
Läheks millalgi ratast sõitma? 18.09.2010 Aegviidu!
ratast sõitma
Kahjuks siiski 10.09. ei sobi kohe kuidagi rattasõidu üritusest osavõtmiseks. 

Nii, väike vahekokkuvõte siis:
Hetkel peaksid siis tulemas olema järgmised kodanikud:
1. Indrek_M
2. Hans
3. Janek
4. Kops
5. Tarvo
Ilmad on ka viimasel ajal kenasti soojad ja kuivad pidanud, loodetavasti on see ka laupäeval nii.
Kohtume siis laupäeval Balti Jaamas ca 09.50
Piletid saab osta rongist kontrolöri käest, varuge sularaha.
Hetkel peaksid siis tulemas olema järgmised kodanikud:
1. Indrek_M
2. Hans
3. Janek
4. Kops
5. Tarvo
Ilmad on ka viimasel ajal kenasti soojad ja kuivad pidanud, loodetavasti on see ka laupäeval nii.
Kohtume siis laupäeval Balti Jaamas ca 09.50
Piletid saab osta rongist kontrolöri käest, varuge sularaha.
Viimati muutis Tarvo, 09.09.2005 23:57 28, muudetud 6 korda kokku.
Nii, Kix ei tule kindlasti, mul hakkaks rattast kahju mille selga ma istuks. Valdek võib teile rääkida, mismoodi ma rattaga nt keeran: kui on vaja tagasi pöörata, siis tuleb rattalt maha tulla, ratas teise suunda keerata ja siis edasi sõita.Tarvo kirjutas:Nii, väike vahekokkuvõte siis:
Küsimärgiga:
1. Kix
Samas võin teid lõpusirgel mahla ja leibadega oodata.
Tere
Edit: http://www.server.ee/~tarmo/eol/kaart/2003034.gif ;)
jJanno
Kuhu poole teil plaanis minna on? Kõige parem kaart oleks ehk rogaini kaart.Tarvo kirjutas:Kas kellelgi on mõnda sealset kohaliku piirkonna täpsemat kaarti?
Selle võiks siis kaasa haarata.
Edit: http://www.server.ee/~tarmo/eol/kaart/2003034.gif ;)
jJanno
exTouring
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Mõned küsimused on tekkinud mu peas. Tahaks teada, milline näeks välja meie päevakava. Kas sõidame võimalikult palju ringi, et teha üks korralik trenn ja et võimalikult palju kohti läbida või sõidame nö. pühapäeva ratturi tempoga, teeme väiksema ringi ja naudime rohkem loodust. Siis ma tean, kas võtta pildiaparaat kaasa või mitte. Pikka maad raske seljakotiga sõita ei ole just väga meeldiv (selg hakkab valutama).
Ja teine küsimus on toitlustuse vallast. Kas võtab igaüks ise söögid kaasa või sööme kusagil kohalikus söögipunktis (kuhu me sellisel juhul rattad jätame)?
Ma pole kunagi rattamatkal käinud ja ei tea kuidas selline asi välja näeb
Ja teine küsimus on toitlustuse vallast. Kas võtab igaüks ise söögid kaasa või sööme kusagil kohalikus söögipunktis (kuhu me sellisel juhul rattad jätame)?
Ma pole kunagi rattamatkal käinud ja ei tea kuidas selline asi välja näeb

Viimati muutis Mihkel(Kops), 08.09.2005 21:41 56, muudetud 1 kord kokku.
Minu arvamus oleks, et teeme rahulikumalt, naudime loodust, teeme peatuse kui vaja. Kerge eine ja karastusjoogi võiks kaasa võtta, täiendavat kehakinnitust hangiks siis juba seal kohapeal. Ma arvan, et rataste pärast väga karta pole sealkandis vaja ja süüa saab ka õues kuskil sealsamas nende juures.Kops kirjutas:Mõned küsimused on tekkinud mu peas. Tahaks teada, milline näeks välja meie päevakava. Kas sõidame võimalikult palju ringi, et teha üks korralik trenn ja et võimalikult palju kohti läbida või sõidame nö. pühapäeva ratturi tempoga, teeme väiksema ringi ja naudime rohkem loodust. Siis ma tean, kas võtta pildiaparaat kaasa või mitte. Pikka maad raske seljakotiga sõita ei ole just väga meeldiv (selg hakkab valutama).
Ja teine küsimus on toitlustuse vallast. Kas võtab igaüks ise söögid kaasa või sööme kusagil kohalikus söögipunktis (kuhu me sellisel juhul rattad jätame)?
Mis teised arvavad?
Päris hullu panema vast ei hakkaks ... ise võtan seljakotis midagi näksida kaasa, mõned riided kah kui ilm viluks kisub. Laupäevasel päeval ma kohaliku toitlustuse peale väga ei loodaks.Tarvo kirjutas:Minu arvamus oleks, et teeme rahulikumalt, naudime loodust, teeme peatuse kui vaja. Kerge eine ja karastusjoogi võiks kaasa võtta, täiendavat kehakinnitust hangiks siis juba seal kohapeal. Ma arvan, et rataste pärast väga karta pole sealkandis vaja ja süüa saab ka õues kuskil sealsamas nende juures.Kops kirjutas:Mõned küsimused on tekkinud mu peas. Tahaks teada, milline näeks välja meie päevakava. Kas sõidame võimalikult palju ringi, et teha üks korralik trenn ja et võimalikult palju kohti läbida või sõidame nö. pühapäeva ratturi tempoga, teeme väiksema ringi ja naudime rohkem loodust. Siis ma tean, kas võtta pildiaparaat kaasa või mitte. Pikka maad raske seljakotiga sõita ei ole just väga meeldiv (selg hakkab valutama).
Ja teine küsimus on toitlustuse vallast. Kas võtab igaüks ise söögid kaasa või sööme kusagil kohalikus söögipunktis (kuhu me sellisel juhul rattad jätame)?
Mis teised arvavad?
Peenikese ventiili jaoks on pump olemas ning ühe õhukummi ja ketiõli võtan ka.
Kilomeetrid kogunevad ise nii, et ei saa arugi. Kui me oleme umbes 11 seal ja 17 paiku tuleb rong tagasi siis 6 tundi rattaga on kõva trenn olenemata läbitud vahemaast


Indrek
Aegviidus on minuteada hamburgerikiosk ja Jänedal peaks ka süüa saama. Ise arvan, et kui kilomeetreid 70 ümber koguneb, on ka juba hästi pedaalitud. Teed on seal ka mäest üles ja mäest alla.
Ilmaennustusi pole jälginud, aga pilk aknast välja annab märku, et vihma võime siiski saada. Seljakott ja paar kuiva riideasja tasub kaasa kindlasti võtta.
Ilmaennustusi pole jälginud, aga pilk aknast välja annab märku, et vihma võime siiski saada. Seljakott ja paar kuiva riideasja tasub kaasa kindlasti võtta.
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Ma ei suuda otsustada, kas võtta oma kaamera ka kaasa või mitte. Võtab seljakotis palju ruumi ja kaalu on ka piisavalt, et pikal sõidul selg valutama panna. Teisest küljest tahaks ikkagi mõned pildid oma aparaadiga ka teha.Tarvo kirjutas:Trükkisin jjanno soovitatud kaardi välja, tavalise musta laseriga jäi suht kehvake. Võtan veel Regio kokkuvolditava Eesti kaardi ja mingi seebikarbi kaasa.
Kui jõuan enne teisi, siis mina ootan perroonil R-Kioski juures (trollipeatuse poolses otsas). Ja minu tunneb ära valge-musta ratta järgi.Tarvo kirjutas:Kogunema võiksime siis jah hakata alates 09.50-st perroonil ma arvan.
Nii ... back from nowhere.
Hetkel kirjutan seda kirja seistes kuna tagumik istuda ei kannata
Kahetsevad kõik, kes ei tulnud - ekstreemsemat üritust on raske ette kujutada. Tänu peaaegu olematule kaardile ning tõelisele metsateede labürindile suutsime totaalselt ära eksida. Ja mitte tavalisse metsa vaid metsa täis lahtist liiva, tihedaid ja väga teravate okastega kuuski, porimülkaid, järvi, soid, vaateplatvorme, sõjaväepolügoone, tankisildu ... kokkuvõttes vaadata oli rohkem kui oodata oskasime ning sõita oli rängem kui oodata oskasime.
Plaanitud rongi väljumise ajal olime alles "kuskil tsivilisatsiooni serval" (ilmus vaatevälja esimene auto tundide jooksul) olevas paigas 15km kaugusel Aegviidust ...
"Loomulikult" oli iga teise kännu taga R-kiosk
Kix oma mahla ja leibadega oleks olnud ingel 
Hetkel kirjutan seda kirja seistes kuna tagumik istuda ei kannata

Kahetsevad kõik, kes ei tulnud - ekstreemsemat üritust on raske ette kujutada. Tänu peaaegu olematule kaardile ning tõelisele metsateede labürindile suutsime totaalselt ära eksida. Ja mitte tavalisse metsa vaid metsa täis lahtist liiva, tihedaid ja väga teravate okastega kuuski, porimülkaid, järvi, soid, vaateplatvorme, sõjaväepolügoone, tankisildu ... kokkuvõttes vaadata oli rohkem kui oodata oskasime ning sõita oli rängem kui oodata oskasime.
Plaanitud rongi väljumise ajal olime alles "kuskil tsivilisatsiooni serval" (ilmus vaatevälja esimene auto tundide jooksul) olevas paigas 15km kaugusel Aegviidust ...
"Loomulikult" oli iga teise kännu taga R-kiosk


Indrek
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Indreku jutule lisaks nii palju, et te ei näe telekast Extreme spordi kanalist terve nädala jooksul nii palju extreemsust. See oli nagu Erna retk ratastel.
Ratta kompuutri näidud peale tänast seiklemist: retke pikkus oli ca 60km, millest ainult 7 või 8km möödus asfaldil. Puhast sõidu aega oli natuke üle 4h. Keskmiseks kiiruseks oli veidi üle 15km/h. Kokku läks aega umbes 8h ja 40min. Selle aja sisse mahtusid meil pisikesed söögipausid, põnevate ja kauniste objektide vaatlemine (kaunid looduspaigad koos vaatetorni külastusega). Muidugi omaette vaatamisväärsus oli sõjaväepolügon koos ribadeks lastud PTR'iga. Siis kulus veel aega metsateede ristmikel, eriti veel siis kui oli mitu teeharu. Ja päris palju kulus aega silla ehitamisele, mis kokkuvõttes osutus päeva kõige mõttetumaks tegevuseks kui äkki ilmus välja kaks kanuutajate seltskonda, kes aitasid meid koos ratastega teisele poole jõge.
Suurim kiirus oli mul metsas 37,72km/h. Kokku läbisin ma tänase päevaga 77,80km (pole veel kunagi ühe päevaga nii palu sõitnud, seda siis nii kilomeetreid kui ka sõiduaega arvestades). Ja odomeeter näitab, et selle aasta jooksul olen 2025km ratta sadulas pedaale sõtkunud ning juba järgmise nädala alguses lisandub uusi kilomeetreid.
Ühesõnaga - lõpp hea, kõik hea
Ratta kompuutri näidud peale tänast seiklemist: retke pikkus oli ca 60km, millest ainult 7 või 8km möödus asfaldil. Puhast sõidu aega oli natuke üle 4h. Keskmiseks kiiruseks oli veidi üle 15km/h. Kokku läks aega umbes 8h ja 40min. Selle aja sisse mahtusid meil pisikesed söögipausid, põnevate ja kauniste objektide vaatlemine (kaunid looduspaigad koos vaatetorni külastusega). Muidugi omaette vaatamisväärsus oli sõjaväepolügon koos ribadeks lastud PTR'iga. Siis kulus veel aega metsateede ristmikel, eriti veel siis kui oli mitu teeharu. Ja päris palju kulus aega silla ehitamisele, mis kokkuvõttes osutus päeva kõige mõttetumaks tegevuseks kui äkki ilmus välja kaks kanuutajate seltskonda, kes aitasid meid koos ratastega teisele poole jõge.
Suurim kiirus oli mul metsas 37,72km/h. Kokku läbisin ma tänase päevaga 77,80km (pole veel kunagi ühe päevaga nii palu sõitnud, seda siis nii kilomeetreid kui ka sõiduaega arvestades). Ja odomeeter näitab, et selle aasta jooksul olen 2025km ratta sadulas pedaale sõtkunud ning juba järgmise nädala alguses lisandub uusi kilomeetreid.
Ühesõnaga - lõpp hea, kõik hea

Üritus oli tõepoolest uskumatu. Eestimaa pakub ikka üüratult avastamist. Eelpool kõnelejad ütlesid põhilise juba ära, kokkuvõtteks võib vist veel öelda, et meie orienteerumisoskused olid nullilähedased, samas rattasõidu eest oleme küll hindeks teeninud eeskujuliku. Lõpus viimased kilomeetrid mööda Piibe maanteed Aegviiduni olid minu jaoks ikka hambad ristis totaalne eneseületamine, aga rõõm kohalejõudes oli seda suurem. Kilomeetreid kokku kogunes minu ratta pardaarvuti järgi 77. Igatahes, järgmisel korral GPS kaasa ja teeme ära!
Tänud kõigile, kes kohale tulid.
Tänud kõigile, kes kohale tulid.