E32/34/38 5k automaatkastide töökindlus? Puudub!!
E32/34/38 5k automaatkastide töökindlus? Puudub!!
Lugedes erinevaid teemasid ning muresid ja probleeme, tundub, et need 5 käigulised automaatkastid ei hiilga just erilise töökindlusega?
Küll loen siit ja sealt, kellel mis läbi läks ning mis ei toimi korralikult. Ja remondile kohe min 15K raha.
Kas automaadid ongi sellised äbarikud? On nad liiga nörgad, kehvalt projekteeritud või ons autod juba nii palju läbi sõitnud, et aeg teeb oma töö?
Küll loen siit ja sealt, kellel mis läbi läks ning mis ei toimi korralikult. Ja remondile kohe min 15K raha.
Kas automaadid ongi sellised äbarikud? On nad liiga nörgad, kehvalt projekteeritud või ons autod juba nii palju läbi sõitnud, et aeg teeb oma töö?
Viimati muutis Raivo, 29.09.2005 15:04 38, muudetud 1 kord kokku.
GS
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Minu isiklik arvamus küll, mis ka kogemustel põhineb, et vanemal automaadiga autol võib kastiremondiga arvestada kui rohkem kui 1-2 aastat pidada. Eriti kui tegu võimsama otsa autoga.
Mõtlesin tagasi oma autode peale ja statistika see, et neljast automaadiga kolmel (ja muide ka kahel manuaaliga neljast) olen kasti remontinud. Kõik on olnud ca 10 aasta vanused autod.
Samas, kui arvestada seda pidi, et praegu näiteks mu kasti remont ca 7K läheb maksma ja mina olen temaga sõitnud 3 aastat, siis jah, 7K korraga on suht palju, aga jagada see 36 kuu peale, siis 200 kuus...
Mõtlesin tagasi oma autode peale ja statistika see, et neljast automaadiga kolmel (ja muide ka kahel manuaaliga neljast) olen kasti remontinud. Kõik on olnud ca 10 aasta vanused autod.
Samas, kui arvestada seda pidi, et praegu näiteks mu kasti remont ca 7K läheb maksma ja mina olen temaga sõitnud 3 aastat, siis jah, 7K korraga on suht palju, aga jagada see 36 kuu peale, siis 200 kuus...

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: E32/34/38 5k automaatkastide töökindlus?
Minu auto oli läbisõiduga ca 230k km, kui kast üsna põhjalikult otsad andis. Ja see on siis reaalne läbisõit, mitte see mis spido juures kirjas.Raivo kirjutas:Kas automaadid ongi sellised äbarikud? On nad liiga nörgad, kehvalt projekteeritud või ons autod juba nii palju läbi sõitnud, et aeg teeb oma töö?
UMi mehed imestasid ka, et sellise läbisõidu juures juba nii põhjalikult peeti läks, uurisid kas autol on konks taga et nii kõvasti vatti saanud.

5-käigulises kastis on sees üks mäda koht, olen seda KT käest kuulnud ja neid remonditakse lausa "ette", mitte peale laialiminemist.
Vanemakst neljakäiguliselt on see igal juhul nigelam, kallim lappida ja kapriisem kast.
Nagu paljude bmw asjadega - uuem ei ole reeglina parem
UM mehed ajasid siis Antile soga, selle 5-käigulise "ametlik remontija" UM jaoks on KT olnud viimased 10a ja nad peaks seda ikka paremini teadma seeläbi.
Vanemal 4 käigulisel kastil on ainuke massilisem rike A-siduri mahakärssamine, aga selle vahetamiseks pole isegi kasti vaja juppideks võtta. Pannakse kettapakk paksem ja rahu majas.
See step- ja tiptronicu kasti nõrkuse jutt on jura. Kast all on sama, tiptronic on lihtsalt elektriline vahetusmehhanism sama kasti mehhaanika otsas. See ei ole eraldi kastitüüp
Vanemakst neljakäiguliselt on see igal juhul nigelam, kallim lappida ja kapriisem kast.
Nagu paljude bmw asjadega - uuem ei ole reeglina parem
UM mehed ajasid siis Antile soga, selle 5-käigulise "ametlik remontija" UM jaoks on KT olnud viimased 10a ja nad peaks seda ikka paremini teadma seeläbi.
Vanemal 4 käigulisel kastil on ainuke massilisem rike A-siduri mahakärssamine, aga selle vahetamiseks pole isegi kasti vaja juppideks võtta. Pannakse kettapakk paksem ja rahu majas.
See step- ja tiptronicu kasti nõrkuse jutt on jura. Kast all on sama, tiptronic on lihtsalt elektriline vahetusmehhanism sama kasti mehhaanika otsas. See ei ole eraldi kastitüüp

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Aga mis see "mäda" koht siis on? Ja kuidas seda nö ette parandada?
Ise lähen esmaspäeval igaksjuhuks Valdeku juurde ning lasen kasti õli ja filtri ära vahetada, ehk teeb asja paremaks. Kuigi ega tal midagi häda pole.
Kuigi tehas ütleb, et see on nö eluaegse õliga-siis parem mitte eksperimenteerida, kui pikk see "eluaegne" on
Samas nii ei saa kah öelda, et mida uuem auto ja kast, seda hullemaks läheb. Siis peaks tänapäevasel autol juba ju igal õlivahetusel ka käigukasti vahetama
Ise lähen esmaspäeval igaksjuhuks Valdeku juurde ning lasen kasti õli ja filtri ära vahetada, ehk teeb asja paremaks. Kuigi ega tal midagi häda pole.
Kuigi tehas ütleb, et see on nö eluaegse õliga-siis parem mitte eksperimenteerida, kui pikk see "eluaegne" on

Samas nii ei saa kah öelda, et mida uuem auto ja kast, seda hullemaks läheb. Siis peaks tänapäevasel autol juba ju igal õlivahetusel ka käigukasti vahetama

GS
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...see "eluaegne" oli Autolehe ajakirjaniku sõnutsi 100.000km. Samas tuttav käis UM'is kuna kastist kuskil õli lekkis. Lasti õli välja, vahetati midagi ja kallati sama õli sisse tagasi ja siis natuke - see kadunud osa - peale ka. Olgugi, et auto oli just 100.000km täis sõitnud. Võta nüüd kinni? Eks kindlasti probleemide ennetamise koha pealt oleks mõistlik vahetada ikkagi aegajalt.
isegi mu ema sõidab BMWga
Need BMW tehase jutud "eluaegsetest" õlidest on pulli kaka, arusaamatu, kuidas sellise klassi firma on selle idamaa tootjate p*saga kaasa läinud
Ongi eluaegne. Ainult kasti eluiga pole mitte 500 000, vaid näiteks 180 000.
Olen kunagi näinud Ford Transiti tagasilla "eluaegset" õli 200 000 järel. Sealt tuli kõigepealt pool liitrit roostevett ja siis midagi masuudisarnast. Ja 17 000 eest uus differ läks järgi.

Ongi eluaegne. Ainult kasti eluiga pole mitte 500 000, vaid näiteks 180 000.
Olen kunagi näinud Ford Transiti tagasilla "eluaegset" õli 200 000 järel. Sealt tuli kõigepealt pool liitrit roostevett ja siis midagi masuudisarnast. Ja 17 000 eest uus differ läks järgi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Eluaeg on umbmäärase pikkusega mõiste ja sõltub mitmetest tundmatutest (mootori võimsus, kasti tüüp, gaasijalg jne.). Aga ma defineeriksin selle nii, et vaheta õli või ära vaheta, kast (oluliselt) kauem sellest ei kestaRaivo kirjutas:Kuigi tehas ütleb, et see on nö eluaegse õliga-siis parem mitte eksperimenteerida, kui pikk see "eluaegne" on![]()

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Mina sellega nüüd kohe üldse ei taha nõustudaeero kirjutas:Eluaeg on umbmäärase pikkusega mõiste ja sõltub mitmetest tundmatutest (mootori võimsus, kasti tüüp, gaasijalg jne.). Aga ma defineeriksin selle nii, et vaheta õli või ära vaheta, kast (oluliselt) kauem sellest ei kestaRaivo kirjutas:Kuigi tehas ütleb, et see on nö eluaegse õliga-siis parem mitte eksperimenteerida, kui pikk see "eluaegne" on![]()

Õli vahetatakse kuna selle määrimisomadused ajapikku vähenevad.
Samahästi võiks siis kasti kohe vett kallata, mis sest õlist raisata.
Korrapäevane õlivahetus pikendab mehhanismi eluiga kõvasti

E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Selge see, et igasugu "eluaegsed" õlid tulenevad ainult sõlme tööressursi arvelt.
Pole ju õlide osas viimased viis aastat tehtud sellised avastusi, mis tema tööiga poole võrra pikendaks. Lihtsalt automüüjad leidsid võimaluse müüa rohkem autosid.
Pole küll kuulnud et õli suudaks rohkem seda jura siduda või olematuks muuta, mis mootorist sinna satub.
Pole ju õlide osas viimased viis aastat tehtud sellised avastusi, mis tema tööiga poole võrra pikendaks. Lihtsalt automüüjad leidsid võimaluse müüa rohkem autosid.
Pole küll kuulnud et õli suudaks rohkem seda jura siduda või olematuks muuta, mis mootorist sinna satub.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
aaaarhg
**** 
Kas ma nüüd sõnusin ära või mis, aga täna, peale õlivahetust, ca 20km pärast hakkas ta minulgi mingit "nalja" tegema.
Käisin korra rannamõisa teel proovimas, et kuidas nüüd käike vahetab, kõik oli hästi, kuni jäin seisma, ning äkitselt enam käigud normaalselt sisse ei lähe.
Panen R`i peale, siis teeb paraja kolksu ning hakkab tagurdama. Pannes N või D jne peale, on veidi aega vaikus (pigem nagu oleks veel tagumine sees) ning siis hakkab edasi liikuma, kuid vaid meeter-kaks ning siis nagu kisuks ühe ratta kinni. Ei saagi aru, milles point.
Kes oskab abi anda???
Ning kuidas või kui pikalt üldse sedasi autot lohistada tohib?
Õnneks juhtus asi nii 200m oma majast eemal.
Help!
EDIT: seisma jäädes oli tunda ka kerget kärsakat.
Ning õli ja filter said täna vahetatud.

Kas ma nüüd sõnusin ära või mis, aga täna, peale õlivahetust, ca 20km pärast hakkas ta minulgi mingit "nalja" tegema.
Käisin korra rannamõisa teel proovimas, et kuidas nüüd käike vahetab, kõik oli hästi, kuni jäin seisma, ning äkitselt enam käigud normaalselt sisse ei lähe.
Panen R`i peale, siis teeb paraja kolksu ning hakkab tagurdama. Pannes N või D jne peale, on veidi aega vaikus (pigem nagu oleks veel tagumine sees) ning siis hakkab edasi liikuma, kuid vaid meeter-kaks ning siis nagu kisuks ühe ratta kinni. Ei saagi aru, milles point.
Kes oskab abi anda???
Ning kuidas või kui pikalt üldse sedasi autot lohistada tohib?
Õnneks juhtus asi nii 200m oma majast eemal.
Help!
EDIT: seisma jäädes oli tunda ka kerget kärsakat.
Ning õli ja filter said täna vahetatud.
GS
Huvitav, et õli vähe.
Mingit nire nagu küll kusagil tähele ei pannud.
Ning kas keegi teab, mida see UM'i kontroll (kasti) sisaldab? Kas ainult juhe taha ning loevad mingid veakoodid?
Muidu oleks hea lähedal auto sinna viia.
Kõige nõmedam on veel see, et N käik nagu kah ei toimi, seega ei julge teda lohistada.
Oeh jah...
Mingit nire nagu küll kusagil tähele ei pannud.
Ning kas keegi teab, mida see UM'i kontroll (kasti) sisaldab? Kas ainult juhe taha ning loevad mingid veakoodid?
Muidu oleks hea lähedal auto sinna viia.
Kõige nõmedam on veel see, et N käik nagu kah ei toimi, seega ei julge teda lohistada.
Oeh jah...
GS
võib-olla pääsesid ehmatusega
kui väga lühikest aega õli otsas on, siis tavaliselt midagi fataalset ei juhtu
muud pole midagi kui kalla õki juurde ja kui selles viga oli, hakkab tööle
kui alt kuskil ei lodinal jookse, aga üli kärsahaisu tuleb, siis on õli sattunud summuti peale
sinna satub see tavaliselt siis kui purtsatab tuulutusest välja. sealt purtsab siis, kui kasti mehhanism läheb nii kuumaks et õli lööb keema. kuumaks läheb aga mehhaanilise rikke tagajärjel
selliseid kaste küll nähtud, mis pannakse lõtkuvabalt kokku ja pärast tuleb panna pudel ja voolik tuulutuse otsa
kui aga õlikao ja kärsaka põhjus on leke, siis hakkab kuskilt tilkuma
hüdromuhvi simmeri äramineku korral jookseb sorinal
kui tekivad sellised anomaaliad, kus õli kuskilt ei leki, aga varras ei näita -on see esimene märk probleemidest, õli valgu põhja tagasi, kuskil midagi umbes/kinni ja lõpuks tuleb kuskilt vahelt välja
NB! Lekkeid kontrollida töötava mootoriga
kui väga lühikest aega õli otsas on, siis tavaliselt midagi fataalset ei juhtu
muud pole midagi kui kalla õki juurde ja kui selles viga oli, hakkab tööle
kui alt kuskil ei lodinal jookse, aga üli kärsahaisu tuleb, siis on õli sattunud summuti peale
sinna satub see tavaliselt siis kui purtsatab tuulutusest välja. sealt purtsab siis, kui kasti mehhanism läheb nii kuumaks et õli lööb keema. kuumaks läheb aga mehhaanilise rikke tagajärjel
selliseid kaste küll nähtud, mis pannakse lõtkuvabalt kokku ja pärast tuleb panna pudel ja voolik tuulutuse otsa
kui aga õlikao ja kärsaka põhjus on leke, siis hakkab kuskilt tilkuma
hüdromuhvi simmeri äramineku korral jookseb sorinal
kui tekivad sellised anomaaliad, kus õli kuskilt ei leki, aga varras ei näita -on see esimene märk probleemidest, õli valgu põhja tagasi, kuskil midagi umbes/kinni ja lõpuks tuleb kuskilt vahelt välja
NB! Lekkeid kontrollida töötava mootoriga

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
No loodame Aare, et sul on õigus 
Tea kas sellise asjaga ise julgeks autot nii 6-7km eemale pukseerida?
http://www.hot.ee/haagisterent/pic5/pic5.html

Tea kas sellise asjaga ise julgeks autot nii 6-7km eemale pukseerida?
http://www.hot.ee/haagisterent/pic5/pic5.html
GS
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Sul samad sümptomid nagu mul
aareka nr. on 56 930 948
Ta praegu katkub karvu mu kasti alt kätte saamisega
aga nõu tasub küsida ikka ma arvan. Kuigi ega ilma ise proovimata-vaatamata midagi konkreetset vaevalt.

aareka nr. on 56 930 948
Ta praegu katkub karvu mu kasti alt kätte saamisega

Viimati muutis eero, 20.09.2005 11:12 14, muudetud 2 korda kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Proovi nii, et lükka lumehelbekese peale ja siis peaks D-ga kohalt minema saama ja sõita nii palju kui vaja, et ei peaks pukseerima. Kui juba liigub, siis peaks töötma ilusti. Noh, enam-vähem ilusti.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
ot..ot..et siis siit välja lugedes..kui sul on hammasrattakese märgike armatuurilt läbi käin..siis on nagu kast omadega pees või!?
nimelt mul A5S 310Z tyypi kast ja sellel mingi eelmine aasta käis 2 korda kast safe modes (mis täh 3'ndat käiku vist) ka see rattake oli tähtede asemel..!
peale teis laksu sai kohe kiire õli vahetus tehtud..ja nüüd peale seda on aint korra olnd..aga ilmslet tuleb remondiks raha hakata varuma või!?
ja alatia aitas kast P'se ja mootor välja..nats aega oodata ja siis jälle toimis..
ja kahjuks polegi nagu aru saand mis või kes talle sell hetkel pole maaldind..võimalik et mingi manööverdus R ja D vahel..krt seda teab..alati on tiba erinevad situatsioonid olnd.
aga muidu käitub kast enam vähem normaalselt..mingi 3-4 käima vahel teeb teatud pöördel nõksaka..ja seda kaa kylmalt...
ei tia eks näis..kohe kohe jälle õlivahetus ees..
kastile vist soovitatakse õlivahetus nii 30tkm aga jah need eluaksed jutud on BS.
nimelt mul A5S 310Z tyypi kast ja sellel mingi eelmine aasta käis 2 korda kast safe modes (mis täh 3'ndat käiku vist) ka see rattake oli tähtede asemel..!
peale teis laksu sai kohe kiire õli vahetus tehtud..ja nüüd peale seda on aint korra olnd..aga ilmslet tuleb remondiks raha hakata varuma või!?
ja alatia aitas kast P'se ja mootor välja..nats aega oodata ja siis jälle toimis..
ja kahjuks polegi nagu aru saand mis või kes talle sell hetkel pole maaldind..võimalik et mingi manööverdus R ja D vahel..krt seda teab..alati on tiba erinevad situatsioonid olnd.
aga muidu käitub kast enam vähem normaalselt..mingi 3-4 käima vahel teeb teatud pöördel nõksaka..ja seda kaa kylmalt...
ei tia eks näis..kohe kohe jälle õlivahetus ees..
kastile vist soovitatakse õlivahetus nii 30tkm aga jah need eluaksed jutud on BS.
..purjus autojuhid ahju..
Käisin aarekaga kohal ära.
Esmane diagnoos tundus selline, et osad sidurikettad on kokku kleepunud.
Ilmselt tulenevalt uuest õlist, mis vana saasta lahti kangutas ning mis omakorda sidurkettad kokku suitsetas.
Nüüd loodame, et saan Valdeku juures kiirelt kiirelt
kasti veel täna maha ning homme siis aareka kätte.
Mingit märki ekraanile ei tekkinud jah (seda hammasratast siis).
Ei taha veel ära sõnuda, aga aarekas mind kümnete tuhandetega veel ei hirmutanud
stay tuned..
EDIT: muidu ühe ketta hind on 100.- ringis ning kui ülikiirelt vaja, siis 170.- Kettaid võib sinna minna päris palju.
Õli läheb sinna 9.5L mis teeb kah hinnaks üle 1K veidi.
Esmane diagnoos tundus selline, et osad sidurikettad on kokku kleepunud.
Ilmselt tulenevalt uuest õlist, mis vana saasta lahti kangutas ning mis omakorda sidurkettad kokku suitsetas.
Nüüd loodame, et saan Valdeku juures kiirelt kiirelt


Mingit märki ekraanile ei tekkinud jah (seda hammasratast siis).
Ei taha veel ära sõnuda, aga aarekas mind kümnete tuhandetega veel ei hirmutanud

stay tuned..
EDIT: muidu ühe ketta hind on 100.- ringis ning kui ülikiirelt vaja, siis 170.- Kettaid võib sinna minna päris palju.
Õli läheb sinna 9.5L mis teeb kah hinnaks üle 1K veidi.
GS
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Nii palju 540 kaste tal vist veel korraga lahti pole olnud siisRaivo kirjutas:Nüüd loodame, et saan Valdeku juures kiirelt kiirelt![]()
kasti veel täna maha ning homme siis aareka kätte.

Eile oli jutt, et täna minu oma lahti peaks saama.
Krt, see on see, kui viitsitakse mõelda ka, mis viga võib olla kui hinda öeldakse, mitte ei püüta lolle a'la et 15K ja too kohale, teeme ära. Mõni läheb kah. Kahjuks.Raivo kirjutas:Ei taha veel ära sõnuda, aga aarekas mind kümnete tuhandetega veel ei hirmutanud
Õnne ja võimalikult väikest arvet siis

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Seda, et mitte ma nüüd targutada tahaksin jne, aga kas äkki oleks selles loos nüüd väike õpetus tulevastele põlvedele, et kui on öeldud, et õli ei vahetata, siis õli ei vahetata...!
?
?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT