BMW Autocrossing 2005
Kui ma (Valdek) täna mu auto mootori pea kokku saab, olen homme tulija. (Sõitja, nn. suurel ringil)
Et aga see asi on viimasele hetkele jäänud, ei eelregistreerinud ennast.
Loodetavasti on veel sajast mõned puudu, et kohapeal ka registreeruda saab.
EDIT: ei saa tulla, kuna autot ei saada valmis.
Ei taha siinkohal oma tundeid kirjeldada.
Et aga see asi on viimasele hetkele jäänud, ei eelregistreerinud ennast.
Loodetavasti on veel sajast mõned puudu, et kohapeal ka registreeruda saab.
EDIT: ei saa tulla, kuna autot ei saada valmis.
Ei taha siinkohal oma tundeid kirjeldada.
Viimati muutis AndresS, 02.09.2005 20:11 56, muudetud 1 kord kokku.
Teeks kohtunike koosseisus mõne muutuse:
Kimmo on starter (tuttav töö), Hanno sealsamas boksi juures lipukohtunik. Kristjan K on kurvis lipukohtunik, kui tema ei tule, siis on selles ametis Siim. Väikesele ringile läheb Lauri L koos kaaslasega - Lauri on kohtunik ja Liivi kirjutab ajad tahvlile ringi (10.00 - 11.30 on Liivi ka registreerimise juures). Teine registreeija on Reili, võistluse käigus on tema ka suurel ringil ajavõtu tiimi sekretäriks. Tauri on tulekahjude puhuks varus - vajadusel asendab, kui kõik sujub, hoolitseb stardijärjekorra eest.
Kohtunikud kõik soojalt riidesse, pirukad võib kaasa võtta, kohapeal on ka toitlustaja. Kui Kristjan tuleb, saab ta minuga kohale, kuid keegi hea inimene peab ta toimetama Tallinna tagasi - ta minuga ei julge...
Kimmo on starter (tuttav töö), Hanno sealsamas boksi juures lipukohtunik. Kristjan K on kurvis lipukohtunik, kui tema ei tule, siis on selles ametis Siim. Väikesele ringile läheb Lauri L koos kaaslasega - Lauri on kohtunik ja Liivi kirjutab ajad tahvlile ringi (10.00 - 11.30 on Liivi ka registreerimise juures). Teine registreeija on Reili, võistluse käigus on tema ka suurel ringil ajavõtu tiimi sekretäriks. Tauri on tulekahjude puhuks varus - vajadusel asendab, kui kõik sujub, hoolitseb stardijärjekorra eest.
Kohtunikud kõik soojalt riidesse, pirukad võib kaasa võtta, kohapeal on ka toitlustaja. Kui Kristjan tuleb, saab ta minuga kohale, kuid keegi hea inimene peab ta toimetama Tallinna tagasi - ta minuga ei julge...
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Ajavõtt tänab perekond (?) Tauri meeldiva koostöö eest.
Tore, et klubilased end seekord kokku võtsid ja tegusalt ürituse läbiviimisel abis olid. Võib öelda, et esimest korda oli BMW üritusel rohkem bemme kui muid saane.
Kaidole ehk korraldajale .... ehk keelaks puhurid ära või kingiks neile järgmine kord boonusena 5 sekundit tasuta lisaaega
Tore, et klubilased end seekord kokku võtsid ja tegusalt ürituse läbiviimisel abis olid. Võib öelda, et esimest korda oli BMW üritusel rohkem bemme kui muid saane.
Kaidole ehk korraldajale .... ehk keelaks puhurid ära või kingiks neile järgmine kord boonusena 5 sekundit tasuta lisaaega

-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
RNT kirjutas:Võib öelda, et esimest korda oli BMW üritusel rohkem bemme kui muid saane.
Kaidole ehk korraldajale .... ehk keelaks puhurid ära või kingiks neile järgmine kord boonusena 5 sekundit tasuta lisaaega

Ilm oli vastav tänasele heale korraldusele, ehk tuleval aastal võiks taas 3 vooru olla, aega jääb ju ülegi.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tervist,
jah, hea oli näha palju klubiliste masinaid koos...
ürituse seisukohalt, et see kaks vooru võiks ju jääda(kas siis parim kirja või summa summaarumis...ei tea kuis teil on olnd), aga ühes voorus võiks sõita ikka 3 ringi, saavad rehvid soojaks, saab võrrelda ka enda ringi aegasid voorus! sest esimene ju on start... julgust tuleb juurde ja masina tunnetus paraneb ning ka ajad!
II vooru, 3 ringi voorus - oleks minu mõte,
shikaan oli harivas mõttes hea, las jääda, sama ka see pidurdus finishis.
parimatega siitpoolt...
järgmine aasta ka abiks kui vaja,
Siim
jah, hea oli näha palju klubiliste masinaid koos...
ürituse seisukohalt, et see kaks vooru võiks ju jääda(kas siis parim kirja või summa summaarumis...ei tea kuis teil on olnd), aga ühes voorus võiks sõita ikka 3 ringi, saavad rehvid soojaks, saab võrrelda ka enda ringi aegasid voorus! sest esimene ju on start... julgust tuleb juurde ja masina tunnetus paraneb ning ka ajad!
II vooru, 3 ringi voorus - oleks minu mõte,
shikaan oli harivas mõttes hea, las jääda, sama ka see pidurdus finishis.
parimatega siitpoolt...
järgmine aasta ka abiks kui vaja,
Siim
ilma autota
Väga hea üritus oli.
Isegi mu tagasihoidlikku kriitikat äärekivide kohta oli kuulda võetud
Autode arv tundus sellise asja jaoks ka optimaalne, eelmine aasta läks muidu kole pikaks ootamiseks
Tempo oli seekord eeskujulik
Rehvisoojenduskotte polnud ka enam näha
Isegi mu tagasihoidlikku kriitikat äärekivide kohta oli kuulda võetud

Autode arv tundus sellise asja jaoks ka optimaalne, eelmine aasta läks muidu kole pikaks ootamiseks
Tempo oli seekord eeskujulik
Rehvisoojenduskotte polnud ka enam näha

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Üritus sai tõesti igati 5+ Tore oli vaadata varasemast suuremat hulka bemareid stardis. Klubi eksistentsi tõestamise eest tänud Kimmole
kes oli võtnud vaevaks väljaprintida kohaletulnud klubiliste autode mudeli tutvustused- ikka mitmed näod käisid ja harisid end BMW teemal
Ise olin õhtul Tallinnasse jõudes rampväsinud ja imekombel sai "kartulivõtu" kuul hoopis päikest näkku


Ise olin õhtul Tallinnasse jõudes rampväsinud ja imekombel sai "kartulivõtu" kuul hoopis päikest näkku

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Minul oli esimene sõit täielik huumor. Stardist minnes ja teisele käigule vahetades jäi lihtsalt käigukangi nupp kätte, proovisin seda kiiruga tagasi panna kuid ei õnnestunud, järgneva liigutusega lendas see numm tagaistmele ja edasi tegutsesin palju pulgaga. Kuna sellele oli juba palju aega kulunud siis edasi proovisin kaotatud aega tagasi teha, kuid selle asemel suutsin hoopis shikaanis torbikuid maha ajada ja ka finishis üle joone sõita...
Aeg oli 1.42 millegiga...
Järgmiseks katseks sain juba käigukangi nupu kinnitatud ja sellega enam probleeme ei olnud. Kuna esimene katse oli täielikult aiataha läinud siis see kord võtsin asja rahulikult ei riskinud kusagil - pidurdasin päris vara jne...
Aeg tuli 1.39,5 aga kahjuks oli see aeg piisav vaid 4-da koha võtmiseks.
1-ne ja 3-s koht võidetakse 2-ks ja 4-ks jäädakse...
Samas sai nii mõnigi rahvarallitaja endast tahapoole jäetud. Eks järgmine aasta tuleb rohkem pingutada ja võib olla on siis ka kogemust rohkem, et nõuda juba auhinnalist kohta.
Üritus oli tore aga sõita oleks võinud rohkem saada...
Aeg oli 1.42 millegiga...
Järgmiseks katseks sain juba käigukangi nupu kinnitatud ja sellega enam probleeme ei olnud. Kuna esimene katse oli täielikult aiataha läinud siis see kord võtsin asja rahulikult ei riskinud kusagil - pidurdasin päris vara jne...
Aeg tuli 1.39,5 aga kahjuks oli see aeg piisav vaid 4-da koha võtmiseks.
1-ne ja 3-s koht võidetakse 2-ks ja 4-ks jäädakse...

Samas sai nii mõnigi rahvarallitaja endast tahapoole jäetud. Eks järgmine aasta tuleb rohkem pingutada ja võib olla on siis ka kogemust rohkem, et nõuda juba auhinnalist kohta.
Üritus oli tore aga sõita oleks võinud rohkem saada...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Mul oli vist peale segusiibri ringiaretamist asi lõpuni reguleerimata ehk siis pedaali käik oli vähe pikem kui siibri käik. Ja tulemus oli siis see, et esimesel ringil tagumisse kurvi minnes jäi 2. käiguga gaas põhja kinni
Tagantjärgi oli tobe, aga gaasipedaal vabastada oli mahti alles tagumisel sirgel ja senikaua tuli siis roolimisega pisut tegeleda.
Aga rinkat sõita ei oska, samas asi vist väga hull ka pole, sest miinuspunkte andvaid sõiduvigu pole kahe ürituse peale ühtegi teinud

Tagantjärgi oli tobe, aga gaasipedaal vabastada oli mahti alles tagumisel sirgel ja senikaua tuli siis roolimisega pisut tegeleda.

Aga rinkat sõita ei oska, samas asi vist väga hull ka pole, sest miinuspunkte andvaid sõiduvigu pole kahe ürituse peale ühtegi teinud

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mina tahan kohe vabandada hr. Kaido ees kellel niigi vist korraldusega rahmimist kui palju ja siis tulen mina va kollanokk ning teatan, et palun mind suurelt ringilt väiksele ümber regada ja seda kõike reede õhtul kell 19:30
Minusugustega on vist väga raske üritusi läbi viia
Enda auto läks reedel lihtsalt puruks Tabasalu rajal nn. soendusringil
Selle riistaga poleks midagi peale hakata olnud seal suurel ringil
Väiksel ringil läksin kohe liiga hoogu ja tulemuseks oli lugematu arv maha aetud kurikaid ja meeletu stoppjoone ületus kahe auto pikkusega
Ise esimest sõitu lõpetades arvasin, et jõle täpselt sõitsin ja vingelt panin
k***i jutulind
Teine ring võtsin asja rahulikumalt ja sõitsin mingi 53sek. ja ei tulnud ühtegi trahvi sekundit.
Enesekaitseks võin öelda, et olin esimest korda üldse sellisel mõõduvõtul ja minujaoks on tegemist siiski auto lõhkumisega
Kuigi samas on nüüd maitse suus asjast ja on isegi väike mõte tekkinud väiksema kerega auto soetada, et edaspidi tehnikaga konkurentsi pakkuda, kuigi selle --> rooli ja pedaali tihendi kohta ei tea küll midagi lubada kas see ka midagi oskama kunagi hakkab...
Eks järgmine aasta näeb mis saab
Ja veelkord org. komiteele viis pihku

Minusugustega on vist väga raske üritusi läbi viia

Enda auto läks reedel lihtsalt puruks Tabasalu rajal nn. soendusringil

Selle riistaga poleks midagi peale hakata olnud seal suurel ringil

Väiksel ringil läksin kohe liiga hoogu ja tulemuseks oli lugematu arv maha aetud kurikaid ja meeletu stoppjoone ületus kahe auto pikkusega


Ise esimest sõitu lõpetades arvasin, et jõle täpselt sõitsin ja vingelt panin


Teine ring võtsin asja rahulikumalt ja sõitsin mingi 53sek. ja ei tulnud ühtegi trahvi sekundit.
Enesekaitseks võin öelda, et olin esimest korda üldse sellisel mõõduvõtul ja minujaoks on tegemist siiski auto lõhkumisega

Kuigi samas on nüüd maitse suus asjast ja on isegi väike mõte tekkinud väiksema kerega auto soetada, et edaspidi tehnikaga konkurentsi pakkuda, kuigi selle --> rooli ja pedaali tihendi kohta ei tea küll midagi lubada kas see ka midagi oskama kunagi hakkab...
Eks järgmine aasta näeb mis saab
Ja veelkord org. komiteele viis pihku

Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Minu tagasihoidlik küsimus:
Kas seegi pilte ka tegi ja kus neid näha saaks ???
Kas seegi pilte ka tegi ja kus neid näha saaks ???

Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Tere
Anna aega atra seada ;)
Aga üritus oli kena. Kuni viimase hetkeli (hommikul kella üheksani) polnud kindel, kas leian mahti tulla. Kell pool 12 aga leidsin end Saugalt. Tore, et Kaidol eelmine aasta piisavalt suur masendus peale ei tulnud, ja ta ikka jõudu leidis eneses. Tänud !
jJanno
Tagasihoidlik vastus:Tarmo kirjutas:Minu tagasihoidlik küsimus:
Kas seegi pilte ka tegi ja kus neid näha saaks ??? :cool:
Anna aega atra seada ;)
Aga üritus oli kena. Kuni viimase hetkeli (hommikul kella üheksani) polnud kindel, kas leian mahti tulla. Kell pool 12 aga leidsin end Saugalt. Tore, et Kaidol eelmine aasta piisavalt suur masendus peale ei tulnud, ja ta ikka jõudu leidis eneses. Tänud !
jJanno
exTouring
Inimene traadi juures tagasi...
RNT ütles kõik olulise juba ära, kiidan vaid takka:
1. Aitäh kõigile vabatahtlikele, kes korralduse juures abiks olid, eriti kohtunikud - sellel aastal andis end üles arvestatav kogus liikmeid, kellest KÕIK tulid ka kohale ja said väga HÄSTI hakkama - aitäh veelkord - inimesed teevad klubi ja nendeta poleks ka seda üritust.
2. Üritusest - minul isiklikult oli päris nukker tunne, kui UM ei olnud igamehe kalendri etapiga nõus - tahtsin asja ajada võimalikult suureks (sealhulgas ka toetussummat) - kuid teisalt oleks "BMW ÜRITUS" sinna tõesti ära uppunud. Kui ajavõtt plahvatas enne võistlust, siis haarasin käega südamest - jälle see tunne, et miski ei toimi, ma ei oska inimestele nende ülesandeid selgitada jne - käib vist korralduse juurde. Ajavõtu päästsid Argo, Tõnu, Kimmo, Tauri ja Reili proff suhtumine - süsteemi sai mööndustega käima ja asi toimis - tänud.
3. Tulevikust - minu ettepanek oleks teha järgmisel aastal kaks etappi - üks klubi enda üritus ja teine suve lõpus koos UMiga - teeks kuskil teises kohas harjunud formaati pidi, et asjas toimuks ka miski areng.
Varia: tõstan kaabut Raivo ees, kes oli pereautoga üllatavalt kiire (protokollis vist kolmas auto tänavarehvidega?). Sain ise ka enam-vähem sõidetud, kuigi rehv läks nii kuumaks, et viskas tükke välja (nii, et traat väljas), ei pidurdanud ja külg ees sõitu oli omajagu. Oleks tahtnud ka Indrekuga aegu võrrelda.
NB! Pressiteateks oleks ka minul vaja mõnda ilusat pilti - üldine melu, võitjad, kihutamine jne. Kui kellelgi on neid jagada, siis saatke palun kaido@ajakirjad.ee
RNT ütles kõik olulise juba ära, kiidan vaid takka:
1. Aitäh kõigile vabatahtlikele, kes korralduse juures abiks olid, eriti kohtunikud - sellel aastal andis end üles arvestatav kogus liikmeid, kellest KÕIK tulid ka kohale ja said väga HÄSTI hakkama - aitäh veelkord - inimesed teevad klubi ja nendeta poleks ka seda üritust.
2. Üritusest - minul isiklikult oli päris nukker tunne, kui UM ei olnud igamehe kalendri etapiga nõus - tahtsin asja ajada võimalikult suureks (sealhulgas ka toetussummat) - kuid teisalt oleks "BMW ÜRITUS" sinna tõesti ära uppunud. Kui ajavõtt plahvatas enne võistlust, siis haarasin käega südamest - jälle see tunne, et miski ei toimi, ma ei oska inimestele nende ülesandeid selgitada jne - käib vist korralduse juurde. Ajavõtu päästsid Argo, Tõnu, Kimmo, Tauri ja Reili proff suhtumine - süsteemi sai mööndustega käima ja asi toimis - tänud.
3. Tulevikust - minu ettepanek oleks teha järgmisel aastal kaks etappi - üks klubi enda üritus ja teine suve lõpus koos UMiga - teeks kuskil teises kohas harjunud formaati pidi, et asjas toimuks ka miski areng.
Varia: tõstan kaabut Raivo ees, kes oli pereautoga üllatavalt kiire (protokollis vist kolmas auto tänavarehvidega?). Sain ise ka enam-vähem sõidetud, kuigi rehv läks nii kuumaks, et viskas tükke välja (nii, et traat väljas), ei pidurdanud ja külg ees sõitu oli omajagu. Oleks tahtnud ka Indrekuga aegu võrrelda.
NB! Pressiteateks oleks ka minul vaja mõnda ilusat pilti - üldine melu, võitjad, kihutamine jne. Kui kellelgi on neid jagada, siis saatke palun kaido@ajakirjad.ee
Minu karbis olid seekord, siis sellised pildid: www.viltsikas.pri.ee
Stardilipu leidmisega ei tulnud ka probleeme


Stardilipu leidmisega ei tulnud ka probleeme



Mercedes EQS 450+ 2022