära lõpetama roolilatt... Ma parem ei hakka teid selle hinnaga traumeerima, endal niigi närv must...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Miks sa sillajuppe UM-s ei vaheta? 2 aastane garantii on kõva argument ja vähemalt teoorias peaks 2 aastaga ikka suutma Tallinna teedel midagi kolisema sõitaArgoV kirjutas:Et siis 11 kuu jooksul on autosse läinud (sisaldab ka ühte Inspectionit) ca 25000 EEK ja ainuke asi, mis UM-is on tehtud, oli toosama Inspection 1 (kulu oli vast 2000-3000 EEK).

Cardo kirjutas:ja 150 eest saad juba mõne tutika auto, pole just propeller, aga vähemalt on garantii asjal ja 2 a pärast müüd maha ja võtad taas uue . BMW võiks ka toota taskukohasemaid liikureid, et ei peaks mõnda prantslast ostma minema mis ?

1. näita mulle ka seda tutikat "autot", mille 150k kätte saad .. ma bronnin ühe kohe ära

2. need üksikud "turukärud", mis sellise hinna eest kätte saad, maksavad 2a pärast max 50k

3. sõidumõnust 150k tutika "auto" puhul nagu ei saa rääkida või mis?
4. luksus ja kvaliteet maksab .. loodan, et BMW ei hakka kunagi 150k "autosid" tootma

Ei midagi isiklikku .. lihtsalt minu nägemus asjast
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
vot mees teab, mida räägib (mode tehku teema stickyks)Aare kirjutas: 100K eest saab viimase aasta touringu (96), millele võid juba nõudmisi esitada.
120 K maksev E39 on reeglina mõistliku majandamise piirini ära sõidetud, eriti kehtib see Eestist ostetud autode kohta.
Fakt on see, et alla 100 000 eest saab E34 touringu hindele "väga hea", aga 120 000 eest saab 97 E39 sedaani hindele "kannatab veel sõita". Kui eputamine uuema autoga kõrvale jätta, kuidas on asja praktiline külg?
ostke mu 96 aasta alpina sotaga ära

E 39
Olgu siinkohal öeldud,et septembri keskel sai omale pill ära ostetud,aasta on 98 ja 525tds.
Mõni raha on kulunud-tagasilla puksid,kliimarihm,veel nipet-näpet;
plokisoojenduse lasin ka paigaldada,nüüd ,talve hakul,on ikka mõnus küll
hommikul käivitada.
Muidu on ehtne sõidumõnu tekitaja,tõmmet jagub ka enam kui vaja enamasti läheb.
Eks elu näitab,kuidas ta meie teedel vastu peab,igal juhul esialgu 3x üle vasaku õla...

Mõni raha on kulunud-tagasilla puksid,kliimarihm,veel nipet-näpet;
plokisoojenduse lasin ka paigaldada,nüüd ,talve hakul,on ikka mõnus küll
hommikul käivitada.
Muidu on ehtne sõidumõnu tekitaja,tõmmet jagub ka enam kui vaja enamasti läheb.
Eks elu näitab,kuidas ta meie teedel vastu peab,igal juhul esialgu 3x üle vasaku õla...


E39 525 TDS