Panen selle probleemi siia "Üldisesse" kausta kindla teadmisega, et siin on rohkem lugejaid.
Probleem on iseenesest E32, 1991 aasta 730i mudeliga.
Ukselukk (juhiukse) ei juhi kesklukku. Kui süüde on sees või teises (vist) asendis, siis toimib kesklukk juhul kui lükata lukustusnupp alla või tömmata üles. Kahjuks ei saa proovida vötmega, kuna üks vöti on. Süüde väljas (vöti ka) ei toimu midagi.
Olek katkunud lahti mölemad esiukse lukumehhanismid, kontrollinud mikrolülitid (kasutades testrit), käinud üle köikmöeldavad kaitsmed, puhastanud mingi elektoonikale möeldud puhastusspraiga releepesad (ka need kaks suurt juhtplokki tagaistme all)- aga ei miskit. Pean küll tödema, et see suurte pistikutega releeplokil olid möningad pesad pisut oksüdeerinud kuid sain need enamvähem puhtaks.
Kasutaks mehhaanilist lukustamist- kuid vötmega saab lukku aga lahti EI keera.
Möistus otsas. Kahjuks ei saa tulla ka Tallinna targemate asjapulkade juurde. Olen Saares ja saen ennast pühapäeval minema.
Seega, kangesti oleks abi vaja. Kust vöiks viga otsida.
E32, 1991 730i Keskluku probleem
E32, 1991 730i Keskluku probleem
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
Pingeid ei möötnud. Ei tea väärtusi mis kuhugi otsale peab tulema ja jääma.
Mingil kombel? hakkan kahtlustama situatsiooni, et peale vötme väljavötmist süütelukust ei jää mönele vajalikule releele pinget peale.
Muide süüteluku koukisin ka lahti ja panin kokku ka. (Seda ei soovita küll asjaeest teis taga teha kui ikka suurt vajadust ei ole.)
Igaljuhul HELP NEEDED!
Mingil kombel? hakkan kahtlustama situatsiooni, et peale vötme väljavötmist süütelukust ei jää mönele vajalikule releele pinget peale.
Muide süüteluku koukisin ka lahti ja panin kokku ka. (Seda ei soovita küll asjaeest teis taga teha kui ikka suurt vajadust ei ole.)

Igaljuhul HELP NEEDED!
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997
Uraaaa.
Kaugel Rootsimaal viibides ja autot nokkides leidsin vea ylesse.
Midagi nii lihtsat ja labast nagu seekord oli, ei oska ma oma 37 eluaasta jooksul elatud ajast meenutada.
Jäin uskuma eelmise omaniku juttu, et aku juures vedelev ja yhendamata must kaabel on ta endine vöimendi toitejuhe.
Peale mitut päeva kaevamist elektriskeemides sain aru, et puudu on "Fus2Link" toiteots. Panin silmad kinni ja yhendasin väidetava vöimendi toiteotsa aku plussi. Ja hakkas sunnik tööle. Veelkord uraaaa.
Siit moraal: ...............
Kui nüüd spidomeetri ka korda saaks, siis oleks ju päris bro.
Korra töötab, siis jälle ei tööta. Kusjuures koos spidomeetri tööga on häiritud ka ekonomaiseri näit ja soojaklappide töö.
Kaugel Rootsimaal viibides ja autot nokkides leidsin vea ylesse.
Midagi nii lihtsat ja labast nagu seekord oli, ei oska ma oma 37 eluaasta jooksul elatud ajast meenutada.
Jäin uskuma eelmise omaniku juttu, et aku juures vedelev ja yhendamata must kaabel on ta endine vöimendi toitejuhe.
Peale mitut päeva kaevamist elektriskeemides sain aru, et puudu on "Fus2Link" toiteots. Panin silmad kinni ja yhendasin väidetava vöimendi toiteotsa aku plussi. Ja hakkas sunnik tööle. Veelkord uraaaa.

Siit moraal: ...............
Kui nüüd spidomeetri ka korda saaks, siis oleks ju päris bro.
Korra töötab, siis jälle ei tööta. Kusjuures koos spidomeetri tööga on häiritud ka ekonomaiseri näit ja soojaklappide töö.
E32, 750i 1992
E38, 740i 1997
E38, 740i 1997