Kvaliteetseid remonditöökodasid ?
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Kvaliteetseid remonditöökodasid ?
tervist.
sõideti jälle tagant sisse, kindlustuse laks, seega ei ole tähtis eriti summa.
aga oleks vaja teada mõnda head kohta kus tehakse kvaliteetselt pleki ja värvimistöid. ühesõnaga avariijärgne taastamine.
eelmise laksu ajal sai tehtud automaaler-is ja siis ma lubasin endale et sinna enam ei lähe ja seda ma ei tee ka.
olge head ja soovitage mõnda töökoda kus olete ise käinud või on mõni tuttav käinud ja on rahule jäädud!!
otsingust leidsin ka midagi aga mitte piisavalt.
olge tänatud.
sõideti jälle tagant sisse, kindlustuse laks, seega ei ole tähtis eriti summa.
aga oleks vaja teada mõnda head kohta kus tehakse kvaliteetselt pleki ja värvimistöid. ühesõnaga avariijärgne taastamine.
eelmise laksu ajal sai tehtud automaaler-is ja siis ma lubasin endale et sinna enam ei lähe ja seda ma ei tee ka.
olge head ja soovitage mõnda töökoda kus olete ise käinud või on mõni tuttav käinud ja on rahule jäädud!!
otsingust leidsin ka midagi aga mitte piisavalt.
olge tänatud.
BMW 525d 120kW 2000a E39
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
Värvaltrans - ka kindlustuse laks. Võibolla tuleneb see tiheda seotusega siinse seltskonnaga, aga kvaliteedile ei ole mul midagi ette heita. Aega läks küll lubatust mõnevõrra enam.
UM - Keskmisest parem, aga esineb ka neil kehvemaid päevi.
Benefit - ei soovita vaenlasele ka.
Hiteh - oskusteave ja oskamine on vist harva külastavad seda paika.
UM - Keskmisest parem, aga esineb ka neil kehvemaid päevi.
Benefit - ei soovita vaenlasele ka.
Hiteh - oskusteave ja oskamine on vist harva külastavad seda paika.
Muhv kirjutas:Värvaltrans - ka kindlustuse laks. Võibolla tuleneb see tiheda seotusega siinse seltskonnaga, aga kvaliteedile ei ole mul midagi ette heita. Aega läks küll lubatust mõnevõrra enam.
UM - Keskmisest parem, aga esineb ka neil kehvemaid päevi.
Benefit - ei soovita vaenlasele ka.
Hiteh - oskusteave ja oskamine on vist harva külastavad seda paika.
huvi pärast küsin kahe viimase kohta, mis käkiga nad siis hakkama said?
Tarmo Auto peaks normaalne olema.
Viimati muutis tafka, 21.09.2005 10:22 00, muudetud 2 korda kokku.
- Pritsa
- Huviline
- Postitusi: 134
- Liitunud: 22.12.2003 13:33 45
- Peamine sõiduk: BMW 420d Xdrive
- Asukoht: Tallinn
Benefit-i ka ei soovita.
Kõigepealt võttis pikalt enne kui auto sisse sai, siis lubasid et nädalaga teevad korda, kuid auto oli sees kaks ja pool nädalat. Kui siis järgi läksin olid mõned liistud veel saabumata (pandi vanad külge), tagaluugi ja tihendi vahelt võis sõrme läbi pista (peale pesu pagass ujus) + veel mõni tagastange detail oli jäänud neil kahesilma vahele ja seega värvimata, kuigi ülejäänud stange sai värvitud ! Tihendi ja luugi vahelise vahe kohta hakkasid igast jama ajama, a la et oli enne avariid juba selline jne, kuid kuna ma järele ei andnud arvasid nad et luuk avarii tõttu kõver ja suunasid mind tagasi kindlustusse. Kui koju jõudes ise asja uurisin sai selgeks et luuk nüüd küll kõver olla ei saa, lihtsalt regullimata. Kui siis nädal hiljem puuduolevatele liistudele järele läksin ja rääkisin oma versiooni, miks minu arvates luugi ja tihendi vahel vahe on, tehti see 10 minutiga korda
!
Kõigepealt võttis pikalt enne kui auto sisse sai, siis lubasid et nädalaga teevad korda, kuid auto oli sees kaks ja pool nädalat. Kui siis järgi läksin olid mõned liistud veel saabumata (pandi vanad külge), tagaluugi ja tihendi vahelt võis sõrme läbi pista (peale pesu pagass ujus) + veel mõni tagastange detail oli jäänud neil kahesilma vahele ja seega värvimata, kuigi ülejäänud stange sai värvitud ! Tihendi ja luugi vahelise vahe kohta hakkasid igast jama ajama, a la et oli enne avariid juba selline jne, kuid kuna ma järele ei andnud arvasid nad et luuk avarii tõttu kõver ja suunasid mind tagasi kindlustusse. Kui koju jõudes ise asja uurisin sai selgeks et luuk nüüd küll kõver olla ei saa, lihtsalt regullimata. Kui siis nädal hiljem puuduolevatele liistudele järele läksin ja rääkisin oma versiooni, miks minu arvates luugi ja tihendi vahel vahe on, tehti see 10 minutiga korda

Benefit - kindlustus juhtum. Tagastange ja liist kriimuga ning kohalt ca 5mm nihkunud. Põllel kriimud. Ise valisin koha soovituste peale. Eelarvesse läks kirja stange ja põlle värvimine ja paika ajamine.
Aega läks 2 korda rohkem. Üle üritati anda auto, millel tagastange number teist tooni, paigast ära ja põll üldse puutumata. Minu kisa peale, miks nii vastati - auto värv kunagi selline olnudki - poleeri üle näed isegi. (Auto oli 2 nädalat tagasi poleerist tulnud). Põlle kriimud lasti tagantkäe poleeriga üle ja arvati, et parem kui enne. (ei olnud). Stange kohta väitsid, et nii vanadel romudel toob paika ajamine pleki lõikamist jms jama ja ega ma seda ometi ei taha. Minu jutt, et kõik püsib plastkelkudel naerdi välja.
Järgmine päev trükkisin internetist step by step DIY tüüpi pildiraamatu välja. Selle järgi said asja 15min. korda. Uut värvimist ma sealt tellida enam ei julgenud.
Hitech - Tagurdasin vasaku koopaga posti vastu. Muljumine + kriimud.
Auto anti üle talvel lõrtsis. Vigasid hakkasin seega alles hiljem nägema.
Toonierinevus päiksega, lakk jookseb mitmest kohast, nö liivapaberi jäljed mitmel pool, koobas liig vähe välja tõmmatud, mistõttu koormatud auto ratas hakkas vastu käima. Sõprade kogemusi selle kohaga ei hakka hetkel kirjeldama.
Aega läks 2 korda rohkem. Üle üritati anda auto, millel tagastange number teist tooni, paigast ära ja põll üldse puutumata. Minu kisa peale, miks nii vastati - auto värv kunagi selline olnudki - poleeri üle näed isegi. (Auto oli 2 nädalat tagasi poleerist tulnud). Põlle kriimud lasti tagantkäe poleeriga üle ja arvati, et parem kui enne. (ei olnud). Stange kohta väitsid, et nii vanadel romudel toob paika ajamine pleki lõikamist jms jama ja ega ma seda ometi ei taha. Minu jutt, et kõik püsib plastkelkudel naerdi välja.
Järgmine päev trükkisin internetist step by step DIY tüüpi pildiraamatu välja. Selle järgi said asja 15min. korda. Uut värvimist ma sealt tellida enam ei julgenud.
Hitech - Tagurdasin vasaku koopaga posti vastu. Muljumine + kriimud.
Auto anti üle talvel lõrtsis. Vigasid hakkasin seega alles hiljem nägema.
Toonierinevus päiksega, lakk jookseb mitmest kohast, nö liivapaberi jäljed mitmel pool, koobas liig vähe välja tõmmatud, mistõttu koormatud auto ratas hakkas vastu käima. Sõprade kogemusi selle kohaga ei hakka hetkel kirjeldama.
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 01.04.2005 00:45 02
- Asukoht: Tallinn, tartu
BMWpleasure kirjutas:siis veel selline küsimus, et kuna auto läeb ju mingiks ajaks remonti (nädalaid ikka) siis kas mul on õigus kindlustuselt nõuda asendusautot?? kuna ma ikka liigun päris palju..
ainult küsisin!!
Selline punkt on ainult kasko lepingutes lisatasu eest, liikluskindlustusega hea on kui kogu töö kinni maksavad rääkimata muudest mugavustest.
Minu arvates ei ole Eestis sellist värvitöökoda mis teeks viimase peal tööd. On vaid sellised mis teevad enam-vähem ja sellised mis teevad laus sitta.
Need mis teevad enam-vähem jagunevad kaheks:
1) Hea hinna ja kvaliteedi suhtega kohad
2) Liiga kallid enam-vähem kvaliteedi kohta
Seega tasub kasutada neid kus saab enam-vähem kvaliteedi mõistliku hinnaga ja leppida sellega et nagunii avastad hiljem mingit pisipornot aga vähemalt enda rahustuseks tead et ei ole selle eest ka mingit erilist kirvest maksnud.
Need mis teevad enam-vähem jagunevad kaheks:
1) Hea hinna ja kvaliteedi suhtega kohad
2) Liiga kallid enam-vähem kvaliteedi kohta
Seega tasub kasutada neid kus saab enam-vähem kvaliteedi mõistliku hinnaga ja leppida sellega et nagunii avastad hiljem mingit pisipornot aga vähemalt enda rahustuseks tead et ei ole selle eest ka mingit erilist kirvest maksnud.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Lõunapool kuskil peaks see koht olema kus sommid oma customeid lasevad värvida, ma kahtlen kas seal sitta tehakse, hindade kohapealt ei oska kommenteerida...Silwer kirjutas:Minu arvates ei ole Eestis sellist värvitöökoda mis teeks viimase peal tööd. On vaid sellised mis teevad enam-vähem ja sellised mis teevad laus sitta..
Väga võimalik et seal tehakse täitsa enam-vähem tööd...Tom kirjutas:Lõunapool kuskil peaks see koht olema kus sommid oma customeid lasevad värvida, ma kahtlen kas seal sitta tehakse, hindade kohapealt ei oska kommenteerida...Silwer kirjutas:Minu arvates ei ole Eestis sellist värvitöökoda mis teeks viimase peal tööd. On vaid sellised mis teevad enam-vähem ja sellised mis teevad laus sitta..
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ai ai Cardo ...ikka need tagsilla talapuksid ei anna rahu.Cardo kirjutas:westlandiga olen rahul, isegi väga rahul, kuna kohalikud foorumi tegijad annavad soovida, alati olen lõpplahenduseks westlandis lõpetanud.
Ei tea kas su puksid lükati Westlandis tavotiga sisse või ikka silikooniga või üldse kuivalt. Ei tea isegi seda kas tehti "spordivõistlust" kui kiiresti vahetatakse pukse.
Olin aastaid Westlandi klient, peale seda kui omanike vahetus toimus ei meeldi eriti enam see koht, muidu autod andsin alati Eduardile teha - selle mehe nimi tasub meelde jätta.
Kui foorumis olevaid tegijaid ei usaldata, siis jah, miks mitte Westland, maksad ainult rohkem.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Ok, härrased, aga öelge mulle palun nüüd, kuhu ma peaksin minema või kelle poole pöörduma? Pinget pakuvad siis higistav käigukast, silindreisse plokikaane kaudu haihtuv tosool ning küsiks nõu ka eksperdilt (vaatluse järel) bensiinikulu suuruse pärast.
Ma kardan, et mu enda teadmised ei võimalda veel mootorit ja käigukasti lahti lammutada.
Ma kardan, et mu enda teadmised ei võimalda veel mootorit ja käigukasti lahti lammutada.
