
kas eestis m1 on nähtud kunagi.....
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
näha? kui UM kunagi pole seda näidata toonud siis seda vaevalt mõnel "vasjal" garaazis vedelemas on
mõned pildid ka salvestatud : http://tp.alkohol.ee/view_album.php?set ... m24&page=1

mõned pildid ka salvestatud : http://tp.alkohol.ee/view_album.php?set ... m24&page=1
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kehv võrre...asi nüüd nii hull ka ei ole ! Või on ?Cardo kirjutas:Kunstist pean ma lugu, aga see, et Andy Warhol selle masina üle soperdas ei pea ma miskit. Kellele on kunst ka Raekoja platsil pabul maha teha see vist on samal maitsetasandil.
Cardo kirjutas:samahästi oleks võinud seda teha mõni 5a poiss või vanaema.

Kui aus olla,siis ega ma näiteks ei arva,et Andy Warholi M1 just kõige
parem on(BMW ART CARS seerias).Mulle näiteks meerdivad Frank Stella BMW 3.0 CSL ja Sandro Chia BMW M3 GTR street (E36)
Palun väga vabandust,et teemast kõrvale kaldun.Aga siin foorumis pole
sellest eriti räägitud !
Esmene on nagu disain ja teine kunst, kunst on jällegi vaataja silmades. Abstraktsionism ja sürrrealism on vahest väga huvitavad, aga ainult vahest ja isegi harva. Millestki ilma jäänud inimesed tihti kalduvad kunsti tegema ja õnnetuseks leidub alati neile fänne, kes sugulast või joomakaaslast toetavad ja nii tekibgi arvamus, et kui sellele meeldib siis äkki ongi õige ja äge.
Pigem naudiksin Tauno Kangro või Navitrolla poolt kujundatud või disainitud autot kui ........ .
Pigem naudiksin Tauno Kangro või Navitrolla poolt kujundatud või disainitud autot kui ........ .
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kunst ei ole kunsti teha,Cardo kirjutas:Esmene on nagu disain ja teine kunst, kunst on jällegi vaataja silmades. Abstraktsionism ja sürrrealism on vahest väga huvitavad, aga ainult vahest ja isegi harva. Millestki ilma jäänud inimesed tihti kalduvad kunsti tegema ja õnnetuseks leidub alati neile fänne, kes sugulast või joomakaaslast toetavad ja nii tekibgi arvamus, et kui sellele meeldib siis äkki ongi õige ja äge.
Pigem naudiksin Tauno Kangro või Navitrolla poolt kujundatud või disainitud autot kui ........ .
Kunst on kunstis kunsti näha!!
E32 750i 220kW 

-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Oled sa kindel, et see auto üldsegi M1 ka ametlikult oli (paberite järgi)
Raske kuidagi uskuda, et alla 500 tootmisarvuga 100 000 eurone auto lõigati toorikuks lahti, kui on võimalik saada hoopis soodsamaid toorikuid?'
Seda enam et käiguosast ja mootorist polnud seal enam M1 lõhnagi.
Kalle Sarlini auto oli ka nime poolest Escort. Kas ta ka tehasest välja sõitnud Escortist tehtud on (või toruraam koos mõne Escorti plekiga) on teise asi.
Saapolal on kah nagu Chrysler 300M või midagi sellist....see, et keegi M1 taolise plastmasskoorikuga siin käis, ei tee seda veel M1-ks. Võib teha, aga ei pruugi.
Samamoodi olen ise sõitnud Ferrari Testarossaga, mis paberil on Pontiac Fiero. Ega ta seepärast veel Ferrari ole.

Raske kuidagi uskuda, et alla 500 tootmisarvuga 100 000 eurone auto lõigati toorikuks lahti, kui on võimalik saada hoopis soodsamaid toorikuid?'
Seda enam et käiguosast ja mootorist polnud seal enam M1 lõhnagi.
Kalle Sarlini auto oli ka nime poolest Escort. Kas ta ka tehasest välja sõitnud Escortist tehtud on (või toruraam koos mõne Escorti plekiga) on teise asi.
Saapolal on kah nagu Chrysler 300M või midagi sellist....see, et keegi M1 taolise plastmasskoorikuga siin käis, ei tee seda veel M1-ks. Võib teha, aga ei pruugi.
Samamoodi olen ise sõitnud Ferrari Testarossaga, mis paberil on Pontiac Fiero. Ega ta seepärast veel Ferrari ole.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Rinka autoks ostetakse tavaliselt võidusõidu M1, konkreetse auto kohta kahjuks ei tea aga ega kõik sommid rotid ka pole näiteks on neil suht palju sõitvaid B-rühma rallikaid ja muud huvitavat.Aare kirjutas:Oled sa kindel, et see auto üldsegi M1 ka ametlikult oli (paberite järgi)![]()
Raske kuidagi uskuda, et alla 500 tootmisarvuga 100 000 eurone auto lõigati toorikuks lahti, kui on võimalik saada hoopis soodsamaid toorikuid?'
Seda enam et käiguosast ja mootorist polnud seal enam M1 lõhnagi.
Kalle Sarlini auto oli ka nime poolest Escort. Kas ta ka tehasest välja sõitnud Escortist tehtud on (või toruraam koos mõne Escorti plekiga) on teise asi.
Saapolal on kah nagu Chrysler 300M või midagi sellist....see, et keegi M1 taolise plastmasskoorikuga siin käis, ei tee seda veel M1-ks. Võib teha, aga ei pruugi.
Samamoodi olen ise sõitnud Ferrari Testarossaga, mis paberil on Pontiac Fiero. Ega ta seepärast veel Ferrari ole.
seda fierot olen ise ka kunagi parandanud ja kui sinna ratta koopast sisse vaadata siis paistis vana kere alt ja selle külge mingi karkassi külge olid need plastikust detailid laotud. samas inimene kes seda omas ütles, et tegi selle ise mingi kanadast saadetus foto järgi.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Hmm..selle M1 on ainult niipalju kokkupuudet olnud et olen plastmassist mudeli kokku pannud mis kapil seisab 
Nimetatud oli ka seal siis et tegemist on 4 -seeriaga, mida kasutati ja tehti võistluste jaoks, kus kõik olid ühesugused, millest pidi siis välja tulema võistleja õiged oskused,mitte et sul on hea auto. Kui ei eksi siis ned olid midagi 80-ndate alguse paiku.

Nimetatud oli ka seal siis et tegemist on 4 -seeriaga, mida kasutati ja tehti võistluste jaoks, kus kõik olid ühesugused, millest pidi siis välja tulema võistleja õiged oskused,mitte et sul on hea auto. Kui ei eksi siis ned olid midagi 80-ndate alguse paiku.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
http://www.enosmotorsport.ee/gallery/63/610.jpg
Leidsin ühe pildi lõpuks sellest "m1-st"
Leidsin ühe pildi lõpuks sellest "m1-st"