surve lõdvikutes
surve lõdvikutes
Mure 524td ja tikub liigsel tallamisel kuumaks minema, maanteesõidul 110-120km/h näitab temp 12.00 kuid kiiremini sõites liigub sinna punase poole ja radikasse minevates lõdvikutes on liiga kõva surve sees. Mahlad segamini ei ole
unustasin
524td 1991 a ja kus **** kohas asub termostaat
Mul oli sarnane probleem, seda küll oma eelmise autoga, milleks e30 320. Kõik toimis, kuid jahutussüsteemis väike surve. ja mootor kippus vahete-vahel üle kuumenema. Kõik algas sellest, et sai vahetatud tosool, ning selle vahetamisest jäi mootorisse õhk sisse, mis aga ei tahtnud välja tulla. Hiljem selgus et mulle jäi silmapaistmatuks õhuventiil lõdvikuid ühendava korpuse (kus termostaatki???) küljes. Ühesõnaga tekkis jah natuke kobedama vajutamise järel jahutussüsteemi surve, kuna õhk ju ei jahuta ja jahutuava keha kuumenemisel aur paisutab lõdvikuid..
Vaata, ehk leiad eneselgi selle ventiili (korgi, kruvi) üles, mille kaudu liigne õhk välja lasta, tee seda töötava kuuma mootoriga ja aja auto nina vähe sabaotsast kõrgemale. Seda muidugi, kui asi on selles millest rääkisin ja iseasi on veel see, et kust krt see õhk sisse pääses? Aga tasub proovimist, tihtipeale on pisiasjast peavalu ürearu.
Ja mul ju oli bens, mitte diisel.
Vaata, ehk leiad eneselgi selle ventiili (korgi, kruvi) üles, mille kaudu liigne õhk välja lasta, tee seda töötava kuuma mootoriga ja aja auto nina vähe sabaotsast kõrgemale. Seda muidugi, kui asi on selles millest rääkisin ja iseasi on veel see, et kust krt see õhk sisse pääses? Aga tasub proovimist, tihtipeale on pisiasjast peavalu ürearu.

nats loll küsimus aga kas mingi surve
peab/võib olla jahutus süsteemis?
Nimelt kui ma radika korgi maha keeran siis sisiseb sealt päris hea hulk õhku välja ja vedeliku nivoo tõuseb mitu kriipsu.
nii ma juba mitu korda teinud. vaatan tase on alla normi (seal kus on "kalt")
teen korgi lahti ja tase tõuseb üle selle?
peab/võib olla jahutus süsteemis?
Nimelt kui ma radika korgi maha keeran siis sisiseb sealt päris hea hulk õhku välja ja vedeliku nivoo tõuseb mitu kriipsu.
nii ma juba mitu korda teinud. vaatan tase on alla normi (seal kus on "kalt")
teen korgi lahti ja tase tõuseb üle selle?
Endal ka diisel aga vanem 87 a. termostaat peaks neil olema selle kaane all kuhu suubuvad radika alumised torud.
Endal oli ka mure, et järsku hakkas tallamisel punasesse peksma ja no kohe termostaati lammutama...
Sada imet sai proovitud aga tolku ei midagi, ikka kisub kuumaks..... Andur korras, termostaat korras, mahlad polnud koos, õhku ka sees polnd- mine lolliks!
Suure vihaga virutasin täissõidu pealt jälle kuumaks kippuva masina armatuurlauale rusikaga hea obaduse ja, ennäe imet, temps kukkus normi- kellade juhtmetes oli halb ühendus.....
Endal oli ka mure, et järsku hakkas tallamisel punasesse peksma ja no kohe termostaati lammutama...
Sada imet sai proovitud aga tolku ei midagi, ikka kisub kuumaks..... Andur korras, termostaat korras, mahlad polnud koos, õhku ka sees polnd- mine lolliks!
Suure vihaga virutasin täissõidu pealt jälle kuumaks kippuva masina armatuurlauale rusikaga hea obaduse ja, ennäe imet, temps kukkus normi- kellade juhtmetes oli halb ühendus.....
sain asjast jagu. kiskusin termostaadi maha, panin potti ja keetma, avanes täpselt 88 kraadi juures- tegin korpuste vahele uued tihendid ja panin tagasi- sealtpoolt oli kõik ok- mis tuli lõpuks välja **** PAISUPAAGI kork oli tuksis- ei lasnud soojenemise tulemusel tekkinu liigseid gaase süsteemist välja. sihukese väikse asja pärast niipalju k...i